آموزش

چگونه اکانت فیفا موبایل را برگردانیم؟

چگونه اکانت فیفا موبایل را برگردانیم؟...099899

اکانت فیفا موبایل، حساب کاربری مخصوص گیمرهایی است که به انجام بازی های فوتبالی علاقه شدیدی دارند؛ به طوری که حتی حاضر نیستند برای غذاخوردن خودشان هم از آن دست بکشند.

اما گاهی اوقات برای فوتبال دوستان و دارندگان اکانت این مشکل پیش می آید که اکانت آن ها از دسترس خارج می شود و آن ها نمی توانند که حساب کاربری خود را بازیابی کنند؛ اگر شما هم جزو آن دسته از فوتبال دوستانی هستید که این اکانت را در گوشی خود دارید، اما از دسترستان خارج شده در این مقاله با من همراه باشید تا به شما آموزش دهم که چگونه می توان اکانت فیفا موبایل را دوباره برگردانیم.

دلیل از دسترس خارج شدن اکانت فیفا موبایل

اما قبل از آن که به سراغ پاسخ به این سوال برویم که چگونه اکانت فیفا موبایل را برگردانیم؟ ابتدا می خواهیم دلایل این موضوع را که برای برخی کاربران پیش آمده است را بررسی کنیم و سپس با دانستن علت این موضوع، راهکاری برای بازگرداندن اکانت به کاربران فوتبال دوست ارائه دهیم!

از جمله دلایل خارج شدن اکانت فیفا موبایل می توان به این نکته اشاره کرد که کاربران این اکانت آن ها یا حساب خود را لینک نکرده اند و یا این که آن ها اکانت خود را با FB لینک داده اند.

لینک دادن اکانت با FB در واقع خطرناک ترین و ناامن ترین کاری است که کاربران حساب کاربری انجام می دهند و یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که گیمرهای اکانت فیفا موبایل، اکانت خود را از دست می دهند نیز همین موضوع است.

همچنین اجرای اکانت فیفا موبایل با استفاده حساب کاربری مهمان نیز به هیچ عنوان راهکار امن و توصیه شده ای نیست و ممکن است اکانت فیفای شما را در معرض از دسترس خارج شدن قرار دهد و روشی کاملا نا امن برای لینک دادن اکانت فیفای شما است.

پس امن ترین راهکار برای لینک دادن اکانت فیفا چیست؟

در سطر های بالا گفتیم که برخی کاربران ممکن است به خاطر آن که اکانت خود را FB لینک کرده اند و یا از حساب کاربری مهمان برای لینک دادن استفاده کرده اند، اکانتشان از دسترس خارج شود.

همچنین گفتیم که لینک دادن این اکانت به FB و همچنین استفاده از اکانت مهمان، راهکاری نا امن برای حساب کاربری فیفای شماست؛ پس این سوال پیش می آید که امن ترین راهکار برای لینک دادن اکانت فیفا چیست؟

از جمله راهکارهای امن برای لینک دادن اکانت این است که به جای حساب کاربری نا امن FB و یا حساب کاربری مهمان برای لینک دادن اکانت حود، از حساب کاربری گوگل برای لینک دادن حساب فیفای خود استفاده نمایید که بهترین و امن ترین راه برای انجام این کار است؛ زیرا آن دسته از کاربرانی که از حساب گوگل برای لینک دادن و اجرای اکانت فیفا موبایل خود استفاده کرده اند، به هیچ وجه با مشکل از دسترس خارج شدن اکانت خود مواجه نشده اند.

توجه داشته باشید…!

آن دسته از کسانی که از اکانت مهمان استفاده کرده اند و حالا  اکانتشان از دسترس خارج شده است، به هیچ وجه اکانت آن ها دوباره باز نخواهد گشت؛ زیرا یوزر دیتا ها کاملا پاک شده اند و بنابراین بازگردانی اکانت به هیچ وجه ممکن نیست؛ اما اگر کاربر آن را لینک می داد، چنین مشکلی برایش پیش نمی آمد.

خبر خوش…!

و خبر خوش برای آن دسته از کسانی که حساب های کاربری خود را با FB اکانت لینک داده اند و اکنون حساب فیفای خود را از دست داده اند، لازم نیست اصلا نگران باشند! زیرا ممکن است اکانت فیفا موبایل آن ها دوباره بازگردد.

اما سوال، اکانت فیفا موبایل خود را چگونه بازگردانم؟

اگر شما هم جزو آن دسته از گیمرها و کاربرانی هستید که حساب کاربری خود را با لینک دادن به FB اکانت از دست داده اید، اصلا نگران نباشید؛ اما سوال پیش می آید که اکانت فیفای خود را چگونه می توانم بازگردانم؟

در پاسخ سوال باید بگویم که انجام این کار کمی سخت است؛ اما کار نشد ندارد! ولی توجه داشته باشید که برگرداندن اکانت فیفا محدودیت زمانی دارد و شما تنها 5 روز فرصت دارید تا با مراجعه به بخش تنظیمات اکانت، اکانت فیفا موبایل خود را برگردانید.

وقت تنگ است؛ پس عجله کنید!!!

راهکارهای پیشگیری در مورد از دست دادن اکانت

1- از اکانت مهمان استفاده نکنید.

2- از حساب FB برای لینک دادن اکانت خود استفاده نکنید.

3- از حساب گوگل برای لینک دادن استفاده نمایید.

سخن آخر

در این مقاله در مورد این که چگونه می توان اکانت فیفا موبایل را برگرداند و علل از دسترس خارج شدن اکانت فیفا را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین برای شارژ اکانت خود با گیفت کارت می توانید برای خرید امن و آنلاین گیفت کارت به سایت یانگ سنتر مراجعه نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *