بلاگ, معرفی بازی

همه چیز درباره بازی Howl | آموزش، داستان و نتیجه

همه چیز درباره بازی Howl

یک داستان عامیانه تاکتیک‌های نوبتی که در قرون وسطی روایت می‌شود، شروعی عالی برای سال است. که توسط Mi’pu’mi Games توسعه یافته و توسط Astrafon Entertainment منتشر شده است، طراحی “جوهر زنده” هاول و گیم پلی تاکتیک های نوبتی آن را برای هندی ها متمایز کرده است. Howl برای اولین بار در نوامبر 2023 منتشر شد و اکنون بر روی Steam، Nintendo Switch و Xbox Series X|S قرار دارد و به بازیکنان اجازه می دهد وارد دنیای کتاب داستان بازی شوند.

همه چیز درباره بازی Howl

شما نقش یک قهرمان ناشنوا را بازی می کنید که تلاش می کند درمانی برای طاعون ویران کننده روستای خود که جان برادرش را گرفت، بیابد. به عنوان “طاعون زوزه کش” شناخته می شود، پس از شنیدن صدای زوزه، به یک جانور وحشی خطرناک تبدیل می شوید. رها برای تکرار زوزه، این باعث می شود سرایت تقریبا غیر قابل اجتناب است. تقریبا. با این حال، شما ناشنوا به دنیا آمده اید، و این به شما این امکان را می دهد که ایمن بمانید و به آخرین امید دهکده تبدیل شوید. با پیروی از یک پیشگویی پیش بینی شده، شما راه خود را از طریق زمین ادامه می دهید، به دنبال درمان می گردید، جانوران را شکست می دهید و مهارت های جادویی جدید می آموزید.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

در جستجوی درمان، هر حرکت را تا شش قدم از قبل برنامه ریزی می کنید، در هر منطقه حرکت می کنید، جانوران را شکست می دهید و محیط های مختلف را طی می کنید. از جنگل‌های خاردار گرفته تا مزارع و سیاه‌چال‌ها، یادگیری نحوه تعامل با موانع زمین به همان اندازه مهم است که با انواع جانوران برخورد کنید.

نحوه بازی Howl 

هر سطح بر اساس تعداد جانورانی که می‌کشید و تعداد نوبت‌هایی که برای رسیدن به هدف خود انجام می‌دهید درجه‌بندی می‌شود. برای تکمیل هر یک از 60 سطح در چهار فصل، باید اطمینان حاصل کنید که سطح را در تعداد چرخش های مناسب (تعداد تعیین شده توسط پیشگویی) به پایان می رسانید و تمام جانوران موجود در نقشه را می کشید و جمجمه آنها را با قیمت های ارزشمند معامله می کنید. ارتقاء می دهد. در حالی که این کار در ابتدا آسان است، اما هرچه موارد بیشتری روی نقشه گذاشته شود، سخت تر می شود. در حالی که می توانید تا شش حرکت را در یک زمان برنامه ریزی کنید، هر حرکت نوبت خودش است.

همه چیز درباره بازی Howl

این بدان معناست که اگر سه فاصله با یک جانور فاصله دارید اما بدون استفاده از یکی از کارت‌های حمله خود برای اعزام جانور قبل از حرکت به فضای سوم، دو فاصله به جلو حرکت دهید، آنها با حمله به شما و حذف هر حرکتی، یکی از قلب‌های شما را خواهند گرفت. شما ترک کرده اید این سبک تاکتیک های پویا بازیکن را وادار می کند تا به تک تک حرکت ها فکر کند، نه فقط به هر نوبت.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

خوشبختانه، اگر انتخاب اشتباهی انجام دادید، می‌توانید از Undo Round Points برای عقب بردن و بازسازی آخرین حرکت خود استفاده کنید. شروع با یک Undo Round Point و باز کردن قفل بیشتر در طول زمان. در حالی که این کار کل سطح را خنثی نمی کند، می تواند تفاوت زیادی در پاکسازی یک منطقه و شروع از ابتدا ایجاد کند. در حالی که راه‌اندازی مجدد یک منطقه در اوایل کار چندان دشوار نیست، با توجه به مقدار زیادی از سطوح ساده که می‌توان در آن سهولت انجام داد، بعداً در فصل‌ها، می‌تواند به زمان زیادی تبدیل شود.

سخن نهای درباره بازی Howl 

به عنوان یک بازی، قوی ترین بخش Howl مکانیک آن نیست. دلیل انتخاب Howl به دلیل زیبایی منحصر به فرد بازی است. گویی در حال بازی کردن با یک نقاشی هستید، زیبایی‌شناسی بازی به روشی که Fairytales گریم انجام می‌دهد، عجیب به نظر می‌رسد. این فوق العاده است، تنها با یک اشاره از تاریکی در ارائه. همراه با امتیازی فراگیر که فضای بازی را کاملاً تنظیم می کند، جهت خلاقانه بازی کاملاً خیره کننده است.

Mi’pu’mi Games سبک هنری را به عنوان “جوهر زنده” توصیف می‌کند و هر حرکتی را که انجام می‌دهید به صورت هنرمندانه نشان می‌دهد. این سبکی است که به طور خارق العاده ای نتیجه می دهد، به خصوص وقتی زخمی می شوید یا به گرگ حمله می کنید. لکه های قرمز باقی مانده در سطح پوست از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند. با این حال، آنها همچنین به عنوان راهی برای دیدن اینکه کجا موفق بوده اید و کجا شکست خورده اید عمل می کنند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

تنها اشتباه واقعی Howl به عنوان یک بازی این است که برخی از سطوح از شما التماس نمی کنند که برگردید. در حالی که یک آمار تکمیل باید بازپخش را تضمین کند، تعداد کمی وجود دارند که خالی ماندن آنها خوب است. با 60 سطح در تنها چهار فصل، تقسیم سطوح یکی از راه‌های حل این مشکل است. نحوه تقسیم‌بندی سطوح تقریباً آنقدر که می‌توانست پویا نیست، زمانی که بین معرفی‌های دشمن جدید یا ارتقاء مهارت‌ها قرار می‌گیرید، برخی از مراحل تکراری می‌شوند. فقدان جزئی قابلیت پخش مجدد برای از بین بردن این بازی کافی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهارده =