بلاگ, نقد و بررسی

نقد و بررسی wwe2k23

نقد و بررسی wwe2k23

نقد و بررسی wwe2k23: شاون مایکلز افسانه ای پس از آسیب دیدگی کمر در رویال رامبل که منجر به پایان کار کشتی حرفه ای او شد، در سال 1998 این کار را ترک کرد. او سپس در سال 2002 با شرکت در مسابقات به یاد ماندنی در برابر کشتی گیرانی مانند Triple H، The Undertaker و Ric Flair، شهرت خود را تثبیت کرد. به دلیل کالیبر نیمه دوم دوران حرفه ای مایکلز، بازگشت غیرمنتظره او به عنوان یکی از دیدنی ترین در تاریخ WWE ثبت خواهد شد و WWE 2K23 حتی به روش های خاصی به آن ادای احترام می کند. ویژوال کانسپتز سال گذشته با پایه‌ای قوی که 2K23 به طرق مختلف در آن بهبود می‌یابد، به دایره مربع بازگشت، در نهایت با بازگشت غافلگیرکننده‌ای که خود آقای رسلمنیا به آن افتخار می‌کرد، سری طولانی‌مدت را به حالت اولیه بازگرداند. این به دنبال فاجعه ای است که 2K20 بود، بازی بسیار بدی که جانشین آن کاملاً لغو شد.

در ادامه نقد و بررسی wwe2k23 : از منظر گیم پلی، ورودی سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. شما همچنان با حریف خود دست و پنجه نرم می کنید تا از سوپلکس ها، DDT ها و یقه شکن های چرخان بر روی آنها استفاده کنید، بین حملات سبک و سنگین برای اجرای ترکیب های مختلف متفاوت باشید، و متر جمع آوری کنید تا از پایان های نمایشی پایان مسابقه و حرکات امضا استفاده کنید. No Mercy، یک بازی N64 که بسیاری از مردم آن را بهترین بازی کشتی کج می دانند، ممکن است دیگر مانند No Mercy بازی نکند، اما فرنچایز هرگز برای انجام آن تلاش نکرده است. اکثر مبارزات در شبیه‌سازی کشتی 2K23 در نتیجه برگشت‌های ناامیدانه و ضربات آخری به جلو و عقب می‌چرخند.

نقد و بررسی wwe2k23

ترفندهای جزئی اما خوشایند ایجاد شده توسط Visual Concepts با موفقیت چند مزاحمت کوچک را از 2K22 حذف کرده است. به عنوان مثال، پنجره زمان بندی برای معکوس ها تنگ شده است. با توجه به زمان قابل توجهی که در گذشته به شما اجازه داده شد تا یک حمله را خنثی کنید، چرخاندن مسیر مسابقه کمی خیلی ساده بود. معکوس‌ها امسال به دلیل پنجره کوچک‌تر قوی‌تر هستند، که به شما انگیزه می‌دهد تا مجموعه حرکات حریف خود را یاد بگیرید و در نتیجه سرعت واکنش خود را بهبود ببخشید. این بازی ها را هیجان انگیزتر می کند و به همه آنها کمی تعلیق می دهد.

عملکرد درون رینگ نیز با تکنیک جدید شکستن پین بهبود یافته است، که در آن چوب سمت راست را به سمت بالا تکان می‌دهید تا یک ضربه اوت شبیه‌سازی شود. این یک افزوده مهم نیست که اساساً ماهیت بازی را تغییر دهد، اما تسلط بر زمان بندی این مینی بازی ساده بعداً در مسابقاتی که انرژی شما در حال کاهش است دشوارتر می شود و چیزی دراماتیک در مورد شبیه سازی یک کشتی گیر که به صورت فیزیکی از یک پین بیرون می آید وجود دارد. حتی اگر هنوز گزینه ادامه فشار دادن دکمه ها را دارید، تکان دادن چوب سمت راست در کل منطقی تر است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

اگرچه سایر تنظیمات مربوط به عملکرد 2K23 کمتر آشکار می شوند، مدت زیادی طول نمی کشد تا متوجه شویم که هر کدام چگونه تأثیر مطلوبی دارند. بازی امسال تاکید بیشتری بر استقامت دارد و کشتی گیران هر چه مسابقه بیشتر طول بکشد سرعت خود را کاهش می دهند. ضربات تخته پرشی داخل رینگ نیز مجاز است، و تیم‌های تگ در طول رویال رامبل به جای اینکه فوراً تلاش کنند یکدیگر را حذف کنند، همکاری خواهند کرد. غول‌پیکری مانند Omos بر فراز بند بالا پرواز نخواهد کرد زیرا هوش مصنوعی تغییر کرده است تا هر سوپراستار بیشتر شبیه همتایان واقعی خود عمل کند. بنابراین، افرادی که از اجرای مسابقه‌های هوش مصنوعی در مقابل هوش مصنوعی استقبال می‌کنند، باید بتوانند مسابقاتی را طراحی کنند که با آنچه در هر هفته در یک قسمت از اسمک‌دان می‌بینیم، تفاوت چندانی نداشته باشند. شما حتی می توانید از نوارهای لغزنده برای تنظیم این ویژگی ها، سبک Fire Pro Wrestling استفاده کنید.

نقد و بررسی wwe2k23 : نقش هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به طور کلی از سال گذشته بسیار بهبود یافته است، زیرا سوپراستارها اکنون اغلب از کل ابزار خود، از جمله حملات possum و پین‌های اهرمی برای برتری بر شما استفاده می‌کنند. علاوه بر این، هوش مصنوعی تگ تیم به اندازه 2K22 فعال نیست. مسابقات تگ راحت‌تر پیش می‌روند، زیرا هم تیمی‌ها به دفعات قبلی در تلاش‌های سابمیشن و پین کردن دخالت نمی‌کنند، و می‌توانید با ضربه زدن به هم تیمی حریف در حالی که روی پیش‌بند هستند، آنها را متحیر کنید. در طرح کلی چیزها، آنها مزاحم جزئی هستند. هوش مصنوعی همچنان تمایل دارد که شما را به دفعات زیاد به بیرون از رینگ پرتاب کند، و برخی از مشکلات برخورد ناخوشایند وجود دارد که باعث می‌شود حملاتی را که واقعاً نباید انجام دهید از دست بدهید.

WarGames که تیم‌های سه یا چهار سوپراستار را در داخل یک قفس دارای دو حلقه در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، قابل‌توجه‌ترین نوع مسابقه جدید در 2K23 است. تیم ها به طور متناوب وارد قفس می شوند و به یک تیم برتری عددی می دهند تا زمانی که همه تیم ها وارد شوند. از آنجایی که مبارزه در واقع تا زمانی که همه رقبا وارد قفس نشوند آغاز نمی شود، درام بیشتر از این روابط قدرت در حال تغییر ناشی می شود. شما باید تصمیم بگیرید که آیا حرکات بزرگ خود را زود انجام دهید یا آنها را برای بعداً ذخیره کنید، زمانی که تلاش پین واقعا مهم است، زیرا یک جزء خطر و پاداش در کار وجود دارد. همانطور که WarGames در زندگی واقعی آشفته است، شاید در 2K23 بسیار بیشتر باشد که به جذابیت وحشیانه آن می افزاید. این شگفت انگیز است که چقدر همه چیز خوب کار می کند. اگر چه شما در یک قفس محبوس هستید، منطقه ای که باید با آن دست و پنجه نرم کنید در واقع بسیار بزرگ است، و به شما فضا می دهد تا حمله خود را اجرا کنید و از قطع شدن تلاش پین ها به همان اندازه که چندین سوپراستار در یک حلقه قرار می گیرند، جلوگیری می کند. در هر زمان ممکن است یک مسابقه یک به یک در یک رینگ برگزار شود، دو رقیب از منطقه بین رینگ ها برای انجام یک تخلف خاص استفاده کنند و بقیه درگیر یک نزاع همه جانبه با میز و صندلی شوند.

در ادامه نقد و بررسی wwe2k23 یک بار دیگر، حالت ویترینی فعال است، این بار حرفه 20 ساله جان سینا در WWE را برجسته می کند. همانطور که در طول هر مسابقه اهداف مختلف را تکمیل می کنید در حالی که تصاویر آرشیو را می بینید که کاملاً با اکشن های درون بازی ترکیب می شوند، قهرمان 16 دوره جهان بینش های صریح درباره برخی از بزرگترین مسابقات و رقابت های خود به اشتراک می گذارد. سپس می توانید این لحظات را با بازی دوباره در این مسابقات در زمان بازسازی کنید. در یک پیچ و تاب هوشمندانه، شما در نقش سوپراستارهای مختلف بازی می کنید که سینا را در طول سال ها شکست داده اند نه خود او. این یک حرکت عاقلانه برای حالت Showcase 2K23 است زیرا وقتی شخصی به همان اندازه که سینا برنده می‌شود، او را در بعضی مواقع غیرقابل لمس می‌کند، این باعث می‌شود باخت‌های او بیشتر برجسته شود. علاوه بر این، تغییر شخصیت خود برای هر بازی به تغییر فرمول کمک می کند.

متأسفانه، آنقدرها هم جالب نیست که می تواند باشد. هیچ پیگیری در حین یا بعد از مسابقه مونولوگ پیش از مبارزه سینا وجود ندارد تا به هر رویارویی مقداری جاذبه یا احساس زمان و مکان بدهد. شما در گوش دادن به صداهای بی‌نظیر جمعیت و پس‌زمینه‌ای که به‌سرعت به‌جای کامنت‌ها تبدیل می‌شود، گیر کرده‌اید. چند بار وجود دارد که باید هر بار چند دقیقه بنشینید و یک مسابقه را تماشا کنید، علیرغم این واقعیت که انتقال بین بازی و ویدیوی واقعی هنوز قابل توجه است. این فواصل ممکن است بی پایان به نظر برسند، به خصوص اگر فکر می کنید که می توانید دنباله را به تنهایی اجرا کنید.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

از سوی دیگر، MyRise از 2K23 نسبت به آنچه در سال 2016 در دسترس بود، یک پیشرفت بزرگ است. این تفسیر 2K از حالت حرفه ای است، با این حال بهتر است به آن به عنوان یک حالت داستانی اشاره کنیم، زیرا شکست ها به حساب نمی آیند مگر اینکه آنها به طرح کمک می کنند. می‌توانید یکی از دو خط داستانی جداگانه را بازی کنید – یکی برای مردان و دیگری برای زنان. یک شخصیت مذکر بسازید و لباس The Lock را بپوشید، یک کشتی گیر مستقل که در سراسر جهان سفر می کند و به عنوان “چیز بزرگ بعدی” وارد WWE می شود. هنگامی که در اولین مسابقه خود عنوان بین قاره ای را به دست می آورید، بلافاصله تنش ایجاد می شود، اما مدیریت نیز به شما حقه ای وحشتناک داده است. اگر یک سوپراستار زن را طراحی کنید، نقش خواهرزاده یک تالار مشاهیر ساخته شده WWE را به شما واگذار می کنند. شما بعد از اولین مسابقه‌تان تنزل رتبه می‌دهید، زیرا این مسابقه بد پیش می‌رود، و باید در حالی که سعی می‌کنید به‌عنوان یک سوپراستار نسل دوم از زیر سایه عمه مشهورتان بیرون بیایید، به عقب برگردید.

جذابیت داستان

هر دو داستان جذاب و بسیار سرگرم کننده هستند، به طور متناوب بین درگیری های جدی و موقعیت های احمقانه مواقعی وجود دارد که باید تصمیماتی بگیرید که مسیر روایت شما را تغییر دهد و تصمیم بگیرید که کدام سوپراستارها در آینده از شما حمایت خواهند کرد. برای انتخاب بین Evolution و The Hurt Business، دو جناح راه‌اندازی مجدد، یا استفاده از صندلی برای به دست آوردن دست بالا. MyRise حاوی بسیاری از مطالب بسیار واضح و خودارجاعی است و نثر نشان می دهد که نویسنده کشتی را حتی خارج از پیله WWE دوست دارد. بازی امسال نیز برخلاف عرضه 2K22، وابستگی زیادی به رسانه های اجتماعی درون بازی برای بیان داستان های خود ندارد. فید جعلی توییتر هنوز وجود دارد، اگرچه فقط گاهی استفاده می شود و در درجه اول به عنوان وسیله ای برای جذب شما به کارهای اختیاری و فعالیت های جانبی عمل می کند. اکثریت داستان بسیار محدودتر متمرکز است، با یک طرح کلی و صداپیشگی توسط اکثر بازیگران فعلی. زمان بارگذاری در MyRise به طرز نگران کننده ای طولانی است، اگر یک اشکال وجود داشته باشد. هنگام جابه‌جایی بین مسابقات و سفارشی‌سازی ظاهر، ورودی، مجموعه‌های حرکتی و غیره، انتظار داشته باشید که انواع پنجره‌های بار کشیده‌ای را که معمولاً در PS5 وجود ندارند، تحمل کنید.

نقد و بررسی wwe2k23

نقد و بررسی wwe2k23

در ادامه نقد و بررسی wwe2k23 : بازگشت حالت Universe، MyGM و MyFaction نیز امسال است. اولی همچنان آزادی خلاقیت کاملی را برای برنامه‌ریزی قسمت‌های Raw، Smackdown، و NXT به شما ارائه می‌دهد و در عین حال به شما امکان می‌دهد به عنوان یک سوپراستار بازی کنید یا یک رزرو کننده قدرتمند که تصمیم می‌گیرد کدام مسابقات را رزرو کنید. یک ویژگی جدید قابل توجهی که Visual Concepts در 2K23 گنجانده است به شما این امکان را می‌دهد تا از بین انواع مختلفی از اقدامات رقابتی که می‌تواند در طول هر مسابقه رخ دهد، انتخاب کنید، مانند مشت‌های مکنده قبل از مسابقه، حملات چوب کندو پس از مسابقه، شکست تگ‌های تیم، نمایش موارد اخلاق ورزشی و حواس پرتی مدیران در وسط بازی. می توانید اطمینان حاصل کنید که یک عمل خاص انجام می شود یا آن را به یک چرخش سکه بسپارید تا جنبه تصادفی به رقابت اضافه شود. اگرچه این یک گام در راه درست است، اما هنوز نمی تواند با جنجال های ناشی از تبانی طراح داستان دقیق که آخرین بار در WWE 2K14 دیده شده است، مطابقت داشته باشد.

سخن نهایی درباره نقد و بررسی wwe2k23

علی‌رغم این محتویات، WWE 2K23 نشان‌دهنده چرخش این سری پس از آن است که با بازی بدنام 2K20 به پایین‌ترین حد خود رسید. به استثنای Showcase و MyFaction، تقریباً همه حالت‌ها ارتقا یافته‌اند و اکشن درون رینگ همچنان مانند همیشه حرفه‌ای است. اضافه شدن WarGames سرگرم کننده و بی نظم است، در حالی که بازی هایی مانند Universe، MyGM، و MyRise به طور بی پایان قابل بازی هستند تا جایی که می توانند شما را در زمانی که WrestleMania در سال آینده رول می کند، مشغول نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هجده =