بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

ما همیشه می خواستم لیستی از بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 تهیه کنیم چون امروزه جامعه بزرگی از بازیکنان ps4 را دختران در کنار پسر ها تشکیل داده اند. پس از صدها ساعت تجربه بازی، به جرات می توانیم بگوییم که بهترین بازی های دخترانه ps4 را که می توانید در سال 2023 بازی کنید، پیدا کردم.

همه آنها بازی های عالی با گرافیک شگفت انگیز و گیم پلی متقاعد کننده هستند، اما بیشتر در مورد فشار دادن همه دکمه های مناسب با شما است. بنابراین، مطمئن شوید که آن را به انتهای لیست بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 خواهید رساند و ممکن است بیش از چند بازی برای رزرو برنامه خود پیدا کنید!

Kena: Bridge of Spirits

بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

نوع بازی: بازی مستقل، بازی اکشن ماجراجویی، بازی پلتفرم
موجود در: مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4/5

Kena یک بازی دست کم گرفته شده است که شبیه یک فیلم پیکسار است – و به نظر می رسد. سبک هنری بسیار زیبا است که همه چیز را در بازی فوق العاده می کند. بعلاوه، Kena دارای یک حالت عکس فوق‌العاده است که گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیاری را برای همه شخصیت‌های صحنه در اختیار شما قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی نیز بسیار سرگرم کننده است و شما را برای مدت طولانی سرگرم خواهد کرد. در حالی که مکانیک اصلی شبیه به Dark Souls است (با وجود اینکه چقدر از گفتن آن متنفرم)، دشواری کلی آن بسیار کم است. همه دختران عاشق بازی کنا بوده زیرا نه تنها پیکسار را دوست دارد، بلکه این بازی برای یک گیمر معمولی نیز عالی است. این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 می باشد.

پیشنهاد خواندنی: خرید اکانت قانونی alan wake 2

Life is Strange Remastered

بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

نوع بازی: بازی ماجراجویی گرافیکی، بازی اکشن ماجراجویی
موجود در: پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز

صرف نظر از اینکه کدام «زندگی عجیب است» را بازی می‌کنید، اوقات بسیار خوبی خواهید داشت. با این حال اولین مورد همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت. Life is Strange Remastered هم بازی اصلی و هم DLC آن را دارد. این راهی قطعی برای تجربه سفر مکس و چوله است.

انتخاب های زیادی وجود خواهد داشت که نتیجه خلیج آرکادیا را تعیین می کند، بنابراین، مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب می کنید. چه یک گیمر معمولی یا هاردکور باشید، از انجام این بازی فراموش نشدنی لذت خواهید برد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

crash team rumble

crash team rumble

نوع بازی: بازی ماجراجویی گرافیکی، بازی اکشن ماجراجویی

در دنیای پر سرعت بازی‌های ویدیویی مسابقه‌ای، Crash Team Rumble به عنوان یک تجربه هیجان‌انگیز و نوستالژیک برای بازیکنان در تمام سنین ظاهر می‌شود. این بازی پر از آدرنالین که توسط شرکت بازی سازی معروف Activision ساخته شده است، بازیکنان را به یک سواری وحشیانه می برد و شخصیت های دوست داشتنی سری Crash Bandicoot را با اکشن مسابقه چند نفره شدید ترکیب می کند.

Crash Team Rumble با گرافیک پر جنب و جوش و از نظر بصری خیره کننده، دنیای نمادین Crash Bandicoot را مانند قبل زنده می کند. بازیکنان می توانند از بین شخصیت های مختلف مورد علاقه طرفداران، هر کدام با توانایی ها و قدرت های منحصر به فرد خود، یک لایه استراتژی اضافی را به مسابقات هیجان انگیز اضافه کنند. Crash Team Rumble چه در رقابت با دوستان در چند نفره محلی و چه با حریفان آنلاین چالش برانگیز، ساعت های بی پایانی از سرگرمی و نوستالژی تپنده را برای طرفداران قدیمی و تازه واردان ارائه می دهد.

sonic superstars

sonic superstars

در قلمرو بازی‌های ویدیویی، Sonic the Hedgehog به عنوان نمادی جاودانه ظاهر شده است و بازیکنان در تمام سنین را با سرعت برق‌آسا و روحیه ماجراجویانه خود مجذوب خود می‌کند. سونیک و همراهانش به عنوان یکی از شناخته شده ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت های دنیای بازی، به مظهر سوپراستارهای صوتی تبدیل شده اند و از مرزهای واقعیت مجازی فراتر رفته و اثری پاک نشدنی در فرهنگ عامه بر جای می گذارند.

Sonic the Hedgehog با انبوهی از بازی ها که چندین دهه را در بر می گیرد، جایگاه خود را به عنوان یک افسانه بازی تثبیت کرده است. گیم‌پلی سونیک از اولین ماجراجویی‌های دوبعدی‌اش تا بازی‌های سه‌بعدی اخیرش، به‌طور مداوم تجربیات هیجان‌انگیزی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود بازیکنان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. فرنچایز Sonic چه در حال مسابقه دادن در مناظر پر جنب و جوش باشد و چه مبارزه با شروران نمادینی مانند Dr. Robotnik، به پیشرفت خود ادامه می دهد و الهام بخش نسل های جدیدی از گیمرها در سراسر جهان است.این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 می باشد.

LEGO 2K Drive

LEGO 2K Drive

در حوزه سرگرمی های مجازی، جایی که تخیل هیچ حد و مرزی نمی شناسد، بازی ویدیویی LEGO 2K Drive به عنوان یک نیروی فریبنده ظاهر می شود. این خلاقیت نوآورانه بازیکنان را دعوت می‌کند تا از طریق مناظر پویا وارد ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز شوند، جایی که می‌توانند خلاقیت خود را آزاد کنند، وسایل نقلیه خارق‌العاده بسازند و با دوستان یا مخالفان هوش مصنوعی مسابقه دهند. همانطور که به دنیای LEGO 2K Drive می پردازیم، اجازه دهید ویژگی های قابل توجه و گیم پلی همه جانبه ای را که این بازی را به گوهری محبوب در صنعت بازی تبدیل کرده است، بررسی کنیم.

با گرافیک خیره کننده و فیزیک واقع گرایانه، LEGO 2K Drive دنیای مجازی را زنده می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد که آدرنالین را در مسابقات پرسرعت و چالش های تپنده قلب تجربه کنند. این بازی همچنین طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد، از انتخاب انواع مختلف وسیله نقلیه گرفته تا تغییر ظاهر و عملکرد آنها، تضمین می کند که هر بازیکن می تواند یک تجربه مسابقه ای منحصر به فرد و شخصی ایجاد کند.

Crash Bandicoot

نوع بازی: بازی ماجراجویی گرافیکی، بازی اکشن ماجراجویی

Crash Bandicoot، یک فرنچایز محبوب بازی های ویدیویی، از زمان اولین بازی خود در سال 1996 قلب بازیکنان را در سراسر جهان تسخیر کرده است. گیمرهای معمولی و هاردکور به طور یکسان.

بازی ماجراهای Crash Bandicoot را دنبال می‌کند، یک کیسه‌دار با رشد ژنتیکی که باید از تسلط دکتر نئو کورتکس شرور در جهان جلوگیری کند. Crash Bandicoot که به‌خاطر مکانیک‌های گیم‌پلی نوآورانه‌اش، مانند پلتفرم‌سازی و حل پازل شناخته می‌شود، یک تجربه بازی منحصربه‌فرد و همه‌جانبه را ارائه می‌کند که باعث می‌شود بازیکنان برای بازی‌های بیشتر بازگردند. موفقیت آن باعث ایجاد دنباله‌ها و نسخه‌های بازسازی‌شده متعددی شد و جایگاه خود را به عنوان یکی از نمادین‌ترین و ماندگارترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی در تمام دوران تثبیت کرد.این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 می باشد.

Minecraft

Minecraft

بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

نوع بازی: بازی ویدئویی تک نفره، بازی ویدئویی چند نفره، بقا
موجود در: Microsoft Windows، MacOS، iOS، Android، Xbox 360/One، PlayStation 3/4

Minecraft بازی‌ای است که بسیاری از مردم با وجود اینکه طرفدار بازی نیستند، نام آن را شنیده‌اند. اگر می خواهید وارد بازی شوید، این بازی عالی برای بازی است. حتی اگر عاشق بازی کردن هستید، بازی Minecraft می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

اگر شما فردی هستید که دوست دارد خلاقیت خود را به رخ بکشد، می توانید حالت خلاقانه را بازی کنید تا به تخیل خود اجازه دهید ایده ایجاد کند. Minecraft یک بازی است که در آن می‌توانید حالت‌های مختلف را بازی کنید و صدها ساعت بدون حوصله آن‌ها را کاوش کنید.

Overcooked 2

Overcooked 2

بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

نوع بازی: شبیه سازی، مستقل،
موجود در: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4/5، ایکس باکس وان، سری S|X و مایکروسافت ویندوز

من نمی توانم به شما بگویم که این بازی بیش از حد آرامش بخش و در عین حال استرس زا است. شما می توانید با چندین نفر بازی کنید و باید دستورات مشتریان خود را انجام دهید. هر سطح دارای طرح متفاوتی است که در آن باید پازل های کوچکی را برای به دست آوردن مواد تشکیل دهنده حل کنید.  و علیرغم داشتن اوقات خوشی، می‌تواند بسیار دلهره‌آور باشد. بازی بسیار سرگرم کننده است زیرا به سرعت اهمیت کار تیمی را یاد خواهید گرفت. این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 می باشد.

Just Dance

نوع بازی: بازی موزیکال، بازی تناسب اندام
موجود در: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس

Just Dance می تواند کاملاً فیزیکی باشد زیرا باید به صورت فیزیکی برقصید و با دستورات روی صفحه نمایش خود مطابقت دهید. در حالی که می‌توانید Just Dance را از هر سال پخش کنید، من به جدیدترین آن اشاره می‌کنم – Just Dance 2023. آهنگ‌های موفقی از همه سبک‌های موسیقی وجود دارد، بنابراین مطمئناً آهنگ‌هایی را خواهید یافت که از آنها لذت می‌برید.

چه آن را با یک دوست، چه به تنهایی و چه آنلاین پخش کنید، با رقصیدن با ضرب آهنگ زمان بسیار خوبی خواهید داشت.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

The Sims 4

The Sims 4

بهترین بازی های دخترانه ps4

نوع بازی: بازی ویدئویی تک نفره، بازی شبیه سازی زندگی
موجود در: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز، مک

چه در مورد بهترین بازی های دخترانه صحبت کنم و چه به طور کلی بهترین بازی ها، Sims 4 را در لیست خود قرار خواهم داد. این یک بازی شبیه سازی زندگی است که شما را قادر می سازد شخصیت(های) خود را در مراحل مختلف زندگی کنترل کنید. شما می توانید یک سیمز موجود را انتخاب کنید یا خود را ایجاد کنید. نمی توانم به شما بگویم که چقدر زمان صرف ساخت سیمز خود کرده ام.

به لطف به‌روزرسانی‌های فراوان (بسته‌های بازی، الحاقات و موارد دیگر)، این بازی دارای محتوای زیادی است. صدها ساعت طول می کشد تا همه چیزهایی را که بازی ارائه می دهد کشف کنید. به علاوه، می‌توانید سیم‌های خود را به هر سمتی که می‌خواهید ببرید – در شغل یا زندگی. دنیا واقعاً صدف شماست، پس مطمئن شوید که وقت خود را صرف کرده و از آنچه بازی ارائه می دهد لذت می برید.

Overwatch 2

Overwatch 2

نوع بازی: بازی ویدئویی چند نفره
موجود در: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس سری ایکس و سری اس

Overwatch 2 یک تیرانداز آنلاین رقابتی است که دارای برخی از جذاب ترین شخصیت هایی است که من در بازی ها دیده ام. جامعه دیوانه بازی است و آنها بهترین فن آرت ها را نیز خلق می کنند. چه یک گیمر معمولی باشید یا بخواهید از نردبان رتبه‌بندی شده بالا بروید، Overwatch 2 برای همه انواع بازیکنان عالی است.

این بازی درحالی نوعی بازی تیراندازی است و برای دختران شاید خوشایند نباشد با این حال، Overwatch 2 تنها بازی ای است که همه بازی می کنند و اوقات خوبی را سپری می کند. شخصیت های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن مورد علاقه خود را پیدا کنید. به علاوه، Overwatch 2 دارای حالت های مختلف بازی نیز هست که همه چیز را تازه نگه می دارد. این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 می باشد.

Fall Guys: Ultimate Knockout

نوع بازی: بازی بتل رویال، بازی پلتفرم
موجود در: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس سری ایکس و سری اس

رفتن به یک بازی آنلاین دیگر – Fall Guys. در حالی که تقریباً به اندازه گذشته محبوب نیست، Fall Guys هنوز هم بسیار سرگرم کننده است، به خصوص اگر با دوستان خود بازی کنید. به علاوه، برای یک گیمر معمولی نیز ایده‌آل است، و می‌توانم به جرئت بگویم که یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 می باشد.

پیشنهاد خواندنی: بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

اگر نمایش Wipeout را دیده باشید، با مقدمات این بازی کاملا آشنا خواهید شد. برای کسانی که این کار را نکرده‌اند، هدف اصلی شما رسیدن به پایان یا زنده ماندن است (بسته به مینی‌گیمی که بازی می‌کنید). به لطف طیف گسترده ای از بازی ها، از انجام بازی به تنهایی یا با دوستان خود لذت خواهید برد.

It Takes Two

It Takes Two

بهترین بازی های دخترانه ps4

نوع بازی: بازی پلتفرم، بازی ویدئویی پازل، بازی اکشن ماجراجویی
موجود در: پلی استیشن 4/5، ایکس باکس وان/سری X|S، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز

It Takes Two جایگاه ویژه ای در قلب گیمر ها دارد فقط به این دلیل که من عاشق بازی های co-op هستم. برای حل پازل ها، شکست دادن دشمنان و تجربه این ماجراجویی سرگرم کننده باید با شریک تعاونی خود کار کنید. این یک بازی عالی برای دخترانی است که بازی‌های هاردکور را دوست ندارند یا فقط می‌خواهند اوقاتی آرام و سرگرم‌کننده با شریک مشترک خود داشته باشند. این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه ps4 2023 می باشد.

Hades

نوع بازی: TPP، Action-Adventure/Indie
موجود در: Windows، Mac، Nintendo Switch، PlayStation 4/5، و Xbox One/Series X|S

در نهایت، بیایید در مورد هادس صحبت کنیم. در حالی که در گذشته یک بازی دست کم گرفته شده بود، اما دانستن بیشتر و بیشتر بازیکنان درباره Hades احساس خوبی دارد. علیرغم اینکه یک گیمر هاردکور نیست – به دلیل سبک هنری و گیم پلی سریع، عاشق بازی Hades است. بهترین بخش این است که می توانید آن را بیش از یک بار بازی کنید و هرگز از آن خسته نشوید. در واقع، بازی شما را تشویق می کند که اگر می خواهید به پایان واقعی برسید، دوباره بازی کنید.

سخن نهایی درباره بهترین بازی های دخترانه ps4 2023

در دنیای همیشه در حال گسترش بازی های ویدیویی، پلی استیشن 4 به عنوان یک پلتفرم محبوب برای گیمرها از هر جنسیت ظاهر شده است. با این حال، امروز ما به طور خاص بهترین بازی های دخترانه را که علایق و ترجیحات منحصربه‌فرد دختران را برآورده می‌کنند، بررسی می‌کنیم و فهرستی قطعی از عناوینی ارائه می‌کنیم که گیم‌پلی جذاب، روایت‌های متقاعدکننده و تجربیات فراگیر را ارائه می‌دهند.

این بازی‌ها نه تنها قهرمان‌های زن قوی را به نمایش می‌گذارند، بلکه داستان‌های متنوع و مکانیک‌های گیم‌پلی را نیز ارائه می‌کنند که طیف وسیعی از علایق را به خود جذب می‌کند. از ماجراجویی‌های دنیای باز همهجانبه گرفته تا بازی‌های معمایی تفکر برانگیز، PS4 گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌کند که دختران را در جامعه بازی‌ها توانمند و سرگرم می‌کند.

احتمالاً تاکنون تعدادی از بهترین بازی‌های PS4 برای دختران را قفل کرده‌اید و ممکن است متوجه شده باشید که چرا تصمیم گرفتیم آنها را بدون ترتیب خاصی رتبه‌بندی کنیم. زیرا در پایان روز، این همان ماجراجویی است که انتخاب می‌کنید.

اگر فکر می کنید ما یک بازی حماسی را که در اینجا در لیست قرار دارد از دست دادیم، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =