بلاگ, بهترین ها

بهترین دوربین استریم 2023

بهترین دوربین استریم 2023

ما در اینجا جا سعی کردیم تا بهترین دوربین استریم 2023 رو برای شما عزیزان معرفی کنیم تا در انتخاب خود براحتی بتوانید تصمیم گیری کنید و بهترین گزینه و منسبترین آن را برای خود انتخاب کنید.

آیا به شدت به دنبال دوربینی هستید که بتواند در حین بازی استریم کند؟ یا آیا به چیزی نیاز دارید که برای ارائه، جلسات یا استفاده دور از تنظیمات میزتان مناسب باشد؟ اکثر لپ‌تاپ‌ها دارای دوربین داخلی هستند، بنابراین اگر لپ‌تاپ دارید، چرا آن را نگه ندارید؟

بهترین دوربین استریم 2023

مانند بهترین وب‌کم‌ها برای پخش زنده، می‌توانید از دوربین‌های اختصاصی نیز برای پخش جریانی و ضبط آنلاین استفاده کنید، و این دوربین‌ها معمولاً کیفیت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارند که با رایانه ارائه می‌شوند. برخی نیز دارای ویژگی های اضافی هستند، مانند میکروفون های یکپارچه، وضوح یا نرخ فریم بالاتر و محدوده دینامیکی بهتر. حتی برخی از دوربین ها دارای چراغ هایی هستند که در آنها تعبیه شده است. داشتن یک محصول منفرد که می تواند به عنوان نورپردازی برای پخش جریانی و همچنین میکروفون استریم نیز باشد، مفید است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

برخی از عناصر کلیدی برای ایجاد یک دنبال کننده آنلاین وجود دارد و قطعاً داشتن یک دوربین عالی از نظر اولویت ها در بالاترین حد است. ما طیف وسیعی از دوربین‌ها را با قیمت‌های مختلف و با مزایای متفاوت برای مطابقت با نیازهای مختلف انتخاب کرده‌ایم. پس از خواندن این راهنما، بهترین دوربین را برای نیازهای پخش خود پیدا خواهید کرد.

1. Elgato Facecam

بهترین دوربین استریم 2023

بهترین دوربین استریم 2023

اولین چیزی که ممکن است در مورد فیس‌کم توجه شما را جلب کند اندازه آن است، این یکی از دوربین‌های در ابعاد بزرگ در کلاس خود است. فیس‌کم دارای حسگر قدرتمند Sony STRAVIS CMOS است که یکی از بهترین واحدهای موجود در این دسته است. همچنین از یک لنز با کیفیت 24 میلی متری F2.4 بهره می برد که میدان دید وسیع 82 درجه را ارائه می دهد.

یکی از بهترین ویژگی‌های FaceCam این است که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را با نویز کم، در طیف وسیعی از شرایط نوری، از جمله تنظیمات ساده‌تر با نور بد خلق، ارائه می‌کند. این دوربین هم کنترل دستی و هم خودکار را ارائه می‌کند، اما اگر نمی‌خواهید در تنظیمات خود شماره‌گیری کنید، فیس‌کم می‌تواند پردازش تصویر پویا را برای تجزیه و تحلیل فید از دوربین و به‌طور خودکار اصلاحات برجسته و سایه انجام دهد و به شما یک جریان ویدیویی متعادل بدهد. که جزئیات و شادابی رنگ را حفظ می کند.

اگر تصمیم دارید از مجموعه نرم‌افزاری Elgato برای ایجاد تغییرات در تنظیمات خود استفاده کنید، Facecam تنظیمات شما را در خود ذخیره می‌کند، به این معنی که وقتی آن را به دستگاه دیگری وصل می‌کنید، نیازی به تغییر تنظیمات ندارید. شما می توانید فوراً پارامترهای دلخواه خود را در هر رایانه ای که آن را به آن متصل می کنید، به یاد بیاورید.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

اگر به دوربینی همه کاره علاقه مند هستید که کیفیت تصویر و عملکرد کم تاخیر را در اولویت قرار دهد، Elgato Facecam یک رقیب بسیار قوی است.و یکی از بهترین دوربین استریم 2023 می باشد.

2. Logitech StreamCam

بهترین دوربین استریم 2023

بهترین دوربین استریم 2023

جای تعجب نیست که StreamCam Logitech دقیقاً برای سازندگانی طراحی شده است که عاشق پخش جریانی هستند.  اما در مجموعه ویژگی ها نیز وجود دارد. StreamCam یک راه‌حل وب‌کم فوق‌العاده ساده است که فیلم‌های 1080p را با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه ارائه می‌کند، اما نه چیز دیگری. این برای اتصال و پخش طراحی شده است، با فضای کمی برای انجام تنظیمات در تنظیمات.

با این حال، این بدان معناست که آن را با یک میکروفون داخلی دوگانه جلویی مناسب عرضه می‌کند، که یک ویژگی اضافی خوب است که اغلب در دوربین‌های وب وجود ندارد. برنامه Logitech Capture رایگان برای دانلود، عملکرد StreamCam را گسترش می دهد و به شما امکان می دهد همپوشانی متن، حاشیه ها، فیلترها و جلوه های دیگر اضافه کنید.

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که جریان‌های خود را در حالی که از طریق پلتفرم‌های محبوبی مانند Stream Labs، YouTube، TikTok و OBS تغذیه می‌کنید، ضبط و ویرایش کنید. علاوه بر این، به دلیل طراحی مکعبی و براکت u می‌توان آن را برای پخش جریانی به پلتفرم‌های عمودی به سرعت چرخاند که لمس خوبی است.

فاقد برخی از ویژگی‌هایی است که ما دوست داشتیم ببینیم، مانند میدان دید متغیر و کنترل دقیق‌تر بر تنظیمات نوردهی. اما اگر یک دوربین استریم بی‌معنی می‌خواهید که خوب به نظر برسد و نیازهای دوربین و صدا شما را در یک محصول برطرف کند، به طور کلی یک بسته تمیز است . این دوربین یکی از بهترین دوربین استریم 2023 می باشد.

3. Razer Kiyo Pro Ultra

بهترین دوربین های استریم

Razer تمام تلاش خود را کرده است (تقریبا) تا وب کم نهایی را بسازد. Kiyo Pro Ultra با ارائه زنگ‌ها و تعدادی سوت، یکی از گسترده‌ترین ترکیبی از نرخ فریم و وضوح تصویر را که در هر وب‌کمی وجود دارد، ارائه می‌کند. رزولوشن پخش جریانی در 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه به بالاترین حد خود می رسد، برخی ممکن است بخواهند 60 فریم بر ثانیه نرمتر را در اینجا فعال کنند. اگر می خواهید 60 فریم در ثانیه استریم کنید، باید با کیفیت 1080p قابل اعتماد پخش کنید، که نرخ فریم 30/24 فریم بر ثانیه را نیز ارائه می دهد.

Razer Kiyo Pro Ultra همچنین از سنسور بزرگ 1/1.2 اینچی Sony Starvis CMOS استفاده می کند که در نور کم بسیار عالی است. اما برای مبارزه بیشتر با نویزهای تحریک‌کننده تصویر، این دوربین کاهش نویز سه بعدی را از طریق برنامه Razer Synapse نیز ارائه می‌کند.و این دوربین یکی از بهترین دوربین استریم می باشد.

4. Canon PowerShot V10

بهترین دوربین های استریم

اگر در جریان پخش نیستید و می‌خواهید گزینه‌ای همه‌کاره را داشته باشید که برای وبلاگ‌نویسی نیز مناسب باشد، Canon PowerShot V10 ارزش دیدن دارد. این دوربین از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که بسیار شبیه به دوربین های بدنه است، اما فرم آن کاربردی است. V10 دارای یک پایه داخلی محکم و صفحه نمایش تاشو است که تنظیم و نگه داشتن آن را آسان می کند تا محتوای شما را در عمل در هر سناریویی بدون نیاز به سه پایه ثبت کنید.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

می توان از آن به عنوان دوربین عکاسی برای تصاویر 15.2 مگاپیکسلی استفاده کرد، ویدیو را تا 4K/30p ضبط می کند و از پروتکل های جهانی plug-and-play پشتیبانی می کند تا بتواند به عنوان وب کم کار کند. همچنین می‌توانید پخش زنده را پخش کنید، که از طریق برنامه Canon تنظیم شده است، اما پخش به کیفیت FullHD/30p محدود می‌شود.این دوربین یکی از بهترین دوربین استریم می باشد.

5. Panasonic Lumix S5IIX

بهترین دوربین استریم 2023

بهترین دوربین استریم 2023

این یک گنجاندن علامت عام برای بهترین راهنمای خرید دوربین‌های پخش جریانی ما بود، زیرا برای بسیاری از شما بسیار زیاد است. با این حال، اگر سازنده‌ای هستید که قبلاً در زمینه استریم، عکاسی و ویدیو تجربه کرده‌اید و می‌خواهید یک دوربین واقعی که بتواند همه این کارها را با اطمینان انجام دهد، Panasonic Lumix S5IIX ممکن است دوربین مناسب شما باشد.

Lumix S5IIX که برای فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای طراحی شده است، یک دوربین با لنز قابل تعویض است که در مورد فاصله کانونی گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می دهد. می‌تواند تا رزولوشن 6K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین 4K/60 و FullHD/120p فیلمبرداری کند. و هنگامی که صحبت از استریم می شود، S5IIX می تواند به صورت سیمی و بی سیم پخش شود. با اتصال بی‌سیم، می‌تواند تا FHD/60p پخش شود، در صورت اتصال از طریق USB-C به 4K/30p و در صورت اتصال از طریق Wired LAN به 4K/60p افزایش می‌یابد.

برای عکاسی، می‌تواند تصاویر 25.2 مگاپیکسلی بگیرد و فوکوس خودکار تشخیص فاز سریع دارد، و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر که آن را به یک دوربین عالی برای ثبت عکس‌های محصول شما و همچنین یک دوربین پخش جریانی عالی تبدیل می‌کند. این دوربین در مقایسه با سایر دوربین های ذکر شده از هر نظر، از جمله قیمت، در لیگ متفاوتی قرار دارد، بنابراین اگر علاقه مند هستید، شایان ذکر است که این دوربین چقدر سرمایه گذاری بیشتری نسبت به سایر گزینه های ارائه شده دارد.واقعا یکی از این دوربین یکی از بهترین دوربین استریم 2023 می باشد.

چگونه بهترین دوربین ها را برای استریم انتخاب کردیم

هر دوربین موجود در این لیست بر اساس سالها تجربه عملی و درک عمیق نیازهای پخش کننده ها انتخاب شده است. ما فیس‌کم Elgato را به‌عنوان بهترین توصیه خود قرار داده‌ایم، زیرا کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می‌کند و قیمت نسبتاً مناسبی دارد – البته، اگر مایل به دریافت وضوح 4K هستید یا چیزی را با یک صفحه داخلی ترجیح می‌دهید، می‌توانید بیشتر بپردازید. میکروفون

انتخاب های دیگر ما هر نیاز دیگری را که می توانستیم تصور کنیم پوشش می دهد. ما می دانیم که برخی از پخش کننده ها کاملاً از یک وب کم راضی هستند – تا حدی به این دلیل که برچسب قیمت پایین تری دارند. در حالی که دیگران یک دوربین عمومی را ترجیح می دهند که ممکن است برای فیلمبرداری از انواع دیگر محتوا برای کانال Twitch یا YouTube خود استفاده کنند.

بیشتر ببینید: خرید اکانت قانونی fc24

در همین حال، ما تعدادی را که با میکروفون داخلی ارائه می‌شوند قرار داده‌ایم. این برای برخی خوب است، اما باید گفت که اگر یک میکروفون جداگانه بخرید، وضوح صدای بهتری خواهید داشت.

منظره پخش جریانی مملو از کیفیت صوتی و بصری است که برای مثال از سازندگانی که در YouTube ویدیو می‌سازند کمی پایین‌تر است. استریم‌ها زنده هستند و بینندگان انتظار ندارند همه چیز بی‌نقص باشد (این بخشی از جذابیت است)، اما ما همچنین می‌دانیم که بسیاری از پخش‌کننده‌های نوظهور مشتاق هستند که همه چیز به بهترین شکل ممکن ظاهر و صدا داشته باشد.

البته، فراتر از این عوامل، ما به تولیدکنندگان بزرگ و شناخته شده چسبیدیم. وقتی برای خودتان خرید می‌کنید، بسیار ایمن‌تر است که به سراغ محصولاتی مانند Elgato، Razer یا Canon بروید تا اینکه آن را با یک برند ناشناس ریسک کنید.

صفحه نحوه آزمایش ما را بخوانید تا درباره نحوه قرار دادن این لیست ها بیشتر بدانید. اگر سؤال دیگری دارید، سؤالات متداول ما را درباره بهترین دوربین استریم را در زیر بخوانید:

گیمرها از چه دوربینی برای استریم استفاده می کنند؟

یک پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. اگر بگویید، ده پخش کننده مورد علاقه، به احتمال زیاد ده دوربین مختلف خواهند داشت. با این حال، احتمال بسیار بالایی وجود دارد که آنها از مارک هایی مانند Razer یا Elgato استفاده کنند. اگر تازه شروع به کار کرده اید، توصیه می کنیم به سراغ مدل های سطح پایه تر مانند Elgato FaceCam یا Logitech StreamCam بروید. اگر از آن لذت می برید و همه چیز خوب پیش می رود، می توانید بعداً آن را ارتقا دهید.

چگونه 4K را روی PS4 استریم کنم؟

فقط در صورتی که PS4Pro دارید می توانید با کیفیت 4K پخش کنید. برای اطمینان از اینکه از کنسول نسل آخر سونی با بالاترین کیفیت ممکن استریم می کنید، باید به تنظیمات بروید. پس از آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی “صدا و صفحه” کلیک کنید
  • به “تنظیمات خروجی ویدئو” بروید
  • به “Resolution” بروید
  • آن را روی 2160P – YUV420 یا 2160p- RG تنظیم کنید
با انجام این کار، اکنون می توانید با کیفیت 4K پخش جریانی کنید.

دوربین برای پخش استریم به چه چیزی نیاز دارد؟

در سطح پایه، تنها چیزی که برای استفاده از دوربین برای پخش جریانی نیاز دارید، یک پورت/خروجی HDMI برای اتصال کابل HDMI است. البته، بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که ممکن است پخش کننده ها بخواهند به عنوان مثال. یک میکروفون داخلی، پایه‌های قابل تنظیم و غیره، اما اگر می‌خواهید چیزی ساده برای شروع کار داشته باشید، این تنها چیزی است که نیاز دارید.

آیا باید از وب کم یا دوربین برای پخش استریم استفاده کنم؟

اگر از دوربین معمولی استفاده می کنید، تصاویر و صدایی با کیفیت بالاتر نسبت به وب کم دریافت خواهید کرد. با این حال، هزینه آن به طور قابل توجهی بیشتر از وب کم خواهد بود، بنابراین در مورد اولویت های شماست.

شایان ذکر است که بسته به نحوه ارائه استریم های خود، احتمال اینکه فید از خود دوربین شما بسیار کم باشد، وجود دارد و فید بازی های شما بیشتر فضا را اشغال می کند. به همین دلیل، مخاطبان شما واقعاً نمی‌توانند رزولوشن‌های بسیار بالا را قدردانی کنند – اگرچه، می‌دانیم که برخی از پخش‌کننده‌ها تمرکز بیشتری روی فید دوربین خود نسبت به دیگران دارند.

بیشتر ببینید: خرید اکانت قانونی modern warfare 3

ما فکر می‌کنیم که اکثر پخش‌کننده‌ها به خوبی توسط وب‌کم ارائه می‌شوند، اما توصیه می‌کنیم که به یک دوربین معمولی ارتقا دهید. این یک سرمایه گذاری بسیار بیشتر است، بنابراین ارزش آن را دارد که منتظر بمانید تا کانال پخش جریانی شما شروع به کار کند.

آیا پخش استریم بدون بهترین دوربین استریم اشکالی ندارد؟

برخی از پخش‌کننده‌ها انتخاب می‌کنند در حین پخش استریم فقط از یک میکروفون استفاده کنند و در مورد بازی که در حال انجام آن هستند، نظر ارائه دهند. دیگران حتی این کار را نمی کنند و در عوض فقط فیلم جلسه بازی خود را پخش می کنند.

اینکه چگونه پخش استریم خود را انتخاب می کنید، کاملاً تصمیم خودتان است. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که موفق ترین پخش کننده ها کسانی هستند که از خود با دوربین فیلمبرداری می کنند زیرا بینندگان دوست دارند شخصیت یک استریمر را ببینند.

سحن نهایی درباره بهترین دوربین استریم 2023

ما سعی کردیم در بالا به معرفی بهترین دوربین های استریم 2023 بپردازیم امیدوارم که در بالا شما استفاده کامل از مقاله را کرده باشید.همچنین شما میتوانید مقاله مربوط به استریم بازی چیست؟ رو خوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =