بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های کامپیوتری

بهترین بازی های کامپیوتری

در حوزه بازی، شناختن بهترین بازی های کامپیوتری یکی از دغدغه هایی است که برای هر گیمری واجب می باشد تا وقت خود را هدر ندهد و در این بخش که یانگ سنتر در بخش بازی های کامپیوتری، بهترین بازی های کامپیوتری را دسته بندی کردیم از سال های قبل و تا 2023 که شما بتوانید با بهره گرفتن این اطلاعات به سمت بازی های محبوب بین المللی سوق بیاورید و تجربه کنید.

بهترین بازی های کامپیوتری:

هر سال بر اساس امتیازت گیمرها و کارشناسان گیم، برای هر گیم امتیاز مشخصی را می دهند که بر این اساس لیستی آماده می شود که گیمرها منتظر این لیست هستند که بر این اساس گیم هایی که بازی می کنند را اولویت بندی می کنند و این لیست بسیار کاربردی می باشد و این لیست که در ادامه ارائه خواهیم داد به درد شما می خورد.

1. Granblue Fantasy

بهترین بازی های کامپیوتری

Granblue Fantasy از زمان انتشار خود به عنوان یک بازی محبوب برای کامپیوتر در سال 2014 در قلب میلیون‌ها نفر رشد کرده است و این محبوبیت تا الان نیز ادامه داشته و دارد و یکی از بهترین بازی های کامپیوتری شامل می شود. دارای ویژگی هایی از جمله هنر باکیفیت Cygames، طراحی صدای گیرا، طراحی بازی و گرافیک سه بعدی بی نظیر و همچنین سیستم بازی همیشه در حال گسترش Granblue Fantasy در طول سال‌ها همچنان طرفداران خود را مجذوب خود کرده است. اکنون Cygames با Arc System Works که به خاطر فرنچایزهای مبارزه‌ای محبوبی مانند GUILTY GEAR و BlazBlue شناخته می‌شود، شریک شده اند تا Granblue Fantasy را به دنیای بازی‌های جنگی بیاورد.

2. Nickelodeon All-Star Brawl 2

بهترین بازی های کامپیوتری

Nickelodeon All-Star Brawl 2 یکی دیگر از بهترین بازی های کامپیوتری می باشد که دارای شخصیت‌های جنگی، از جمله شخصیت‌هایی مانند باب اسفنجی، لاک‌پشت‌های نینجا، شاخک‌های اسکویدوارد، جیمی نوترون و غیره، که در بازی می توانید بازی کنید. شما میتوانید در این بازی شخصیت جنگی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مجموعه‌های حرکت های مختلفی که برای هر شخصیت، منحصربه فرد است را انجام دهید.

پیشنهاد خرید: بهترین بازی های افلاین اندروید

3. Alan Wake II

بهترین بازی های کامپیوتری

آلان ویک که یکی از بهترین بازی های کامپیوتری از هر لحاظ به حساب می آید ولی  عده ای از افراد آن را بازی نکردند و خلاصه بازی را نمیدانند. جریان بازی آلان ویک از این قرار است که در تعطیلات در شمال غربی اقیانوس آرام با همسرش آلیس ویک، او با نیروی تاریکی ماوراء طبیعی روبرو شد. به نوشته ویک، داستانی ترسناک است که او مبارزه کرد و موفق شد آن را به جایی که از آن آمده بود، برگرداند، یک مکان تاریک کابوس‌آمیز که در زیر یک دریاچه کالدرا در خارج از شهر کوچک برایت فالز پنهان شده بود.

ویک پایانی برای داستان ترسناک خود نوشت و با آن همسرش را از تاریکی زیر دریاچه آزاد کرد اما خودش در آنجا گرفتار شد. آلن ویک نمرده است، اگرچه او بارها آرزو کرده که ای کاش مرده بود. او به مدت 13 سال زندانی در تاریکی بوده است، جایی که کابوس‌هایش، ترس‌ها و داستان‌هایش به‌عنوان واقعیت در اطرافش ظاهر می‌شوند. این بازی دارای مراحل هایی هست که جذابیت خاص خود را دارد.

4. Ghostrunner 2

بهترین بازی های کامپیوتری

Ghostrunner 2 با تکیه بر موفقیت نسخه های قبلی خود، دارای مراحل چالش برانگیز و داستانی جذاب می باشد. در بازی Ghostrunner 2، بازیکنان بار دیگر به جای یک جنگجوی نینجا سایبرنتیک، مجهز به سلاح‌های مرگبار و عکس العمل های سریع رعد و برق هستند. ویژگی های بازی ای که باعث می شوند در لیست بهترین بازی های کامپیوتری قرار بگیرد شامل جلوه‌های بصری و طراحی صدای بازی و فضای مراحل است که یک تجربه بازی فراموش‌نشدنی را برای طرفداران بازی های کامپیوتری ایجاد می‌کند.

5. Laika

بهترین بازی های کامپیوتری

در بازی Laika که یک بازی رایانه‌ای با داستان ترسناک می‌باشد و داستان این بازی از این قرار است که اولین موجود زنده‌ای که به فضا سفر می‌کند و ترکیبی بی‌نظیر از داستان‌های تاریخی و عناصر ماوراء طبیعی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این بازی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و گیم‌پلی خود، مبتوان به عنوان بهترین بازی های کامپیوتری به حساب آورد.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

6. Cocoon

بهترین بازی های کامپیوتری

Cocoon با گرافیک فوق العاده و روایت داستانی پیچیده، طرفداران اختصاصی را به خود اختصاص داده است و همچنان تاثیری ماندگار بر دنیای بازی می گذارد. ترکیب منحصر به فرد بازی از حل معما و مبارزه استراتژیک، گیمر ها را ساعت ها درگیر خود نگه می دارد و همچنین این بازی در عین ساده بودن، پیچیدگی هایی را دارد و برای تمامی سنین نیز قابل بازی کردن است و به همین دلیل است که به دلیل امتیاز بیشتری که نسبت به بازی های دیگر را داراست، جزوه بهترین بازی های کامپیوتری می باشد.

7. The Making of Karateka

بهترین بازی های کامپیوتری

هفتمین بازی که در لیست بهترین بازی های کامپیوتری است، بازی The Making of Karateka  که بازی اکشن که دارای هنرهای رزمی تک نفره می باشد . طراح این بازی فردی به نام جردن مچنر است که از تجربیات خود در هنرهای رزمی الهام گرفت. با ابداع این بازی، برای بازی های رزمی دیگر راه را هموار می سازد.

8. Resident Evil 4

بهترین بازی های کامپیوتری

یکی دیگر از بهترین بازی های کامپیوتری که جنگی است، Resident Evil 4 می باشد این بازی در کل از محبوبیتی خاصی در بین گیمرها پیدا کرده است و در این بازی که به شخصیت مرموز Ada Wong می پردازد. این بازی دارای صدای گرافیکی بهتر و دارای صحنه های جذاب می باشد که باعث می شود تا گیمرها به عنوان بهترین بازی های کامپیوتری بشناسند.

9. Cyberpunk 2077

بهترین بازی های کامپیوتری

بازی Cyberpunk 2077 را در دسته بازی های جنگی و رزمی می توان جای داد و بازی ای جذاب است که گیمر ها میتوانند از این بازی که از یکی از بهترین بازی های کامپیوتری می باشد، ساعت ها بدون خستگی در کامپیوتر خود بازی کنند و دارای کاراکتر های مختلفی است که در هر مراحل متفاوت می باشد و تجربه این بازی بدون استثنا بی نظیر است و امتیاز زیادی را توسط کارشناسان بازی و گیمر ها کسب کرده است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

10. Dune

بهترین بازی های کامپیوتری

Dune ، یک بازی کامپیوتری دارای گرافیک بالا و مراحل زیادی است و طرفداران خاص خود را دارد. موضوع این بازی این بازی این است که در آینده‌ای دور در سیاره بیابانی آراکیس، گیمرها در دسیسه‌های سیاسی، مدیریت منابع و نبردهای حماسی برای کنترل ماده ارزشمندی که به عنوان ادویه شناخته می‌شود، هدایت خواهند کرد و جوهر دنیای دوست داشتنی Dune را به دست خواهند آورد.چه از طرفداران کتاب‌ها باشید و چه تازه وارد این سری‌ها، Dune یک تجربه بازی فراموش‌نشدنی است که شما را به گذراندن مراحل این بازیش رغبت می‌کند.

11. Baldur’s Gate 3

بهترین بازی های کامپیوتری

Baldur’s Gate 3، بازی مورد انتظار گیمرها که وارد مرحله ای با دنیایی وسیع و همه‌جانبه می‌کند که پر از ماجراجویی، جادو و ماموریت‌های خائنانه است. این بازی نقش آفرینی که توسط استودیو Larian ساخته شده است به عنوان ادامه سری محبوب Baldur’s Gate عمل می کند و طرفداران قدیمی و تازه واردان را با گرافیک خیره کننده و داستان سرایی پیچیده خود مجذوب خود می کند. هنگامی که بازیکنان در دنیایی با شخصیت‌های متنوعی روبرو می‌شوند و انتخاب‌هایی را در مراحل انجام می‌دهند بی شک این حد از ویژگی و گنگ بودن باعث می شود تا یکی از بهترین بازی های کامپیوتری نیز به حساب بیاید.

12. Shadow Gambit

بهترین بازی های کامپیوتری

Shadow Gambit به عنوان یک بازی استراتژی کامپیوتر می باشد و امتیازات این بازی موجب می شود تا در لیست بهترین بازی های کامپیوتر قرار گیرد. در این بازی که به عنوان کاپیتان خدمه دزدان دریایی نفرین شده، سفری خطرناک را آغاز می کنید، جایی که انتخاب ها و مهارت های تاکتیکی شما سرنوشت دریاهای آزاد و ارواح روی کشتی شما را تعیین می کند. در تلاشی هیجان انگیز پر از نبرد، گنجینه های اسرارآمیز و رویارویی با موجودات ماورایی باشید. در این بازی مهارت‌های رهبری و استراتژی شما را آزمایش می‌کند.

13. Remnant 2

بهترین بازی های کامپیوتری

در دنیای بازی، Remnant 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که با گیم پلی فراگیر و گرافیک خیره کننده خود، گیمرها را مجذوب خود می کند. این بازی اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی، که از موجودات هیولا و مرحله هایی سرسخت به گیمرها ارائه می‌کند. گیمرها نقش یک بازمانده را بر عهده می گیرند که وظیفه دارد محیط های مختلف را کاوش کند و اسرار یک تمدن درهم شکسته را کشف کند. این بازی همچنین می توان چند نفره نیز بازی کرد و اینکه که به بازیکنان امکان می‌دهد با دوستان خود تیم شوند و با چالش‌های بازی کنار بیایند.

14. Jagged Alliance 3

بهترین بازی های کامپیوتری

در حوزه بازی های استراتژی تاکتیکی، Jagged Alliance 3 به عنوان یک نسخه مورد انتظار است که مناسب گیمرهای سراسر جهان می باشد. این بازی رایانه‌ای دارای نسخه های قبلی نیز است ولی نسخه سوم دارای ویژگی های بهتری نسبت به قبلی ها را دارد و به همین دلیل به لیست بهترین بازی های کامپیوتری اضافه شدند و این بازی، بازی چند نفره می باشد و می توانید چند نفره هم بازی کنید. از مبارزات آتش‌سوزی شدید گرفته تا برنامه‌ریزی ماموریت‌های پیچیده، می توانید ساعت‌ها سرگرم این بازی شوید.

15. Dave The Diver

بهترین بازی های کامپیوتری

از جمله بازی ای که به عنوان بهترین بازی های کامپیوتری به حساب آورد Dave The Diver است و در این بازی در اعماق اقیانوس مجازی، دنیایی دیگر در انتظار گیمرها است. در یک ماجراجویی زیر آب غوطه ور شوید، جایی که بازیکنان در نقش دیو، یک غواص بی باک در ماموریتی برای کشف اسرار موجود در زیر سطح قرار می گیرند. سفری هیجان انگیز پر از چالش های منحصر به فرد، گنج های پنهان و برخورد با حیات دریایی جذاب را آغاز کنید. به عنوان دیو، بازیکنان در محیط‌های زیر آب خیره‌کننده حرکت می‌کنند، که هر کدام مجموعه‌ای از موانع و اسرار خاص خود را برای کشف دارند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

16. System Shock

بهترین بازی های کامپیوتری

در دنیای بزرگ بازی های کامپیوتری، به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری، شوک سیستم است. این بازی کامپیوتری که در سال 1994 منتشر شد، در سبک تیراندازی است. ویژگی های نوآورانه بازی، مانند عناصر RPG پیچیده و قابلیت هک سیستم های کامپیوتری، آن را از دیگر بازی های زمان خود متمایز می کند. تأثیر سیستم شوک را می توان در بسیاری از بازی های مدرن مشاهده کرد و اینکه در دسته بازی های اکشن قرار دارد.

17. Diablo 4

بهترین بازی های کامپیوتری

Diablo بازی در حوزه جنگی است که میتواند به عنوان اکشن نیز باشد و این بازی که برای هر سنی قابل استفاده می باشد و می توانید با دانلود این بازی بدون اینکه حوصله ای سر برود چند ساعتی، بازی کنید. نسخه های قبلی این بازی که دارای ایرداتی باشند، در این نسخه از بازی کامپیوتری، علاوه بر امکانات جدیدی که بر این بازی اضافه شده، ایرادات نسخه های قبلی نیز از بین رفته است و به این دلیل است که جزوه بهترین بازی های کامپیوتری می باشد.

18. Street Fighter 6

بهترین بازی های کامپیوتری

Street Fighter نوع دیگری از بازی شورش در شهر است که در دستگاه های سگا استفاده می شدند و اینکه این بازی نیز برگرفته از شورش در شهر گرفته و بازی بسیار جذاب می باشد و می توانید دو نفره نیز بازی کنید و این بازی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و دارای کاراکتر های مختلف است که هر کدام دارای مهارت های خاص خود را دارند.

19. Humanity

بهترین بازی های کامپیوتری

بازی بسیار منحصر به فرد و یک نوع ایده ای متفاوت غیر از سبک های دیگر بازی های کامپیوتری می باشد و شما با بازی کردن این بازی، می توانید یکی از بازی هایی که به نظر گنگ می رسد ولی با بازی کردن آن که مانند بازی های اکشن می باشد، را تجربه کنید.

پیشنهاد خرید: بهترین بازی های افلاین اندروید

20. Honkai

بهترین بازی های کامپیوتری

Honkai بازی ای است که دارای نبرد های متفاوتی در بازی است و همچنین دارای گرافیک و گیم پلی روان، Honkai ترکیبی منحصر به فرد از مبارزه سریع استراتژیک را ارائه می دهد. شما هر بار که در این بازی مبارزه می کنید مرحله ای دیگر برای شما باز می شود و با باز شدن مراحل، سلاح های جدیدی نیز باز می شود. این بازی نیز در لیست بهترین بازی های کامپیوتری محسوب می شود و هیچ گیمری نیز با بازی کردن این بازی، پشیمان نشده است.

سخن پایانی درباره بهترین بازی های کامپیوتری

در این بخش ما بهترین بازی های کامپیوتری را برایتان لیست کردیم و این لیست که به ترتیب می باشد و از طریق امتیازات دسته بندی شده است و در مورد هر بازی نیز، هر سوالی داشتید می توانید از طریق راه های ارتباطی بپرسید و کارشناسان ما در اسرع وقت شما را راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =