بلاگ, معرفی بازی

همه چیز درباره بازی RIN: The Last Child

همه چیز درباره بازی RIN: The Last Child

به عنوان RIN، آخرین فرزند خالق، در سفری برای بازگرداندن نظم در دنیای عرفانی بازی کنید. runes را جمع‌آوری کنید، طلسم‌ها را بسازید و با رئیس‌های قدرتمند روبرو شوید و سرنوشت جهان در دستان شماست.

همه چیز درباره بازی RIN: The Last Child

داستان RIN، خواهران و برادرانش و خالق آنها، قصه گو، از اسطوره باستانی معروف در مورد کرونوس و درگیری او با فرزندانش الهام گرفته شده است. همچنین به درگذشت کلی خدایان می پردازد که باید با خدایان جدید جایگزین شوند. به نظر می‌رسید که افسانه‌های خلقت کاملاً با افسانه تاریک مترویدوانیا مطابقت دارند – هیچ اثری از انسان، اما اهمیت جادو. یک موتیف مهم و لایه دیگری از فیلمنامه، تعارض بین اطاعت از قدرت – پدر (خالق) یا آزادی – اراده آزاد و مسئولیت در قبال خود و تصمیمات است. داستان بر اساس انتخاب های شما سه پایان ممکن را ارائه می دهد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

پلتفم های RIN: The Last Child

می‌توانید RIN: The Last Child را در استیم، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن دریافت کنید. بازیکنان کنترل RIN، آخرین فرزند خالق، را در این بازی افسانه‌ای غم‌انگیز Metroidvania به عهده می‌گیرند، زیرا قصد دارند صلح را به یک قلمرو جادویی بیاورند. کاوش، کاردستی، طلسم زدن و مقابله با حریفان قوی همگی از ویژگی های بازی هستند.

همه چیز درباره بازی RIN: The Last Child

همه چیز درباره بازی RIN: The Last Child

جادو در بازی RIN: The Last Child

18 طلسم عنصری از سه دسته وجود دارد: حمله (10)، دفاع (5) و سودمند (3).
طلسم ها از جنبه های سحر و جادو (5) و الگوهای املا ایجاد شده اند. سپس، آنها را می توان با یک ارز توسط Runes کوچک (افزودن آسیب بیشتر) یا ارتقاء با یک طرح ارتقاء و Runes بزرگ (تغییر اثر) مسحور کرد. اسلات سریع امکان اختصاص 3 طلسم را در یک زمان فراهم می کند، اما گزینه ای برای تعویض سریع به یک مجموعه طلسم دیگر را می دهد. از نظر ریاضی، با در نظر گرفتن ترکیبی از رونزهای کوچک، رونزهای بزرگ و ارتقاها، 7776 نوع طلسم وجود دارد. همانطور که پیشرفت می کنید، جادوها را می توان از هم جدا کرد تا از اجزای جنبه برای مونتاژ دیگری استفاده شود.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

در سفر اکتشافی خود، با بسیاری از موجودات کوچکی که از مکان‌هایشان تشکیل شده‌اند، مانند لجن‌ها، پشه‌ها، و همچنین با جانوران خزنده بزرگ‌تری مانند موش‌ها یا گیاهان تف می‌جنگید. با این حال، مبارزات اصلی نه تنها به مجموعه‌ای از جادوها و مهارت‌ها نیاز دارند، بلکه مهم‌تر از همه به تصمیم‌هایی که بر اساس میل شما باید اتخاذ کنید، نیاز دارند. به عنوان RIN، ششمین فرزند خالق، شما با پنج رئیس – خواهر و برادر ناشناخته خود روبرو خواهید شد.

گیم پلی بازی RIN: The Last Child

Rin: The Last Child مفهومی منحصربه‌فرد برای مهارت‌ها دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا انتخاب کنند که طرف پدر یا خواهر و برادرشان باشند. زیبایی‌شناسی شبیه Ori و جنگل کور است، با محیط‌های بصری دلپذیر که معمولاً به راحتی می‌توان آن را پیمایش کرد. با این حال، برخی از بافت ها گاهی اوقات احساس می کنند که در جای خود نیستند. صدا، از جمله موسیقی و جلوه‌های صوتی، به طور کلی خوب است، اما جلوه‌های صوتی برخی از مهارت‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =