بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های ps4 2023

بهترین بازی های ps4 2023

طبق آمار بین المللی که  در بین کنسول های بازی،PS4  دومین کنسول بازی پرفروش در بازار جهانی اعلام شده است و پس بایستی دارای کاتالوگ بزرگی از بهترین بازی های PS4 را برای مشتریان خود ارائه نماید و این امتیاز بندی شامل گرافیک و نظرسنجی و و عواملی دیگر که متخصصان و گیمر ها می دهند شامل می شود.

بهترین بازی های PS4

با توجه به افزایش نرخ قیمت PS5 در بازار، و تمرکز افراد بر روی PS5 است ولی با این همه محبوبیت خود را دارد و گیمر های زیادی استفاده می کنند و همچنان گیمر ها برای انتخاب گیم برای PS4 ، دنبال لیستی از بهترین بازی های PS4 می گردند و یانگ سنتر برایتان این لیست را به ترتیب امتیاز جهانی گیم، برایتان در ادامه آورده است تا هر کدام را که خواستید اکانت قانونی آن را سفارش بدهید.

1. The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition

بهترین بازی های PS4

خلاصه بازی از این قرار است که کاربر در بازی تبدیل به یک هیولا کش حرفه ای می شود و وارد ماجراجویی با ابعاد گرافیکی شبیه سازی شده می شود. پس از انتشار، The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان اولین و بهترین بازی های PS4 قرار گرفت و بیش از 250 جایزه بهترین بازی های PS5 سال را از آن خود کرد. اکنون می توانید از این بازی ماجراجویانه که شامل بیش از 100 ساعته و به همراه هر مرحله های داستان محور آن به ارزش 50 ساعت به گیم پلی کنسول بازی خود اضافی کنید و لذت ببرید. امتیاز بازی 9.7 است و تاکنون بیشترین امتیاز در بین کاربران و داوران جهانی کسب کرده است.

2. Persona 5 Royal

بهترین بازی های PS4

داستان بازی با زدن ماسک جوکر معروف است و در بازی قانون جامعه را به پا گذاشته و دزدی های بزرگ انجام دهید تا در ذهن فاسدها نفوذ کند. Persona 5 Royal پر از شخصیت‌های جدید، دارای داستان، مکان‌های جدید برای کشف، برای دسترسی به مناطق جدید است. Persona 5 Royal یک بازی دارای گرافیک منحصر به فرد ارائه می دهد و آهنگساز بازی نامزد جایزه شوجی مگورو شده است. این بازی در بین لیست بهترین بازی های PS4 قرار گرفته است و دارای امتیاز 9.6 را کسب کرده است.

پیشنهاد خرید: بهترین بازی های افلاین اندروید

3. God of war

بهترین بازی های PS4

داستان بازی که معروف است با کاراکتر معروف خود که کریتوس می باشد. او که به عنوان یک انسان، بیرون از سایه خدایان زندگی می کند، به دنبال تنهایی در سرزمین های ناآشنا اساطیر نورس است. کریتوس با هدفی جدید و در کنار پسرش، باید برای بقای زندگی خود بجنگد زیرا نیروهای نیرومند زندگی جدیدی را که او ایجاد کرده است را تهدید می کنند و این بازی که شامل بهترین بازی های PS4 می باشد امتیازی که کسب کرده است 9.6 می باشد.

4. The Last of Us Remastered

بهترین بازی های PS4

این بازی آنقدر محبوب است که باعث شد تا فیلم ای گیم را بسازند و نیز هم به عنوان بهترین بازی های PS4 با امتیاز 9.5 که با استقبال زیادی هم برخوردار شد و اگر فقط اسم آن را شنیده اید می توان به طور خلاصه گفت که در این بازی شهرهای متروکه توسط طبیعت احیا شده اند. جمعیتی که توسط دشمن مدرن از بین رفته است. بازماندگان همدیگر را می کشند تا غذا، اسلحه هر چه به دستشان برسد. جوئل شخصیت اول، یک بازمانده وحشیانه، و الی، یک دختر نوجوان شجاع که پدر و مادر ندارد، امیدوارند از سفرشان در سراسر ایالات متحده جان سالم به در ببرند، باید با هم متحد شوند.

5. Undertale

بهترین بازی های PS4

بازی دیگری که در لیست بهترین بازی های PS4 با امتیاز 9.4 قرار گرفته است و بی شک تحت تاثیر گرافیک این بازی قرار خواهید گرفت و در این بازی برخلاف بازی های دیگر می توانید بدون اینکه کسی را به قتل برسانید آن را شکست دهید و به این طور هر دشمنی را می توان بدون خشونت “شکست داد”.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

6. Uncharted 4: A Thief’s End

بهترین بازی های PS4

در این لسیت بهترین بازی های PS4 نام بازی Uncharted 4: A Thief’s End حتما مشاده خواهید کرد و در خلاصه این بازی که چندین سال پس از آخرین ماجراجویی ناتان دریک (شخصیت اول گیم)، شکارچی ثروت بازنشسته، مجبور به بازگشت به دنیای دزدان می شود. با خطرات بسیار، دریک سفری را آغاز می‌کند که به دنبال یک توطئه تاریخی در پشت گنج افسانه‌ای دزدان دریایی باشد. بزرگترین ماجراجویی او محدودیت های زیادی دارد که با گذراندن مراحل و نجات افرادی، موفق می شود و امتیاز این بازی نیز 9.4 می باشد.

7. DRAGON QUEST XI S

بهترین بازی های PS4

نسخه این بازی  DRAGON QUEST XI دارای سناریوهای ویژه شخصیت‌ها و همچنین انتخاب موسیقی و دارای امکان جابجایی بین حالت دو بعدی و حالت گرافیکی سه بعدی را دارد و کلی امکانات دیگری که باعث می شود تا در بین لیست بهترین بازی های PS4 قرار بگیرد.

خلاصه این بازی این قرار است که Luminary و گروه منحصر به فرد همراهان وفادارش با هم متحد می شوند تا از حمله افراد دشمن جان سالم به در ببرند و نیروهای دشمن را که نقشه می کشند دنیای Erdrea را در هرج و مرج فرو ببرند، شکست بدهند.

8. Red Dead Redemption 2

بهترین بازی های PS4

Red Dead Redemption 2 که توسط شرکت های Grand Theft Auto V و Red Dead Redemption ساخته شده است، داستانی جنگی از زندگی آمریکا است. این بازی نسخه آنلاین نیز را دارا است و دنیای وسیع و جوی بازی همچنین پایه و اساس یک تجربه جدید چند نفره آنلاین را فراهم می کند. و کاربران آنلاین می توانند از سرتاسر جهان با یکدیگر بازی کنند و امتیاز این بازی که در لیست بهترین بازی های PS4 قرار گرفته است، 9.4 می باشد.

9. (Resident Evil 4 (2023

بهترین بازی های PS4

امکان ندارد گیمر باشید و اسم این بازی را نشنیده باشید و این روز ها نیز در بین گیمر ها محبوبیت زیادی را پیدا کرده است و همچنین در بین بهترین بازی های PS4 قرار گرفته است و اگر بخواهیم جریان بازی را برایتان به طور خلاصه بگوییم از این قرار است که بازی در شهر راکون که مامور (لئون اس کندی)، یکی از بازماندگان این حادثه، برای نجات دختر ربوده شده، رئیس جمهور به این شهر اعزام کرده است.

او قاتل را به یک روستای منزوی اروپایی تعقیب می کند. رزیدنت اویل 4 با گیم پلی مدرن، با داستانی بازسازی شده، و گرافیک واضح و دقیق، تولد دوباره یک بازی بهتری را نشان می دهد.

10. Journey

بهترین بازی های PS4

بازی اسرارآمیز Journey که همانطور که از اسم آن پیداست، بازی ماجراجویانه ای است و این بازی Journey با داشتن جلوه‌های بصری خیره‌کننده و موسیقی نامزد جایزه، تجربه‌ای نفس‌گیر را ارائه می‌دهد که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست و به همین دلیل که امتیاز 9.3 دارد، جزوه بهترین بازی های PS4 می باشد.

11. Grand Theft Auto V

بهترین بازی های PS4

بازی دیگری که در این لیست بهترین بازی های PS4 می باشد، Grand Theft Auto V که در آن سه جنایتکار برای بقا خود تلاش میکنند :

  • فرانکلین، یک مزاحم خیابانی است.
  • مایکل، یک تبهکار سابقه دار حرفه ای که دوران بازنشستگی او بسیار کمتر از آن چیزی است که او امیدوار بود.
  •  تروور، یک دیوانه ی خشن است.

12. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

بهترین بازی های PS4

این بازی دارای امتیاز 9.3 می باشد و در بین لیست بهترین بازی های PS4 نیز قرار دارد و بازی جنگی می باشد با داستان تهاجم شوروی به افغانستان برای جنگ سرد به ارمغان آورد. در این بازی عمدتا گروهی نیست و فردی می جنگید و به دلیل دارای حساسیت بیشتری که دارد این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 انتخاب کرده اند.

13. COCOON

بهترین بازی های PS4

COCOON برداشتی از فیلمی با ژانر ماجراجویی به نام پازل است، جایی که هر جهان در یک گوی وجود دارد که می توانید آن را حمل کنید. می توانید با هوش خود آنها را با هم ترکیب کنید، دستکاری کنید، و مرتب کنید تا معماهای پیچیده را حل کنید. و این بازی، تنها بازی فکری است که می توان گفت که به عنوان بهترین بازی های PS4 با امتیاز 9.3 انتخاب شده است.

14. Elden Ring

بهترین بازی های PS4

بازی دیگری که به یکی ازعنوان بهترین بازی های PS4 معرفی میکنیم با امتیاز 9.3، Elden Ring می باشد و شک نکنید که پشیمان نمی شوید از بازی کردن.

خلاصه بازی :

بازی در سرزمین‌های بین تحت فرمانروایی ملکه ماریکا ابدی، حلقه اولد، سرچشمه درخت Erdtree، شکسته شده است. فرزندان ماریکا، ادعا کردند که تکه‌های حلقه الدن معروف به رونزهای بزرگ، و لکه‌های دیوانه‌وار قدرت تازه‌یافته‌شان باعث جنگ شد: The Shattering. جنگی که به معنای رها شدن می باشد.

15. Shovel Knight: Treasure Trove

بهترین بازی های PS4

این بازی مانند بسیاری از بازی های دیگر که جزوه بهترین بازی های PS4 می باشند، جنگی می باشد. Shovel Knight یک بازی اکشن با گیم پلی عالی، شخصیت های به یاد ماندنی و گرافیک فوق العاده می باشد. شما در این بازی به‌عنوان شوالیه‌ای بازی می‌کنید. شخصیت اول کاراکتر (شوول نایت) با دو هدف ادامه می دهد:

  •  شکست دادن دشمنان شیطانی
  •  جستجوی معشوق گمشده اش

او دارای یک تیغه است: یک سلاح چند منظوره که تکنیک های آن در حال حاضر به مرور زمان گم شده است.

بین شوالیه نایت و معشوقش افرادی از شوالیه های شرور ایستاده اند. این دشمنان وحشتناک که به عنوان The Order of No Quarter شناخته می شوند، برای جلوگیری از رسیدن Shovel Knight به Enchantress اعزام شده اند و به هر قیمتی شده ماموریت خود را دنبال خواهند کرد. اگر عاشق بازی‌هایی با پلتفرم‌سازی عالی، هنر زیبا، موسیقی مسری، رئیس‌های دیوانه، شوخ طبعی و لودگی و قلب واقعی هستید این بازی را تجربه کنید.

16. Hades

بهترین بازی های PS4

این بازی که امتیاز 9.3 را کسب کرده است و به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 می باشد، گیمر ها دارای ماموریت های زیادی در بازی دارند که از جمله:

  • نبرد خارج از جهنم

به عنوان شاهزاده جاودانه دنیای زیرین، از قدرت ها و سلاح های اسطوره ای استفاده می کنید تا از دست خدای مردگان رهایی پیدا کنید، در حالی که با هر تلاش، قوی تر می شوید و مراحل بیشتری را باز می کنید.

  • FURY OLYMPUS را آزاد کنید

با زئوس، آتنا، پوزیدون و بسیاری دیگر آشنا می شوید و هزاران شخصیت قابل دوام وجود دارد که می‌توانید در حین حرکت آن را کشف کنید.

  • با خدایان، ارواح و هیولاها دوست شوید

گروهی از شخصیت‌های رنگارنگ و بزرگ‌تر در انتظار دیدار شما هستند. روابط خود را با آنها توسعه دهید و هزاران رویداد داستانی منحصربه‌فرد را تجربه کنید، همانطور که متوجه می‌شوید واقعاً چه چیزی برای این خانواده بزرگ و ناکارآمد در خطر است.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

17. Final Fantasy VII

بهترین بازی های PS4

خلاصه این بازی با امتیاز 2/9 از این قرار است که شخصیت اول این بازی(کلود)، یکی از اعضای سابق سازمان نظامی شینرا، SOLDIER، به گروه مقاومت ضد شینرا AVALANCHE می پیوندد، علیرغم اینکه به انگیزه های آنها اهمیت چندانی نمی دهد. در طی یکی از تلاش‌های گروه برای متوقف کردن شرکت، آنها از بازگشت سپیروث، دشمن ابر مطلع می‌شوند و با ظهور مجدد او، این سیاره بیش از آنچه که انتظارش را داشت، در معرض خطر قرار می‌گیرد. در حالی که سرنوشت جهان بر موفقیت آنها سوار است، کلود و متحدانش برای فرونشاندن این تهدید مرگبار تصمیم گرفتند.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

18. Quake

بهترین بازی های PS4

Quake برنده جایزه نیز شده است با اینکه امتیاز 9.2 می باشد و بازی تیراندازی است. اکنون نسخه اصلی، به روز شده و بصری بهبود یافته را تجربه کنید. بازی اصلی را تجربه کنید، از وضوح تصویر تا 4K و صفحه‌نمایش عریض، مدل‌های پیشرفته، نورپردازی پویا و رنگی، موسیقی متن اصلی و جوی و آهنگ تم توسط ترنت رزنور، و غیره که به عنوان بهترین بازی های PS4 می توان قرار داد.

سخن پایانی:

در این مقاله که توسط امتیاز بندی داوران و گیمر های بین المللی به ترتیب بازی ها را برایتان آورده ایم و همچنین خلاصه هر بازی و هر ویژگی که شما میتوانید توسط آن، بهترین گیم برای بازی انتخاب کنید و با کنسول PS4 خود لذت ببرید که در این عصر فعلا محبوبیت خود را حفظ کرده است و شما میتوانید همچنین اکانت قانونی را از سایت یانگ سنتر با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =