بلاگ, بهترین ها

بهترین مپ کالاف دیوتی

بهترین مپ کالاف دیوتی

بهترین مپ کالاف دیوتی : فرنچایز Call of Duty به خاطر گرافیک باکیفیت، گیم‌پلی سریع و حالت‌های چندنفره اعتیادآور معروف است. در اینجا برخی از بهترین نقشه هایی که تا به حال در این فرنچایز ایجاد شده است، آورده شده است.

بهترین مپ کالاف دیوتی

کیفیت طراحی نقشه نقش تعیین کننده ای در تعیین میزان استقبال از بازی های Call of Duty ایفا می کند. نوشته های مورد علاقه خود را در این سریال به خاطر دارید؟ آنها احتمالاً طراحی سطح استثنایی داشتند که برای موفقیت آنها حیاتی بود. در حالی که عواملی مانند زمان برای کشتن (TTK) و سلاح ها مهم هستند، یک بازی Call of Duty با طراحی سطح ضعیف نمی تواند واقعا استثنایی باشد.

با بیش از 20 ورودی در سری Call of Duty، طرفداران به صدها نقشه برای گیم پلی شدید دسترسی داشته اند. با این حال، یک سوال دیرینه که جرقه بحث‌هایی را در میان طرفداران ایجاد می‌کند این است: کدام نقشه‌ها بهترین نقشه‌ها در تمام دوران هستند؟ این فهرست لذت‌بخش‌ترین، متعادل‌ترین و نمادین‌ترین نقشه‌های سری را مشخص می‌کند.

بهترین مپ کالاف دیوتی:

10 Nuketown
9. Rust
8. Raid
7. Hijacked
6. Highrise
5. Terminal
4. Hackney Yard
3. Crash
2. Genesis
1. Standoff

حال در پایین بهترین مپ کالاف رو به شما عزیزان توضیح و معرفی خواهیم کرد:

10 Nuketown

بهترین مپ کالاف دیوتی

بهترین مپ کالاف دیوتی

دلایل موجهی وجود دارد مبنی بر اینکه از این نقشه بیش از حد استفاده شده است، با شش تکرار ایجاد شده (از جمله Black Ops 2 Zombies). با این حال، تاکید مداوم Treyarch بر روی Nuketown موجه است زیرا، مهم نیست که چند بار منتشر شود، همچنان یک انتخاب محبوب در بین طرفداران است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

نسخه اصلی Nuketown که در بازی Call of Duty: Black Ops معرفی شد، از نظر بصری از دیگر نقشه های بازی متمایز بود. محله‌های کوچک و مانکن‌های وهم‌آور فضایی متمایز ایجاد کردند و زمینه را برای مسابقات شدید فراهم کردند. با جریان عالی و دو موقعیت تک تیرانداز مجاور، Nuketown برای گروه های کوچک بی عیب و نقص کار می کند.

9. Rust

بهترین نقشه کالاف دیوتی

بهترین نقشه کالاف دیوتی

Rust نقشه برجسته در یک بازی پر از نقشه های خارق العاده بود. این همان سطح از وضعیت نمادین Nuketown است، اما از اشباع بیش از حد رنج نمی برد. بازیکنان در نبردهایی در یک محل ساخت و ساز تنگ و متروک شرکت می کنند و همگی برای کنترل موقعیت مرکزی قدرت رقابت می کنند.

Rust در همه حالت‌های بازی می‌درخشد، اما از طریق حالت چهره‌آف 1v1 شهرت خاصی به دست آورد. به چالش کشیدن یک حریف به یک دوئل قبلاً جنبه مهمی از Call of Duty بود و در Modern Warfare 2، Rust بهترین نقشه برای آن بود.

8. Raid

بهترین نقشه کالاف دیوتی

بهترین نقشه کالاف دیوتی

Black Ops 2 تعدادی از محبوب ترین نقشه های تاریخ Call of Duty را به نمایش گذاشت و Raid بدون شک یکی از بهترین هاست. این یک طرح الهام گرفته با یک حیاط مرکزی پرتنش برای مبارزه، موقعیت های تک تیرانداز عالی، و زوایای استراتژیک برای غافلگیری دشمنان ارائه می دهد.

علاوه بر این، یکی از دلایل اصلی محبوبیت Raid، تنظیمات آن است. نبرد در محوطه‌ای عظیم در تپه‌های هالیوود، پس‌زمینه‌ای منحصربه‌فرد را ایجاد کرد که در میان مجموعه‌های فرنچایز متمایز است.این نقشه یکی از بهترین مپ کالاف می باشد.

7. Hijacked

یکی دیگر از نقشه‌های راه‌اندازی Black Ops 2، Hijacked، چندین بار در طول تاریخ Call of Duty ظاهر شده است، اما هرگز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. Hijacked یک نقشه متقارن است که از Nuketown الهام گرفته است، با دو موقعیت تک تیرانداز متضاد مشرف به طرح کوچک و سه خطه.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

در حالی که انبوهی از نقشه‌های 3 خطی می‌تواند تکراری شود، Hijacked آن را به‌خوبی اجرا می‌کند، و گنجاندن یک مسیر کناری «زیرزمینی» به هیجان می‌افزاید. این نقشه به راحتی یکی از بهترین انتخاب ها برای حالت های پارتی بازی است.

6. Highrise

بهترین نقشه call of

بهترین نقشه call of

آیا روزهای قدیمی Call of Duty را به خاطر دارید که بازیکنان با ناامیدی از لبه نقشه می پریدند و امیدوار بودند که یک کلیپ چشمگیر را ثبت کنند؟ خب، Highrise بهترین نقشه برای چنین لحظاتی بود، و شادی محض دیدن بازیکنانی که مکرراً به سمت عذاب خود فرو می روند، فراموش نشدنی بود.

فراتر از طنز و ترفندها، Highrise یک نقشه استثنایی با طراحی و فضای بی عیب و نقص بود. برخی از بهترین جریان بازی در تاریخ Call of Duty را ارائه کرد. اگرچه ما یک بازسازی معنوی به نام Skyrise را در Advanced Warfare دریافت کردیم، اما نتوانست همان جادو را به تصویر بکشد. بیایید به یک بازسازی در آینده امیدوار باشیم.

5. Terminal

ترمینال یک نقشه افسانه ای است که رویکرد طراحی جسورانه ای دارد و از ترکیب نقشه معمولی منحرف می شود. بخش های باز از آسفالت، یک هواپیمای تنگ و یک ترمینال فرودگاه درهم و برهم ارائه می کرد که منجر به تجربه ای فوق العاده هیجان انگیز شد. اگرچه همه ریسک‌ها جواب نمی‌دهند، اما زمانی که توسعه‌دهندگان Call of Duty ایده‌های جدید را کشف می‌کنند، همیشه هیجان‌انگیز است و Terminal یک نمونه فوق‌العاده از آن است. تنها نقطه ضعف، بهره برداری از بالا رفتن از هواپیما در Infection بود.این نقشه یکی از بهترین مپ کالاف می باشد.

4. Hackney Yard

بهترین مپ کالاف

بهترین مپ کالاف

Hackney Yard که در ریبوت 2019 Modern Warfare معرفی شد، به سرعت مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. در حالی که خیلی از فرمول سنتی 3 خط فاصله نمی گرفت، اما خود را از طریق عمودی عالی متمایز کرد، چیزی که سال ها در فرنچایز Call of Duty دیده نشده بود. Hackney Yard فاقد موقعیت های قدرت قابل توجهی است، اما این به نفع خود عمل می کند زیرا عمل به طور مساوی در کل نقشه پخش می شود. چیدمان استثنایی آن به کاربران تفنگ ساچمه ای، تک تیراندازها و هر چیزی که بین آنهاست پاسخ می دهد.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

3. Crash

بهترین مپ کالاف

بهترین مپ کالاف

جای تعجبی در اینجا وجود ندارد، Crash شایسته جایگاه خود در این لیست است. اگرچه ممکن است از نظر بصری جذاب نباشد، طرح کلی Crash به طرز مبتکرانه ای طراحی شده است. به نظر می رسد مهم نیست در کجای نقشه هستید، پشت شما آسیب پذیر است و باعث می شود بازیکنان دائما در حال حرکت باشند. آزادی ای که به بازیکنان ارائه می دهد یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است. همه انواع سلاح ها قابل دوام هستند، هیچ مسیر از پیش تعیین شده ای وجود ندارد، و بیش از حد به اردونشینان علاقه مند نیست. Crash در بازی‌ای که در آن برتری یک هنجار بود، متمایز می‌شود و مایه تاسف است که نسخه بازسازی شده MW 2019 نتوانست آن را رعایت کند. این نقشه یکی از بهترین مپ کالاف می باشد.

2. Genesis

بهترین نقشه کالاف

بهترین نقشه کالاف

ما شما را می شنویم. Infinite Warfare به عنوان یک ورودی برجسته در فرنچایز Call of Duty در نظر گرفته نشد. با این حال، اگر مسائل اصلی بازی را نادیده بگیریم، برخی از نقشه های واقعا عالی در زیر همه این نقشه ها پنهان شده است. در واقع، اغراق نیست اگر بگوییم که Genesis بهترین نقشه حرکت پیشرفته در تاریخ Call of Duty است. Genesis فوق العاده خوب بازی کرد و از نقشه محبوب Dome الهام گرفت. توانست حرکت های پیشرفته را به طور یکپارچه ادغام کند و طرح کلی Genesis را تکمیل کند. اگر روزی شاهد ورود دیگری به جنبش پیشرفته باشیم، بیایید امیدوار باشیم که Genesis بازگردد.

بیشتر ببینید: خرید دسته ps5

1. Standoff

بهترین مپ call of

بهترین مپ call of

Black Ops 2 ممکن است رکورد بیشترین تعداد نقشه استثنایی در این فرنچایز را داشته باشد و Standoff به عنوان یکی از بهترین ها برجسته است. در هر حالت بازی عالی بود، مخصوصاً برای چیدمان تقریباً عالی آن در Search and Destroy مورد تحسین قرار گرفت. Standoff از نظر چیدمان، اندازه و حتی زیبایی شناسی تقریباً بی عیب و نقص بود. در حالی که از نظر فنی یک نقشه 3 خطی بود، اما هرگز در طول گیم پلی شبیه به یک نقشه نبود. با اطمینان می توان گفت که Standoff یک نقشه خارق العاده است و مانند بسیاری دیگر تحت تاثیر نوستالژی بیش از حد نیست. Standoff واقعاً برجسته است! این نقشه یکی از بهترین مپ کالاف می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =