بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های دو نفره PS5 + همراه با لینک خرید

ما در یانگ سنتر می دانیم که اکثر خانواده ها دنبال بهترین بازی های دو نفره ps5 هستند و ما نیز در این مقاله سعی داشتیم به بهترین بازی های چند نفره PS5 بپردازیم تا شما بتوانید به راحتی بازی مورد علاقه خود را از بهترین بازی های دو نفره ps5 پیدا کنید.

بهترین بازی های دو نفره PS5

 ps4 بین کتابخانه گسترده PS4 و کاتالوگ رو به رشد PS5، هیچ کمبودی برای بازی های چندنفره عالی پلی استیشن وجود ندارد. اگرچه بازی چند نفره رقابتی بیشترین توجه را به خود جلب می کند، گاهی اوقات بهتر است در کنار دوستان به جای مقابل آنها بازی کنید. برخی از بهترین خاطرات بازی هنگام پیوستن به دوستان و خانواده و انجام یک شاهکار مشترک ایجاد می شوند.

چه شما و دوستانتان به دنبال یک بازی تیراندازی با RPG جدید هستید که هفته ها در آن غرق شوید، یا می خواهید بازیکنان جدیدی را به بازی معرفی کنید، ما این لیست از بازی های تعاونی مورد علاقه PS4 و PS5 را گردآوری کرده ایم. شما عناوین هر سبکی را در این لیست خواهید یافت، و ما مطمئن شدیم که بازی هایی را در نظر گرفته ایم که برای بازیکنان در هر سطح مهارتی مناسب هستند.

1:بازی A Way Out

بازی های دو نفره PS5

 

در اولبن معرفی بازی های دو نفره PS5 از بازی a way out شروع می کنیم اکثر بازی های Co-op در واقع بازی های تک نفره هستند که حالت های اختیاری چند نفره را ارائه می دهند، اما A Way Out به طور خاص برای دو بازیکن در هر دو حالت محلی یا آنلاین طراحی شده است. شما و شریک مشترکتان در نقش وینسنت مورتی و لئو کاروسو، یک جفت دوست که از زندان فرار می کنند، بازی می کنید.

بازیکنان باید برای حل پازل ها، چالش های پلتفرمینگ و توالی های مبارزه با هم کار کنند و در طول مسیر بیشتر درباره وینسنت و لئو و زندگی آنها در خارج از زندان یاد بگیرند. بازی A way out یکی از بهترین بازی های دو نفره PS5  هست که توجه زیادی به این بازی شده است.

خرید اکانت قانونی بازی A Way Out

2: Borderlands 3

بازی های دو نفره پلی استیشن5

Borderlands 3 بزرگترین و عجیب‌ترین اثر در سری بازی‌های غارت‌گرتیرانداز جهان باز است. مانند بازی‌های قبلی این سری، Borderlands 3 در سیاره دورافتاده پاندورا اتفاق می‌افتد، دنیایی که توسط درگیری بین جناح‌های مختلف که در جستجوی Vaults هستند – گنجینه‌هایی از گنج به جا مانده توسط یک تمدن بیگانه، ویران شده است.

بازیکنان نقش یک Vault Hunter را بر عهده می گیرند و از چندین کلاس قابل بازی انتخاب می کنند و شخصیت خود را با توانایی ها، پوسته ها، و مهمتر از همه انبوهی از سلاح های گرم منحصر به فرد تجهیز می کنند.

اسلحه ها به صورت رویه ای تولید می شوند، بنابراین شما همیشه چیزی جدید و غیرمنتظره برای هدف قرار دادن دشمنان خود پیدا می کنید. بازی borderland 3m یکی از بازی های دو نفره PS5 می باشد.

ادامه معرفی بازی های دو نفره PS5

3:بازی Call of Duty series

بهترین بازی دو نفره PS5

بازی‌های Call of Duty موجود در PS4 و PS5 به دو رقمی رسیده‌اند و بیشتر آنها دارای محتوای Co-op آنلاین و محلی هستند – چه پشتیبانی کامل از کمپین تک‌نفره، ماموریت‌های سفارشی تعاونی یا بازی‌های محبوب.

زامبی ها  و حالت های عملیات ویژه. سپس حالت‌های رقابتی آنلاین نیز وجود دارد، که برخی از آنها به شما امکان می‌دهند با دوستان خود در مسابقات در برابر سایر بازیکنان تیم شوید. آخرین نسخه بازی Call of Duty: Vanguard محصول 2021 است که این مجموعه را به جنگ جهانی دوم بازمی گرداند.

بازی بعدی این مجموعه، Modern Warfare II، برای 28 اکتبر 2022 در نظر گرفته شده است. و سپس بازی Call of Duty: Warzone، یک نبرد رویال رایگان برای بازی است که می توانید با حداکثر سه نفر از دوستان خود به صورت دسته جمعی ترکیب کنید. نبردهای 150 نفره.

Call of Duty series یکی از پر طرفدارترین بازی های عرصه گیم است که ما در یانگ سنتر اکانت های قانونی PS5 و PS4 و xbox رو با قیمت های استثنایی برای شما عزیزان گذاشته ایم که می توانید از لینک زیر تهیه کنید.

اکانت قانونی بازی 2 Call of Duty : Modern Warfare II برایps4 ps5

اکانت قانونی 2 Call of Duty: Modern Warfare IIبرای ایکس باکس

4:بازی Chicory: A Colorful Tale

بازی های دو نفره PS5

در این بازی اکشن ماجراجویی از بالا به پایین، بازیکنان در تلاشی برای بازگرداندن رنگ به مناظر و شخصیت‌های دست‌کشیده، دنیای تک رنگ را کشف می‌کنند.

کاسنی به بازیکنان آزادی خلاقیت می‌دهد تا بتوانند با استفاده از قلم‌موهای جادویی خود، با بسیاری از پازل‌ها و سناریوهای نبرد مقابله کنند. کل بازی قابل بازی است و هر دو بازیکن می توانند جنبه نقاشی خود را بیان کنند. این یک گزینه عالی برای بهترین بازی های دو نفره PS5 یا یک ماجراجویی مفید است.

5: The Dark Pictures Anthology series

بازی های دو نفره PS5

بازی the dark pictures anthology مجموعه ای در حال اجرا از بازی های ترسناک ماجراجویی است. اولین “فصل” در حال حاضر شامل سه بازی است: man of medan، little hope و house of ashes. چهارمین بازی با نام بازی the devil in me قرار است در سال 2022 عرضه شود.

در حالی که هر بازی داستان ترسناک مستقل خود را روایت می‌کند، همه آن‌ها یکسان بازی می‌کنند: بازیکنان از طریق کات سین‌های درون بازی وقایع را روی صفحه تماشا می‌کنند و در عین حال داستان را در لحظات خاص با گزینه‌های گفتگوی شاخه‌ای و رویدادهای سریع زمان هدایت می‌کنند. در حالت co-op، هر بازیکن اعمال یک شخصیت را در طول داستان کنترل می کند. و یکی از بازی های چند نفره PS5  می باشد.

اکانت قانونی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

6:بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

در ادامه بازی های دو نفره PS5 به بررسی بازی Destiny 2 از زمان اولین نمایش خود در سال 2017، به آرامی خود را به عنوان اولین “غارتگر تیرانداز” آنلاین تثبیت کرد. در حالی که بازی اکنون برای شروع رایگان است، Bungie جریان ثابتی از محتوا، از جمله به‌روزرسانی‌های سالانه عظیم مانند گسترش Witch Queen را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

مانند شوترهای قبلی Bungie، Destiny برای بازی انفرادی یا co-op طراحی شده است، اما ساختار آن بیشتر شبیه یک MMO است تا یک FPS سنتی، با جهان های باز برای کاوش، سیاه چال های تکرار شونده، اهداف روزانه و هفتگی برای تکمیل، و بازی های دو نفره PS5. حالت هایی برای بازی در کنار کمپین های داستانی اصلی. این دنیای علمی تخیلی به‌روزرسانی‌های مداوم محتوا و بسیاری از افسانه‌ها،را در خود جای داده است و اگر بخواهید، شما و دوستانتان را برای مدتی طولانی مشغول خواهد کرد. 

7:Diablo 3

بازی Diablo 3

آیا می خواهید در روده های جهنم قدم بزنید؟ بازی Diablo 3 یک اکشن-RPG ایزومتریک است که در آن با میزبان های جهنمی در یک رشته به ظاهر بی پایان از سیاه چال ها مبارزه می کنید، دسته هایی از غارت و طلا جمع آوری می کنید و مهارت ها، توانایی ها و تجهیزات شخصیت خود را به دلخواه ارتقا می دهید.

حالت‌های محلی و آنلاین هم‌آپ وجود دارند که ماموریت‌های متعدد، گزینه‌های دشواری مقیاس‌بندی و حتی سیاهچال‌های تصادفی را برای قابلیت پخش مجدد بی‌پایان ارائه می‌دهند. این گزینه عالی برای بازیکنانی است که غارتگر می خواهند اما تیرانداز نیستند. این بازی یکی از بهترین بازی های دو نفره PS5 می باشد.

8:Divinity: Original Sin 2

بازی Divinity: Original Sin 2

بازی Divinity: Original Sin 2 برداشتی مدرن از بازی‌های RPG کلاسیک رایانه‌ ای شخصی دهه 90 است – که احتمالاً انتخابی عجیب برای تجربه همکاری کنسولی به نظر می‌رسد، اما این بازی کاملاً به صورت محلی یا آنلاین co-op قابل بازی است.

چهار بازیکن هر بازیکن شخصیت منحصر به فرد خود را کنترل می کند و می تواند تصمیمات خود را در طول داستان بگیرد و اقدامات خود را در سیستم مبارزه تاکتیکی کنترل می کند. به طرز شگفت آوری خوب کار می کند و راهی عالی برای تجربه این RPG حماسی است.

9:Lego Star Wars: The Skywalker Saga

بازی چند نفره PS5

 

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga یک بازی خانوادگی است که بر اساس 9 فیلم اصلی جنگ ستارگان ساخته شده است. بازیکنان بیش از 400 شخصیت از دنیای جنگ ستارگان را انتخاب می کنند (و جمع آوری می کنند) و از طریق رویدادهای سه گانه اصلی، پیش درآمد و دنباله بازی می کنند.

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga بزرگ‌تر از بازی‌های قبلی Lego Star Wars است، با محیط‌های باز بزرگ برای عبور و مرور و سیستم رزمی عمیق‌تر. در حالی که این باعث می‌شود که بازیکنان باتجربه از ماجراجویی لذت‌بخش‌تری لذت ببرند، اما همچنان یک بازی عالی برای بچه‌ها و بازیکنان جدید است. و یکی از بهترین بازی های دو نفره PS5 می باشد.

خرید اکانت قانونی بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

10:بازی Overcooked: All You Can Eat

Overcooked: All You Can Eat اکانت قانونی

اگر می‌خواهید روابط عاشقانه و دوستی‌های خود را آزمایش کنید، سریال Overcooked به عنوان یک بازی عالی برای بازی کردن شهرت بدنامی دارد. و مطمئناً، این بازی معمایی با تم آشپزی پرتنش می شود، اما در واقع بازی با گروهی از دوستان، بسیار سرگرم کننده است.

بازیکنان با عجله در اطراف آشپزخانه‌های خارق‌العاده – و آشفته -، مواد اولیه را آماده می‌کنند، ظرف‌ها را می‌شویند، سفارش‌ها را تحویل می‌دهند و موارد دیگر. همه چیز به ناچار اشتباه خواهد شد، اما این بخشی از سرگرمی است، و به لطف مجموعه ای از تنظیمات دشواری و گزینه های دسترسی، بازیکنان با هر سطح توانایی می توانند به آن ملحق شوند.

DLC، که آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی که به دنبال یک بازی پارتی وحشی هستند، تبدیل می کند. و یکی از بهترین بازی های دو یا چند نفره  PS5 می باشد.

11:Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin یک اسپین آف اکشن-RPG است که گیم‌پلی غارت‌محور و روح‌ مانند سری Nioh Team Ninja را با کار کلاسیک و سیستم‌های جادویی Final Fantasy ترکیب می‌کند.

بازی Stranger of Paradise از نظر فنی پیش درآمدی برای Final Fantasy اصلی است، اما هشدار دهید: این بازی داستان خود را جدی نمی گیرد – این واقعیت را جک گارلند، قهرمان اصلی بازی، بارها در طول بازی به وفور روشن می کند. در حالی که برخی از بازیکنان Final Fantasy را ناامید می کند،

هنوز هم تعداد زیادی تخم مرغ عید پاک برای علاقه مندان وجود دارد، از جمله سیاه چال هایی که بر اساس هر یک از بازی های اصلی فاینال فانتزی، موسیقی ریمیکس شده از کل مجموعه، و مجموعه ای از دشمنان کلاسیک Final Fantasy برای لذت بردن از آنها وجود دارد.

12:Hot Wheels Unleashed

Hot Wheels Unleashed بازی

شما تا به حال صاحب یک یا دو ماشین اسباب بازی بوده اید، بازی Hot Wheels Unleashed جذابیت خاصی دارد. این بازی که از Milestone، استودیویی که به‌خاطر عناوین مسابقه‌ای موتورسیکلت مانند MotoGP و RIDE شناخته می‌شود، می‌آید، تیم ایتالیایی را در مسیری کاملاً جدید می‌بیند.

این یک مسابقه آرکید رنگارنگ است که آن وسایل نقلیه دایکاست را در آن مسیر معروف نارنجی روشن در تنظیمات مختلف در برابر یکدیگر قرار می دهد.

هندلینگ عالی است و مسابقات شگفت انگیزی رقابتی و لذت بخشی را ارائه می دهد، در حالی که کورس ها چیزهای خائنانه و پیچ در پیچی هستند که شما را روی سقف و در هوا می بینند.

این بازی نیز به طرز چشمگیری قوی است، با یک کمپین بزرگ، چندنفره و چندنفره آنلاین، یک ویرایشگر کامل آهنگ و صدها ماشین برای جمع آوری. اگر از طرفداران بازی Hot Wheels یا به طور کلی فقط بازی های مسابقه ای آرکید هستید، که ارزش بررسی را دارد. و یکی از بهترین بازی های دو نفره PS5 می باشد.

13: MLB The Show 22

MLB The Show 22

بازی MLB The Show 22 نیمی از گام به نسل PS5 است، زیرا ارائه پیشرو در صنعت آن تا حدودی راکد شده است. اشتباه نکنید، این بازی دارای برخی از بهترین گیم‌پلی‌ها در این سبک و یکی از عمیق‌ترین حالت‌های فرانچایز موجود است که تنها بازی NBA 2K22 واقعاً با آن رقابت می‌کند.

با وجود این، Diamond Dynasty ستاره واقعی است: این حالت جمع‌آوری کارت سخاوتمندانه کاملاً مملو از محتوا است و برخلاف سایر گزینه‌های این ژانر، برای استفاده حداکثری از آن نیازی به خرج کردن یک سنت هم ندارید.

14: بازی FIFA 23 

بازی دو نفره برای PS5

بازی FIFA 23 شبیه فوتبال واقعی است و حتی از فوتبال واقعی بهتر است. پیشرفت های چشمگیر در موقعیت یابی بازیکنان، فیزیک توپ و انیمیشن ها، شبیه سازی فوق العاده رضایت بخشی را ایجاد می کند که زیربنای هر یک از حالت های شاخص فرنچایز است.

Career Mode چرخ را دوباره اختراع نمی کند، اما توانایی ایجاد یک باشگاه سرگرم کننده است و تغییرات در Player Careers دیر شده است. تراکنش‌های خرد همچنان در Ultimate Team برتری دارند، و شما در حال حاضر نظرات شخصی خود را در مورد آن خواهید داشت، اما کارهای زیادی برای انجام دادن در بازی وجود دارد که به راحتی می‌توانید صدها ساعت را بدون دیدن یک لوت باکس روی آن سرمایه‌گذاری کنید. و بازی فیفا 23 یکی از بهترین بازی های دو نفره PS5 می باشد.

برای تهیه اکانت قانونی فیفا 23 می توانید از لینک های زیر با قیمت استثنایی تهیه بفرمایید:

اکانت قانونی فیفا FIFA 23 برای PS4

اکانت قانونی فیفا FIFA 23 برای PS5

اکانت قانونی بازیFIFA 23 ULTIMATE EDITION برایps4 ps5

 

15:Quake

بازی های چند نفره PS5

این روزها تعداد زیادی تیراندازی اول شخص با رنگ های قدیمی در دسترس هستند و بسیاری از آنها وجود خود را مدیون بازی Quake هستند. با پیروی از DOOM id Software، این بازی به عنوان یکی از مولدهای FPS مدرن در نظر گرفته می شود.

در زمانی که در ابتدا راه اندازی شد، فوق العاده پیشرفته بود. اکنون، با تصاویری پیشرفته، چند نفره محلی و آنلاین و حتی محتوای کاملاً جدید، به طور کامل روی PS5 قابل پخش است.

حالت Horde دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، در حالی که بسط Dimension of the Machine فصل تازه ای در کمپین تک نفره بازی است. بدیهی است که این محصول زمان خود است، اما اگر شما در حال و هوای یک جشن فرگ قدیمی هستید، این یک انتخاب عالی است.

ما در این مقاله  بهترین بازی های دو نفره PS5 سعی داشتیم تا بهترین بازی ها رو برای شما معرفی کنیم  این مقاله همیشه آپدیت خواهد شد و شما حتما  این صفحه رو ذخیره داشته باشید .

همچنین شما می توانید تمام بازی ها رو از صفحه خرید اکانت قانونی بازی PS4 و PS5 خریداری کنید. و همچنین می توانید از سایت یانگ سنتر اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن کنید.

اگر بازی ها جدیدی رو می شناسید حتما در کامنت ها برای ما اطلاع بدین.

5 فکر در مورد “ بهترین بازی های دو نفره PS5 + همراه با لینک خرید

  1. پروانه گفت:

    سلام وقت بخیر ، لطفا بازی. های بیشتری رو در مورد بهترین بازی های دو نفره ps5 معرفی کنید

    1. yung gng گفت:

      سلام وقت شما بخیر ، بله در ادامه بازی های بیشتری و بازی چند نفره برای PS5 بررسی میکنیم

  2. بی نام گفت:

    سلام
    مگه میشه مورتال کمبت۱۱ نباشه
    کراش ماشینی هم بد نیس

    1. yung gng گفت:

      ممنون از دیدگاهتون ، حتما اعمال خواهد شد

  3. ابوالفضل گفت:

    بنظرم ماینکرفت ازهمه بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *