بلاگ, معرفی بازی

بازی Avatar Frontiers of Pandora در Ubisoft Forward به نمایش گذاشته شد

بازی Avatar Frontiers of Pandora در Ubisoft Forward به نمایش گذاشته شد

سرانجام، پس از مدت ها انتظار، یوبی سافت گیم پلی Avatar Frontiers of Pandora را معرفی کرد. تریلر 6 دقیقه ای این عنوان به همراه گیم پلی Far Cry مانند آن به ما نگاهی دقیق می دهد. همراه با گیم پلی، تاریخ انتشار نیز اعلام شده است و این عنوان در دسامبر 2023 عرضه می شود.

Avatar Frontiers of Pandora گیم پلی و تاریخ انتشار مشخص شد

Avatar Frontiers of Pandora قرار بود در سال 2022 راه اندازی شود، اما به دلیل شرایط خاص یوبی سافت آن را تا سال 2023 به تعویق انداخت. Massive Entertainment و Ubisoft اولین گیم پلی این عنوان را معرفی کردند که دنیایی زیبا را به نمایش می گذارد. شما به عنوان یک ناوی که توسط RDA آموزش دیده بازی خواهید کرد. تریلر زیر را تماشا کنید:

علاوه بر این، بینش کمی از داستان نیز فاش شده است. ناوی توسط RDA بزرگ شد و آموزش دید تا علیه مردم خودش بجنگد. RDA بعداً پاندورا را ترک می کند که منجر به کشف مجدد دنیای ناوی توسط ناوی و پیوند مجدد با میراث ناوی او می شود. او یاد می گیرد که از سلاح های ناوی و مهارت های بقا استفاده کند و او را برای بازگشت RDA آماده کند.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

یوبی‌سافت با حفظ ریشه‌های خود، گیم‌پلی آواتار را تقریباً مانند فرنچایز Far Cry حفظ کرده است. این لزوما چیز بدی نیست زیرا بازی‌های Far Cry یکی از بهترین عناوین جهان باز هستند. درست مانند Far Cry، شما باید پست های بازرسی دشمن را که در این مورد پایگاه های RDA هستند، شکار کنید.

شما همچنین آموزش خواهید دید که نام و پیوند با اکران خود را داشته باشید و به شما در سفر کردن در جهان کمک کند. همچنین درختان مهارت برای کمک به بهبود مهارت های شما و یادگیری توانایی های جدید وجود خواهد داشت. این عنوان نه تنها تک نفره است، بلکه امکان گیم پلی 2 نفره را نیز فراهم می کند.

با توجه به آنچه تاکنون دیده ایم، بازی با گیم پلی رضایت بخش واقعا خیره کننده به نظر می رسد. Avatar Frontiers of Pandora در 7 دسامبر 2023 منتشر می‌شود. که بزودی در سایت یانگ سنتر موجود خواهد شد.

نظر شما در مورد گیم پلی Avatar Frontiers of Pandora چیست؟ در نظرات پایین به ما اطلاع دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =