آموزش, بازی ها, بلاگ

چگونه در فیفا 23 دو نفره بازی کنیم ؟

چگونه در فیفا 23 دو نفره بازی کنیم ؟

وقتی FIFA 23 را با نسخه های قبلی مقایسه می کنید، هیچ تغییر قابل توجهی در مکانیک اصلی و حالت های بازی ایجاد نمی شود. با این حال، بازیکنان از انیمیشن های بهبود یافته و گزینه های پنل بیشتر بسیار خوشحال کننده هست. بنابراین، اگر در کنار بازی دوست دارید گیم پلی بهتری داشته باشد، پس FIFA 23 یک خرید ارزشمند برای شما خواهد بود.

علاوه بر این، کیفیت Co-Op یا همان دو نفره نیز بهبود یافته است، و شما با دوستان خود از بازی دو نفره لذت خواهید برد . در اینجا چگونه در فیفا 23 دو نفره بازی کنیم رو برای شما عزیزان جمع آوری کردیم تا با اطلاعات زیر بتوانید در فیفا 23 دو نفره بازی کنید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

چگونه در فیفا 23 دو نفره بازی کنیم ؟

با FIFA 23، می توانید تا چهار بازیکن اضافه کنید تا از یک جلسه بازی با دوستان خود لذت ببرید. شما مجبور نخواهید بود که با هیچ گونه تنظیمات گسترده ای زحمت بکشید، و این مراحل ساده باید شما را در مورد نحوه بازی با 2 بازیکن در FIFA 23 راهنمایی کند.

  1. اولین کنترلر خود را وصل کنید و FIFA 23 را روی کنسول خود راه اندازی کنید. برای دسترسی به مسابقات دو نفرهباید به تب Play بروید و سپس به گزینه دوستانه بروید.
  2. اگر می خواهید کنترلرهای بیشتری را به یک کنسول اضافه کنید و مسابقات محلی را انجام دهید، Couch paly را از این صفحه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید گزینه‌های آنلاین را برای بازی با سایر دوستان در لیست فعال خود انتخاب کنید.
  3.  باید اولین کنترلر خود را به کنسول اضافه کنید و سپس کنترلر دوم را با استفاده از USB به کنسول متصل کنید. مطمئن شوید که کنترلر دوم روشن است و اتصال شده است.
  4. در این مرحله می توانید کنترلر جدید را به عنوان مهمان یک بار اضافه کنید و سپس گزینه بازی سریع را ادامه دهید. شما می توانید این کنترلر را به نقطه توصیه شده در گزینه پخش کاناپه اختصاص دهید و فضاهای باقی مانده توسط هوش مصنوعی پر می شود.
  5. در نهایت، شما فقط باید بازیکنان را انتخاب کنید و مسابقه را قبل از شروع بازی برای هر دو تیم شخصی کنید. تکمیل تنظیمات کمی زمان می برد، بنابراین مطمئن شوید که تنظیمات مختلف را آزمایش کنید.

چگونه در فیفا 23 دو نفره بازی کنیم ؟ مشکلات رایج

تنها مشکلی که اکثر کاربران با 2 بازیکن در FIFA 23 دارند، اتصال کنترلر است. به خاطر داشته باشید که ابتدا باید کنترلر را با استفاده از USB وصل کنید و پس از پیکربندی کنترلر، سیم را جدا کنید. در غیر این صورت، کنترلر توسط کنسول شناسایی نمی شود و نمی توانید مهمان های جدیدی به بازی خود اضافه کنید. به همین دلیل، تمرکز اصلی شما باید بر روی ایمن سازی اتصال با یک کابل مناسب باشد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

به غیر از مشکل کابل، فرآیند نسبتاً ساده است، و می‌توانید با پیکربندی‌های مختلف مسابقه آزمایش کنید تا تنظیماتی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابقت دارد. همچنین اگر بازی به شما اجازه نمی دهد از Co-Op محلی با دوستان خود لذت ببرید، می توانید با تیم پشتیبانی بازیکنان تماس بگیرید. این نسخه ممکن است تازه نباشد، اما هنوز تعداد زیادی باگ وجود دارد که گاهی اوقات بازیکنان را با این خطاها آزار می دهد. بنابراین، مطمئن شوید که یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و از کارشناسان بخواهید در مورد مشکل Co-Op به شما کمک کنند. ( چگونه در فیفا 23 دو نفره بازی کنیم ؟ )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =