بلاگ, بهترین ها

بهترین هدست برای ایکس باکس

بهترین هدست های بازی برای ایکس باکس

هدست های گیمینگ یک جنبه مهم در نحوه بازی کردن هر گیمر هستند. مطمئناً، شما می توانید صدای خود را از طریق بلندگوهای رایانه یا بلندگوهای تلویزیون خود بشنوید، اما به طور کلی، استفاده از بهترین هدست برای ایکس باکس به شما اطمینان می دهد که تمام جزئیات را به درستی می شنوید، غوطه ور در جهان می شوید و نشانه های مهمی را در اختیار شما قرار می دهد که حریفان کجا هستند. اما همه هدست‌ها خوب نیستند و اگر Xbox دارید، بهترین هدست بازی را برای Xbox خود می‌خواهید، مانند بهترین انتخاب کلی ما، SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless For Xbox می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هدست برای ایکس باکس برای شما معرفی کنیم.

بهترین هدست برای ایکس باکس

البته، ده‌ها هدست به ظاهر مشابه وجود دارد، از مدل‌های مقرون به صرفه گرفته تا نمونه‌های سطح بالا، و همه آنها برابر نیستند. اینکه کدام یک را انتخاب می کنید به ترجیحات شما بستگی دارد، اما مهم است که مدلی را پیدا کنید که راحت باشد و کیفیت صدای خوبی برای بهترین تجربه بازی ممکن داشته باشد.

اگر یک گیمر ایکس باکس هستید، انتخاب های شما نسبت به طرفداران پلی استیشن محدودتر است، اما هنوز هدست های بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد. برای بررسی بهترین هدست بازی برای ایکس باکس به ادامه مطلب بروید.

Xbox Wireless Headset

بهترین هدست برای ایکس باکس

بهترین هدست برای ایکس باکس

در اولبن معرفی بهترین هدست برای ایکس باکس مبتوان به این هدست خود مایکروسافت اشاره کرد- به طور رسمی برای کنسول های ایکس باکس ساخته شده است. آنچه که به ویژه چشمگیر است این است که سطح صدا و کیفیت ساخت آن با گزینه های گران قیمت این لیست برابری می کند، اما هزینه آن بسیار کمتر است. با کمتر از 100 دلار، صدای فضایی Windows Sonic و Dolby Atmos را دریافت می کنید، به این معنی که صدا گوش شما را احاطه کرده و بهترین بازی ها را واقعاً زنده می کند.

جای تعجب نیست که هدست رسمی Xbox Wireless با زیبایی Xbox مطابقت دارد و با دستگاه های Xbox One، Series X، Series S و Windows 10 و 11 سازگار است. بله، متأسفانه به این معنی است که روی PS5 کار نمی کند – برای این کار به بهترین هدست های PS5 نیاز دارید.

همچنین می‌توانید از هدست با اتصال سیمی یا بی‌سیم، از طریق بلوتوث، بی‌سیم Xbox یا کابل USB-C (که شامل آن است) استفاده کنید. ما دوست داریم که این هدست از اتصالات بلوتوث همزمان پشتیبانی کند، به این معنی که می توانید همزمان با آن تماس بگیرید یا به لیست های پخش مورد علاقه خود گوش دهید.

پیشنهاد خرید: خرید modern warfare 3

بزرگترین نقص هدست بی سیم ایکس باکس این است که عمر باتری نسبتاً ضعیفی دارد و تنها 15 ساعت دوام می آورد. اگر به طور منظم چندین ساعت در روز بازی می کنید، این بدان معناست که باید هر چند روز یک بار هدست را شارژ کنید. برخلاف SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless، هدست بی‌سیم Xbox با باتری دومی عرضه نمی‌شود که بتوانید به چرخش در داخل و خارج آن ادامه دهید تا همیشه بسته‌ای کامل داشته باشید.

به غیر از آن، این هدست نسبت به اکثر هدست‌های دیگر نیز کوچک‌تر است، بنابراین ممکن است برای هدست‌های بزرگ‌تر ناراحت‌کننده باشد، با این حال، ما متوجه شدیم که این طراحی انعطاف‌پذیری زیادی برای اندازه‌های مختلف دارد.

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless

بهترین هدست برای ایکس باکس

بهترین هدست برای ایکس باکس

اگر هدست بی‌سیم Xbox می‌خواهید و از لحاظ مالی مشکلی ندارید، SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless را پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه عظیمی از گزینه‌های سفارشی‌سازی که Arctis Nova Pro به‌خاطر داشتن Base Station ارائه می‌دهد به این معنی است که می‌توانید آن را طوری تغییر دهید که دوست دارید صدا هارو بشنوید. به طور خاص، ایستگاه پایه بی سیم به عنوان یک اکولایزر 10 باند عمل می کند و به شما امکان می دهد هر قسمت از طیف صوتی را از باس تا تریبل تقویت کنید. اگر بازی‌های مختلف، از بهترین بازی‌های FPS گرفته تا بهترین بازی‌های مسابقه‌ای، که هر کدام با تغییر EQ بهبود یافته‌اند، کاملاً عالی است. با یک برنامه همراه قوی و تنظیمات مختلفی که می‌توانید در حین پرواز انجام دهید، قیمت بالاتر آن را توجیه می‌کند.

عایق صدا تنها زمینه ای است که می توانیم به طور عملی از آن انتقاد کنیم. این هدفون‌های حذف نویز نیستند، بنابراین اگر دوست دارید صدای همسرتان را که فریاد می‌زند «اگر بازی‌های ویدیویی را متوقف نکنید، من شما را ترک می‌کنم» را خاموش کنید، بهتر است به این هدفون نگاه کنید. گزینه های دیگر هر چند از هر نظر – فوق العاده است.این هدست یکی از بهترین هدست برای ایکس باکس می باشد.

Razer BlackShark V2 X

هدست برای ایکس باکس

انتخاب گزینه بودجه ممکن است مشکل باشد، اما Razer BlackShark V2 X یک هدست قابل اعتماد از یک سازنده قابل اعتماد است که هزینه زیادی ندارد. برای اکثر افراد به اندازه کافی راحت است و میکروفون به راحتی در جای خود قرار گرفته است (و قابل تنظیم است) که امکان برقراری ارتباط واضح و واضح با سایر بازیکنان را فراهم می کند.

کیفیت صدا نیز بسیار خوب است، اگرچه جای بهبود وجود دارد و ما آرزو می‌کنیم که نرم‌افزار میکس صدا را به همراه داشته باشد تا بتوانید آن را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید، مانند SteelSeries Arctis Nova Pro – هرچند این نرم‌افزارها بودجه بیشتری دارند. دوستانه. با این وجود، صدای فوق‌العاده‌ای دریافت خواهید کرد که حتی بهترین بازی‌های RPG را با صدای پس‌زمینه همه‌جانبه‌تر غنی‌تر می‌کند، یا در تیراندازی مورد علاقه‌تان با تصویربرداری صوتی قوی، به شما کمک می‌کند تا در تیراندازی مورد علاقه‌تان قرار بگیرید.

پیشنهاد خرید: خرید fc24

این یک گزینه سیمی است که اگر فردی هستید که در آخرین لحظه بازی را باخته اید، عالی خواهد بود زیرا هدست شما با تمام شدن شارژ، حواس شما را پرت کرده است. البته، اگر آزادی بازی بدون سیم را ترجیح می‌دهید، هدست بی‌سیم رسمی Xbox در بالا را به عنوان گزینه‌ای عالی در نظر بگیرید. با این حال، اگر توانایی مالی دارید، Razer Blackshark V2 نیز وجود دارد که نسبت به مدل X پیشرفت کمی دارد.این سومین هدست از بین بهترین هدست برای ایکس باکس می باشد.

Turtle Beach Recon 500

بهترین هدست برای ایکس باکس

بهترین هدست برای ایکس باکس

هنگام خرید یک هدست مقرون به صرفه، در معرض خطر بیشتری برای خرید مدلی هستید که ناراحت کننده باشد. چیزی که به شدت روی سر شما فشار می آورد و گوش های شما را واقعا داغ می کند. مطمئن باشید، Turtle Beach Recon 500 چیزی شبیه به آن نیست. در واقع، این راحت ترین هدست اقتصادی است که تا به حال پوشیده ایم.

بهترین کیفیت آن گوش کاسه های جادار آن است. ما دوست داریم گوش هایمان کمی جا داشته باشد. تعداد زیادی هدست فقط آنها را روی جمجمه شما می کوبند و به زودی ناراحت کننده می شوند. در عین حال، این هدست دارای یک فنجان عمیق بزرگ است که با بالشتک های نرم و فوم حافظه احاطه شده است. خوشبختی واقعی.

کیفیت صدا نیز کاملاً فوق العاده است (اگرچه فاقد هرگونه گزینه سفارشی سازی است). همچنین دارای یک میکروفون بوم جداشدنی است که برای مواقعی که فقط می‌خواهید به چیزهایی گوش دهید مفید است، اگرچه به طرز عجیبی طولانی است که اغلب می‌تواند مانع از آن شود. با این حال، این یک مشکل بسیار جزئی با یک هدست تخفیف عالی است.با رنگ استثنایی یکی از بهترین هدست برای ایکس باکس می باشد.

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless For Xbox

بهترین هدست های بازی برای ایکس باکس

قابلیت اتصال: 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث، 3.5 میلی متر | باتری: تا 22 ساعت | سازگاری: Xbox One, Xbox Series S|X, PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Mac, Nintendo Switch, iOS, Android | اندازه درایور: 40 میلی متر

بهترین برای: کسانی که بهترین هدست بازی را می‌خواهند و بدشان نمی‌آید که برای تهیه آن هزینه بپردازند.

اگر یک گیمر ایکس باکس هستید و به دنبال بهترین هدست موجود در بازار می‌گردید و بدتان نمی‌آید که مقداری پول نقد برای تهیه آن خرج کنید، پس SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless بهترین هدست بازی برای ایکس باکس است. راحت، سبک و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد، به علاوه دارای ویژگی‌های اضافی فراوانی است که آن را از رقبا جلوتر می‌کند. همچنین بسیار متنوع است. این هدست به یک ایستگاه پایه همراه متصل می شود و با Xbox، PC، Switch و حتی PlayStation کار می کند. شما نمی توانید از مدل پلی استیشن با ایکس باکس استفاده کنید، اما می توانید از مدل ایکس باکس با پلی استیشن استفاده کنید. خود هدست نیز دارای بلوتوث است، بنابراین می توانید از آن با گوشی یا دستگاه های دیگر استفاده کنید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

Arctis Nova Pro Wireless نیز به لطف هدبند الاستیک بسیار راحت است. و صدای آن عالی است، با واکنش بیس عالی و جزئیات و وضوح زیاد در سطح بالا. سیستم باتری نیز بسیار قوی میباشد. باتری ها را می توان از طریق برق شارژ کرد و هدست با دو باتری ارائه می شود که در صورت نیاز می توان آنها را تعویض کرد. بنابراین، هرگز مجبور نخواهید بود که آب میوه شما تمام شود.

اما مشکلات مربوط به هدست چیست؟ خوب، واقعاً هیچ وجود ندارد – به جز این واقعیت که بسیار گران است. اما اگر می توانید آن را بپردازید و به سادگی بهترین ها را می خواهید، این راهی است که می توانید انجام دهید. این هدست یکی از بهترین هدست بازی برای ایکس باکس می باشد.

SteelSeries Arctis Nova Pro For Xbox

بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

قابلیت اتصال: USB-C، 3.5mm | سازگاری: Xbox One, Xbox Series S|X, PC, Mac, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, iOS, Android | اندازه درایور: 40 میلی متر

بهترین برای: کسانی که می خواهند یک هدست عالی بدون نیاز به اتصال بی سیم و باتری داشته باشند.

اگر یک هدست سیمی را ترجیح می‌دهید – برای مثال، با شارژ کردن سروکار ندارید، یا می‌خواهید تاخیر صدا را تا حد ممکن محدود کنید، پس SteelSeries Arctis Nova Pro راه حلی است.

چیزهای زیادی وجود دارد که Arctis Nova Pro را به یک هدست عالی تبدیل می کند. برای شروع، به لطف هدبند الاستیک و بالشتک در فنجان گوش، همان تناسب فوق العاده راحت را مانند مدل بی سیم ارائه می دهد. همچنین صدایی عالی دارد، با بیس زیاد، و میان رده به خوبی تنظیم شده است. مانند مدل های دیگر، وضوح بسیار خوبی در مدل های رده بالا خواهید داشت که به طور کلی به کیفیت صدای واقعی تر کمک می کند.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

این هدست همچنین با بسیاری از گزینه های اتصال همراه است، حتی اگر آنها بی سیم نیستند. می توانید از ایستگاه پایه برای اتصال آن به ایکس باکس، رایانه شخصی، پلی استیشن و سایر دستگاه های خود استفاده کنید، یا می توانید به سادگی ایستگاه پایه را دور بزنید و هدست را مستقیماً به کنترلر یا دستگاه دیگر خود وصل کنید. به علاوه، دو پورت USB-C و یک ورودی صوتی آنالوگ در ایستگاه پایه وجود دارد. تنها معایب واقعی در اینجا این است که هدست هنوز نسبتاً گران است – اما اگر یک هدست سیمی می‌خواهید و می‌توانید از آن عبور کنید، SteelSeries Arctis Nova Pro برای شما مناسب است.

Razer Kaira Pro

بهترین هدست گیمینگ برای ایکس باکس

بهترین هدست گیمینگ برای ایکس باکس

قابلیت اتصال: 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0 | باتری: متن | سازگاری: Xbox One، Xbox Series S|X، PC | اندازه درایور: 50 میلی متر

بهترین برای: کسانی که یک هدست بازی بی سیم عالی می خواهند زیاد هزینه نداشته باشد.

اگر یک هدست عالی می‌خواهید، اما نمی‌خواهید زیاد پول خرج کنید، Razer Kaira Pro Wireless یکی از بهترین هدست بازی برای ایکس باکس است. این هدست دارای تمام ویژگی هایی است که از یک هدست بازی مناسب انتظار دارید، مانند اتصال بی سیم و طراحی قالبی، و قیمت آن کمتر از نیمی از بهترین انتخاب در این لیست است.

Razer Kaira Pro کاملاً خوب طراحی شده است و طرح رنگ مشکی و سبز را ارائه می دهد. همچنین راحت است، با گوش‌کاپ‌هایی که به خوبی پوشانده شده و یک قاب سبک وزن دارد. کیفیت صدا نیز خوب است. پاسخ بیس عالی و جزئیات زیادی در محدوده بالا دارد، البته نه به اندازه انتخاب های گران تر ما. در حالی که این هدست هنگام بازی بسیار به ایکس باکس و رایانه شخصی گره خورده است، حداقل بلوتوث نیز دارد. این بدان معناست که می توانید آن را به تلفن یا سایر دستگاه های بلوتوث خود وصل کنید. تنها نقطه ضعف واقعی در اینجا این است که میکروفون عالی نیست و با پلتفرم‌های زیادی مانند سایر هدست‌های موجود در این لیست کار نمی‌کند. اما اگر بیشتر به دنبال چیزی هستید که به هر حال با Xbox کار کند، ارزش خرید دارد.

Razer BlackShark V2

قابلیت اتصال: 3.5 میلی متر | سازگاری: Xbox One, Xbox Series S|X, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, PC, Mac, Android, iOS | اندازه درایور: 50 میلی متر

بهترین برای: کسانی که به سادگی صدای عالی و تناسب راحت با قیمت پایین می خواهند.

اگر به دنبال یک هدست گیمینگ عالی هستید اما نمی خواهید زیاد هزینه کنید، Razer Blackshark V2 یک انتخاب عالی است. در مقایسه با برخی از مدل های دیگر در این لیست نسبتاً ارزان است، در حالی که همچنان کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد.

طراحی هدست بسیار ساده است، اما همچنان چشم نواز است، با طرح رنگی مشکی و سبز Razer. کیفیت ساخت نیز عالی است، با فریم فلزی و مناسب بودن مناسب. هدست ها برای راحتی بیشتر به خوبی پوشانده شده اند و هدست عموماً سبک وزن است.

پیشنهاد خرید: خرید ps5

البته کیفیت صدای Blackshark V2 بهترین چیز در مورد آن است. پاسخ بیس عالی دارد و وضوح زیادی در سطح بالا دارد. از بسیاری از هدست ها دو برابر قیمت بهتر به نظر می رسد.

تنها نقطه ضعف در اینجا این است که ویژگی های زیادی در این هدست وجود ندارد – شما فقط یک دکمه تنظیم صدا دارید و بس. اما اگر بودجه کمی دارید و می خواهید یک هدست بازی عالی داشته باشید، این یک انتخاب عالی است.

Bang & Olufsen Beoplay Portal For Xbox

بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

قابلیت اتصال: 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث، 3.5 میلی متر | باتری: تا 24 ساعت | سازگاری: Xbox One، Xbox Series S|X، PC، Mac، iOS، Android | اندازه درایور: 50 میلی متر

بهترین برای: کسانی که کیفیت صدا را در اولویت قرار می دهند و حاضرند برای آن هزینه بپردازند.

اگر گیمری هستید که از پرداخت هزینه برای یک تجربه صوتی عالی بدش نمی آید، پورتال B&O BeoPlay برای Xbox ارزش بررسی را دارد. این هدست با طراحی زیبا و ساختار چرم درجه یک، بیشتر شبیه یک هدفون معمولی است تا هدفون های مخصوص بازی. همچنین بسیار راحت است، با ساختاری سبک و نرمی زیادی در گوش ها احساس می شود.

از نظر اتصال، همچنین بسیار همه کاره است. می توانید از طریق بی سیم از طریق 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث یا فقط یک اتصال سیمی معمولی 3.5 میلی متری از آن استفاده کنید. بنابراین مهم نیست که از چه کنسول یا دستگاهی استفاده می کنید، این هدست باید شما را پوشش دهد، حتی اگر برای استفاده از آن با پلی استیشن باید از اتصال سیمی استفاده کنید.

در مورد کیفیت صدا، پورتال Beoplay عالی است. در اولویت دادن به پاسخ فرکانسی دقیق نسبت به سایر هدست‌ها بهتر است، بنابراین به طور کلی تجربه بازی واقعی‌تری خواهید داشت. به علاوه، برای گوش دادن به موسیقی نیز عالی است.

تنها نقطه ضعف در اینجا قیمت بالا است. اما اگر پول دارید و می‌خواهید یک هدست بازی عالی با کیفیت صدای خیره‌کننده داشته باشید، این قطعاً یکی از با ارزش ترین و بهترین هدست بازی برای ایکس باکس دارد.

بهترین هدست بازی برای ایکس باکس به دنبال چه چیزی باشیم

هنگام خرید بهترین هدست بازی برای ایکس باکس نکات زیادی وجود دارد. در اینجا مهمترین چیزهایی است که باید در نظر داشته باشید.

کیفیت صدا

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید هدست بازی باید به آن توجه کنید کیفیت صدا است. شما چیزی می خواهید که پاسخ باس خوبی داشته باشد و جزئیات زیادی در بالا داشته باشد که هر دو به تولید صدای دقیق و طبیعی کمک می کنند. برخی از هدست‌ها ویژگی‌های ممتازی مانند حذف نویز و یک اکولایزر برای تنظیم کیفیت صدا به آنچه می‌خواهید ارائه می‌دهند.

راحتی

برای بسیاری، راحتی حتی مهمتر از کیفیت صدا است. از این گذشته، شما ساعت‌ها هدست خود را در یک زمان به سر می‌کنید، بنابراین باید راحت جا بیفتد. به دنبال هدستی با بالشتک زیاد و هدبند قابل تنظیم باشید. ساخت سبک وزن همچنین می تواند به شما کمک کند که پس از جلسات طولانی بازی، هدست در بالای سر شما احساس راحتی نداشته باشد.

سازگارِ

اطمینان حاصل کنید که هدستی که می‌خرید با کنسول یا دستگاه بازی شما سازگار است. بسیاری از هدست ها برای کار با یک کنسول خاص طراحی شده اند، در حالی که برخی می توانند در چندین پلتفرم کار کنند. بسیاری از این موارد در واقع مربوط به هدست هایی است که برای کار بر روی ایکس باکس به ویژگی های خاصی نیاز دارند—بنابراین برخی از مدل های ایکس باکس می توانند روی پلی استیشن کار کنند. گزینه هایی مانند اتصال سیمی و بلوتوث می توانند به تطبیق پذیری هدست در خارج از بازی نیز کمک کنند.

سیمی در مقابل بی سیم

تصمیم دیگر بین هدست سیمی و بی سیم است. هدست‌های بازی سیمی رایج هستند، اما مدل‌های بی‌سیم عالی نیز وجود دارد. هدست‌های بی‌سیم می‌توانند راحتی بیشتری را ارائه دهند، زیرا لازم نیست همیشه نگران وصل بودن کابل باشید. با این حال، هدست‌های بی‌سیم معمولاً گران‌تر هستند و نیاز به شارژ دارند.

پیشنهاد خرید: خرید هدست گیمینگ

میکروفون

اگر با دوستانتان بازی می کنید، پس داشتن یک میکروفون خوب ضروری است. به دنبال هدستی باشید که دارای میکروفون با کیفیت خوب باشد و اگر قصد ندارید همیشه از آن استفاده کنید، مطمئن شوید که میکروفون قابل جدا شدن یا جمع شدن است.

گیمرهای حرفه ای از چه هدست های مخصوص بازی استفاده می کنند؟

بسیاری از گیمرهای حرفه ای از هدفون های برندهایی مانند Astro Gaming، HyperX و SteelSeries استفاده می کنند. بسیاری از حرفه‌ای‌ها از هدست‌های گران‌تر Bose و Sennheiser نیز استفاده می‌کنند. این هدست‌ها همگی کیفیت صدای عالی دارند و برای استفاده طولانی‌مدت راحت طراحی شده‌اند—بنابراین می‌دانید که می‌توانند از پس سخت‌ترین موقعیت‌های بازی برآیند. هیچ هدستی وجود ندارد که گیمرهای حرفه ای از آن استفاده کنند، و با توجه به این واقعیت که اغلب برای استفاده از هدست یک برند خاص پول دریافت می کنند، مدل های خود را با کمی نمک می گیرند.

بهترین برند هدست بازی چیست؟

بهترین برند وجود ندارد، اما برندهای قوی زیادی وجود دارد. Astro Gaming، HyperX و SteelSeries دوباره همگی هدست های با کیفیت عالی را ارائه می دهند. در نهایت، انتخاب یک هدست به کیفیت و راحتی صدا بستگی دارد. ترجیحات شخصی و بودجه شما می تواند به شما کمک کند تا به سمت برندی که برای شما مناسب است هدایت شوید.

آیا هدست های Xbox One و Xbox S/X یکسان کار می کنند؟

آنها دقیقاً یکسان کار نمی کنند، اما اکثر هدست های بازی که روی ایکس باکس وان کار می کنند باید روی Xbox Series S و Series X نیز کار کنند. توصیه می کنیم قبل از خرید مجدداً با سازنده چک کنید تا مطمئن شوید که از پلتفرم های بازی شما پشتیبانی می کند. ( بهترین هدست بازی برای ایکس باکس )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =