بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های افلاین اندروید

بهترین بازی های افلاین اندروید

بازی‌های آنلاین ممکن است پرطرفدار باشند، اما جذابیت بازی‌های آفلاین همچنان قوی است. بازی‌های موبایل راهی عالی برای گذراندن زمان هستند، اما ممکن است همیشه اتصال اینترنت نداشته باشید ولی نگران نباشید، خوشبختانه بهترین بازی های آفلاین اندروید که تقریبا تعداد زیادی را دارا هستند و به همین دلیل نمی توان به همه ی آنها اشاره کرد ولی در ادامه سعی کردیم به بیشتر آنها اشاره کنیم.

بهترین بازی های افلاین اندروید

این بازی‌ها از ماجراجویی‌های اکشن گرفته تا پازل‌های هیجان‌انگیز، امکانات سرگرمی بی‌پایانی را در هر زمان و هر مکان میتوانید با آنها سرگرم بشوید و لذت ببرید. با بازی‌های اندروید آفلاین، بازیکنان می‌توانند از بازی بدون وقفه حتی در مناطق دورافتاده لذت ببرند. این بازی‌ها اغلب دارای گرافیک چشم‌گیر و داستان‌های جذاب هستند، که آنها را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال کشف دنیای مجازی جذاب بدون تکیه بر اتصال به اینترنت هستند.

بازی‌هایی که ما در این بخش یانگ سنتر انتخاب کرده‌ایم بر اساس رتبه‌بندی و بررسی بازیکنان هستند و باید حتی با ابتدایی‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود سازگار باشند. در این بخش، لیستی از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید رایگان برای برای بازی در سال 2023 را در زیر بررسی می کنیم.

1. Cover Fire

بهترین بازی های آفلاین اندروید

Cover Fire یک بازی جنگی تک نفره است که در این بازی دارای تنوع اسلحه های زیادی می باشد. مرحله های این بازی آفلاین که شامل نبرد در جنگل ها و بیابان ها می باشد، همچنین دارای یک حالت داستانی که شامل 12 فصل ماجراجویی است که در آن بازیکن با استفاده از تک تیراندازها، ماشین ها، هلیکوپترها و غیره ماموریت هایی برای دستیابی به اهداف مختلف دارد. علاوه بر این، بازی به طور مداوم با حالت های بازی جدید مانند

  •  Black Ops
  •  Zombie Survival

به روز می شود تا همه چیز را تازه و هیجان انگیز نگه دارد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

2. Shadow of Death

بهترین بازی های افلاین اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین اندروید، به نام Shadow of Death است و بازی جنگی محسوب می شود که در قلمرو Darkness بازی کنید. در این بازی عمدتا از یک RPG استفاده می شود که در آن هدف اصلی کشتن هیولاها و موجوداتی است که برای گذراندن یک مرحله بایستی آنها را بکشید. بازیکنان می توانند از بین 4 شوالیه که برایشان آورده است را انتخاب کنند که این شوالیه ها دارای قابلیت ها و قدرت های منحصر به فردی برای شکست دادن دشمنان خود هستند، انتخاب کنند. گفته می‌شود، اگر به دنبال چیزی ماجراجویانه و دارای اکشن زیاد هستید، این بازی برای بازی کردن است.

3. Mars

بهترین بازی های افلاین اندروید

همانطور که از نام آن پیداست، بازیکنان می توانند به عنوان یک فضانورد در سیاره ای به جز مریخ بازی کنند. دارای صدها مرحله و گرافیک منحصر به فرد ، بازیکنان باید در فضا شناور شوند و قبل از اتمام سوخت فرود آیند. به زبان ساده، Mars یک بازی سرگرم‌کننده و معمولی است که با فرود ایمن فضانورد بر روی سکوها، دقت شما را آزمایش می‌کند و به این دلیل که حوصله بر نیست و میتوانید ساعت ها بازی کنید میتوان گفت یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

4. Traffic Rider

بهترین بازی های افلاین اندروید

اگرچه بازی Traffic Rider یکی از قدیمی و بهترین بازی های آفلاین اندرویدی است که وجود داشته است و تاکنون نیز محبوبیت خود را از دست نداده است و کمتر کسی اسم این بازی را نشنیده است. در این بازی ورزشی به حساب می آید و موضوع موتور سواری است. موتور سواری بی پایان که دارای گرافیک با کیفیت است، همیشه جذاب است.

در این بازی به عنوان یک موتور سوار باید از انواع موانع و تماس با وسایل نقلیه دیگر در جاده ها در ترافیک سنگین راه خود را طی کنید. دارای انواع مختلف موتور ها برای انتخاب برای بازیکنان هستند که می توانند موتور ها را مطابق میل خود خریداری و سفارشی کنند. و در این بازی رکورد ثبت می شود که شما را ترغیب می کند تا رکورد بهتری بزنید و باعث آرامش اعصاب و تخلیه انرژی هم میشود.

5. Payback 2

بهترین بازی های افلاین اندروید

Payback 2 یک بازی تقلید شده ای از  GTA  برای کاربران سیستم عامل اندروید است. در بین بهترین بازی های آفلاین اندروید رایگان، بازیکنان می توانند گیمی که شبیه به GTA هستش را آفلاین بازی کنند و در بازی میتوانند موتور سواری، ماشین سواری، تانک های جنگی را رانندگی کنند و حتی با هلیکوپتر پرواز کنند و کارهای زیاد دیگری که باعث لذت شما می شود.

آزادانه پرسه بزنید یا صدها ماموریت را انجام دهید، همه چیز به شما بستگی دارد. این بازی آفلاین با گرافیک زنده و انیمیشن‌های روان، تجربه بازی لذت‌بخشی را در تلفن همراه ایجاد می‌کند.

6. Asphalt Nitro

بهترین بازی های افلاین اندروید

Asphalt Nitro یک بازی مسابقه ای رالی ماشین است و آنقدر جذاب و هجان انگیز است که طی نظر سنجی، در بین بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گرفته اند. این بازی با حجم تنها 46 مگابایت، با اینکه دارای نسخه های سنگین تر Asphalt مانند:

  •  Asphalt 8
  •  Asphalt Xtreme

را دارد. بازیکنان می توانند در زمین های زیبا و چشم نواز با گرافیک سطح مناسب حتی در تلفن های همراه ارزان قیمت (سیستم عامل پایین) نیز تجربه مسابقه را داشته باشند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

7. Stick Cricket Premier League

بهترین بازی های افلاین اندروید

Stick Cricket Premier League یک بازی مورد علاقه برای کسانی است که علاقه زیادی به لیگ های بیس بال و علی الخصوص هلند دارند نشان می دهند. در دسته بندی بهترین بازی های آفلاین اندروی ورزشی قرار دارد و در این بازی، گیمر ها بیس بال را با گرافیک بهتری بازی می کنند و بازی بیس بال را نیز تجربه می کنند. ممکن است در ابتدا آسان به نظر برسد، اما در مرحله های بالای بازی، دشواری بیشتر می‌شود و بر این اساس ضربه زدن به توپ‌ها دشوارتر می‌شود.

8. Shadow Fight 3

بهترین بازی های افلاین اندروید

یکی دیگر از بازی های جنگی که به بیشتر به دلیل گرافیک و حساسیت بازی بین بهترین بازی های آفلاین اندروید جا گرفته است و در این بازی بیشتر با اسلحه RPG سروکار دارین و اکشن و سرگرم کننده است. این بازی مبارزه ای هیجان انگیز و جالبی است که به شما امکان می دهد به عنوان یک نینجا، یک شوالیه، یک سامورایی یا هر شخصیت دیگری که در بازی حضور دارند بازی کنید. یا در یک مسابقه سریع بازی کنید یا با حالت داستانی سفری ماجراجویانه را آغاز کنید، همه چیز به میل شما بستگی دارد. این بازی نیز دارای گرافیک خیره کننده ای دارد تا گیمر ها از بازی لذت ببرند.

9. Survivor.io

بهترین بازی های افلاین اندروید

بیشتر افراد با این بازی خاطره های زیادی دارند و بازی محبوبی است که شک نکنید که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که با موضوع شهر در حال خراب شدن، هدف اصلی Survivor.io محافظت از خود در برابر تهاجم زامبی ها است. با کنترل‌های ساده و شلیک های دقیق، بازیکنان باید زامبی‌هایی را که در راه هستند را با کمک سلاح‌های با تکنولوژی بالا که در یک مرحله به دست می‌آیند، اجرا کنند. هر مرحله می تواند تا 15 دقیقه طول بکشد، زیرا با پیشرفت شما، ازدحام زامبی ها افزایش می یابد.

10. Two Dots

بهترین بازی های افلاین اندروید

Two Dots یک بازی فکری میتوان گفت و بیشتر برای کودکان تعبیه شده است و با جلوه های صوتی تسکین دهنده و آرامش بخش است. مفهوم اصلی این بازی این است که دو یا چند نقطه از یک رنگ را به یکدیگر متصل کنید و برای تکمیل یک مرحله امتیاز کسب کنید. هر چه تعداد نقاط بیشتری را در یک حرکت به هم متصل کنید، سریعتر پیشرفت خواهید کرد. این بازی در مجموع دارای 4325 مرحله و چندین حالت بازی برای انتخاب دارد که می توانید هر کدام را انتخاب کنید.

11. Dadish 3

بهترین بازی های افلاین اندروید

پس از دو بازی موفق، سازندگان Dadish با به روز رسانی بهتری به عرضه درآورده اند که دارای ماجراهای سرگرم‌کننده‌تر و داستانی فوق‌العاده است. هدف اصلی هر مرحله در بازی یافتن فرزندان دادیش است که گم شده و پراکنده شده اند. شخصیت با استفاده از سه دکمه، از جمله چپ، راست، و پرش کنترل می شود، که با استفاده از آنها بازیکنان باید راه خود را در هر مرحله طی کنند و با اینکه نسخه های قبلی این بازی مورد توجه قرار نگرفته بود و اما نسخه سومی این بازی به شدت مورد توجه گیمر ها قرار گرفته و در بین بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گرفت.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

12. Ninja Arashi 2

بهترین بازی های افلاین اندروید

در این بازی اکشن معمولی به سبک خاص، Ninja Arashi 2، بازیکنان باید با نینجاها مقابله کنند، از رودخانه ها عبور کنند، از میان درختان بپرند و حتی با استفاده از یک طرح کنترلی ساده، رئیس ها را شکست دهند. سطوح ممکن است گاهی اوقات کمی مشکل شوند، اما همه سرگرمی ها در اینجاست. Ninja Arashi 2 در مجموع شامل 80 مرحله است که در 4 حالت داستانی پخش شده اند و این بازی تقریبا گیمر ها را وابسته میکنند و تا آخرین مرحله بازی می کنند و به دلیل مراحل زیاد و حالت های زیاد، جزوه بهترین بازی های آفلاین اندروید می باشد.

13. Flip Skater

بهترین بازی های افلاین اندروید

یکی از بهترین بازی های آفلاین که در این بخش میخواهیم معرفی کنیم Flip Skater است که توسط وب سایت محبوب بازی آنلاین Miniclip درست شده است. برای بازی کردن می بایست با استفاده از اسکیت‌ روی زمین اسکی حرکات خوبی را انجام دهید. با پیشروی، سرعت بازی افزایش می یابد و باید زمان پرش خود را برای فرود ایمن روی زمین تعیین کنید. Flip Skater به گیمرها این اجازه را داده است که قفل کاراکتر ها را هنگام بالا رفتن از مرحله ی بعدی باز کنند و هر کدام سبک های متفاوت و منحصر به فرد خود را دارند.

14. Hill Climb Racing 2

بهترین بازی های افلاین اندروید

Hill Climb Racing 2 جذابیت و سرگرمی بازی را دارد و در عین حال مرحله های جدید، ماشین‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی را به همراه دارد. بازیکنان می توانند از میان انواع حالت های بازی، از جمله حالت های ماجراجویی و چند نفره محبوب، انتخاب و بازی کنند. تنها کاری که برای تکمیل یک مرحله باید انجام دهید، ضربه زدن به پدال گاز است تا به جلو حرکت کنید و با استفاده از دکمه های جلو و عقب خودرو را در هوا کنترل کنید. این بازی را شما میتوانید در حداقل ترین سیستم عامل اندروید هم بازی کنید و به همین دلیل است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و بین بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گرفته است.

15. Red Ball 4

بهترین بازی های افلاین اندروید

Red Ball 4 یک بازی جذابی است که در آن یک توپ یک مسیر های مشخصی را طی می کند و از تبدیل شدن همراهانش به شکل مربع جلوگیری کند. این بازی قابلیت بازی هم برای خردسالان و هم برای بزرگسال ها مقدور و جذاب می باشند و یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است و خلاصه بازی این است که نیروهای شیطانی در حال جلوگیری از رسیدن به هدف هستند، بازیکنان قرار است با اجتناب از موانع، شکست دادن دشمنان مربع شکل، و پریدن و شناور شدن بر روی رودخانه ها برای رسیدن به مقصد، راه خود را در سطوح طی کنند. این بازی در مجموع 75 مرحله مجزا را برای بازیکنان به همراه دارد.

16. Mad Skills BMX 2

بهترین بازی های افلاین اندروید

یکی دیگر از بازی‌های مبتنی بر ماجراجویی در این فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، بازی Mad Skills BMX 2 است. بازیکنان می‌توانند با تعداد زیادی مسیر برای انتخاب، در مسابقات هیجان‌انگیز شرکت کنند و در طول مسیر، حرکات دوچرخه‌سواری انجام دهند تا حداکثر امتیاز را کسب کنند. برای تازه و جالب نگه داشتن چیزها، بازیکنان می توانند تا هفت دوچرخه مختلف را باز کنند و حتی آن ها را مطابق میل خود سفارشی یا ارتقا دهند.

پیشنهاد خرید: خرید fc24

17. Bowmasters

بهترین بازی های افلاین اندروید

Bowmasters یک بازی مبتنی بر تیراندازی با کمان است و جزوه بهترین بازی های آفلاین اندروید ورزشی است که در آن هر شخصیت دارای قدرت ها و توانایی های شوخ طبعی است. هنگامی که تیر بر روی دشمنان فرود می آید، آنها یا در آتش می سوزند، یا تبدیل به یخ می شوند یا به دلیل سم جان خود را از دست می دهند. تنها راه درست برای به دست آوردن پیروزی های سریع در Bowmasters این است که با استفاده از مکانیزم کشیدن و رها کردن، عکس های خود را به طور کامل بفرستید. بازیکنان اگر مستقیماً به سر حریفان ضربه بزنند، امتیاز براونی کسب می کنند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

در این مقاله یانگ سنتر سعی کردیم که تقریبا همه ی بهترین بازی های آفلاین اندروید را برایتان معرفی کنیم و می توانید با استناد به مطالب کلی که برایتان معرفی کرده ایم و امیدواریم برایتان مفید باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =