بلاگ, بهترین ها

بازی شبیه wwe 2k23

بازی شبیه wwe 2k23

بازی شبیه wwe 2k23 همیشه محبوب و سرگرم کننده بوده اند، مخصوصا با دوستان. همین را می توان در مورد آخرین ورودی سری WWE 2K نیز گفت. به همین دلیل است که ما 6 بازی مانند WWE 2K23 را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید یک بازی کشتی کج عالی برای بازی پیدا کنید.

بازی های ذکر شده شباهت هایی با WWE 2K23 دارند تا بتوانید راه خود را برای ورود به این سبک آسان کنید. با این گفته، بیایید شروع کنیم و بازی کشتی مورد علاقه بعدی شما را پیدا کنیم.

AEW Fight Forever

بازی شبیه wwe 2k23

بازی شبیه wwe 2k23

تاریخ انتشار: 28 ژوئن 2023
پلتفرم: پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

AEW Fight Forever اولین بازی در بازی های AEW است و حس شگفت انگیزی دارد. در حالی که دقیقاً شبیه WWE 2K23 نیست، یک بازی آرکیدی تری به شکل Fight Forever دریافت خواهید کرد. بهترین بخش این است که در نهایت می توانید به عنوان کشتی گیرانی مانند کنی امگا، یانگ باکس و بسیاری دیگر بازی کنید.

در طول سال‌ها، مددرها شخصیت‌های مختلفی از AEW را به بازی‌های WWE 2k اضافه کرده‌اند. اکنون، در نهایت می توانید به عنوان آنها بازی کنید و تجربه کامل را داشته باشید. بهترین بخش این است که تعداد زیادی حالت و ویژگی بازی جدید در Fight Forever وجود دارد.

شاید در اول بازی کردن سخت باشد ولی رفته رفته به بازی عادت خواهید کرد و حریفان خود را ببرید. به علاوه، شما حتی می‌توانید مانند WWE 2K23 یک حالت حرفه‌ای را بازی کنید. حالت حرفه ای می تواند کمی تکراری شود و کوتاه به نظر برسد، اما تلاش خوبی برای اولین بازی AEW است.

در حالی که AEW Fight Forever یک تجربه شبیه‌سازی نیست، مطمئناً از بازی با شکوه آن لذت خواهید برد.

Wrestling Empire

بازی شبیه wwe 2k23

بازی شبیه wwe 2k23

تاریخ انتشار: ژانویه 2021
پلتفرم: iOS، Microsoft Windows

Wrestling Empire یک بازی ویدئویی اکشن، نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی مستقل است که خود را سبک می‌کند. شما می توانید یک حالت حرفه ای مشابه 2K23 را شروع کنید و به عنوان یک کشتی گیر حضور داشته باشید. بازی مملو از لحظات حواس پرت و فرصت های متعدد تصمیم گیری است.

در نهایت، Wrestling Empire آنقدر عجیب و غریب می شود که حریفان شما ممکن است پس از یک مسابقه بمیرند. بازی در حالت حرفه ای همیشه لذت بخش است زیرا هیچ دو بازی یکسان نیستند. این یکی از بازی شبیه wwe 2k23 می باشد.

TNA Impact: Cross the Line

بهترین بازی شبیه wwe 2k23

تاریخ انتشار: 18 ژوئن 2010
پلتفرم: پلی استیشن قابل حمل، نینتندو دی اس

TNA Impact: Cross the Line پر از اکشن استخوان خردکن و نبردهای شدید است که شما را هیجان زده نگه می دارد.برخلاف عناوین 2K، کنترل‌های TNA Impact برای گیمرهای معمولی بیشتر شبیه بازی‌های آرکید هستند. برای تجربه واقعی تأثیر، می توانید حریفان خود را بردارید و آنها را روی تشک پرتاب کنید.

این بازی همچنین دارای یک داستان جذاب است که شما را ساعت ها سرگرم می کند. علاوه بر این، می‌توانید به‌عنوان کشتی‌گیران TNA مورد علاقه‌تان، مانند AJ Styles، Kurt Angle، Abyss و Samoa Joe و غیره بازی کنید.

Fire Pro Wrestling World

بازی شبیه wwe 2k23

تاریخ انتشار: 10 جولای 2017
پلتفرم: پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز

Fire Pro Wrestling World یک بازی کلاسیک است که بیشتر بر روی جنبه مبارزه با کشتی تمرکز دارد. دقیقاً مانند WWE 2K23، می‌توانید از میان فهرست وسیعی از شخصیت‌ها انتخاب کنید و تقریباً تمام جنبه‌های بازی را شخصی‌سازی کنید. از رینگ، کشتی گیران و خود مسابقه.

به علاوه، بازی دارای سبک هنری زیبایی است که دیدن آن راضی کننده است. در حالی که در ابتدا عادت کردن به کنترل‌ها می‌تواند کمی دردسرساز باشد، وقتی این کار را انجام دادید، زمان بسیار خوبی را با بازی کردن خواهید داشت. این یکی از بازی شبیه wwe 2k23 می باشد.

Wrestling Revolution 3D

Wrestling Revolution 3D

تاریخ انتشار: 4 اکتبر 2014
پلتفرم: نینتندو سوییچ، اندروید، iOS، مایکروسافت ویندوز، اویا، سیستم عامل مک، سیستم عامل مک کلاسیک

با رفتن به بازی دیگری از خالق امپراتوری کشتی، اجازه دهید در مورد Wrestling Revolution 3D صحبت کنیم. اگر از طرفداران Universe Mode/GM Mode در 2K23 هستید، این بازی را دوست خواهید داشت. شما می توانید در پشت صحنه کشتی گیر یا بوکر باشید.

بازی به عنوان یک بوکر بسیار سرگرم کننده است زیرا می توانید ضربات را بزنید و هر مسابقه یا رقابتی را که می خواهید ایجاد کنید. با این حال مراقب باشید.

WWE 2K22

WWE 2K22

تاریخ انتشار: 8 مارس 2022
پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

در نهایت، بیایید در مورد بازی صحبت کنیم که بسیار شبیه به WWE 2K23 است. من می دانم که این ممکن است از نظر فنی تقلبی باشد که ورودی قبلی را در این مجموعه قرار دهد، اما WWE 2K22 تجربه بسیار مشابهی را در اختیار شما قرار می دهد.

این بازی دارای یک طرح کنترل مشابه است و گرافیک نیز دور از دسترس نخواهد بود. فهرست همچنین کاملاً شبیه به WWE 2K23 است زیرا 2K22 فقط یک سال قبل از آن منتشر شد. بنابراین، شما همچنان می توانید بدون هیچ نگرانی به عنوان سوپراستار مورد علاقه خود بازی کنید. این یکی از بازی شبیه wwe 2k23 می باشد.

سخن نهایی درباره بازی شبیه wwe 2k23

و شما آن را دارید؛ این 6 بازی مانند WWE 2K23 هستند. اگر عاشق WWE 2K23 هستید و هوس تجربه مشابهی دارید، مطمئن شوید که برخی از بازی های ذکر شده در این لیست را امتحان کنید. آنها نه تنها احساس مشابهی دارند، بلکه برخی از آنها مکانیک آشنای زیادی نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =