بلاگ

دو بازی جدید PS5 روز اول به PS Plus می آیند

دو بازی جدید PS5 روز اول به PS Plus می آیند

Dave the Diver و Tales of Kenzera: Zau قرار است در این ماه برای PS5 عرضه شوند و هر دو عنوان در روز اول برای PS Plus Extra و Premium عرضه خواهند شد.

خرید پلاس

دو بازی جدید PS5 روز اول به PS Plus می آیند

اکنون زمان مناسبی است که یک مشترک PS Plus Extra یا Premium باشید. در این ماه، Dave the Diver برنده جایزه مستقل موج سواری-n-tourf، و همچنین فیلم موردانتظار Tales of Kenzera: Zau به PS5 می روند. هر دو بازی بدون هزینه اضافی در روز اول از طریق سرویس اشتراک پلی استیشن وارد خواهند شد.

Dave the Diver با نامزدی فراوان و همچنین برنده شدن جوایز استیم در سال 2023،  جدای از بازی سریع، این یک بازی RPG کوچک و خارق العاده در مورد کاوش در اعماق دریا و رستوران داری است، و اگر حدود 25 ساعت وقت دارید، باید فوراً آن را به کتابخانه ps5 خود اضافه کنید.

پیشنهاد خرید: خرید بازی fc24

Dave the Diver در 16 آوریل زمانی که در لیست بازی‌های PS Plus قرار می‌گیرد،.

در همین حال، پلتفرم اکشن 2.5 بعدی Tales of Kenzera: Zau، در حال حاضر به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازی های هندی سال 2024 معرفی شده است. اولین بازی ای که توسط استودیو Surgent (که توسط بازیگر Assassin’s Creed، ابوبکر سلیم تأسیس شد) راه اندازی شد، ماجراجویی Zau باعث می شود که جنگجو-شمن سفری را برای یافتن Kalunga، خدای مرگ، آغاز کند تا برای بازگشت همسر مرده اش تلاش کند.

دو بازی جدید PS5 روز اول به PS Plus می آیند

دو بازی جدید PS5 روز اول به PS Plus می آیند

Tales of Kenzera: Zau  در 23 آوریل انتشار می شود.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد هر بازی را در پست های مربوط به PS Blog در اینجا و اینجا بررسی کنید.

دیدن نه یک، بلکه دو بازی جدید PS5 با کیفیت بالا که در روز اول به PS Plus می‌آیند، لحظه‌ای واقعی است که «من رویا می‌بینم». ما به استراتژی Xbox برای استفاده از سرویس Game Pass خود با موارد انحصاری جدید به محض راه‌اندازی عادت کرده‌ایم، اما دیدن اینکه سونی ظاهراً شروع به افزایش فرکانس ارائه محصولات ارزشمند در روز اول می‌کند، خبر درخشانی برای زیرمجموعه‌هایش است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

در حالی که برای دستیابی به Dave the Diver و Tales of Kenzera باید کمی صبر کنید، هدیه ماهانه بازی‌های رایگان PS Plus اکنون به صورت زنده و آماده برای ادعای ماه آوریل است، و می‌توانید جزئیات مربوط به آن‌ها را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =