بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های ایفون رایگان

بهترین بازی های ایفون رایگان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی باید سیستم عامل های مختلف برای راضی نگه داشتن کاربران خود بازی های خوبی رو ساخته و عرضه کنند. در اینجا به بهترین بازی های ایفون که امروزه بیشتر کاربران از این سیستم عامل استفاده می کنند و در بین هزازان بازی گم شده اند ما سعی کردیم تا بهترین بازی های ایفون رایگان رو از بین هزازان گیم برای شما عزیزان جمع آوری کنیم

اگر مشترک Apple Arcade هستید، از قبل به مجموعه ای از بازی های با کیفیت بالا با قیمت 4.99 دلار در ماه دسترسی دارید. اگر نه، پیدا کردن بازی‌های عالی آیفون سخت‌تر است، بنابراین در اینجا خلاصه‌ای از 20 بهترین بازی رایگان برای آیفون را آورده‌ایم که برای سرگرمی و گیم‌پلی خلاقانه، کیفیت بصری و کمترین تبلیغات و خریدهای آزاردهنده در بازی انتخاب شده‌اند.

بهترین بازی های ایفون

در پایین به بررسی بهترین بازی های آیفون بدون در نظر گرفتن ترتیب رتبه بندی دسته بندی شده است:

Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile

تعداد کمی از بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی به اندازه Call of Duty موفق بوده‌اند، بنابراین جای تعجب نیست که نسخه‌ای برای آیفون وجود داشته باشد. و Call of Duty: Mobile با گرافیک عالی، کنترل‌های دو انگشتی پاسخگو و پشتیبانی عالی از چند نفره، از جمله حالت نبرد رویال 100 نفره که یکی از بهترین بخش های بازی هست. اگر یک کنترلر آیفون مانند Backbone دارید، بازی Call of Duty حتی سرگرم کننده تر است زیرا در این صورت دستان شما هیچ بخشی از صفحه را پنهان نمی کنند.

Among Us

Among Us یکی از آن بازی‌هایی است که به بسیاری از مردم کمک کرد تا با این بازی زمان خود را سپری کنند و همچنان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های چندنفره در سراسر جهان است. بیش از 10 دوست به عنوان خدمه یک سفینه فضایی با هم کار می کنند و با زمان مسابقه می دهند تا بفهمند که کدام یک از آنها یک شیاد است که همه را می کشد. چه در جستجوی قاتل مخفی باشید و چه در صورت واقعی بودن کلاهبردار، برای از بین بردن تا جایی که ممکن است افراد را قبل از اینکه پیدا شوید، سرگرم کننده است.

Badlanders

یکی از معدود تیراندازهای جنگی عالی برای آیفون، Badlanders یک “تیرانداز غارتگر” بتل رویال است – شما یک منطقه جنگی را کاوش می کنید، حریفان را از بین می برید و وسایل آنها را می دزدید. اگر بتوانید با خیال راحت به یک نقطه استخراج برسید، هر چیزی که غارت کرده اید مال شماست. گرافیک واضح است و توسعه دهندگان چرخ را دوباره اختراع نکرده اند، بنابراین اگر بازی های مشابهی را انجام داده اید، به سرعت مکانیزم ها را درک خواهید کرد.

Forge of Empires

بهترین بازی های ایفون

آیا شما کسی هستید که از یک بازی خوب شهرسازی لذت می برید؟ کسی که از یک استراتژی خوب لذت می برد؟ خوب، Forge of Empires یک بازی رایگان است که به شما امکان می‌دهد تمدنی بسازید که در تمام تاریخ پابرجا خواهد ماند، از گذشته‌های دور شروع می‌شود و تا آینده‌های دور کشیده می‌شود. این یک بازی است که شما برای مدت طولانی انجام خواهید داد.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

در شروع بازی، تنها چیزی که در اختیار دارید، تکه ای از بیابان است تا شروع به ساختن سکونتگاه اصلی خود کنید. انواع مختلف ساختمان ها منابع مختلفی را تولید می کنند (مانند طلا یا ابزار)، در حالی که دیگران به شادتر کردن مردم کمک می کنند. همه اینها به تلاش های تحقیقاتی شما کمک می کند، که به شما امکان می دهد انواع جدیدی از ساختمان ها را توسعه دهید و ساختمان های موجود را بهبود بخشید. با جنگ‌هایی که باید به راه انداخت، زمین‌هایی برای کشت، و ساختمان‌هایی برای ساخت، محتوای زیادی در Forge of Empires وجود دارد. این بازی یکی از بهترین بازی های ایفون است.

Asphalt 9: Legends

آخرین نسخه از سری بازی های مسابقه ای محبوب Asphalt، Asphalt 9 به شدت به یک تجربه آرکید متکی است که روی صفحه نمایش کوچک آیفون به خوبی کار می کند. به عنوان مثال، TouchDrive را فعال کنید و بازی طوری حرکت می کند که انگار ماشین روی ریل است، به این معنی که می توانید روی سرعت، شیرین کاری و دریفت تمرکز کنید.

Idle Magic Academy

اگر قبلاً باغ وحش، شهربازی و فروشگاه خود را در شبیه سازهای تجاری دیگر راه اندازی کرده اید، سعی کنید نسخه عمومی هاگوارتز را اجرا کنید. آکادمی جادوی بیکار به شما امکان می دهد دانش آموزان غیر جادویی را ثبت نام کنید و اصول جادو را به آنها آموزش دهید در حالی که مدرسه را با باز کردن قفل خوابگاه ها، کلاس های درس، دوره ها، طلسم ها و معجون ها گسترش می دهید. گیم‌پلی بازی کم‌کلید است، اما مطمئناً برای اجرای رایگان بازی باید تبلیغات را تحمل کنید.

Rise of Cultures

بهترین بازی های اپل

بهترین بازی های اپل

Innogames وقتی صحبت از بازی هایی می شود که تماماً در مورد ایجاد و توسعه یک تمدن در طول زمان هستند، غریبه نیست و پس از Forge of Empires، دوباره با Rise of Cultures آن را از پارک خارج کرد. برخلاف دو بازی دیگر، این بازی مدل‌های سه بعدی را برای شخصیت‌ها و شهرهایی که می‌سازید پیاده‌سازی می‌کند و ظاهری زیبا به آن می‌دهد و همه چیز را کمی ملموس‌تر می‌کند.

پس چگونه Rise of Cultures خود را از آن بازی‌های دیگر متمایز می‌کند؟ خوب، یکی از ویژگی‌های مهم این بازی این است که می‌تواند از فرهنگ‌های مختلف تاریخی دنیای واقعی استفاده کند و به شما این شانس را می‌دهد که چیزهایی مانند استون هنج یا کولوسئوم رومی معروف ایتالیا را بازسازی کنید. همچنین بسیار انسان محورتر است، با توجه به اینکه کارگران برنامه هایی دارند که طبق آن کار می کنند و زمان لازم برای استراحت دارند. حتی اگر یک کلاه قدیمی در Forge of Empires هستید، باز هم توصیه می کنیم Rise of Cultures را امتحان کنید.

Tower Madness 2

یکی از بهترین بازی‌های دفاعی برج، Tower Madness 2 شما را مجبور می‌کند تا قدرت شلیک مضحکی را خرج کنید تا بیگانگان دائمی را از سرقت یک مشت گوسفند دور نگه دارید. ارتقاهای فنی سرگرم کننده هستند، تصاویر بصری جذاب هستند، و برخی از میدان های نبرد پازل مانند بسیار چالش برانگیز هستند.تاور یه عنوان یکی از بهترین بازی های اپل می باشد.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

Cards of Terra

Part Solitaire، Part Magic: The Gathering، این بازی پازل مبتنی بر کارت، از شما می‌خواهد که کارت‌ها را از طریق مبارزه پاک کنید تا کارت‌های طلایی را که باید جمع‌آوری کنید، آشکار کنید. در اینجا کمی استراتژی وجود دارد زیرا یاد می‌گیرید که چگونه کارت‌ها را با توانایی‌های ویژه در برابر یکدیگر به بهترین شکل اجرا کنید، اما اصول اولیه گیم‌پلی را می‌توان در حدود پنج دقیقه تسلط یافت.

The Battle of Polytopia

مانند یک نسخه جیبی از Civilization، Polytopia همه چیز در مورد رشد شهر شما و ساختن یک امپراتوری است. اما مطابق با مفهوم جیبی، شما فقط 30 چرخش برای کسب پیروزی خواهید داشت. درخت فناوری برای تحقیق، جنگجویان برای آموزش، امپراطوری های همسایه برای فتح و غیره وجود دارد. و می توانید به صورت انفرادی یا چند نفره بازی کنید.

Dadish 2

شما یک تربچه در یک پلتفرمر هوشمند هستید که شما را به چالش می کشد تا فرزندان خود را در حین پریدن، دویدن و طفره رفتن جمع آوری کنید – می دانید، همه کارهای معمولی که در یک بازی پلتفرم اکشن انجام می دهید. گرافیک رنگارنگ و شایان ستایش و گیم پلی واضح است، که در یک بازی سریع مانند این ضروری است. و مکانیک بازی به کنار، شخصیت و جذابیت زیادی در اینجا وجود دارد، که برای اینکه شما را برای بازگشت بیشتر بازگرداند، کافی است.

Sky: Children of the Light

هر بازی به اکشن سریع یا رفلکس های سریع انقباض نیاز ندارد. می توان از برخی بازی ها مانند یک کتاب خوب لذت برد. Sky: Children of the Light یک بازی ماجراجویی جذاب است که در آن شما یک زمین بایر بیگانه عجیب را کشف می کنید، شخصیت های دیگر را کشف می کنید و با هم کار می کنید تا ستاره های افتاده را به آسمان بازگردانید. بازی پر از پازل های نسبتاً ساده ای است که شما را در دنیایی با طراحی زیبا به جلو سوق می دهد.

Williams Pinball

برخی از بازی های پین بال سیار به بازی های پین بال دزد فانتزی خارق العاده و با الهام از کارتونی متمایل هستند، اما ویلیامز پین بال به شما امکان دسترسی به ماشین های پین بال کلاسیک دنیای واقعی را می دهد. آنها به دقت با جزئیات غنی ارائه شده اند و دارای فیزیک به ظاهر دقیق هستند، بنابراین تجربه بازی به همان اندازه معتبر است که احتمالاً در آیفون دارید. این بازی شامل بازی انفرادی و همچنین مسابقات چند نفره است. ویلیامز یکی از پر طرفدارترین و بهترین بازی های ایفون می باشد.

SimCity BuildIt

با SimCity BuildIt شهر خود را بسازید. مانند نسخه کامل این بازی برای دسکتاپ، SimCity BuildI به شما امکان می دهد تمام تصمیمات کلیدی را بگیرید – جاده ها و ساختمان ها کجا می روند، چگونه بودجه محدود خود را خرج کنید، و چگونه افزایش جمعیت، ترافیک و آلودگی را کنترل کنید. قدرت شگفت انگیزی در اختیار شماست، مانند توانایی اضافه کردن مکان های دیدنی معروف به تمدن خود و تجارت با بازیکنان دیگر که شهرهای خود را می سازند.

ادامه بهترین بازی های ایفون

Monument Valley

بهترین بازی های آیفون

Monument Valley ممکن است بهترین بازی موبایل تمام دوران باشد. این یک معمای شیطانی باهوش است که در محیط هایی اتفاق می افتد که از Escher الهام می گیرد. شما برج ها و اشیاء دیگر را می چرخانید تا مسیرهایی را ایجاد کنید که برای رسیدن به انتهای هر سطح باید از آنها عبور کنید.

pink (game)

این همان بازی‌ای است که می‌توانید تصور کنید اگر اندی وارهول در عصر آیفون زندگی می‌کرد، می‌ساخت. هر سطح یک پازل متفاوت است و ماهیت پازل لزوماً مشخص نیست تا زمانی که شروع به بازی با آن نکنید. شاید لازم باشد تمام قطعات روی صفحه را به یک رنگ رنگ آمیزی کنید، یا شاید لازم باشد لوله ها را مجدداً تراز کنید یا فلامینگو را تشویق کنید تا از صفحه خارج شود. تنها وجه اشتراک هر سطح این است که هر صفحه در نهایت باید کاملاً صورتی شود تا به چالش بعدی بروید. و هنگامی که هر پازل پاک می شود، میل به نشانه موسیقی رضایت بخش خواهید داشت.

Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe یکی از آن بازی‌های اکشن سریع است که برای خوب شدن در آن به تمرین زیادی نیاز دارد، به خصوص اگر دیگر 17 سال ندارید. این تا حد زیادی به دلیل مکانیک اصلی بازی است: شما ماشین‌های موشک‌دار را در یک میدان بزرگ کنترل می‌کنید و باید با آنها مانور دهید تا توپ مسخره‌ای بزرگ را به سمت دروازه حریف حرکت دهید. شما در اطراف زمین انفجار خواهید داشت و بیشتر وقت خود را صرف پرواز در هوا برای ضربه زدن به توپ و منحرف کردن ماشین حریف خود خواهید کرد. این سرگرم کننده است اما گیج کننده است، و فیزیک شناور نیاز به عادت کردن دارد. اما وقتی همه چیز در نهایت کلیک می کند، کاملاً اعتیاد آور است.

Doodle Jump 2

احتمالاً هرگز از Doodle Jump خسته نخواهید شد. در حالی که برخی از بازی‌های مفهومی بالا و داستان محور می‌توانند در نهایت کهنه شوند، چیزی ماندگار در این بازی اکشن وجود دارد که در آن باید از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر بالاتر بروید. و تنوع شگفت‌انگیزی در اینجا وجود دارد، چه مکانیک‌های تصادفی بازی (جت‌پک‌های گاه به گاه به شما کمک می‌کنند تا بالا بروید، در حالی که برخی از سکوها خطرناک یا کشنده هستند) یا تغییرات بصری همیشه در حال تغییر. اما مراقب باشید: تعداد تبلیغات در این بازی نسبت به سایر بازی های این لیست می تواند آزار دهنده باشد.

Froglike: The Frog Roguelike

عنوان این بازی گویای همه چیز است. شما نقش یک قورباغه قهرمان را در یک نسخه باتلاقی از یک خزیدن در سیاهچال هک و اسلش به صورت رویه ای ایجاد می کنید. اما به جای سیاه چال، روی پدهای لیلی می پرید، لیلی زمان را روشن نگه می دارید (تا جایی که می توانید روی آن بنشینید) و از حشرات شرور دوری کنید.

Data Wing

بهترین بازی رایگان آیفون

بهترین بازی رایگان آیفون

مجهز به یک سفینه فضایی مثلثی شکل سیارک‌ها با هر سه کنترل (چپ، راست و توقف)، سطوح سخت و دوبعدی Data Wing را با مکانیک‌های بازی مسابقه‌ای خیابانی هدایت می‌کنید. و در حالی که بازی به عنوان یک مسابقه ساده شروع می شود، عمق شگفت انگیزی در اینجا وجود دارد: پازل ها، آزمایش های زمان بندی شده و حتی کمی عمق داستان.

Supremacy

آیا علاقه ای برای درگیری بین المللی دارید؟ اگر چنین است، باید Supremacy 1914 را امتحان کنید. این یک بازی استراتژیک بلند مدت است که در آن شما و تعداد زیادی از افراد دیگر در طول چند هفته یا حتی چند ماه در طول جنگ جهانی اول بازی می کنید. شما انتخاب می کنید که می خواهید به عنوان کدام یک از کشورهای درگیر در مناقشه بازی کنید، و سپس مسیری را که فکر می کنید برای آن بهترین است انتخاب می کنید، خواه تقویت قدرت نظامی آن، تقویت اقتصاد آن، یا انشعاب به فناوری جدید تجربی.

پیشنهاد خرید: خرید ps5

تاریخ در اینجا فقط یک الگو است و تصمیماتی که می گیرید می تواند نتیجه جنگ را کاملاً تغییر دهد. با طولانی شدن هر بازی، به زودی خود را کاملاً در دنیای Supremacy 1914 جذب خواهید کرد، و با تنوع بسیار زیادی در بین کشورهای مختلف، می توانید بارها و بارها بازی کنید و همچنان متوجه شوید که هر بازی کمی متفاوت است. supermacy یکی از بهترین بازی های ایفون در این سال می باشد.

Super Fowlst 2

Super Fowlst 2 به وضوح دیوانه است. شما یک جوجه بین‌بعدی هستید که قادر به پرواز در اطراف یک پیچ و خم ایجاد شده رویه‌ای هستید، و وظیفه دارید شیاطین را قبل از اینکه با پرتابه‌های مرگبار خود به شما برخورد کنند، متوقف کنید. می‌توانید با شکستن جعبه‌ها و جمع‌آوری سکه‌ها از قدرت‌آپ‌ها استفاده کنید و از سطحی به سطح دیگر حرکت کنید تا ببینید چه جنون بعدی در انتظار شماست. انگشتان خود را آماده کنید، زیرا باید ضربه های زیادی را انجام دهید تا مرغ خود را در هوا نگه دارید (بر خلاف Flappy Bird یا بازی قدیمی Joust).

Golf Odyssey

Golf Odyssey که توسط توسعه‌دهنده‌اش به عنوان «یک بازی آرامش‌بخش و ذن» نام‌گذاری شده است، یک بازی گلف 8 بیتی به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل آرکید است که یک دوره جدید را به صورت روزانه ارائه می‌دهد. می‌توانید بازی را با یک دست بازی کنید و توپ را در زمین‌های کوهستانی تاریک با پس‌زمینه‌های نئونی برانید.

Genshin Impact

بهترین بازی آیفون رایگان

بهترین بازی آیفون رایگان

Genshin Impact یک تازه وارد در صحنه موبایل، ثابت کرد که مخالفان اشتباه می کنند که یک عنوان واقعی و با کیفیت کنسول در موبایل کاملا امکان پذیر است. این کاملا خیره کننده است، با مجموعه ای از شخصیت ها برای جمع آوری، دنیای گسترده ای برای کاوش، و سرگرمی های فراوان.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

فهرست لایه‌های Genshin Impact، نقشه Genshin Impact، فهرست کدهای Genshin Impact و راهنمای بنر بعدی Genshin Impact را بررسی کنید تا به شما در شروع کار کمک کند.این بازی هم در بین بهترین بازی های ایفون و هم کنسول قرار دارد.

Marvel Contest of Champions

Marvel Contest of Champions

این بازی مبارزه ای فوق العاده نرم به شما امکان می دهد از صفحات کتاب های کمیک مارول تیم هایی پر از قهرمانان و شرور بسازید. تقریباً همه شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول قابل بازی هستند، از استار لرد نگهبانان کهکشان گرفته تا Spider-Gwen از Spider-Verse، و مبارزات در مکان‌های پویا و قابل تشخیص اتفاق می‌افتد.

با این حال، اگر علاقه زیادی به مارول ندارید، مشکلی نیست – گرافیک فوق‌العاده Contest of Champions و گیم‌پلی دقیق آن به اندازه کافی خاص است که هر کسی از آن لذت ببرد. این بازی کی از بهترین بازی های ایفون رایگان می باشد.

Crossy Road

بازی کلاسیک Frogger یک چرخش قرن بیست و یکمی در Crossy Road دارد. به بازیکنان این امکان را می دهد که یکی از تعدادی شخصیت انسانی یا حیوانی را کنترل کنند، بازی حول یک هدف ساده ساخته شده است: عبور از جاده بدون اینکه در اثر ترافیک مسطح شوید. جوایز شامل شخصیت‌های اضافی است که می‌توان با سکه‌هایی که با انجام منظم بازی به دست می‌آیند، خریداری کرد.

New Star Manager

New Star Manager

یک بازی مدیریت ورزشی در رگه های مجموعه محبوب Football Manager، New Star Manager شما را مسئول یک باشگاه بیمار می کند و این را به شما واگذار می کند تا ثروت آنها را بچرخانید. این بدان معنی است که شما تقریباً بر هر جنبه ای از تیم، از اسپانسر گرفته تا کیت، سلطنت آزاد دارید.

به‌عنوان یک بازی رایگان، New Star Manager نمی‌تواند مجوز بسیاری از شناخته‌شده‌ترین نام‌های تجاری فوتبال را صادر کند، اما این موضوع به ندرت مهم است – چه پیروزی بر یک ستاره بی‌ثبات، یا خوش‌گویی مطبوعات محلی، همیشه جزئیات زیادی وجود دارد که شما را حفظ کند. غوطه ور شده است. شما میتونید این بازی که یکی از بهترین بازی های ایفون رایگان می باشد از اپب استور دانلود کنید.

Stranger Things: The Game

پدیده پیرامون سریال علمی تخیلی نتفلیکس Stranger Things به شدت از یک نوستالژی فرهنگی جمعی نشأت می گرفت. بنابراین، مناسب است که اقتباس بازی Stranger Things مانند یک بازگشت کنجکاو به نظر می رسد. این بازی تحسین‌شده با نسخه‌های پیکسل‌شده شخصیت‌ها و مکان‌های نمایش، پلتفرم‌سازی ساده، نقش‌آفرینی و عناصر پازل را به داستان اضافه کرد و ترکیبی عجیب، اگر نگوییم کاملاً نوآورانه، ایجاد کرد.

دنباله بعدی، Stranger Things 3: The Game نیز منتشر شد تا به فصل سوم سریال متصل شود، اما کاملاً جادوی نسخه اصلی را تسخیر نکرد. این بازی یکی دیگر از بهترین بازی های ایفون رایگان می باشد.

سخن نهایی درباره بهترین بازی های ایفون

اگر از کاربران مشتاق آیفون هستید، می‌دانید که بازی یکی از بهترین راه‌ها برای گذراندن زمان در حال حرکت است. اما با گزینه های بسیار زیادی که در اپ استور موجود است، پیدا کردن بازی مناسب برای مطابقت با ترجیحات شما می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای جامع بهترین بازی های آیفون را گردآوری کرده ایم. چه عاشق اکشن سریع، ماجراجویی های نقش آفرینی همهجانبه یا معماهای مغز خردکن باشید، انتخاب ما شما را تحت پوشش قرار داده است. ما هزاران عنوان را بررسی کرده‌ایم تا بهترین را برای شما به ارمغان بیاوریم تا بتوانید زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف بازی کنید. بنابراین، بنشینید، استراحت کنید و برای کشف برخی از اعتیادآورترین، سرگرم کننده ترین و چالش برانگیزترین بازی های موجود برای آیفون خود آماده شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =