بلاگ

بهترین نقشه کالاف دیوتی موبایل

بهترین نقشه کالاف دیوتی موبایل

بهترین نقشه کالاف دیوتی موبایل همان طور که می دانید، بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از قدیمی ترین و  محبوب ترین بازی های موبایل گیمینگ است. یک بازی به سبک استراتژیک و جنگی که در زمان عرضه طرفداران زیادی پیدا کرد. شما حتی اگر به عنوان یگ گیمر حرفه ای هم ساعت ها پای این بازی نشسته باشید، باز هم ممکن است فراموش کرده باشید که فلان مپ این بازی را در کدام نسخه این جذاب دیده اید.

در این مقاله نیز قصد داریم تا نقشه های این بازی و همچنین بهترین نقشه کالاف دیوتی موبایل را با یکدیگر بررسی کنیم و این که هر یک از این نقشه ها در کدام نسخه از بازی کالاف موبایل بوده است.

هر آن چه باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید را اینجا بخوانید.

جدیدترین نقشه بازی کالاف دیوتی موبایل

اکثر نقشه نسخه های بعدی این بازی از نسخه های پیشین خود کپی برداری شده اند. Coastal نیز جدیدترین مپ بازی کالاف موبایل در نسخه تازه منتشر شده است و تنها در این نسخه یافت می شود. طراحی این نقشه نیز به گونه ای است که در آن بازیکنان باید در میانه چند خیابان و در داخل ساختمان های مختلف با حریفان خود مبارزه کنند. این نقشه از نظر ظاهری شباهت زیادی به نقشه Seaside در بازی Black Ops 4 دارد.

نقشه های بازی کالاف دیوتی موبایل در نسخه های قبل

Crash

این نقشه برای اولین بار در نسخه چهارم بازی به نام Call Of Duty 4: Modern Warfare در دسترس گیمرها قرار گرفت. این نقشه یکی ار محبوب ترین و نمادین ترین نقشه های کالاف دیوتی موبایل به شمار می آید. این نقشه در ابعاد متوسط است و در آن یک بالگرد سقوط کرده قرار دارد که اطراف آن پر از ساختمان هایی است که برای نبردهای نزدیک، بسیار عالی و محشر است.

Docks

Docks از جمله نقشه های کالاف دیوتی موبایل است که می توان آن را جزو نقشه های جدیدتر کالاف دیوتی موبایل به شمار آورد. از این نقشه برای اولین بار در سال 2019 و در Modern Warfare استفاده شد. یک نقشه با ابعاد خیلی کوچک است که مناسب نبردهای دو به دو با دشمن است.

طراحی نقشه به صورت متقارن و قرینه بوده و در هر قسمت این نقشه یک ساختمان آجری دو طبقه میبینید که یک پل آن ها را به یکدیگر متصل کرده است.

Crossfire

این مورد یکی از مپ های بسیار محبوب از دیدگاه گیمرهاست. این نقشه یک بازار خیابانی جنگ زده را به تصویر میکشد که برای نبرد نفسگیر بین اسنایپرها بسیار عالی است.؛ زیرا در هر سمت خیابان دو ساختمان دو طبقه با تعداد زیادی پنجره قرار دارد که برای هدف گیری دشمنان بسیار محشرند!

بهترین نقشه کالاف دیوتی موبایل

Dome

این نقشه در Call Of Duty : Modern Warfare 3 در دسترس کاربران و گیمرها قرار گرفته و یک مپ بسیار کوچک است که در میانه آن یک ساختمان گنبدی شکل قرار دارد. خوب است بدانید که Dome برای نبردهای نزدیک به هم طراحی شده است.

 

Terminal

این مپ از جمله محبوب ترین نقشه های کالاف دیوتی موبایل در CoD: Modern Warfare 2 بود. این نقشه ابعادی متوسط دارد که در آن یک فرودگاه بزرگ و پر از فضاهای داخلی و خارجی را نمایان می کند. در کنار ساختمان اصلی نیز نشان می دهد یک هواپیما پارک شده که در مواقع لازم می توان وارد آن جا نیز شد.

Sudal Harber

Sudal Harber یکی دیگر از نقشه های Modern Warfare 2019 است. این نقشه بازیکنان را به یک بندر واقع در سولدال نروژ میبرد. این نقشه، ساختاری بسیار عجیب نسبت به سایر نقشه ها دارد. در این نقشه شما مشاهده می کنید که از یک طرف انبار و بازاری است که در آن به اندازه کافی فضا برای حرکت وجود دارد و از طرفی دیگر هم مجموعه ای از کانتینرها قرار دارند که یک فضای بسیار بسته ای را به وجود آورده که فضای حرکتی کم تری دارد.

Slums

این نقشه کالاف دیوتی موبایل در Call Of Duty: Black Ops 2 در دسترس قرار گرفت. این نقشه شما را به سمت زاغه نشین های پاناما می برد. در این نقشه شما یک پارک کوچک به همراه آبنما می بینید که انبوهی از ساختمان ها دور آن را پوشانده است. این نقشه برای انواع روش های مبارزه دور برد و نزدیک برد بسیار مناسب است.

بهترین نقشه کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله تعدادی از نقشه های محبوب کالاف دیوتی موبایل را برایتان آوردیم و آن ها را بررسی کردیم. به نظر شما کدام نقشه از همه بهتر و محبوب تر است؟ نظر خود را حتما کامنت کنید.

همچنین برای خرید انواع گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن آمریکا به صورت آنلاین می توانید به سایت یانگ سنتر بروید، ریجن و مبلغ مورد نظر خود را برای شارژ اکانت انتخاب کرده و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =