playstation, آموزش, بلاگ

آموزش وصل کردن هارد اکسترنال به ps5

آموزش وصل کردن هارد اکسترنال به ps5 در حالی که 825 گیگابایت فضای ذخیره سازی NVME که با PS5 دریافت می کنید ممکن است برای چند بازی کافی باشد، اما قطعاً برای افرادی که کتابخانه عظیمی از بازی هایی دارند که به طور منظم بازی می کنند، کاهش نمی یابد. خوشبختانه می توانید تا 8 ترابایت حافظه خارجی به کنسول خود اضافه کنید. اما چگونه می توان آن حافظه خارجی را به PS5 متصل کرد؟ بیایید دریابیم!

آموزش وصل کردن هارد اکسترنال به ps5

من شما را از طریق فرآیند اتصال و راه‌اندازی یک دستگاه ذخیره‌سازی خارجی با PS5 راهنمایی می‌کنم و همچنین در مورد الزاماتی که ذخیره‌سازی باید برآورده شود صحبت خواهم کرد.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

بسیار خوب، اجازه دهید شروع به اتصال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی به پلی استیشن 5 خود کنیم. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید تا فضای ذخیره سازی کنسول خود را با موفقیت گسترش دهید.

  • HDD خارجی یا USB را از طریق درگاه USB در پشت وصل کنید (درگاه جلویی برای اتصال حافظه خارجی قابل استفاده نیست)
  • پس از اتمام، تنظیمات PS5 را باز کنید و به تنظیمات Storage بروید.
  • در آنجا، باید بتوانید فضای ذخیره سازی جدید خود را پیدا کنید.
  • آن را انتخاب کنید و قالب بندی کنید. (لازم)
  • اگر با معیارهای سرعت/ظرفیت PS5 مطابقت داشته باشد، باید با موفقیت فرمت شود.
  • خودشه. اکنون می توانید از فضای ذخیره سازی جدید خود برای ذخیره آزادانه بازی ها استفاده کنید.

اتصال یک هارد دیسک خارجی

در حالی که فرآیند اتصال برای یک هارد دیسک خارجی یکسان است، چند نکته وجود دارد که باید در مورد اتصال یک هارد HDD قدیمی به PS5 خود بدانید.

  • هاردهای اکسترنال فقط می‌توانند بازی‌های PS4 را ذخیره کنند. شما حتی نمی توانید یک بازی PS5 را به هارد دیسک منتقل کنید. (بازی های PS5 به ذخیره سازی سریع تری نیاز دارند)
  • قدیمی بودن HDD به معنای زمان بارگذاری کند است، حتی برای عناوین PS4.

این باید تمام اصول اولیه ای را که باید در مورد افزایش فضای ذخیره سازی PS5 بدانید را پوشش دهد. راهنمای ما را در مورد نحوه بازپرداخت بازی‌ها در PS5 در صورتی که چیزی خریده‌اید که فضای دانلود آن را ندارید، بررسی کنید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

اگر می خواهید به طور منظم راهنماهای فناوری اطلاعات بیشتری را بخوانید، از یانگ سنتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید نظرات ما را بررسی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =