اخبار, بلاگ

آیا Spider-Man 2 به صورت چند نفره روی PS5 امکان پذیر است؟

آیا Spider-Man 2 به صورت چند نفره روی PS5 امکان پذیر است؟

آیا Spider-Man 2 به صورت چند نفره روی PS5 امکان پذیر است؟ با توجه به اینکه مایلز مورالز و پیتر پارکر هر دو مردان عنکبوتی نیویورک هستند، عالی است که با یک دوست بچرخید و با جنایتکاران مختلفی که باعث هرج و مرج می شوند مقابله کنید. با توجه به اینکه می‌توانید با هر مرد عنکبوتی که بازی نمی‌کنید، در حال چرخش در شهر نیز ببینید، تصور اینکه Spider-Man 2 multiplayer یا Spider-Man 2 واقعاً خوب کار می‌کند، چندان دور از ذهن نیست.

هر روز که می گذرد، به تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man 2 نزدیک تر می شویم و تعداد زیادی از شخصیت های Spider-Man 2 PS5 در این انحصاری PS5 منتظر ما هستند. ما امیدواریم که این بازی یکی از بهترین بازی‌های PS5 باشد، درست مانند دو بازی قبلی این سری. اما آیا شما و شخص دیگری می توانید Spider-Man 2 PS5 را با هم در چند نفره بازی کنید؟

آیا Spider-Man 2 به صورت چند نفره روی PS5 است؟

Marvel’s Spider-Man 2 PS5 دارای قابلیت چندنفره co-op نیست و صرفاً یک ماجراجویی تک نفره است، به این معنی که نمی توانید با دوستان خود بازی کنید. این موضوع توسط Insomniac Games در حساب رسمی توییتر خود تأیید شد و در پاسخ به طرفدارانی که در مورد Co-op سؤال می کردند، پاسخ داد.

با توجه به این واقعیت که هر دو بازی قبلی در نسخه Insomniac دیوار خزنده محبوب هیچ عنصر چند نفره نداشتند، برای بسیاری از شما نباید تعجب آور باشد. همانطور که ما دوست داریم یک بازی Co-op را ببینیم که در آن شما می توانید با یک دوست در سراسر نیویورک تاب بخورید و بجنگید، به نظر می رسد که Insomniac Games روی ایجاد یک داستان تک نفره خوب تمرکز کرده است. بالاخره این نان و کره است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

با این حال، یک لحظه این را تصور کنید. هم شما و هم دوستتان در نقاط مختلف شهر در حال چرخیدن هستید و هرکسی که در نقش پیتر پارکر بازی می‌کند، پایگاه دشمنی را می‌گیرد که برای تکمیل آن تلاش می‌کند. سپس، دوست شما که در نقش مایلز مورالس بازی می‌کند، برای کمک به شما می‌آید و می‌توانید تکمیل کننده‌های تگ‌تیم را انجام دهید و از ابزارهای مختلف با هم استفاده کنید. ما فکر می کنیم تقریباً همه موافق هستند که بسیار شگفت انگیز خواهد بود. حتی می‌توانید یک نمایش مد برای تمام لباس‌های مرد عنکبوتی 2 PS5 برگزار کنید، زیرا پیتر و مایلز طراحی‌های بسیار متفاوتی دارند.

آیا Spider-Man 2 به صورت چند نفره روی PS5 امکان پذیر است؟

بعد از اینکه فهمیدند مرد عنکبوتی که بازی نمی‌کنید، در پس‌زمینه جنایات را کاوش و متوقف می‌کند، خیلی‌ها امیدوار بودند که این درها را برای اکشن Co-op Spider-Man PS5 باز کند، اما نه. در حالی که مرد عنکبوتی دیگر فقط ناپدید نمی‌شود و می‌توان کاری را انجام داد که مرد عنکبوتی انجام می‌دهد، آنها همچنان توسط بازی به‌عنوان یک NPC کنترل می‌شوند تا بازیکن دیگری.

قابل درک است که چرا Insomniac Games تصمیم گرفت این مسیر را برای دنباله دنبال نکند. از این گذشته، Insomniac فرمول یک بازی مرد عنکبوتی تک نفره را تا یک سه راهی دارد. ما شکی نداریم که Insomniac یک روایت حماسی و احتمالاً دلخراش تک نفره ارائه خواهد کرد. اگر قرار بود بازی Co-op چند نفره Spider-Man 2 PS5 وجود داشته باشد، احتمالاً باعث می شد که بازی از ابتدا به عنوان یک بازی co-op دوباره طراحی شود، و تعادل بین دو بازیکن بالقوه مبارزه یا حل پازل ایجاد شود.

آیا Spider-Man 2 به صورت چند نفره روی PS5 امکان پذیر است؟

علاوه بر این، احتمالاً در مسیر روایت قرار می‌گیرد مگر اینکه امتیازاتی داده شود. به عنوان مثال، اگر مردان عنکبوتی از هم جدا شوند، یا یکی به سادگی در یک ماموریت خاص فعال نباشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ یا باید داستان را تغییر داد تا امکان حضور دو بازیکن در نظر گرفته شود، یا باید با شکسته شدن غوطه وری خود کنار بیایید.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

در حالی که این تنها به دلیل اجرای ضعیف Co-op نیست، ما دیدیم که چگونه می‌تواند تجربه‌ای با Marvel’s Avengers، Gotham Knights، و حتی Suicide Squad: Kill The Justice League که هنوز منتشر نشده است، که چندین بار به تعویق افتاده است، تأثیر بگذارد. این بازی ها اگر به درستی اجرا نشوند، معمولاً از یک چارچوب همکاری رنج می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 16 =