بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی‌های بتل رویال در ایکس‌ باکس

بهترین بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس یک سبک بازی نوین است که در مدت کم طرفداران بیش از اندازه را جذب کرده است.

با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ ژانر بتل رویال نه تنها زنده می مانند، بلکه در حال رشد هستند، آنها اینجا هستند تا بمانند. نگاهی به ارقام درآمد از محبوبیت و تقاضا برای این نوع عناوین می گوید. به همین دلیل است که غول های صنعتی مانند مایکروسافت دنبال Activision هستند.

بهرتین بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

بسیار خوب، از آنجایی که همه شما برای معرفی بهترین بازی های Battle Royal در ایکس باکس اینجا هستید، زمان را تلف نمی کنیم و شروع به لیست کردن بازی ها می کنیم. بیشتر انتخاب‌های امروز ما در درجه اول انتخاب‌های بی‌نظیر خواهد بود. با این حال، ما عاشق سورپرایز کردن خوانندگان خود هستیم. خوب، به اندازه کافی صحبت های کوچک. بیا بریم!

8: Ring Of Elysium

بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

مطمئنا، Ring Of Elysium مخالفان خود را دارد و همه آن را گزینه ای مناسب برای بهترین بازی های Battle Royale در ایکس باکس نمی دانند. با این حال، ما نمی توانیم اصالت آن را انکار کنیم. نحوه عملکرد بازی و گیم پلی آن،  Ring Of Elysium را به یکی از لذت بخش ترین بازی های موجود تبدیل کرده است. هیجانی وجود دارد که در بسیاری از بازی های دیگر این سبک وجود ندارد.

علاوه بر بلایای زیست محیطی، بازی یک چالش منحصر به فرد برای فرار از طریق هلی کوپتر ارائه می دهد. این بیشتر یک مسابقه برای رسیدن به خط پایان است تا یک چالش سنتی بقای آخرین نفر. شما باید حواس تان به خودتان باشد و مراقب کمین ها باشید و در عین حال تا جایی که می توانید بازیکنان زیادی را حذف کنید.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

توانایی استفاده از قلاب گیر، گلایدر، دوچرخه و اتومبیل برای هجوم به هلی کوپتر یا یافتن راه های خلاقانه برای به دام انداختن بازیکنان دیگر، شایسته ستایش است. Ring Of Elysium را امتحان کنید. ما مطمئن هستیم این یک بازی بسیار سرگرم کننده بتل رویال در ایکس باکس خود خواهید یافت. این یکی از بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس می باشد.

7: Battlefield V Firestorm

بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

حال می رویم به معرفی دومین بازی بتل رویال در ایکس باکس. Battlefield V Firestorm ، به طور جدی، به اندازه بررسی های وحشتناک Battlefield 2042، اصلا بد نیست. ما می گوییم خوب است زیرا جلوه های بصری بازی واضح و چشم نواز است. که مثل روز ساده است همچنین، تیراندازی نیز درجه یک است.

با این حال، با وجود تمام کارهای خوب Battlefield V Firestorm، یک مزاحمت جزئی وجود دارد که پتانسیل آن را دارد که کل تجربه را بدتر کند. اگر کنجکاو هستید که چیست، ساده است. نقشه بازی خیلی بزرگ است! بله، شما بی هدف در اطراف پرسه می‌زنید و می‌توانید از مناظر دیدن کنید، اما اگر یک بازیکن دشمن برای شلیک پیدا کنید، خودتان را خوش شانس بدانید.

علاوه بر این، مشکلات موجودی نیز گریبانگیر این بازی Xbox Battle Royale است که می تواند دردسر واقعی باشد. به صراحت بگویم، به جای اسلحه های خوب، در اغلب موارد، آشغال های بی فایده زیادی دریافت خواهید کرد. بیایید قبل از اینکه به یک تیراندازی بزرگ برویم، حرکت کنیم.

6: Forza Horizon 5

بهترین بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

انتخاب بعدی ما برای بازی‌های عالی Battle Royale در Xbox عملاً بی‌معنا است. با Forza Horizon 5، شما یکی از بهترین مسابقه‌دهنده‌های تاریخ را دارید، اما با حالت حذفی آن، بهترین هر دو جهان است. ما گیمرها این روزها خیلی چیزها را بدیهی می دانیم. ما باید با استفاده از حالت حذفی Forza Horizon 5 از آن قدردانی کنیم. این یک شاهکار نادر است که توسعه دهندگان آن را انجام داده اند.

حالت حذفی Forza Horizon 5 همه چیزهایی را که برای یک بازی رقابتی قوی نیاز دارید، دارد. درهم آمیختن مسابقه و حذف حریفان شما بسیار رضایت بخش است. حاشیه کم برای خطا به تقویت مهارت های بازیکنان کمک می کند و منجر به گیم پلی چند نفره فوق العاده هیجان انگیز می شود.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

فضای مانور و مسابقه به سرعت کاهش می‌یابد و باعث می‌شود که برخی از پرتنش‌ترین برخوردها در بازی‌ها رخ دهد. با وجود انبوهی از ماشین‌های مسابقه‌ای که همگی برای کسب مقام برتر رقابت می‌کنند، برخلاف دیگر بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس، منظره‌ای است. به طور خلاصه، حالت حذفی Forza Horizon 5 عالی است، پس آن را امتحان کنید. این یکی از بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس می باشد.

5:Fortnite

Fortnite

حالا رسیدیم به 5 تای آخر بازی های بتل رویال،  ما مفتخریم که Fortnite: Battle Royale را به عنوان بازی معرفی کنیم تا ما را وارد این مرحله کند. زیبایی رنگارنگ و کارتونی جذاب است و حال و هوای کلی منحصر به فردی به بازی می دهد. حالت های خنده دار صورت و احساسات روی کیک هستند.

همانطور که بسیاری از بازیکنان مشتاق می‌دانند، Fortnite: Battle Royale همه چیز را با سرعت زیاد تغییر می‌دهد و بر یافتن بهترین سلاح‌ها با غارت شهرهای ارواح تمرکز می‌کند. محیط های مخرب بازی منحصر به فرد ترین ویژگی آن است که لایه ای از عمق را اضافه می کند. بازیکنان می توانند ماهیچه های خلاق خود را خم کنند تا برای دیگران موانع ایجاد کنند و برای از بین بردن آنها تله بگذارند.

بازی Fortnite: Battle Royale یکی از آن دسته از بازی‌های Xbox است که یکی از ستون‌های این سبک است. به روز رسانی منظم محتوای آن ستودنی است. هر فرصتی برای انجام یک بازی با فیزیک خنده دار، که در آن کارهایی مانند چرخاندن ماشین انجام می دهید، در کتاب ما برنده است.

4: Call of Duty: Warzone 2.0

 Call of Duty: Warzone 2.0

ما نیمه پایانی لیست خود را با یکی از سرگرم کننده ترین، در دسترس ترین و اعتیادآورترین بازی های Battle Royale Xbox، Call Of Duty: Warzone 2 آغاز می کنیم. که یکی از بهترین و اعتیاد آورترین بازی ها می باشد.

بازی Call Of Duty: Warzone 2 به 150 بازیکن اجازه می دهد تا همزمان بازی کنند. اگر به آن فکر کنید یک شاهکار برجسته است. جدای از آن، تمرکز گیم پلی به جای پنهان شدن، روی تقابل است. Killstreaks و پول به دست آمده از بازیکنان سقوط کرده برای به دست آوردن مهارت های مفید و سلاح های قدرتمند استفاده می شود.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

در Call Of Duty: Warzone 2، بازیکنان باید راه‌هایی برای ردیابی، به دام انداختن و سپس حذف رقبا بیابند تا آخرین نفری باشند که زنده می‌مانند. فرار کردن راه عالی برای بازگشت از طریق مبارزه با دیگر بازیکنان کشته شده برای به دست آوردن شانس مجدد است. یکی دیگر از ویژگی های عالی Call Of Duty: Warzone 2 سازگاری بین پلتفرم آن است. این یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس می باشد.

3:PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG)

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG)

راه را برای پادشاه باز کنید، درست است؟ چندین بازی فاقد تعریف جامع ژانر Battle Royale در ایکس باکس هستند، اما اینجاست که PlayerUnknown’s Battlegrounds یا PUBG وارد رقابت می شود. جهنم، طرحی را برای چندین کلون برای کپی کردن فرمول ارائه کرد. با این حال، نکته جالب در مورد بازی این است که PUBG رایگان است. بنابراین، فقط چند ساعت برای شما هزینه خواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که PUBG را متمایز می کند، توانایی آن در جذب بازیکنان است. بله، این همان بازی سال 2017 نیست، اما حتی در آن زمان، همچنان می توانید به صورت خصوصی بازی کنید و به همان اندازه سرگرم شوید. هدف این است که آخرین فرد یا تیم در نقشه دائماً در حال کاهش باشید.

اسلحه‌ها و ریزش آیتم‌های منحصربه‌فرد که از طریق قطرات هوایی اتفاق می‌افتند، فرصت‌های رویارویی خلاقانه را در PUBG فراهم می‌کنند. ممکن است در حال حاضر ساده و اساسی به نظر برسد، PUBG همچنان جذابیت خود را به عنوان یکی از برترین بازی های Battle Royale در ایکس باکس حفظ کرده است.

2: Apex Legends

Apex Legends

Apex Legends یکی از اصلی‌ترین بازی‌های ژانر بتل رویال، یکی از بهترین بازی‌هایی است که همیشه در تمامی کنسول‌های اصلی، از جمله Xbox حضور داشته است. این عنوان رایگان برای پخش، تعداد زیادی را در پایگاه پخش خود دیده است، البته با افت جزئی، اما به روز رسانی محتوا همیشه ثابت بوده است.

Apex Legends در حال تجدید حیات است، بنابراین اکنون زمان خوبی برای بازگشت به بازی است. گیم‌پلی مبتنی بر تیم Apex Legends در رتبه دوم قرار دارد، و چه در حال بازی آنلاین باشید و چه در حال رفتن به مدرسه قدیمی با شوترهای سبک رترو باشید، Apex Legends، در عین حال که در دسترس است، برای کنار آمدن با حرفه ای ها، مانند هر بازی رقابتی، نیاز به مهارت زیادی دارید.

بازی های کمی مانند Apex Legends جذابیت گیمرها را دارند. بازیکنان همچنان به آن باز می گردند، زیرا توسعه دهندگان می دانند چگونه بازیکنان را قلاب کنند و آنها را وادار به ماندن کنند. این گواهی بر فداکاری آنها است که آنها توانسته اند تجربه بازی Battle Royale را در ایکس باکس و سایر پلتفرم ها تازه نگه دارند.

1:Naraka BLADEPOINT

Naraka BLADEPOINT

بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

ورودی شماره یک لیست ما از بهترین بازی های بتل رویال در ایکس باکس، یک بازی تازه وارد با پتانسیل های فراوان است. ما روی Naraka: BLADEPOINT شرط می‌بندیم تا به عنوان یکی از بهترین بازی ها توی سبک بتل رویال باشد، که گیمرها را به حرف زدن وادار کند. دلیل اینکه ما همگی سوار قطارهایپ آن هستیم این است که بازی نویدهای زیادی را نشان می دهد و تا کنون، توسعه دهندگان در همه زمینه ها ارائه می دهند.

این روزهای اولیه است، اما جذابیت مبارزه مانند یک بازی مبارزه ای مناسب، پیمایش سرگرم کننده و نقشه بزرگ جهان باز بسیار عالی است. بازیکنان به مجموعه‌ای از کلاس‌های شخصیت‌های منحصربه‌فرد دسترسی دارند و هر کدام با انیمیشن خاصی همراه هستند. زیبایی شناسی Narka: BLADEPOINT متفاوت از هر بازی دیگری به نظر می رسد.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

با انبوهی از سفارشی‌سازی شخصیت‌ها، لوازم جانبی و حال‌وهوای شرقی در بازی، انتظار داریم در آینده چیزهای خوبی از Naraka: BLADEPOINT داشته باشیم. تا جایی که به ما مربوط می شود، Naraka: BLADEPOINT در حال حاضر در صدر فهرست بهترین بازی های Battle Royale در Xbox در حال حاضر قرار دارد.

سخن نهایی درباره بازی‌های بتل رویال در ایکس‌باکس

ما صمیمانه امیدواریم که در یافتن موردی که مطابق با سلیقه شما باشد برای شما مفید باشد. در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که آیا چنین است یا حتی اگر اینطور نیست. ما خوشحالیم که همه بازخوردها را از خوانندگان خود دریافت می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =