بلاگ, نقد و بررسی

نقد و بررسی Sonic Superstars

نقد و بررسی Sonic Superstars

نقد و بررسی Sonic Superstars با انتشار بازی های Sonic Mania و Sonic Origins، SEGA نشان داد که طرفداران بازی های کلاسیک دو بعدی سونیک را فراموش نکرده است و این اولین بار در مدتی است که این استودیو به ریشه های خود بازگشته و یک بازی را ارائه می دهد. به یاد ماندنی است، لذت بازی، و برای طرفداران عناوین یکپارچه سازی با سیستم عامل Sonic، اضافه کردن چهره های معمولی در سونیک. در بررسی Sonic Superstars، نگاهی به یکی از خاطره انگیزترین آثار این مجموعه خواهم انداخت.

نقد و بررسی Sonic Superstars

داستان Sonic Superstars

در داستان معمولی سونیک، سونیک و دوستانش باید حیوانات بامزه جزایر نورث استار را از تبدیل شدن به روبات نجات دهند و ما شاهد بازگشت نیش شکارچی هستیم که به داستان بازمی گردد که به اگمن در نقشه های شرورانه اش کمک می کند. سونیک در طول سفرهای خود به 12 دنیای منحصربه‌فرد شامل جنگل‌ها، خرابه‌ها، یک کازینو و دیگر مناظر بصری مشابه سفر می‌کند که طرفداران ورودی‌های قدیمی‌تر به راحتی با چند شگفتی به یاد خواهند آورد.

بلافاصله، بازیکنان می توانند به عنوان Sonic، Tails، Knuckles و Amy بازی کنند. هر شخصیت توانایی منحصر به فرد خود را دارد که به آنها اجازه می دهد تا به قسمت های مختلف سطوح برسند که به کاوش می افزاید. این به ارزش تکرار در حالت داستان کمک می کند و به شما انگیزه بیشتری می دهد تا دوباره مراحل را طی کنید.

در طول مسیر، Chaos Emeralds اکنون به سونیک و دوستانش توانایی‌های جدیدی می‌دهد که من آنها را خراب نمی‌کنم، اما این توانایی‌ها فقط یک بار قابل استفاده هستند و باید با پیدا کردن دوباره یک حلقه غول‌پیکر در نقشه، تازه‌سازی شوند.

گیم پلی نقد و بررسی Sonic Superstars

من طرفدار حلقه های گیم پلی نیستم، اما این یک استثناست. به نقل از لایتنینگ مک کوئین از Cars (2006) “سرعت. من سرعت هستم» و بازی به خوبی از عهده این کار بر می آید! هنگام بازی بر روی PS5، وقتی که Sonic، Tails، و Knuckles از سطح سونیک، تیلز و ناکلز گذشتند، دیدم که پالت رنگی پر جنب و جوش زنده می شود تا جایی که باید سرعتم را کم کنم، عقب نشینی کنم و ببینم در قسمت های قبلی سطح چه چیزی را از دست داده ام. برای اینکه یک بار دیگر هجوم آدرنالین را احساس کنید تا باند نمادین جوجه تیغی را دوباره ببینید و همه دشمنان و محیط را ببینید، عبور از کنار چشمانتان با یک فلش رنگارنگ همیشه منظره ای است که طرفداران کلاسیک بازی های سونیک از آن استقبال می کنند.

نقد و بررسی Sonic Superstars

نقد و بررسی Sonic Superstars

مبارزات دو بعدی آشنا هنوز وجود دارد که در آن بازیکنان باید برای کشتن دشمنان یا با سرعت رول شوند یا یک پرش بالای سر انجام دهند. این امر در مورد دشمنان و باس‌های معمولی صدق می‌کند، و در حالی که برخی از رویارویی‌های پیچیده‌تر نیاز به فکر کردن خارج از چارچوب دارند، استفاده از این دو الگوی اصلی حمله برای شکست دادن چیزی که در غیر این صورت مانند یک باس فایت ترسناک به نظر می‌رسد، رضایت‌بخش است.

هرج و مرج

جدای از توانایی آشنا برای پرواز در سطوح از طریق دم پروانه به عنوان Tails، Climb، و Glide as Knuckles یا dash به عنوان Sonic، بازیکنان اکنون می توانند با یافتن آنها در جهان از قدرت های زمردهای آشوب به روش های جدید و منحصر به فرد استفاده کنند. در ورودی های قبلی یکی از اولین قدرت هایی که به دست می آورید این است که می توانید کلون هایی از خود را برای حمله به دشمن یا مانع بفرستید و از هر گونه آسیبی که در غیر این صورت وارد می کردید و به خطر انداختن حلقه های خود بکاهید.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

در حالی که سطوح دارای تم و طراحی مشابه با بازی‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل هستند، در اینجا محتوای اصلی به‌اندازه کافی به شکل آرکید، حمله زمانی و حالت داستانی وجود دارد تا به چیزها احساس تازگی ببخشد، و اگر یک کنترلر اضافی دارید، می‌توانید می توانید یک دوست را برای بازی با شما از طریق Co-op محلی بیاورید.

متوجه شدم که دشمنان و باس‌ها با چیزی که به یاد دارم در کنسول‌های قدیمی سگا بازی می‌کردم، احساس آشنایی دارند، و این یک سفر عالی برای من بود، زیرا کاملاً لذت‌بخش بود. در حالی که این رویارویی ها مانع از تکمیل بازی نمی شوند، برخی از باس ها و دشمنان قطعاً برای پشت سر گذاشتن یک سری آزمون و خطا انجام می دهند، به خصوص اگر این اولین عنوان سونیک شما باشد.

گرافیک بازی

ترکیبی از بصری، صدا، و محیط چیزی را به تصویر می‌کشد که تا به امروز عنوان دوبعدی سونیک (اصلی) مورد علاقه من است. تعداد کمی از عناوین دیگر به این سطح از کمال نزدیک شده اند که نوبت به بچه شدن دوباره و بازی سونیک 1 و 2 در سگا می رسد، و این بازی بعد از مدت ها این حس را برای من تکرار کرد.

در حالی که Mania و Origins ورودی های قابل توجهی هستند، آنها هنوز هم بازسازی/بازسازی آثار قبلی هستند و رتبه خاص خود را دارند، اما سبک بصری به کار رفته در اینجا عالی، چشم نواز و سرگرم کننده است و همیشه تضمین می کند که از این آثار لذت خواهید برد. تصاویری از بازی در هر مرحله بازی، و حتی برخی از دوستان و خانواده را نیز همراه خود بیاورید تا از این سبک قدردانی کنند.

نقد و بررسی Sonic Superstars

نقد و بررسی Sonic Superstars

تمام جزئیات در پیش‌زمینه و پس‌زمینه به خوبی متحرک هستند، با جزئیات فراوان در هر دو صحنه. این یک بازی است که با وجود فشار برای سرعت، ارزش آن را دارد که متوقف شوید و به برخی از مناظر بازی نگاه کنید تا چقدر پر جنب و جوش به نظر می رسد.

دارای حالت های مختلف

با تنوع صحنه ها برای کاوش از مکان های ذکر شده، مناظر بصری هر اکت فقط یک لذت برای چشم ها هستند. انیمیشن‌های آب، ماسه، جلوه‌های ذرات و موارد دیگر در جهان واقعاً نشان می‌دهند که این به راحتی نوستالژیک‌ترین ماجراجویی سونیک است. سفری که از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

انیمیشن های شایان ستایش تبدیل یک ربات تهدیدآمیز به پرنده یا خرگوش بی آزار هنوز هم مانند قبل پر ارزش هستند، همراه با یک موسیقی متن سرگرم کننده و نوستالژیک که شما را به سفری در زمان می برد. موسیقی متن یک نگرش مدرن به آهنگ قدیمی‌تر اضافه می‌کند، و این چیزی است که فقط با انجام بازی متوجه خواهید شد.

تصاویر به راحتی بخش مورد علاقه من از تجربه است. دشمنان، باس فایت ها و همه جزئیات در جهان بسیار خوب انجام شده است و این نشان می دهد که سگا در مدت زمان طولانی توانسته است به راحتی یکی از بهترین بازی های سونیک دو بعدی را ایجاد کند.

سخن نهایی درباره نقد و بررسی Sonic Superstars

نقد و بررسی Sonic Superstars بازگشتی فوق العاده برای سریالی است که برای مدتی هویت خود را از دست داد و راه خود را به قلب من بازگرداند. در حالی که بسیاری از افراد ناب با برخی از انتخاب‌های طراحی در طول مسیر، استخوانی برای انتخاب این‌جا و آنجا خواهند داشت، من شخصاً احساس می‌کردم که به روزهای کودکی‌ام بازمی‌گردم و دو بازی اول را دوباره بازی می‌کردم و آن را دوست داشتم.

پیشنهاد خواندنی: بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

گرافیک زیبا، موسیقی متن بی‌نظیر، و توانایی بازی کردن به عنوان هر کاراکتری، این بازی را برای طرفدارانی مثل خودم که می‌خواهند بهترین سونیک سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را به خاطر بسپارند، به یک ترکیب هومران تبدیل کرده است.

نظر شما در مورد نقد و بررسی Sonic Superstars ما چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =