اخبار, بلاگ

فصل جدید Battlefield 2042 در سال 2024 در راه است

فصل جدید Battlefield 2042 در سال 2024 در راه است

از زمان انتشار فصل 6 Battlefield 2042 در ماه اکتبر، تا حد زیادی انتظار می رفت که شاهد پایان محتوای جدید برای Battlefield 2042 باشیم. برخلاف همه گمانه زنی ها، تایید شده است که فصل هفتم این بازی در سال 2024 از راه می رسد که از چرخه معمولی دو ساله بازی های Battlefield بیشتر است.

توسعه دهندگان Battlefield 2042 تایید کردند که فصل 7 در راه است

بنابراین بله، فصل 7 برای #Battlefield 2042 در ماه مارس در دستان شما خواهد بود! این یک فصل عظیم خواهد بود که پر از محتوای تازه … از جمله نقشه ها!

توسعه دهنده Battlefield 2042، DICE، تایید کرده است که فصل هفتم تیراندازی اول شخص در مارس 2024 منتشر خواهد شد. در حالی که هیجان‌انگیز است که Battlefield 2024 محتوای جدیدی فراتر از طول عمر معمول خود دریافت می‌کند، شگفت‌انگیزترین بخش آن تعداد چیزهای جدیدی است که هنوز در راه است.

با توجه به DICE، فصل 7 محتوای زیادی را به همراه خواهد داشت و بیان می کند: “این یک فصل عظیم خواهد بود که با حجم زیادی از محتوای تازه … از جمله نقشه ها!”

بازیکنان نسبت به خبر رسیدن نقشه‌های جدید واکنش مثبتی نشان داده‌اند، اگرچه تعدادی از آنها از اینکه هیچ برنامه اعلام‌شده‌ای برای افزودن محتوا تا ماه مارس وجود ندارد ابراز ناامیدی کرده‌اند.

Battlefield 2024 طول عمر معمول بازی های Battlefield را پشت سر گذاشته است

در حالی که ممکن است بین فصل 6 و 7 زمان زیادی باشد، معرفی فصل 7 اصلاً تعجب آور است زیرا بسیاری از بازیکنان انتظار داشتند که فصل 5 آخرین به روز رسانی بازی باشد.

موفقیت Battlefield 2042 احتمالاً نیروی محرکه بزرگی به سمت آنچه باعث شده است که بازی همچنان به روز شود، باشد. در حالی که بازی Battlefield 2042 نقدهای متفاوتی دریافت کرد، در اکتبر امسال رکورد بازیکنان هم‌زمان خود را شکست.

با توجه به گستردگی آنچه در توییت اعلام شده به آن اشاره شده است، دیدن آنچه که DICE در سال جدید برای Battlefield 2042 به ارمغان می آورد، هیجان انگیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =