آموزش, بازی ها, بلاگ

چطور در gta خانه بخریم ؟

چطور در gta خانه بخریم ؟

چه بخواهید مکانی برای زندگی داشته باشید یا فقط یک مکان جدید را به مجموعه خانه خود اضافه کنید، این راهنمای خرید خانه در GTA 5 Online شما را در تمام این موارد راهنمایی می کند.

خرید اکانت قانونی GTA

GTA Online در مورد کار کردن تا بالا و به دست آوردن شیک ترین پنت هاوس ها و پایگاه ها برای طرح دزدی های خود است. خانه ای در GTA Online مکانی ایده آل برای تعویض لباس، استراحت و پاک کردن آثار مجرمانه شما خواهد بود. علاوه بر این، بسیاری از دارایی‌ها نیز از شما در برنامه‌ریزی سرقت یا حفظ دارایی‌هایتان در برابر سرقت یا آسیب دیدن توسط بازیکنان دیگر پشتیبانی می‌کنند.

اگر خوش شانس هستید که مقداری پول نقد در حساب خود دارید، ممکن است چندین آپارتمان و خانه در بازی بخرید. اما چگونه می توانید این کار را دقیقا انجام دهید؟ هر آرزویی که برای آینده خود دارید، در اینجا نحوه خرید خانه در GTA 5 آنلاین آورده شده است.

نحوه خرید خانه در GTA 5 آنلاین

وقتی صحبت از خرید خانه در GTA Online به میان می آید، دو راه متداول داریم: خرید آن از طریق تلفن یا لپ تاپ، یا خرید در ملک.

1. از طریق تلفن/لپ تاپ خود در GTA Online خانه بخرید

چطور در gta خانه بخریم ؟

رایج ترین روش خرید خانه در GTA Online استفاده از اینترنت Eyefind در گوشی درون بازی شما است. این به شما امکان دسترسی به وب سایت هایی را می دهد که در آن می توانید خانه و همچنین املاک دیگر دریافت کنید. انواع املاکی که وب سایت ها ارائه می دهند به شرح زیر است:

  • Dynasty 8 Executive – دفاتر
  • Dynasty 8 Real Estate – گاراژها، آپارتمان ها، خانه ها
  • Maze Bank Foreclosures – پناهگاه ها، باشگاه ها، آشیانه ها، کلوپ های شبانه، پاساژها، امکانات

بیشتر ببینید: خرید پلاس

با گرفتن سرنخ از این فروشگاه ها، می توانید این مراحل را برای خرید خانه GTA خود دنبال کنید:

  1. لپ تاپ یا تلفن خود را در آپارتمان فعلی بگیرید.
  2. وارد تب پول و خدمات شوید.
  3. به وب سایت Maze Bank Foreclosures یا Dynasty 8 Real Estate دسترسی پیدا کنید.
  4. ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. خرید خود را تأیید کنید و هر موجودی باقی مانده به حساب بانکی بازیکن شما منتقل می شود.

پس از موفقیت آمیز بودن معامله، می توانید به خانه جدید مراجعه کرده و به خوبی در آن مستقر شوید.

در صورتی که در حال خرید خانه در بازی هستید و از قبل دارایی مشابهی دارید، این شانس را خواهید داشت که خانه موجود خود را معامله کنید یا خانه جدید را جداگانه اضافه کنید. از آنجایی که بازیکنان می توانند همزمان چندین خانه داشته باشند، این به آنها بستگی دارد که روی یک مکان تمرکز کنند یا امپراتوری مسکن را گسترش دهند.

با این روش ساده، می توانید شروع به خرید ملک کنید تا امپراتوری GTA خود را بزرگ کنید و برای سرقت های جدید برنامه ریزی کنید تا پول بیشتری به دست آورید و عمارت های بیشتری بخرید. ماموریت‌های آنلاین GTA 5 که بیشترین هزینه را در کوتاه‌ترین زمان پرداخت می‌کنند، راهنمایی هستند که می‌توانید برای طرح‌های بزرگ آینده از آن استفاده کنید.

2. خرید خانه در GTA 5 آنلاین

چطور در gta خانه بخریم

راه دیگر خرید خانه در GTA 5 آنلاین، بازدید فیزیکی از ملک و رفتن به علامت For Sale است. پس از آن، یک اعلان نمایش داده می شود که به شما امکان می دهد ملک مورد نظر را مستقیماً بدون مرور وب سایت خریداری کنید.

در واقع، این روش نسبت به روش اول کارایی کمتری دارد، مگر اینکه بازیکنان از روشی که دوست دارند عبور کنند. با این حال، خانه در آنجا باقی خواهد ماند، بنابراین شما همیشه می توانید تصمیم بگیرید که آیا به آن برسید یا خیر.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

خرید چیزها در GTA Online ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، و قبل از اینکه متوجه شوید، آماده خواهید بود که به چیزی زیباتر از خانه اول خود ارتقا دهید. با این حال، آیا می توانید ملک خود را بفروشید و پول را پس بگیرید؟ پس از یادگیری نحوه خرید خانه در GTA Online، ضرری ندارد که بدانید چگونه آن را بفروشید زیرا ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =