بلاگ

چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؟

چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؟..0

شاید برایتان جالب باشد که بازی های موبایلی را نیز می توان از طریق روش هایی مثل شبیه سازی و یا بهینه سازی برای ویندوز روی نسخه دسکتاپ نیز این بازی های موبایلی را انجام داد. در این مقاله، در مورد این که چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم توضیح خواهیم داد.

بازی کالاف دیوتی موبایل

همان طور که می دانید، بازی کالاف دیوتی موبایل، تبدیل به یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بازی شده است و شما به عنوان یک گیمر محال است بگویید که من این بازی را تا به حال انجام نداده ام و یا حتی اسم آن را نیز نشنیده ام!

به تدریج و با فراگیر شدن این بازی استراتژیک محبوب در میان کاربران، این سوال برای گیمرها پیش می آید که آیا می شود بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؟ جواب این پاسخ، آری است و در ادامه مقاله، به این سوال شما که چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم را به شما عزیزان و طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل توضیح خواهم داد.

چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؛ نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز اندرویدی

در ادامه، در مورد این که چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم و همچنین نحوه نصب این بازی با استفاده از شبیه ساز اندرویدی را به شما توضیح خواهیم داد.

برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر، در ابتدا باید برنامه شبیه ساز اندرویدی به نام Gameloop را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار در ابتدا برای اجرای پابجی موبایل روانه بازار شد؛ اما اکنون می توان بسیاری از بازی های محبوب موبایلی مثل بازی کالاف دیوتی موبایل را با استفاده از این نرم افزار روی نسخه دسکتاپ کامپیوتر خود نصب کنیم.

با استفاده از این شبیه ساز، علاوه بر نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر می توانید این بازی را با استفاده از کنترلر و یا همان دسته بازی هم تجربه کنید.

چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؛ نکته مهم در رابطه با شبیه ساز اندرویدی Gameloop

همان طور که نحوه نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر به شما توضیح دادیم، شما با نصب این نرم افزار می توانید بازی کالاف دیوتی موبایل روی کامپیوتر نصب کنید و حتی برای اجرای بازی از کنترلر استفاده کرده و هیجان بازی را چند برابر کنید.

اما نکته مهمی که در رابطه با این نرم افزار لازم است به شما خاطر نشان کنم این است که درست است شما با نصب این نرم افزار می توانید بازی موبایلی کالاف دیوتی را روی دستگاه پی سی خود شبیه سازی کرده و آن را اجرا کنید، اما شما در هنگامی که با استفاده از این نرم افزار، بای کالاف دیوتی موبایل را بر روی پی سی خود نصب کرده اید، نمی توانید با سایر رقبایی که از طریق دستگاه اندرویدی خود این بازی را اجرا می کنند، به رقابت بپردازید.

چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؛ مراحل نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز اندرویدی Gameloop

برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید که عبارتند از:

  • ابتدا شبیه ساز  اندرویدی Gameloop را دانلود و پس از اتمام نصب این نرم افزار، آن را روی سیستم خود نصب کنید.
  • روی تب Game Center کلیک کنید.
  •  در زیر بخش Recommended، روی بنر Call of Duty Mobile و یا تصویر آن کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه Download کلیک کنید.

پس از طی تمام این مراحل، دانلود و نصب خودکار بازی به صورت خودکار روی سیستم شما انجام می شود و پس از اتمام فرآیند دانلود و نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر، می توانید این بازی را در سیستم رایانه خود اجرا کرده و تجربه لذت بخش تری از انجام این بازی بر روی رایانه شخصی خود داشته باشید.

سایر کارکرد نرم افزار شبیه ساز اندرویدی Gameloop

علاوه بر دانستن نحوه نصب این بازی موبایلی بر روی کامپیوتر، همچنین لازم است این نکته را نیز بدانید این است که علاوه بر نصب بازی کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر با استفاده از نرم افزار Gameloop ، می توانید قبل از اجرای بازی، یک سری تنظیمات را به دلخواه خود تغییر دهید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید روش رندرگیری، رزولوشن صفحه نمایشگر و… را تغییر دهید.

اما توجه داشته باشید که چون شما قرار است یک بازی موبایلی را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید، تنظیمات را تغییر چندانی ندهید؛ زیرا یک بازی موبایلی با کیفیت اجرای سیستم رایانه ای خود را همخوانی دهد و با انجام تنظیمات اضافه، ممکن است در اجرای بازی دچار مشکل شده و بازی شما به روان بودن مدنظرتان اجرا نشود.

سخن آخر

در این مقاله با نحوه بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی کامپیوتر آشنا شدید. همچنین برای خرید انواع گیفت کارت به صورت آنلاین می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و در اسرع وقت و کم ترین زمان ممکن، گیفت کارت خود را خریداری کنید.

 

 

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؟

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =