بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بازی های استراتژیک نقش مهمی در چشم انداز بازی های موبایل ایفا کرده اند. خواه این مسابقه در زمان واقعی بازیکن در مقابل بازیکن باشد یا پازل های مستقل تک نفره باشد. لیست بهترین بازی های استراتژیک اندروید بیشتر مورد استفاده گیمرهایی که علاقه زیادی به بازی کردن گیم های استراتژیک در گوشی ها اندروید هستند، قرار می گیرد.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بازی‌های استراتژی اغلب مغز ما را به مکان‌هایی می‌برند که فکر نمی‌کردیم می‌توانیم برویم و  آنها مغز ما را به سطح بعدی می‌برند. یانگ سنتر لیستی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید را گردآوری کرده ایم تا بتوانید مطابق با دلخواه خود استراتژی داشته باشید.

1. XCOM 2 :

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در این بازی افرادی قلمرو را فتح کردند و بر این سیاره حکومت می کنند. آنها آینده ای روشن را برای کسانی می دهند که با روش های آنها مطابقت دارند، اما کسانی را که چنین نمی کنند نابود می کنند. برای مبارزه با این مهاجمان، سازمانی به نام XCOM تشکیل شد تا از بشریت محافظت کند، یک مقاومت جهانی را آغاز کند و دوباره زمین را پس بگیرد. به عنوان یکی از اعضای XCOM، باید با رفقای خود برای شکست دادن بیگانگان و بازپس گیری زمین برای بشریت کار کنید.

این بازی در صدر فهرست بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی قرار گرفته است. Feral Interactive، توسعه دهندگان این بازی، برخی از بهترین استراتژی هایی را که تا به حال در هر بازی موبایلی پیدا کرده اید، ایجاد کرده اند. گزینه های زیادی در اختیار شما وجود دارد که چگونه می توانید به مرحله های مختلف نزدیک شوید و به پیروزی برسید.

این بازی همچنین دارای ماموریت های متعدد و چهار بسته DLC شامل ماموریت های داستانی، تجهیزات، انواع سربازان و حاکمان بیگانه قدرتمند است که شما را برای مدت زمان قابل توجهی مشغول می کند. علاوه بر این، این بازی برای اندروید بهینه شده است و دارای یک رابط طراحی شده است.

در حالی که XCOM 2 Collection گران است، قیمت آن به دلیل کیفیت و جلای موجود در بازی ارزش آن را دارد. به راحتی XCOM را به بهترین بازی استراتژی اندروید تبدیل می کند، با در نظر گرفتن تمام محتوا و ویژگی های بازی، می توانید ببینید که به راحتی یکی از کامل ترین بازی های موبایل موجود است و ارزش وقت گذاشتن شما را دارد.

پیشنهاد خرید: بهترین بازی های افلاین اندروید

2. The Banner Saga 1 and 2

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

این مجموعه استراتژیک مبنی بر داستان شامل رهبری قبیله وایکینگ‌ها و وارل‌ها (غول‌هایی با شاخ‌هایی که از پیشانی‌شان سرچشمه می‌گیرد) می باشد. به عنوان رهبر قبیله خود، باید منابع خود را عاقلانه مدیریت کنید، تصمیمات رهبری شجاعانه بگیرید و در طول نبرد حملات مهمی انجام دهید تا به قبیله خود اجازه بقای خود را بدهید.

دلیل اینکه The Banner Saga در لیست بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی رتبه بالایی دارد این است که برخلاف برخی از بازی‌های مبنی بر داستان، انتخاب‌هایی که در Banner Saga انجام می‌دهید می‌تواند مسیر مرحله ها را کاملاً تغییر دهد. انتخاب های شما واقعاً در این بازی مهم هستند، بنابراین ضروری است که قبل از اقدام، زمان زیادی را صرف تصمیم گیری خود کنید. این به خصوص به این دلیل است که بازی دارای ویژگی ذخیره و بارگذاری مجدد نیست، به این معنی که اگر پاسخ خود را بهم ریخته یا دوست ندارید نمی توانید به عقب برگردید و تصمیم خود را تغییر دهید. آنچه که می بینی همانست که بدست می آوری.

ممکن است در ابتدا یک شکست به نظر برسد، اما وقتی بیشتر به آن نگاه کنید، متوجه می شوید که ایده خوبی است. شما سنگینی هر انتخاب مهمی را که انجام می دهید احساس می کنید که جریان بازی را جذاب تر می کند. در کنار کنترل‌های خوب، شخصیت‌های عالی و جلوه‌های بصری، جای تعجب نیست که چرا سری The Banner Saga در بازی‌های مستقل موفق شده است. این مجموعه را به یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید تبدیل کرده است.

3. XCOM: Enemy Within

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

اگر به دنبال یک بازی استراتژیک شگفت‌انگیز هستید که شما را برای ساعت ها مشغول کند، دیگر به دنبال آن نباشید زیرا XCOM: Enemy Within انتخاب ایده‌آلی برای شماست. تازه واردان مخصوصاً به دردسر می‌افتند، زیرا نه تنها می‌توانید بازی اصلی را با شکوه تمام تجربه کنید، بلکه از مزایای اضافی گسترش و تمام محتوای دیوانه‌وار آن نیز برخوردار هستید. XCOM: Enemy Within توسعه مستقل XCOM: Enemy Unknown، بازی استراتژی سال 2012 است. این بازی دارای گیم پلی Enemy Unknown اما با محتوای سرگرم کننده و جذاب تر است.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

با افراد جدید، توانایی ها، نقشه ها، دشمنان، ماموریت ها و حالت های چندنفره، XCOM: Enemy Within  بازی کلی را به سطح کاملاً جدیدی از قابلیت پخش مجدد و چالش می برد. یک بازی که در ابتدا باورنکردنی است. این امکان را به XCOM: Enemy Within می دهد تا یک تجربه بازی جدید را برای سبک استراتژی ارائه دهد و بازی ای است که به لیست بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی جای دارد.

4. Company of Heroes

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

یک بازی استراتژیک که در بازی مانند جنگ جهانی دوم می باشد. Company of Heroes دارای محیط‌های مبارزه پویا، تکنیک های مدرن بر اساس جوخه و کمپین‌های جذاب برای لذت بردن شماست. علاوه بر این، بازی برای اندروید بهینه شده است و امکان اجرای سریع تاکنیک ها را در طول نبردهای شدید فراهم می کند.

هرکسی که از بازی‌های استراتژی لذت می‌برد، باید حتماً بازی Company of Heroes را در نظر بگیرد. شما دارایی های بازی خود را فقط با در نظر گرفتن اهداف و تقویت یا ارتقای واحدهای خود در میدان جنگ به دست می آورید. این بازی همچنین بدون تاخیر اجرا می‌شود و دارای گیم پلی آسان برای یادگیری است که به هر کسی اجازه می‌دهد بازی را بردارد و آن را بازی کند. بدون اشتراک ماهانه یا تبلیغاتی که زمان بازی شما را قطع نمی کند، Company of Heroes یک توصیه بهتر برای هر طرفدار بازی استراتژی است.

5. Total War: Medieval II

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در زمانی برای بازی Total War: Medieval II به یک کامپیوتر عظیم و سریع نیاز داشتید. اکنون با قدرت تکنولوژی و گسترش بازی های موبایلی؛ شما می توانید یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی تمام دوران را بازی کنید. علاوه بر این، موبایل هیچ محتوایی را از بازی اصلی قطع نمی کند. قرار دادن یک بازی با حجم و گرافیک زیاد بر روی تلفن همراه با ویژگی های خود، همراه است. چیزی که خواهید یافت یک تجربه خوب است. فقط تا زمانی که یک تلفن یا تبلت جدیدتر داشته باشید. این کلاسیک همیشه به لیست بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی ما راه پیدا می کند.

6. Build Master: Open Fire

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

خلاصه بازی از این قرار است که زمین در آستانه تمام شدن منابع است و انسان ها برای زنده ماندن چاره ای جز مهاجرت به سرزمین دیگری ندارند. با این حال، کشورهای سراسر جهان در تلاش هستند تا اولین کسانی باشند که سیاره ای قابل زندگی برای خود و مردم خود پیدا کنند، که به این معنی است که این مسابقه با زمان است. در حین سفر در فضا، کشتی شما دچار اختلال می شود و مجبور می شوید در سیاره ای ناشناخته فرود بیایید. برای اتحاد مجدد با همراهان خود، باید محیط را از مهاجمان پاک کنید.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

چیزی که Build Master: Open Fire را بسیار خاص می کند این است که ترکیبی از چندین بازی مانند Kingdom Builder و بازی های gatcha است تا چیزی کاملا منحصر به فرد و سرگرم کننده بسازد. همچنین گذراندن مراحل نیازی به پرداخت هزینه نیست، بنابراین می توانید تا زمانی که به بازی ادامه می دهید و این بازی را در لیست بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی قرار دهید.

7. Into the Breach

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بازی Into the Breach که برای اعضای اندرویدی در دسترس است، به گیمرها اجازه می‌دهد تیمی را رهبری کنند تا جهان را از تهدیدهای بیگانه نجات دهند. در نبردها شرکت کنید و تجهیزات قدرتمندی را برای نبرد با دشمنان، دفاع از شهرها و برنامه‌ریزی استراتژی نهایی برای شکست دادن مخالفان خود بسازید. در حالی که بازی بسیار وحشیانه است، طول کوتاه نبردها و تنوع بی حد و حصر بازی، بازی را به یک تجربه اعتیاد آور تبدیل کرده است. با گیم پلی هیجان انگیز، چالش برانگیز، تفکر برانگیز و به شدت پاداش دهنده، Into the Breach یک جواهر تاکتیکی است که شما را برای کسب اطلاعات بیشتر به جنگ باز می دارد.

8. The Wild Kingdom/Wild Animal Wars

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در این بازی که با گرگ ها در سراسر جهان شریک شوید و در هنگام کاوش و شکار، تلاش برای زنده ماندن با دیگر دسته های گرگ مبارزه کنید. به عنوان رهبر گله شما، وظیفه شما این است که گرگ های خود را به مراحل بالاتر هدایت کنید، از خانه خود دفاع کنید. The Wild Kingdom/Wild Animal Wars با گیم پلی استراتژی، نقشه جهانی با چالش های مختلف و توانایی ایجاد اتحاد با سایر گروه های گرگ، تجربه ای بی نظیر در ژانر استراتژی است.

علاوه بر این، جریان‌های بی‌پایان زمان‌های ساخت سریع، بازی را به یک تجربه لذت‌بخش و آرامش‌بخش تبدیل می‌کند. The Wild Kingdom همچنین دارای انیمیشن های زنده ای است که تماشای آنها جذاب است و سازندگان همیشه به نظرات توجه می کنند تا بازی را بهبود ببخشند. بنابراین اگر با یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید به‌دنبال گذراندن اوقات خوشی هستید، Wolf Pack: The Wild Kingdom/Wild Animal Wars تجربه‌ای است که مطمئناً ارزش امتحان کردن دارد.

9. World of Asterra: Dragons Rise

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

یک بازی استراتژیک به سبک سندباکس که در لیست بهترین بازی های استراتژیکی اندروید قرار دارد و در آن باید از مهارت های خود در جنگ، زمین و تاکتیک ها برای کنترل نبردها به نفع خود و دستیابی به پیروزی استفاده کنید. خدایان Asterra دیگر در اطراف نیستند و هیولاها اکنون در سراسر زمین ظاهر می شوند. این به شما بستگی دارد که گروهی از قهرمانان ایجاد کنید تا دشمنان را خنثی کنید و خداوندی شوید که Asterra را به شکوفایی بازگرداند. با گرافیک سه بعدی معتبر و داستانی حماسی، World of Asterra: Dragons Rise نباید از دست داد.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

10. Warhammer 40000: Tacticus

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

یک بازی استراتژی جدید که در آن گیمرها از جنگجویان قدرتمند برای ساختن یک ارتش توانا استفاده می کنند که می تواند کهکشان را از مقاومت پاک کند. تیم خود را با بهترین تجهیزات ارتقا دهید و توانایی های آنها را در میدان جنگ افزایش دهید. چه یک طرفدار جدید Warhammer یا یک کهنه سرباز، با پیشرفت در بازی با چالش های زیادی در Tacticus روبرو خواهید شد. از کمپین‌های PvE و رویدادهای زنده گرفته تا Guild Raids و PvP، Tacticus از نظر محتوا چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

برای تازه واردان Warhammer، Tacticus یک نقطه شروع عالی است زیرا شامل روش های متعددی برای به دست آوردن تکنیک های استراتژی درخشان و گیم پلی جذاب است. در حالی که بازی نسبتاً دشوار است، شما را سرپا نگه می دارد و به شما امکان می دهد در بازی بمانید. Tacticus نمونه ای از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی است.

11. Primitive Era

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

خلاصه بازی که شما به عنوان رئیس یک روستای تازه بازی کنید و به مردم خود کمک کنید زنده بمانند. در این دوران، انسان‌ها مجبور هستند که از غارهای خود به دلیل فوران‌های آتشفشانی مخرب، تخلیه شوند. پس از گذراندن یک سفر طولانی برای یافتن خانه جدید، سرانجام انسان ها قاره ای مناسب برای سکونت و خانه نشینی پیدا کردند. اکنون وظیفه شما ساختن و توسعه دهکده ای است که می تواند به یک شهرک بسیار متمدن تبدیل شود. در دوره ابتدایی، شما حیوانات ماقبل تاریخ را رام می‌کنید، مناطقی را کشف می‌کنید، جنگجویان را به روستای خود جذب می‌کنید و یک قبیله اصلی می‌سازید که در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود.

چیزی که Primitive Era را ایده آل می کند این است که یک ماجراجویی جذاب را برای یک تجربه تک نفره ارائه می دهد. سبک کارتونی به بازی اجازه می دهد تا بر سرگرمی تمرکز کند. علاوه بر این، Primitive Era از ژانرهای دیگر مانند gacha الهام گرفته است، اما شما می توانید بدون پرداخت هزینه، مرحله ها را در بازی به پیش ببرید.

12. Warhammer 40,000: Mechanicus

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

Warhammer 40,000: Mechanicus یک بازی استراتژیک است که مانند XCOM بازی می کند، با این حال، دارای اصالت با پیچ و تاب منحصر به فرد در گیم پلی می باشد. در دنیای Warhammer 40,000، شما کنترل گروهی از انسان های پیشرفته سایبرنتیک را در حالی که یک سیاره بیگانه را کشف و کنترل می کنید. با مجموعه ای عظیم از اسلحه ها، تله ها و تجهیزات اتاق ها را پاکسازی می کنید و دشمنان را از بین می برید و مانند Tacticus، Mechanicus واقعاً راه خود را به بهترین لیست بازی های استراتژیک اندرویدی باز می کند.

13. Worms W.M.D: Mobilize

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

اگر عاشق بازی‌های استراتژیک هستید و بازی Worms را امتحان نکرده‌اید، پیشنهاد ما برای شما بازی Worms است که آن را بازی کنید. این بازی، از بازی کلاسیک Worms Armageddon از دهه 1990 الهام گرفته است، اما به بازی احساس مدرن تری می دهد. Worms W.M.D: Mobilize هنوز همان پلتفرم استراتژیک است که شما می شناسید و دوست دارید. یک بخش پولی نیز دارد که امکانات بازی را چند برابر می کند و آنقدر منحصر به فرد است که در لیست بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی قرار می گیرد.

پیشنهاد خرید: بهترین بازی های ps4 2023

14. Civilization VI

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بازی Civilization یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی است و Civilization VI در دستگاه های تلفن همراه اندرویدی قابل بازی است. البته، با چند ترفند UI برای تطبیق بهتر آن برای موبایل. علاوه بر این، فرمان دادن به تمدن مورد نظر شما در تلفن همراه بسیار عالی است و باعث می شود ساعت ها به طور مداوم استراتژی داشته باشید. در نتیجه، ما بازی آن را در تبلت اندرویدی توصیه می‌کنیم و برای کسانی که دستگاه‌های قدیمی‌تری دارند می توانند استفاده کنند .

سخن پایانی در مورد بهترین بازی های استراتژیک اندروید :

در این بخش یانگ سنتر بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی را برایتان نام برده و خلاصه هر بازی را توضیح داده است و شما می توانید هر سوال و مشکلی داشتید از طریق راه های ارتباطی، با ما در میان بگذارید و کارشناسان یانگ سنتر در اسرع وقت پاسخگو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =