بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های شبیه روح

برای مبارزه با باس‌های چالش‌برانگیز آماده شوید، وارد سرزمین‌های عجیب و غریب جدید شوید و به طور مکرر بمیرید، زیرا در حال حاضر بهترین بازی های روح را روی PS5 و Xbox بازی می‌کنید.

بهترین بازی های روح کدامند؟ بازی‌های Soulslike با الهام از سری عظیم Dark Souls از FromSoftware، با تجربه‌های بسیار چالش برانگیز و اغلب خسته‌کننده، برای افراد ضعیف نیستند. با این حال، بهترین بازی‌های Soulslike می‌توانند چالشی سخت اما منصفانه ارائه دهند که شما را در هنگام استرس و شادی فریاد می‌کشد.

Soulslikes که زمانی یکی از زیرشاخه‌های خاص بازی‌های RPG بود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است – و چندین مورد از بهترین بازی‌های تمام دوران محسوب می‌شوند. از بازی‌های پرطرفدار مانند Elden Ring گرفته تا عزیزان مستقل مانند Lies of P، بازی‌های Soulslike زیادی در حال حاضر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بازی کنید، اما با شدتی که می‌توانند داشته باشند، فقط برخی از آن‌ها آنقدر خوب هستند که ارزش شکستن بهترین کنترلرهای Xbox را داشته باشند. و بهترین کنترلرهای PS5 تمام شده است.

1. Elden Ring

بهترین بازی های شبیه روح

بهترین بازی های شبیه روح

می توان گفت که اوج بازی های Soulslike تاکنون، FromSoftware (که این روند را با سری Dark Souls آغاز کرد) از تمام تجربیات خود در بازی های قبلی خود استفاده کرد تا یک تجربه جهان باز ارائه دهد که قلب میلیون ها نفر را تسخیر کرده است.

از روسای نمادین Elden Ring مانند Malenia گرفته تا بهترین سلاح های Elden Ring، همه چیز فریاد یک تیم توسعه پرشور است که روی چیزی که دوست دارند کار می کنند. تنها چیزی که باید بدانید این است که Elden Ring می‌تواند برای اولین بار تا صد ساعت وقت شما را تکمیل کند، بنابراین اگر بازی‌های طولانی سبک شما نیستند، Elden Ring ممکن است انتخاب خوبی نباشد. اگرچه، توصیه می کنیم زمانی که زمان بیشتری دارید آن را بردارید.

هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند اولین باری را که وارد Lands Between می‌شوید توصیف کند – دنیای Elden Ring یکی از ماهرانه‌ترین دنیای بازی‌های ویدیویی است که در تاریخ بازی‌های ویدیویی ساخته شده است، و این یکی از دلایل اصلی این است که چرا بازی به چنین پدیده‌ای تبدیل شده است، علی‌رغم اینکه بازی‌های Soulslike معمولاً به‌عنوان خاص در نظر گرفته می‌شوند. . تنها چیزی که آن را ناامید می کند، بازی چند نفره تا حدودی ناامید کننده آن است که co-op را به یک منطقه کوچک محدود می کند، اما PvP بسیار سرگرم کننده است. در غیر این صورت، این یک تجربه باورنکردنی است که ارزش یک بار بازی کردن در زندگی را دارد. Aaron Down از The Loadout در بررسی Elden Ring خود آن را “تجربه ای ضروری هم برای تازه واردان FromSoftware و هم برای کهنه سربازان باتجربه” نامید. اگر یک بازی در این لیست وجود دارد که باید بازی کنید، این یکی است.

2. Lies of P

بهترین بازی های شبیه روح

بهترین بازی های شبیه روح

آمدن پس از Elden Ring بسیار ترسناک به نظر می رسد، اما Lies of P به لطف رویکرد سبکی خود به این ژانر، در مقابل بسیاری از Soulslike های دیگر ایستادگی می کند و در عین حال یک عنصر جدید جالب را به همراه دارد: پیامدهای مبتنی بر انتخاب.

بر اساس داستان کلاسیک پینوکیو، Lies of P شما را به عنوان یک عروسک خلق شده توسط Geppetto، در دنیایی تاریک و بد خلق و پر از هیولاها و خلاقیت های شیطانی می بیند. همانطور که در مسیر خود مبارزه می کنید، با انتخاب های متعددی روبرو خواهید شد که شامل دروغ گفتن یا گفتن حقیقت است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

Lies of P ممکن است به اندازه غول‌هایی مانند Elden Ring گسترده و تأثیرگذار نباشد، اما ما در بررسی Lies of P خود گفتیم که «یک Soulslike عالی ارزش بررسی است که کاملاً متکی به ایده‌های جاهای دیگر نیست». برای کسانی که در Xbox و PC هستند، می‌توانید Lies of P را با اشتراک Xbox Game Pass خود بازی کنید.

3. Dark Souls 3

آخرین ورودی از سه گانه Dark Souls، Dark Souls 3، ممکن است چند سال از عمر آن گذشته باشد، اما همچنان بهترین در این سری است و مسلماً غیررسمی ترین آن است. هیدتاکا میازاکی، کارگردان اکثر بهترین بازی های روح از FromSoftware، تنها پس از نظارت بر Dark Souls 2 و نشان دادن استعدادهایش پس از یک دنباله تا حدودی متوسط با بازی دوم، برای هدایت کشتی بازگشت.

Dark Souls 3 با پایانی هیجان‌انگیز برای این سری به اوج می‌رسد، که باس‌های بزرگ‌تر از همیشه، پیشرفت‌های مبارزاتی جذاب و اطلاعات فراوانی را برای شما به ارمغان می‌آورد تا در کنار هم قرار بگیرید و کشف کنید. مانند بازی‌های قبلی Dark Souls، این یک بازی فانتزی پیچیده است، غرق در زیبایی و در عین حال تاریک. و بر خلاف طول عظیم الدن رینگ، فقط 30 ساعت طول می کشد تا آن را شکست دهید.

Dark Souls 3 همچنین توسط دو DLC دنبال شد که به پایان حماسه کمک کردند، که هر دو داستان های هیجان انگیز و مکان های جدیدی را برای کشف ارائه می دادند. پیشنهاد می‌کنیم این عنوان را قبل از Elden Ring بازی کنید، زیرا گیم‌پلی Elden Ring بر روی بسیاری از عناصر Dark Souls بهبود می‌یابد، و ممکن است بازگشت به بازی‌های قدیمی‌تر Souls پس از شکوه Elden Ring دشوار باشد.

4. Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

علیرغم روایت و نگارش میم‌گرایانه، ترکیب‌های پر زرق و برق Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin و فضای بیش از حد دراماتیک، یک بازی واقعاً چالش‌برانگیز را پنهان می‌کند که برای کسانی که اکشن شیک را ترجیح می‌دهند عالی است.

شما در نقش مردی به نام جک بازی می‌کنید که در صدد نابود کردن آشوب است. بله، این خیلی احمقانه است، اما داستان به سطوحی باورنکردنی کوتاه اما شیرین با تعداد مضحک از دشمنان، با مبارزه ای شبیه به روح که بر اکشن بیش از هر چیز دیگری تمرکز دارد، می دهد. همچنین مقدار زیادی سفارشی سازی، با سلاح های مختلف برای استفاده و مشاغل مختلف (کلاس ها) برای ارتقاء سطح و تعامل وجود دارد.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

با وجود داشتن نام فاینال فانتزی، برای لذت بردن از Stranger of Paradise نیازی به بازی بقیه سری ندارید، زیرا این یک پیش درآمد دنیای جایگزین برای بازی اصلی است. با داستانی که در مقایسه با اکثر بهترین بازی های روح تقریباً 16 ساعت طول می‌کشد، این یک ورود عالی به این ژانر و همچنین به طور کلی یک بازی اکشن روان و سرگرم‌کننده است.

5. Sekiro: Shadows Die Twice

عنوان دیگری از FromSoftware و احتمالاً چالش برانگیزترین عنوان در لیست، چیزی جز Sekiro: Shadows Die Twice نیست. در Sekiro، شما به عنوان Wolf، یک شینوبی رسوایی بازی می کنید که قصد دارد انتقام خود را از یک قبیله سامورایی بگیرد که او را دستگیر کرده و اربابش را ربوده است.

برخلاف سری Dark Souls، Sekiro تمرکز زیادی روی مبارزه سریع و مخفی کاری دارد. در حالی که سلاح‌های متنوعی برای یافتن وجود ندارد، با وجود اینکه Wolf منحصراً از کاتانا استفاده می‌کند، همچنان مهارت‌های متفاوتی برای یادگیری و تجهیز برای ارتقا وجود دارد، زیرا در یک داستان گیج‌کننده و در عین حال هیجان‌انگیز پیش می‌روید.

Sekiro احتمالاً هاردکورترین بازی در این لیست خواهد بود و چند ساعت اول بسیاری از تازه واردان این ژانر را خاموش می کند، اما اگر بتوانید مبارزات آن را یاد بگیرید و مهارت های خود را کامل کنید، Sekiro: Shadows Die Twice یکی از جذاب ترین و جذاب ترین بازی ها خواهد بود. Soulslikes هیجان انگیز برخی از ما در The Loadout حتی آن را بالاتر از Elden Ring قرار می دهیم.

6. Bloodborne

Bloodborne

Bloodborne انحصاری پلی استیشن در لیست بعدی ما قرار دارد و یک ساخته عالی دیگر از تیم FromSoftware است. بازی بسیار شبیه به سری Dark Souls، رویکرد تاریک تر Bloodborne آن را به رقیب لیست بهترین بازی های ترسناک ما تبدیل می کند!

به عنوان شخصیتی که تنها با نام The Hunter شناخته می‌شود، وارد دنیای گوتیک Yharnam می‌شوید، جایی که یک بیماری بسیاری از ساکنان را به مخلوقات حیوانی تبدیل کرده است، و همانطور که در شب شکار وارد خیابان‌ها می‌شوید، باید طاعون را متوقف کنید و از کابوس فرار کنید.

Bloodborne یک کلاسیک کالت است که هنوز توسط کسانی که آن را بازی کرده‌اند جشن می‌گیرند. متأسفانه، بازیکنان ایکس‌باکس، این بازی فقط برای پلی‌استیشن رزرو شده است، اما قطعاً یکی از بهترین بازی‌های PS4 در زمان خود است و در پلی‌استیشن 5 نیز قابل بازی است. اگر اشتراک PS Plus Extra یا Premium دارید، می‌توانید به آن نیز دسترسی داشته باشید. از طریق خون بدون هیچ هزینه اضافی.

7. Wo Long: Fallen Dynasty

در حالی که Wo Long: Fallen Dynasty بدون شک یک از بهترین بازی های روح است، تمرکز بسیار بیشتری بر روی اکشن سریع ارائه می‌کند و تیم نینجا، توسعه‌دهنده‌ای که به خاطر تمرکز بر روی گیم‌پلی قوی بیش از هر چیز دیگری شناخته شده است، تمرکز بیشتری روی اکشن‌های سریع دارد. بهتر از آن، تهیه کننده Bloodborne، ماساکی یاماگیوا، به تیم نینجا پیوست تا به تولید Wo Long کمک کند.

بازگویی رمان عاشقانه سه پادشاهی لو گوانژونگ، در چین باستان می گذرد و جانوران اسطوره ای چشمگیر را به نمایش می گذارد و شما را با شخصیت های تاریخی آن دوران می بیند. از نظر گیم پلی، برای بازیکنان باتجربه بهترین بازی های روح نسبتاً آشنا به نظر می رسد، اما با سرعتی سریع تر و با مبارزه ای که با توانایی های هنرهای رزمی و حملات ویژه افزایش یافته است. در حالی که این داستان عمدتاً یک داستان خطی است که در سطوح بزرگ و غنی از دشمن تنظیم شده است، ماموریت های جانبی جالب و عناصر PvP نیز وجود دارد که می توانید با آنها درگیر شوید.

پیشنهاد خواندنی: بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

در حالی که آخرین تلاش Team Ninja در ژانر بهترین بازی های روح ، جهان‌سازی و عناوین FromSoftware را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، بررسی Wo Long: Fallen Dynasty ما می‌گوید: «نبردهای رقص‌مانند Wo Long و چرخش‌های تازه در فرمول Soulslike آن را به یکی از مؤثرترین فورک‌ها تبدیل کرده است. از ژانر» به آن نمره 8/10 می دهد. و اگر در رایانه شخصی یا ایکس باکس هستید، از طریق Game Pass نیز در دسترس است.

8. The Surge 2

The Surge 2

در حالی که بسیاری از عناوین این فهرست در سرزمین‌های فانتزی قرار دارند، The Surge 2 شما را به آینده‌ای دیستوپیایی می‌برد، و آن را تبدیل به یک روح علمی-تخیلی بسیار هیجان‌انگیز با تغییرات جالب در ژانر می‌کند.

شما به عنوان یک شخصیت بی نام که فقط به عنوان جنگجو شناخته می شود، بازی می کنید که شامل خلق شخصیت کامل است. همانطور که شهر جریکو را کاوش می کنید، با ابزارها و سلاح هایی روبرو می شوید که به شما در ماجراجویی کمک می کنند، همانطور که در یک داستان چالش برانگیز با ماشین ها و انسان های فاسد مبارزه می کنید.

بهترین مکانیک Surge 2 این واقعیت است که شما می توانید به طور فعال روی قسمت های خاصی از بدن قفل کنید تا به اندام های بدون زره حمله کنید، آنها را جدا کنید و امیدواریم قفل دنده های جدید را باز کنید. اما سطحی از چالش را نیز اضافه می کند که یادگیری آن را آسان و تسلط بر آن را دشوار می کند.

9. Demon’s Souls (2020)

بازی اصلی Demon’s Souls محصول سال 2009 هرگز توجه مخاطبان غربی را به خود جلب نکرد و Dark Souls به عنوان رهبر سریال به شهرت رسید. اما، با عرضه کنسول PS5 در سال 2020، بازی کلاسیک FromSoftware توسط Bluepoint Interactive به عنوان یک بازسازی کامل دوباره زنده شد.

Demon’s Souls به عنوان پیش درآمد دارک سولز، قطعاً پیدایش بازی‌های Soulslike است، و اگرچه بازسازی PS5 کمک زیادی به مدرن‌سازی آن می‌کند، هنوز هم می‌توانید حس کنید که این اولین در نوع خود بوده است. مبارزات روح‌مانندی که با آن آشنا شده‌اید، عاشق آن هستید و تحت استرس قرار گرفته‌اید، هنوز اینجاست، البته در قالبی بسیار ساده‌تر. با این حال، اگر به دنبال یک تجربه اتمسفری، زیبا و آماده برای عکس هستید – یا اگر به سادگی می خواهید یک قطعه کلیدی از تاریخچه بهترین بازی های روح را بازی کنید – بازسازی Demon’s Souls برای شما عالی است.

10. Star Wars Jedi Survivor

Star Wars Jedi Survivor

بازی Star Wars Jedi Survivor بیشتر شبیه یک Soulslike-lite به جای بخشی کامل از این ژانر، دنباله‌ای درخشان برای موفقیت شگفت‌انگیز جنگ ستارگان جدای: نظم سقوط کرده است. یک بازی کانن در دنیای جنگ ستارگان کنونی، پنج سال پس از اتفاقات بازی اول، در نقش Cal Kestis بازی خواهید کرد، در حالی که به دنبال مخفیگاهی برای زنده ماندن Jedi و مبارزه با امپراتوری هستید.

برخلاف اکثر بازی‌های موجود در این لیست، Star Wars Jedi Survivor بر روی اکشن بر روی عناصر RPG تمرکز دارد و ترکیبی از گیم‌پلی چالش‌برانگیز هک و اسلش را با برخی توانایی‌های رضایت‌بخش با استفاده از Force ارائه می‌دهد. اما درست مانند بسیاری از بهترین بازی های روح ، روسای Star Wars Jedi Survivor هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز هستند و در لحظات احساسی و با داستانی بسیار ساده‌تر از داستان‌گویی فانتزی سنگین و متمرکز بر داستان بازی‌هایی مانند Elden Ring، مستقر هستند.

همچنین این تنها بازی علمی تخیلی در لیست ما است، بنابراین اگر بازی های علمی تخیلی را به فانتزی ترجیح می دهید، احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. و اگر این موضوع باعث فروش شما نشد، Sam Comrie از The Loadout گفت که این بازی “به لطف داستان در سطح بلاک باستر آن” برای تازه واردان و طرفداران قدیمی فرنچایز در نقد و بررسی خود از Star Wars Jedi Survivor می‌گوید.

11. Nioh 2

بازی دیگری از استادان در Team Ninja، Nioh 2 یک بازی RPG اکشن هیجان انگیز با سبک فراوان است. Nioh 2 در حالی که کامل نیست و اغلب به نفع ساخته‌های FromSoftware نادیده گرفته می‌شود، مسلماً یکی از Soulslike‌های مورد علاقه شخصی ما است، به لطف تنوع در عمل و توانایی Yokai Shift، شما را به یک روح قدرتمند تبدیل می‌کند که قادر به وارد کردن آسیب‌های عظیم است.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

در مقایسه با بسیاری از بهترین بازی های روح، Nioh 2 در سفارشی سازی برتری دارد. Nioh 2 با انواع سلاح‌ها، سیستم Yokai Spirits فوق‌الذکر و انواع مختلف دشمنان درگیر، به همان اندازه که هیجان‌انگیز است، چالش برانگیز است.

اگر اکشن را به داستان ترجیح می دهید، Nioh 2 یک انتخاب عالی برای شماست. اما گول نخورید، Nioh 2 هنوز هم داستان خوب و تاریکی دارد که ارزش دیدن را دارد، حتی اگر به اوج بازی هایی مانند Bloodborne یا Sekiro نرسد.

12. Salt and Sacrifice

در نهایت، ارائه یک تجربه منحصر به فرد شبیه به روح، Salt and Sacrifice، دنباله Salt and Sanctuary 2016 است. این عنوان دوبعدی ممکن است برخی از افرادی را که تجربه‌های RPG اکشن سه بعدی را ترجیح می‌دهند، خاموش کند، اما نبرد وحشیانه و سریع Salt and Sacrifice به اندازه هر یک از عناوین بالا جذاب (و مجازات‌کننده) است.

در Salt and Sacrifice، شما در نقش یک بازرس مشخص بازی می‌کنید، که باید در سراسر قلمرو ماجراجویی کند تا جادوگرانی را که در آن راه می‌روند شکست دهد. و هنگامی که یک Mage را شکست دادید، می توانید از آنچه که آنها رها می کنند برای ایجاد سلاح های قدرتمند و همچنین Runic Arts استفاده کنید، که نسخه های امن تر از جادوهای فاسد مخالفان شما هستند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

بهترین چیز این است که Salt and Sacrifice معمولاً تخفیف زیادی دارد و تجربه ای ارزان و در عین حال شگفت انگیز را با حداقل 16 ساعت محتوا برای پخش به شما ارائه می دهد.

سخن نهایی درباره بهترین بازی های روح

اینها بهترین بازی شبیه روح در حال حاضر روی PS5 و Xbox هستند و هر کدام از آنها برای تازه‌واردها یا کهنه‌کاران این ژانر عالی هستند. یانگ سنتر در کنار شما می باشد تا بهترین لحظات برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =