بلاگ, بهترین ها

بهترین اسلحه کانتر استریک

بهترین اسلحه کانتر استریک

بیش از 30 سلاح در کانتر استریک وجود دارد. همه این سلاح ها قیمت ها، قدرت ها و کاربردهای متفاوتی دارند. متأسفانه، همه آنها برای استفاده در بازی عالی نیستند. اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما 10 تا از بهترین اسلحه کانتر استریک را که باید برای بهترین بازی کردن و موفقیت بیشتر در شلیگ از آنها استفاده کنید، رتبه بندی کرده ایم.

بهترین اسلحه کانتر استریک

CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive) یک بازی تیراندازی اول شخص محبوب است که به مهارت، استراتژی و هدف دقیق نیاز دارد. در این مقاله، برخی از بهترین سلاح‌های موجود در CS:GO را بررسی می‌کنیم و نقاط قوت، ضعف و استراتژی‌های استفاده از آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهیم. چه یک بازیکن مبتدی یا یک بازیکن با تجربه باشید که به دنبال بهبود گیم پلی خود هستید، درک نقاط قوت و ضعف سلاح های مختلف بسیار مهم است. بنابراین، بیایید به دنیای بهترین اسلحه کانتر استریک نگاه بیندازیم و بهترین ابزارها را برای تسلط بر بازی کشف کنیم.

1:AK-47

بهترین اسلحه کانتر استریک

بهترین اسلحه کانتر استریک

قیمت: 2700 دلار
آسیب پایه: 36
زمان پر شدن: 2.40 ثانیه

اولین سلاح چیزی نیست جز تفنگ T-side قابل اعتماد، AK-47. AK-47 به دلیل توانایی آن برای ضربه زدن به دشمنان در هر محدوده ای، بهترین سلاح است. این یکی از بالاترین آسیب های پایه را در بازی ارائه می دهد و از نظر اقتصادی نسبت به سایر همتایان خود مقرون به صرفه تر است.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

AK-47 دارای سرعت شلیک خوب، اندازه خشاب بزرگ و سرعت بارگیری مجدد زیاد است. چه چیز دیگری می توانید در یک تفنگ جستجو کنید؟ به همین دلیل است که CT اغلب اسلحه های AK-47 را رایگان کرده است، حتی اگر پول بیشتری را برای تفنگ های M4 خود خرج می کنند.

2: AWP

بهترین تفنگ کانتر استریک

بهترین تفنگ کانتر استریک

قیمت: 4750 دلار
آسیب پایه: 115
زمان بارگذاری مجدد: 3.70 ثانیه

این لیستی از بهترین سلاح های CS:GO بدون AWP نخواهد بود. منظورم این است که AWP یک سلاح نمادین است . از تلنگرهای جنون آمیز، بدون اسکوپ های دیوانه کننده و بازی های جادویی، شکی نیست که AWP یکی از قوی ترین سلاح ها در CS:GO است. AWP یک تفنگ تک تیرانداز است که می تواند دشمنان را با یک شلیک خوب از بین ببرد. قدرت و برد فوق العاده ای دارد که آن را به سلاحی مرگبار در دستان یک بازیکن ماهر تبدیل می کند. با این حال، قیمت بالا و سرعت شلیک آهسته آن نیاز به هدف گیری دقیق و موقعیت یابی دقیق دارد.

این یک سرمایه گذاری پرهزینه است که می تواند دشمنان را با ضربه هایی به بدن یا سر شلیک کند. هنگامی که AWP در دست بازیکن مناسب قرار می گیرد، می تواند به تنهایی بازی را برای دوستانش به برد تبدیل کند. متأسفانه، تسلط بر آن می تواند دشوار باشد و به احتمال زیاد در دستان بهترین بازیکن تیم شما قرار می گیرد.

3: M4A4

بهترین اسلحه کانتر استریک

بهترین اسلحه کانتر استریک

قیمت: 3100 دلار
آسیب پایه: 33
زمان بارگذاری مجدد: 3.10 ثانیه

M4A4 متداول ترین سلاح های مورد استفاده در CS:GO هستند و تا حد زیادی بهترین هستند. . این یک سلاح همه جانبه عالی است که هنگام شلیک به خوبی کار می کند، مدیریت پس زدگی آسان و آسیب پایه خوبی دارد. راستش را بخواهید، اگر فقط مانند AK-47 یک ضربه می زد، احتمالاً بهترین سلاح CS:GO بود. آنها دقت خوب و توانایی درگیری موثر با دشمنان در بردهای متوسط تا طولانی را ارائه می دهند. انتخاب بین آنها به ترجیح شخصی و سبک بازی بستگی دارد.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

تعداد خشاب زیاد M4A4 به شما کمک می کند قبل از نیاز به بارگیری مجدد، مدتی شلیک کنید و جابجایی آسان آن باعث می شود که انتقال شلیک با آن عالی باشد. تنها چیزی که باقی می ماند استفاده از یک CS:GO crosshair خوب است و باید با استفاده از M4A4 به راحتی از سایت ها دفاع کنید.

4: M4A1-S

قیمت: 2900 دلار
آسیب پایه: 38
زمان بارگذاری مجدد: 3.10 ثانیه

با این حال، M4A4 تنها سلاح برای CT ها نیست. M4A1-S اساسا مثل M4A4s با ظاهر و شکل مشابه است. این کمی ارزان تر از M4A4 است، و برای بازیکنان پشتیبانی که به دنبال خرید ابزار بیشتر برای دود و نارنجک هستند عالی است.

M4A1-S همچنین دارای یک پس زدگی راحت تر برای کنترل، آسیب بیشتر به پایه و یک صدا خفه کن قابل جدا شدن است. این باعث می شود که اسپری از طریق دود و انفجارهای کوتاه مدت بهتر انجام شود. با این حال، آن را با اندازه مجله به طور قابل توجهی کوچکتر و سرعت آتش کندتر از برادر M4A4 خود ارائه می شود.

5: Desert Eagle

 

بهترین اسلحه کانتر استریک

بهترین اسلحه کانتر استریک

قیمت: 700 دلار
آسیب پایه: 53
زمان بارگذاری مجدد: 2.20 ثانیه

در مرحله بعد، ما تپانچه های پیشرو را در طول راندهای سیو و برای کسانی که به اندازه کافی به هدف خود اطمینان دارند، داریم. این اسلحه Desert Eagle یا معمولاً به عنوان Deagle شناخته می شود، قوی ترین تپانچه در بازی است که برای کشتن در بیشتر بردها تنها به یک ضربه سر نیاز دارد.

با این حال، تسلط بر Deagle می تواند بسیار سخت باشد. اگر از دست بدهید، احتمالاً در نهایت خواهید مرد. اما قیمت ارزان، خروجی آسیب زیاد، نفوذ عالی و اثربخشی طولانی مدت می‌تواند منجر به نتایج بسیار بدی شود. شاید زمان آن رسیده باشد که ساعات بیشتری را برای آموزش هدف اختصاص دهیم تا بر دیگل تسلط پیدا کنیم.

ادامه بهترین سلاح کانتر استریک

6:SG 553

قیمت: 3000 تومان
آسیب پایه: 30
زمان بارگذاری مجدد: 2.80 ثانیه

یک تفنگ دیگر در لیست ما وجود دارد. این بار نیز با یک طیف شلیک خوب همراه است. SG 553 یکی دیگر از سلاح های انحصاری T-side است که می تواند با یک شلیک به سر دشمنان را بکشد. کمی گرانتر از AK-47 قدیمی و قابل اعتماد است، اما الگوی پس زدن محکم تری دارد و برای نبردهای دوربرد بهتر است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

البته این سلاح CS:GO دارای معایبی است. در مقایسه با سایر تفنگ ها، سرعت شلیک کمتری دارد، تحرک کمتری دارد و آسیب پایه کمتری دارد. با این حال، این یک سلاح عالی برای مبتدیان است و به لطف دامنه اضافه شده، در نگه داشتن زاویه ها عالی است.

7: USP-S

بهترین اسلحه کانتر استریک

قیمت: 200 دلار
آسیب پایه: 35
زمان بارگذاری مجدد: 2.20 ثانیه

USP-S یک تپانچه جایگزین برای P2000 برای CT است. دیدن یک سلاح رایگان که پتانسیل زیادی مانند USP-S دارد، شگفت آور است. هد شات ها به طور خودکار دشمنانی را که زره ندارند می کشند اما اگر داشته باشند لنگ می اندازند.

این یک سلاح قابل اعتماد بدون توجه به برد است و یک سلاح جانبی قابل اعتماد برای موقعیت های کلاچ است. صدا خفه کن برای مخفی کردن موقعیت مکانی شما عالی است و کمک می کند USP-S بسیار دقیق باشد. اگر تپانچه CT خود را به USP-S تغییر نداده اید، به شدت پیشنهاد می کنم همین الان این کار را انجام دهید.

8:AUG

بهترین تفنگ کانتر

بهترین تفنگ کانتر

قیمت: 3300 دلار
آسیب پایه: 28
زمان بارگذاری مجدد: 3.80 ثانیه

AUG همتای CT SG 553 است. این تفنگی است که برای دقت بهتر و هدف گیری آسان تر می باشد. متأسفانه، AUG تقریباً از هر نظر بدتر از SG 553 است. گران‌تر است، نمی‌توان با زره یک‌بار شلیک کرد و آسیب پایه کمتری دارد.

AUG هنوز هم یک سلاح عالی برای CT ها است، و هنوز هم می تواند با SG 553 رقابت کند. سرعت شلیک سریع تر، پخش گلوله کمتر، و پس زدن راحت تر برای کنترل دارد. این باعث می شود AUG یکی از بهترین سلاح های CS:GO برای مبتدیان باشد.این یکی از بهترین اسلحه کانتر استریک می باشد

9:UMP-45

قیمت: 1200 دلار
آسیب پایه: 35
زمان بارگذاری مجدد: 3.50 ثانیه

UMP-45 یک SMG ارزان قیمت است که بسیار خوب است. اندازه خشاب مناسب UMP-45، آسیب دیدگی مناسب و سرعت شلیک بالا، آن را به سلاحی عالی برای خرید در حین گلوله های ذخیره یا نیرو تبدیل کرده است.

این می تواند به راحتی از تفنگ ها در نبردهای کوتاه برد پیشی بگیرد و می تواند به عنوان یک سلاح ورودی عالی برای سایت های کوچکتر استفاده شود. UMP-45 همچنین می تواند برای موقعیت های دویدن و تفنگ استفاده شود که می تواند در رده های پایین تر بسیار موثر باشد. این یکی از دست کم گرفته شده ترین سلاح ها در CS:GO است.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS VR2

10:Galil AR

قیمت: 1800 دلار
آسیب پایه: 30
زمان بارگذاری مجدد: 3.00 ثانیه

انتخاب نهایی ما Galil AR است. این یک سلاح فقط تروریستی است و ارزان ترین تفنگ موجود در بازی است. این برای دورهای اجباری یا نیمه خرید عالی است زیرا هنوز هم می تواند با سلاح های قدرتمندتر در CS:GO رقابت کند.

Galil AR دارای سرعت آتش بالا، ظرفیت خشاب بالا و آسیب پایه مناسب است که آن را به یک سلاح عالی برای پاشش تبدیل می کند. متأسفانه، دارای یک پس زدن قوی است و دقیق ترین سلاح در برد طولانی نیست. این یکی از بهترین اسلحه کانتر استریک می باشد.

نتیجه نهایی درباره بهترین اسلحه کانتر استریک

AK-47 بدون شک بهترین اسلحه کانتر استریک است. پتانسیل یک ضربه زدن، دارای خشاب پر و قیمت ارزان آن را به یک انتخاب فوق العاده قوی تبدیل کرده است.

با این حال، همیشه نمی توانید یک AK-47 را در دست داشته باشید. بنابراین مطمئن شوید که یکی از سلاح های دیگر را انتخاب کنید تا به شما در تسلط بر حریفان کمک کند. شما حتی می توانید چندین پوسته سلاح CS:GO خود را به نمایش بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =