Xbox, آموزش

آموزش وارد کردن گیم پس در کنسول

آموزش وارد کردن گیم پس در کنسول

آموزش وارد کردن گیم پس در کنسول : Xbox Game Pass از زمانی که برای اولین بار در فوریه 2017 به عنوان یک سرویس اشتراک در سبک نتفلیکس برای گیمرهای ایکس باکس معرفی شد، گسترش سریعی داشته است.

برای خرید گیم پس می توانید از یانگ سنتر با قیمت مناسبتر تهیه بفرنایید

تاریخچه گیم پس

به طور رسمی در ژوئن 2017 راه اندازی شد و به بیش از 100 بازی Xbox One و Xbox 360 با قیمت 9.99 دلار در ماه دسترسی داشت که میتوانید در یانگ سنتر با قیمت مناسبتر خریداری کنید. پس از آن به طور تصاعدی رشد کرد – در اکتبر 2017 مایکروسافت اعلام کرد که همه نسخه‌های جدید مایکروسافت استودیو در روز راه‌اندازی گنجانده می‌شوند که یک نقطه فروش عمده است. در طول سال 2018، تعداد مشترکین افزایش یافت و تا اوایل سال 2019 به بیش از 10 میلیون نفر رسید، زیرا مایکروسافت همچنان به اضافه کردن بازی های برتر مانند Forza، Halo و Gears در روز انتشار ادامه داد.

خرید عمده استودیوهایی مانند Ninja Theory، Obsidian، Playground Games و Bethesda Softworks به افزایش اندازه کاتالوگ کمک کرد. قابلیت بازی ابری در سال 2020 راه اندازی شد و به مشترکین اجازه می دهد بدون دانلود بازی کنند. ادغام با کنسول های Xbox Series X|S Xbox Game Pass را در استراتژی نسل بعدی مایکروسافت مرکزیت می بخشد. محتوا گسترش یافت و شامل EA Games و نسخه های جدید یوبی سافت شد. در عرض چند سال، Xbox Game Pass به یک سرویس اشتراک برتر با محتوای به روز رسانی مکرر برای گیمرهای Xbox و PC تبدیل شده است. با بیش از 25 میلیون مشترک تا اوایل سال 2022، به نظر می رسد که نشان دهنده آینده بازی است.پ

آموزش وارد کردن گیم پس در کنسول

راهنمای وارد کردن ظرفیت کامل گیم پس آلتیمیت

برای اضافه کردن حساب کاربری جدید به ایکس‌باکس خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا دکمه Xbox روی دسته کنترل را فشار دهید تا منوی Guide باز شود. سپس وارد بخش Profile & System شوید. پنجره‌ای باز می‌شود که باید گزینه Add or Switch را انتخاب کنید. در ادامه، روی Add New در انتهای صفحه کلیک نمایید.
  • مرحله اول یا راهنمای وارد کردن ظرفیت کامل گیم پس آلتیمیت
  •  ظرفیت کامل گیم پس آلتیمیت
  • ایمیل دریافتی از طریق فایل اکسل را در قسمت سبز رنگ وارد کرده و Enter را بزنید. سپس پسورد دریافتی را وارد نموده و دوباره Enter بزنید.
  • آموزش وارد کردن گیم پس
  • در مرحله بعد نام دلخواه را برای پروفایل جدید وارد کنید. سپس به ترتیب گزینه‌های زیر را انتخاب نمایید:
  • Next > No Thanks > Next > Next > No Barriers > skipThis > Next > Next
  • در مرحله چهارم، مراقب باشید که روی Get a New Account کلیک نکنید. زیرا انتخاب این گزینه یک حساب کاربری کاملاً جدید ایجاد می‌کند.
  • آموزش وارد کردن گیم پس

پس از پیمودن این مراحل، حساب کاربری جدید به ایکس‌باکس شما اضافه خواهد شد.

راهنمای وارد کردن ظرفیت هوم گیم پس آلتیمیت در کنسول

در صورت خرید ظرفیت Home گیم پس آلتیمیت، لازم است مراحل زیر برای هوم کردن حساب انجام شود. توجه داشته باشید افرادی که ظرفیت غیرهوم خریداری کرده‌اند نیازی به انجام این مراحل ندارند. در ظرفیت کامل نیز انجام مرحله دوم اختیاری است.

  • ابتدا همان مراحلی که برای فعالسازی ظرفیت کامل انجام داده‌اید را دوباره طی کنید.
  • سپس به منوی اصلی برگردید و دکمه Xbox روی دسته را فشار دهید تا بخش Guide باز شود.
  • از آنجا به تنظیمات (Setting) رفته و گزینه General را انتخاب کنید. در ادامه، وارد گزینه Personalization شده و روی My Home Xbox کلیک نمایید تا فرایند هوم کردن حساب کامل شود.
  • با انجام این مراحل، ظرفیت خریداری شده گیم پس آلتیمیت به صورت Home در می‌آید.
  • راهنمای وارد کردن ظرفیت کامل گیم پس آلتیمیت

در پایان آموزش وارد کردن گیم پس به کنسول، لازم است به این نکته تأکید کنم که فعالسازی این سرویس و دسترسی به بازی‌های متنوع آن بسیار آسان است. کاربران پس از خرید اشتراک و ورود به حساب کاربری، با پیمودن چند مرحله ساده در کنسول ایکس‌باکس خود، می‌توانند بلافاصله از صدها بازی جذاب و بروز استفاده کنند. امیدوارم این آموزش بتواند به سادگی مراحل فعالسازی گیم پس و بهره‌مندی از محتوای غنی آن را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 4 =