اخبار, بلاگ

جزئیات مکانیزم گیم پلی جدید – Zelda: Tears of the Kingdom

جزئیات مکانیزم گیم پلی جدید - Zelda: Tears of the Kingdom

نینتندو نگاهی فشرده و دقیق به The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، دنباله عنوان تحسین‌شده عرضه نینتندو سوییچ، The Legend of Zelda: Breath of the Wild به اشتراک گذاشته است. در یک نمایش 13 دقیقه ای گیم پلی، تهیه کننده سری Eiji Aonuma بازی را انجام داد و دنیای باز جدید، چندین توانایی جدید و یک نسخه ویژه کنسول نینتندو سوییچ را به نمایش گذاشت.

دمو با قهرمان داستان، لینک، که اکنون موهای بلند و جذابی دارد، شروع شد، و سوار بر اسب خود در محیط آشنای هیرول بود. Aounuma توضیح داد که Hyrule تغییر کرده است و چندین جزیره شناور اکنون در آسمان بالا پر شده اند. از اینجا چندین چیز جدید به نمایش گذاشته شد.

توانایی جدید: یادآوری

همانطور که یک شهاب سنگ از آسمان سقوط می کند، Aonuma لینک را به سمت آن حرکت می کند و از بالای آن بالا می رود. سپس Aonuma یکی از توانایی‌های جدید لینک، Recall را نشان می‌دهد و با استفاده از Recall روی شهاب، مسیر شهاب را به عقب برمی‌گرداند و آن را به آسمان باز می‌گرداند، با لینک در حال حرکت. از آنجا، لینک می تواند از پاراگلایدر خود برای رسیدن به جزایر آسمانی نزدیک استفاده کند. Aonuma توضیح داد که راه های زیادی برای رسیدن به جزایر آسمان وجود دارد، نه فقط با Recall.

دشمن جدید: ساختن

جزئیات مکانیزم گیم پلی جدید - Zelda: Tears of the Kingdom

جزئیات مکانیزم گیم پلی جدید – Zelda: Tears of the Kingdom

لینک هنگام کاوش در یکی از جزایر آسمان با دشمن جدیدی برای Tears of the Kingdom به نام Construct مواجه می شود. این سنگ است که توسط یک نیروی اثیری به هم چسبیده است. لینک با یک شاخه درخت با سازه مبارزه می کند و می شکند و نشان می دهد که تخریب سلاح بحث برانگیز Breath of the Wild در دنباله آن وجود دارد. که چیز خوبی است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

قابلیت جدید: Fuse

جزئیات مکانیزم گیم پلی جدید - Zelda: Tears of the Kingdom

جزئیات مکانیزم گیم پلی جدید – Zelda: Tears of the Kingdom

با این حال، Aonuma سپس یکی دیگر از توانایی‌های جدید Link را نشان می‌دهد: Fuse، که آنچه شما انتظار دارید را انجام می‌دهد. در نسخه ی نمایشی، Aonuma شاخه ای را که به شدت آسیب دیده بود با یک تخته سنگ مجاور ادغام کرد که سلاح را احیا کرد و یک چکش موقت بادوام تر ایجاد کرد.

در مثالی دیگر، Aonuma یک چوب بلند را با یک چنگال در هم آمیخت و یک سلاح بسیار بلند با برد زیاد ایجاد کرد. Aonuma همچنین توضیح داد که می‌توانید مواد مختلف را با فلش‌ها ترکیب کنید، که به آنها اثرات مختلفی می‌دهد، مانند انجماد کردن یک دشمن یا ایجاد یک فلش خانگی.

در آخرین نمونه فیوز، Aonuma یک قارچ خاص را به سپر لینک ذوب کرد. هنگامی که یک دشمن حمله می‌کرد، ابری از دود ظاهر می‌شد که لینک را از دید پنهان می‌کرد و به او اجازه می‌داد تا یک حمله مخفیانه از پشت سر انجام دهد.

Aonuma توانایی فیوز را برای افرادی که ممکن است در بازی های اکشن مشکل داشته باشند بسیار مفید است و به دشمنان اجازه می دهد تا با نبوغ شکست بخورند.

با این حال، دشمنان همچنین می توانند به سلاح های ذوب شده مجهز شوند و همچنین می توانند از ویژگی های منحصر به فرد خود استفاده کنند. بعداً در نسخه ی نمایشی، لینک با یک سازه با یک سلاح فن مانند روبرو می شود که از آن برای منفجر کردن لینک به طور کامل از جزیره آسمان و سقوط به سطح زمین استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آفلاین PS4

توانایی جدید: Ultrahand

Aonuma بعدی توانایی فیوز مانند دیگری به نام Ultrahand را نشان داد که به نظر می رسد اجسام را به هم می چسباند. او از توانایی ساخت یک قایق از چند کنده بزرگ استفاده کرد، آنها را به صورت گروهی برداشت و در آب انداخت. او همچنین چند فن (مثل اشیاء تکنولوژیکی باستانی) وصل کرد تا آن را با سرعت به جلو ببرد.

Aonuma چند نمونه دیگر از وسایل نقلیه را نشان داد که بازیکنان می توانند با هم سنگفرش کنند، از جمله یک ماشین موقت و یک قایق پرنده.

توانایی جدید: صعود

توانایی بعدی نشان داده شده نیز مربوط به پیمایش بود. Ascend نامیده می شود، به لینک اجازه می دهد تا خود را به سقف پرتاب کند، و در طبقه بالا بیرون بیاید – که طبیعتا در یک بازی که حول محور عمودی می چرخد بسیار مفید خواهد بود.

آئونوما حتی رفتن به یک غار و استفاده از توانایی بسیار سریع تغییر مکان لینک به بالای کوه را نشان داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *