اخبار, بلاگ

آیا Jujutsu Kaisen Cursed Clash به Game Pass می آید؟

آیا Jujutsu Kaisen Cursed Clash به Game Pass می آید؟

Jujutsu Kaisen Cursed Clash هم‌اکنون برای پیش‌فروش روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس است. این اولین نسخه اصلی است که بر اساس انیمه ساخته شده است و دارای نبردهایی به سبک عرصه 2v2 است. با این حال، آیا Jujutsu Kaisen Cursed Clash به Game Pass می آید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

Jujutsu Kaisen Cursed Clash: آیا به Game Pass می آید؟

Jujutsu Kaisen Cursed Clash در زمان راه اندازی به Game Pass نمی آید و Bandai Namco Entertainment نیز اعلامیه ای مبنی بر وجود آن ارائه نکرده است.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

نسخه استاندارد 60 دلار قیمت دارد و برای پیش‌سفارش روی کنسول‌های فعلی و نسل آخر در دسترس است.

آیا Jujutsu Kaisen Cursed Clash بعداً در GP راه اندازی می شود؟

احتمال زیادی وجود دارد که Jujutsu Kaisen Cursed Clash سرانجام به سرویس راه پیدا کند. Bandai Namco Entertainment در طول سال‌ها عناوین متعددی از جمله Scarlet Nexus، Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، Ace Combat 7 و بسیاری دیگر را در Game Pass منتشر کرده است.

اگر Jujutsu Kaisen Cursed Clash نیز در عرض یک سال یا بیشتر به خدمت برسد، اصلاً تعجب نمی‌کنیم. Dragon Ball FighterZ، یکی دیگر از بازی‌های مبارزه‌ای محبوب نیز در Game Pass موجود بود تا اینکه در ماه مارس حذف شد. این عنوان دیگری است که توسط Bandai Namco Entertainment و بر اساس یک IP محبوب منتشر شده است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

تاریخ انتشار Jujutsu Kaisen Cursed Clash

Jujutsu Kaisen Cursed Clash در تاریخ 2 فوریه 2024 برای PC، Xbox One، Xbox Series S|X، PS4، PS5 و Nintendo Switch عرضه می شود.

اگر به نسخه رایانه شخصی علاقه دارید، حتماً سیستم مورد نیاز را بررسی کنید. اگر در نهایت روی Game Pass منتشر شود، هم برای رایانه شخصی و هم کنسول ایکس باکس در دسترس خواهد بود.

امیدواریم این پاسخ به سوال شما در مورد در دسترس بودن Jujutsu Kaisen Cursed Clash در سرویس اشتراک باشد. اگر سوالی دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =