بلاگ

چگونه با گیفت کارت سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

چگونه با گیفت کارت سی پی بخریم؟

هر یک از بازی های ویدیویی دارای یک ارز انحصاری و اختصاصی هستند که در پرداخت های درون برنامه ای از این ارزها می توان خریداری کرد. سی پی نیز ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی است.

سی پی ( CP) مخفف کلمه Call of Duty Point است که توسط شرکت اکتیویژن و در ابتدا برای بازی Call of Duty Black Ops ارائه داد. این بدین معناست که شما علاوه بر انجام بازی می توانید از طریق بازی هایی که انجام می دهید به درآمد نیز برسید.

قابلیت های سی پی کالاف دیوتی

  • با استفاده از سی پی و یا همان ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی شما می توانید از حداکثر امکاناتی که در بازی وجود دارد بهره ببرید.
  •  ارز اختصاصی این بازی این امکان را به شما می دهد تا سطح توانایی خود در این بازی را نیز ارتقا دهید.
  • همچنین با استفاده از این ارز می توانید آیتم های مورد نظرتان را به روز و یا خریداری کنید.

فاکتورهای پیروزی در بازی کالاف دیوتی موبایل

برای به دست آوردن موفقیت و ارتقای مرحله در انجام هر بازی از جمله بازی سبک اکشن کالاف دیوتی موبایل، باید یک سری فاکتورها را درنظر داشت.

شما اولا باید از یک پلتفرم مناسب استفاده کنید، دوما به انجام بازی و سبک خود بازی علاقه مند باشید، با گیمرهای حرفه ای رقابت کنید، خواب و استراحت کافی داشته باشید و این که از ارز اختصاصی بازی استفاده کنید.

ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی موبایل نیز سی پی است که این فاکتور نیز می تواند از جمله عوامل مهم برای پیروزی و موفقیت شما در بازی کالاف دیوتی موبایل باشد.

نحوه به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای به دست آوردن ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی می توانید از دو روش استفاده کنید؛ 1- خرید سی پی، 2- به دست آوردن سی پی به صورت رایگان

در ادامه مقاله هر یک از این دو روش را برایتان توضیح خواهم داد.

1- خرید سی پی

برای خرید  ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی لازم است تا مراحل زیر را طی کنید که عبارتند از:

1- در مرحله اول و به منظور تهیه ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی موبایل، در ابتدا باید گیفت کارت تهیه کنید.

2- حساب کاربری خود را با استفاده از گیفت کارتی که خریداری کرده اید، شارژ نمایید.

3- به بخش استور اکانت خود رفته و به بخش COP Point بروید و سپس یکی از سی پی های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

انواع اعتبار ارز اختصاصی بازی کالاف

  • 80
  • 160
  • 240
  • 320
  • 420
  • 580
  • 880
  • 2400
  • 5000
  • 10800

2- به دست آوردن سی پی به صورت رایگان

علاوه بر روش پول و خرید سی پی از استور اکانت خود می توانید به صورت رایگان نیز ارز اختصاصی این بازی را به دست آورید. برای به دست آوردن ارز بازی کالاف دیوتی می توانید یکی از روش های زیر را انجام دهید که عبارتند از:

ماموریت های بتل رویال

بازیکنانی که در رقابت های بتل رویال شرکت کنند و ماموریت های این بخش را تکمیل کنند، به آن ها سی پی رایگان تعلق خواهد گرفت.

کامل کردن چالش ها و ماموریت های بازی

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توانید ارز اختصاصی بازی کالاف را به صورت رایگان به دست بیاورید، کامل کردن چالش ها و ماموریت های بازی است.

شما با انجام ماموریت های روزانه و هفتگی و چالش های در نظر گرفته شده در این بازی خواهید توانست ارز اختصاصی این بازی را به صورت رایگان به دست بیاورید.

غارت تجهیزات داخل بازی

هر چه شما به عنوان بازیکن کالاف دیوتی در این بازی بتوانید تعداد تجهیزات بیشتری را غارت کنید، به عنوان پاداش به شما مقداری سی پی تعلق خواهد گرفت.

خرید بتل بعد از انجام بازی کالاف دیوتی

شما با استفاده از این روش نیز می توانید سی پی رایگان به دست بیاورید. اما در ابتدا باید 80 سی پی برای خرید بازی کالاف بپردازید. به نظرتان شاید مبلغ زیادی باشد؛ اما با کامل کردن ماموریت های بتل می توانید همان مقدار را دوباره بازگردانید.

دنبال کردن سوشال مدیای کالاف دیوتی

عده ای از گیمرهای بازی اقدام به راه اندازی شبکه های اجتماعی می کنند و داخل سوشال مدیای خود چالش می گذارند که با پیروز شدن در هر یک از چالش ها می توانید ارز اختصاصی بازی کالاف را به دست بیاورید.

آنلاک کردن Gun XP Card

اگر Gun XP Card را آنلاک کنید، موفق می شوید که مقداری ارز اختصاصی به دست بیاورید.

سخن آخر

در این مقاله با روش ها و نحوه به دست آوردن سی پی به دو روش خرید پولی و رایگان آشنا شدید. همچنین برای تهیه گیفت کارت و شارژ حساب کاربری خود می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنی و در کم ترین زمان ممکن انجام دهید.

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *