بلاگ

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند !!

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

الان در آخرین ماه سال 2022 قرار داریم و بازی های زیادی در این ماه برای تمام کنسول ها منتشر می شود که ما در این مطلب سعی کردیم تا بهترین بازی هایی که در ماه دسامبر منتشر می شود را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم و معرفی کنیم ، پس با ما در مقاله بازی هایی که در دسامبر منتشر می شود همراهی کنید.

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند!!

مجموعه‌ای از عناوین از برخی از معروف‌ترین توسعه‌دهندگان و ناشران جهان در دسترس است. از مسابقات با هیجان بالا گرفته تا ترسناک بقای سوم شخص، بازی های ماه دسامبر ژانرهای مختلف را پوشش می دهند و گیمره ها را انتخاب می کنند را بر اساس انتخابات خود آسان می کند و بازی می تواند ژانر مورد نظر خود را انجام دهد. با این، مهم است که در حال حاضر برخی از ماه‌های قبلی، بازی‌های ویدیویی زیادی در ماه دسامبر منتشر نمی‌شوند. اما نگاهی گذرا به برخی از عناوین نشان می دهد که فقدان کمیت با نسخه های برجسته به خوبی جبران شده است.

1: Marvel’s Midnight Suns

بازی Marvel’s Midnight Suns

تاریخ انتشار : 2 December

پلتفرم: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch

Marvel’s Midnight Suns یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدیویی است که در دسامبر 2022 منتشر شد. این بازی استراتژی تاکتیکی نوبتی با برخی از معروف‌ترین شخصیت‌های مارول در آنچه مارول می‌گوید «سمت تاریک‌تر و فراطبیعی‌تر از دنیای مارول» است.

Firaxis Games، سازنده فرنچایز نمادین بازی XCOM، در توسعه این بازی نقش دارد.بازیکنان نقش شکارچی را بر عهده می گیرند که وظیفه او رهبری تیمی از ابرقهرمانان مارول و شکست دادن مادر شیاطین است قبل از اینکه او بتواند استاد خود Chthon را احضار کند.

ابرقهرمانان عبارتند از مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، مرد عنکبوتی، بلید، گوست رایدر و ولورین. بسیاری از شخصیت‌ها قبلاً در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (MCU) یا دیگر فیلم‌های مارول ظاهر شده‌اند.

هر شخصیت توانایی های منحصر به فرد خود را در قالب کارت دارد. بازیکنان به نوبه خود می توانند از کارت ها به صورت استراتژیک برای حمله یا دفاع یا برنامه ریزی حرکات، سلامت و سایر ویژگی های خود استفاده کنند.

خرید بازی Marvel’s Midnight Suns

2: Need For Speed Unbound

اکانت قانونی Need For speed unbound برای کنسول ps5

تاریخ انتشار: 2 December

پلتفرم: PC, PS5, Xbox Series X/S

یکی از اصلی‌ترین بازی‌های منتشر شده در دسامبر 2022، نسخه جدیدی در فرنچایز Need For Speed است.

این فرنچایز برای کسی که تا به حال بازی های ویدیویی انجام داده است نیازی به معرفی ندارد. این یکی از طولانی ترین فرنچایزهای بازی در تاریخ است، با اولین عنوان، The Need For Speed، که در سال 1994 عرضه شد. چندین قسمت از آن زمان تاکنون مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

Need For Speed Unbound که توسط Criterion Games توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است، شامل مسابقه با رقبا و برنده شدن در چالش‌ها در شهر خیالی Lakeshore برای واجد شرایط شدن برای مسابقه نهایی – The Grand است.

ماشین ها را می توان به گونه ای سفارشی کرد که بر اساس سلیقه بازیکن متمایزتر به نظر برسند و به اندازه کافی سریع باشند تا در تعقیب و گریز با سرعت بالا از ماشین های پلیس پیشی بگیرند. تنظیمات جهان باز به بازیکنان این امکان را می دهد که بیشتر در شهر دریاچه، خیابان ها و زیرزمین آن کاوش کنند.

در مجموع، بازیکنان می‌توانند 143 خودرو را در بازی از تقریباً تمام خودروسازان بزرگ جهان، از جمله استون مارتین، بی‌ام‌و، فراری، فورد، هوندا، لامبورگینی، مک لارن، مرسدس بنز و پورشه برانند.

ماشین‌های موجود در بازی شامل انبوهی از ماشین‌های پرسرعت هستند که می‌توان آن‌ها را در گاراژ ورزشکاران میلیاردر مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پیدا کرد. اینها عبارتند از مرسدس-AMG GT Black Series 2021، McLaren F1 1993، Lamborghini Huracán Performante Spyder 2018، Ferrari 458 Italia 2009، Ferrari 488 Pista 2019 و Porsche 911 GT3 RS 2019.

طرفداران خودروهای قدیمی بسیار خوشحال خواهند شد که دست خود را روی چهارچرخ های نمادینی مانند دوج چارجر R/T 1969، شورولت بل ایر 1955، آستون مارتین DB5 1964، شورولت کامارو SS 1967، فورد موستانگ BOSS 3012، 1969 و پورشه 196 بگذارند. RSR 2.8 1973.

موسیقی متن بازی شامل 70 آهنگ هیپ هاپ از هنرمندان سراسر جهان است. آهنگ های اصلی توسط A$AP Rocky و AWGE هستند. موسیقی متن همچنین دارای یک موسیقی اصلی از آهنگساز فرانسوی برودینسکی است.

خرید بازی Need For Speed Unbound

3: The Callisto Protocol

اکانت قانونی بازی The Callisto Protocol برای ps4 ps5

تاریخ انتشار: 2 December

پلتفرم: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

The Callisto Protocol یک بازی جدید ترسناک بقا است که به دلیل داشتن دو نام مشهور هالیوود به عنوان بخشی از صداپیشگان قابل توجه است. شخصیت اصلی آن، جیکوب لی، توسط بازیگر هالیوودی جاش دوهامل صداپیشگی می‌کند که بیشتر برای بازی در نقش ویلیام لنوکس در مجموعه فیلم‌های Transformers (2007-2017) شناخته می‌شود. شخصیت اصلی دیگر، دنی ناکامورا، توسط کارن فوکوهارا – ستاره سریال Amazon Prime Video The Boys (2019–) صداپیشگی می‌کند.

داستان بازی در سال 2320 می گذرد، جایی که قمر یخی مشتری، کالیستو، یک زندان بدنام به نام زندان آهن سیاه دارد. لی در زندان زندانی است و باید با کمک یکی از زندانیان فرار کند زیرا یک پدیده عجیب دیگران را به هیولاهای زامبی مانند تبدیل می کند. بازی سوم شخص به دلیل اکشن وحشتناک و ترسناکش قابل توجه است. در صورتی که سلامتی لی به مرحله بحرانی برسد، او با مرگ بسیار خشونت آمیزی به دست هیولاها روبرو می شود.

The Callisto Protocol توسط Krafton منتشر شده و توسط Striking Distance Studios توسعه یافته است.

خرید بازی The Callisto Protocol

4: Hello Neighbor 2

خرید اکانت قانونی بازی hello neighbor 2

تاریخ انتشار: 6 December

پلتفرم: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

یک نگاه به تریلر اعلامی بازی 2020 که توسط ایکس باکس منتشر شده است، می تواند بیننده را متقاعد کند که Hello Neighbor 2 تضمین شده است که غازها را به همراه خواهد داشت. جای تعجب نیست که یکی از موردانتظارترین بازی های ویدیویی سال 2022 بوده است.

هدف اصلی بازی ساده به نظر می رسد: شخصیت بازیکن، کوئنتین، که یک روزنامه نگار تحقیقی است، باید مخفیانه وارد خانه همسایه های مرموز خود در شهر ریون بروکس شود و بررسی کند که پس از گم شدن کودکان در این بازی چه می کنند. محله

بازی دارای تنظیمات جعبه شنی است که در آن همه شخصیت ها حرکت می کنند. همسایه ها توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می شوند که به طور مداوم از حرکاتی که بازیکن در بازی انجام می دهد یاد می گیرد. این بدان معنی است که بازیکنان نمی توانند انتظار داشته باشند که در صورت شکست برنامه خود، برای بار دوم همان حرکات را تکرار کنند.

Hello Neighbor 2 توسط EerieGuest و tinyBuild توسعه یافته و توسط دومی منتشر شده است. این یک دنباله بر بازی Hello Neighbor 2016 است. این دنباله با نسخه اصلی تفاوت دارد زیرا به بازیکنان اجازه می دهد تا ساختمان های یک محله را به جای زیرزمین در یک ساختمان اصلی کاوش کنند. آنتاگونیست اصلی از نسخه اصلی، آقای پیترسون، در ادامه باز می گردد.

خرید بازی Hello Neighbor 2

5: The Rumble Fish 2

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

 

تاریخ انتشار: 8 December

پلتفرم: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch

Rumble Fish 2 در سال 2005 وارد بازی‌های آرکید شد و در زمانی که Tekken، Guilty Gear، King of Fighters و Mortal Kombat بر چارت‌ها حکومت می‌کردند، قلب عاشقان بازی‌های مبارزه‌ای دو بعدی را به دست آورد.

اکنون، 17 سال بعد، این بازی کالت نه تنها در خارج از بازی‌های آرکید، بلکه در خارج از ژاپن نیز منتشر می‌شود.

طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که با برخی از نمادین ترین شخصیت ها در تاریخ بازی های مبارزه ای از جمله Zen، Typhon، Hikari، Greed، Hazama، Kaya و Viren بازی کنند.بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

 

6:High on Life

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

تاریخ انتشار: 13 December

پلتفرم: PC, Xbox Series X/S

طرح اصلی High on Life ممکن است به نظر برسد که قبلاً صدها بار در بازی‌های دیگر بازی شده است. داستان بازی اساساً حول محور یک شکارچی فضل می‌چرخد که بازیکنی است که در یک ماموریت کهکشانی برای نجات زمین از تهاجم بیگانگان به انجام می‌رسد.

با این حال، چیزی که این بازی تیراندازی اول شخص را جالب می کند، رنگ های پر جنب و جوش، موسیقی اعتیادآور، گرافیک کارتونی، شوخ طبعی، اسلحه های سخنگو و آنتاگونیست های فرازمینی متعددی است که کارهای عجیب و غریب غیرقابل توضیحی انجام می دهند. لحظاتی از اکشن بیش از حد و خشونت ترسناک وجود دارد، اما مهم نیست که چگونه آن را ببینیم، گیم پلی این ماجراجویی علمی تخیلی بسیار جذاب به نظر می رسد.

ناشر-توسعه‌دهنده Squanch Games، Inc.، که توسط جاستین رویلند، خالق سریال Rick and Morty تأسیس شد، دنیای خارق‌العاده‌ای را در این بازی ایجاد کرد که از هر نوع جغرافیای بیگانه، از جنگل‌های ماورایی گرفته تا شهرهای سیارکی را در بر می‌گیرد.

7: Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion

اکانت قانونی بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion

تاریخ انتشار: 13 December 2022

پلتفرم: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch

در دنیای Final Fantasy، Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion یک نسخه بازسازی شده از Crisis Core: Final Fantasy VII (2007) – پیش درآمد Final Fantasy VII (1997) است.

این بازی که توسط استودیوی بازی سازی تحسین شده Square Enix ساخته شده است، در سال 2007 تنها بر روی PlayStation Portable منتشر شد. بنابراین، نسخه جدید ریمستر شده با کیفیت بالا، اولین نسخه ای است که به طرفداران اجازه می دهد بازی را در کنسول ها و همچنین رایانه های شخصی بازی کنند.

داستان بازی در اصل همان است که در نسخه 2007 بود. داستان حول محور جنگجوی جوانی به نام زک فیر می‌چرخد که قرار است جهان را نجات دهد و ماجراجویی‌های او با کلود، یکی از اعضای یک نیروی نظامی معروف به SOLDIER.

گرافیک نسخه ریمستر شده به صورت HD است. دیالوگ به طور کامل صداگذاری شده و تنظیم موسیقی متن جدیدی برای بازی ایجاد شده است.بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

خرید بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion

8: The Witcher 3: Wild Hunt

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

تاریخ انتشار: 14 December

پلتفرم: PS5, Xbox Series X/S

هنری کاویل وقتی اعلام کرد که دیگر نقش گرالت ریویا را در سریال The Witcher نتفلیکس بازی نخواهد کرد، بسیاری از طرفداران را ناراحت کرد.

با توجه به توسعه، نسخه آتی PS5 و Xbox Series X/S بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای طرفداران این فرنچایز اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

این بازی بر اساس رمان‌های فانتزی نوشته آندری ساپکوفسکی، سومین قسمت اصلی از سری بازی‌های ویدیویی است و دنباله مستقیم The Witcher 2: Assassins of Kings (2011) است. این بازی ابتدا در سال 2015 برای PC، PS4 و Xbox منتشر شد و پس از آن در سال 2019 نسخه Switch منتشر شد. این بازی پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این بازی با بودجه 81 میلیون دلاری (تقریباً 659 کرور) ساخته شده است و یکی از گران ترین بازی هایی است که تا کنون ساخته شده است.

نسخه جدید بازی برای این دو کنسول دارای طیفی از ویژگی های اضافی خواهد بود. محتوای جدید نیز برای مالکان موجود در دسترس خواهد بود. ناشر-توسعه‌دهنده CD Projekt Red یک «به‌روزرسانی نسل بعدی» دارد که شامل تقویت گرافیک و تغییرات گیم‌پلی است که باعث می‌شود تنظیمات جهان باز بازی حتی جذاب‌تر به نظر برسد.

گزارش ها حاکی از آن است که یک تلاش کاملاً جدید بر اساس سری نتفلیکس در کنار زره های جدید و حالت عکس یکپارچه وجود دارد. گرافیک برای فاصله کشیدن بهتر، شاخ و برگ متراکم تر و شرایط آب و هوایی اضافی، از جمله مه، بهبود یافته است. تغییرات همچنین شامل بهبودهایی در بومی سازی زبان های آوازی موجود و افزودن صدای چینی ساده شده است.

همچنین این یک فرصت عالی برای طرفداران The Witcher است تا خاطرات خود را با نسخه جدید تازه کنند، زیرا CD Projekt Red اعلام کرده است که در حال کار بر روی The Witcher Remake است – نسخه جدیدی از بازی اصلی سال 2007 با یک “داستان محور، تک” بازی RPG جهان باز.”

9:Aka

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

تاریخ انتشار: 15 December

پلتفرم: PC, Switch

ماجراجویی جهان باز که توسط Cosmo Gatto توسعه یافته و توسط Neowiz Games منتشر شده است، یک بازی دوست داشتنی است که حس استودیو گیبلی را القا می کند. این بازی دارای یک موسیقی متن است که ممکن است تاثیر آرام بخشی بر بازیکنان داشته باشد.

داستان حول محور آکا می چرخد، یک پاندای قرمز انسان نما که می خواهد زندگی آرامی داشته باشد، باغبانی کند، دوست شود و دنیای جزایر زیبای خود را کاوش کند. به عنوان شخصیت بازیکن، آکا باید وظایفی مانند فعالیت های ساخت و ساز و غذا دادن به بچه اژدها را انجام دهد.بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند.

در داستان مشخص می شود که پاندای قرمز زمانی یک جنگجوی سرسخت بوده است اما اکنون از مسیر شمشیر دوری کرده است تا مسیر عدم خشونت را امتحان کند. با این حال، پاندای قرمز اغلب از طریق ظاهرها از گذشته خود آگاه می شود.الهام از مناظر موجود در محیط بازی از مناظر جغرافیایی واقعی فرانسه، کانادا، شرق آسیا، جنوب آسیا و آمریکای جنوبی گرفته شده است.

بازی هایی که در ماه دسامبر 2022 منتشر می شوند

این ها بازی ایی بود که در تحریریه یانگ سنتر جمع آوری شده بود تا شما عزیزان بتوانید بازی هایی رو نسبت به سلیقه خود انتخب کنید همچنین شما میتوانی اکانت قانونی PS5 و PS4 رو از یانگ سنتر با قیمت مناسبتر تهیه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =