بلاگ, معرفی بازی

تاریخ انتشار و داستان بازی Like A Dragon Infinite Wealth

تاریخ انتشار و داستان بازی Like A Dragon Infinite Wealth

تاریخ انتشار Like A Dragon Infinite Wealth چه زمانی است؟ Like A Dragon Infinite Wealth مانند اژدها 8 است و تحول بزرگ بعدی برای فرنچایز Yakuza است. به گفته استودیوی Ryu Ga Gotoku، هدف اصلی این بازی به دنبال گردآوری گذشته و آینده این سری است. اما، بازی کی منتشر می شود؟

استودیو Ryu Ga Gotoku وارد دوره جدیدی برای این سری می شود، Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در راه است و پیش درآمدی برای این بازی است که داستان Kiryu را بین Yakuza 6 و این بازی پوشش می دهد. Like A Dragon Infinite Wealth به زودی برای Xbox، PC، PS5 و PS4 عرضه می شود و ما در نهایت جزئیات بیشتری در اختیار داریم.

پنجره تاریخ انتشار Like A Dragon Infinite Wealth

تاریخ انتشار Like A Dragon Infinite Weath برای اوایل سال 2024 برای PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC تعیین شده است. این موضوع در تریلر جدیدی از بازی در نمایشگاه Xbox Games Showcase 2023 در طی جشنواره بازی تابستانی 2023 تایید شد.

بازی جدید: خرید اکانت قانونی mortal kombat 1

هنوز زمان زیادی تا بازی باقی مانده است و به این معنی است که ما می توانیم مانند اژدها Gaiden: The Man Who Erased His Name را قبل از آن بازی کنیم. تا این تاریخ انتشار، ما در جریان داستان کامل قرار خواهیم گرفت.

داستان بازی Like A Dragon Infinite Wealth

داستان Like A Dragon Infintie Wealth از پایان Yakuza: Like A Dragon شروع می‌شود و کیریو و ایچیبان را به عنوان قهرمان‌های دوگانه بازی می‌کند. داستان بر گذشته سریال و همچنین آینده متمرکز است و Kiryu نماینده گذشته و Ichiban نماینده آینده است.

مدل موی روباه نقره‌ای جدید Kiryu برای داستان و روایت بازی معنای خاصی دارد، اما استودیوی RGG در مورد جزئیات در رونمایی بازی نگران بود. با این حال، صدای تعدادی از شخصیت‌ها در تریلر رونمایی از بازی شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که شخصیت‌های هر دو دوره باز خواهند گشت.

تیزر گیم پلی بازی Xbox Games Showcase در ژوئن 2023 به ما نشان داد که این بازی همچنین ایچیبان را به آمریکا می فرستد، زیرا او در ساحل ساحلی در ایالات متحده غرق شده است. این بدان معناست که ما احتمالاً چندین مکان را در بازی خواهیم دید.

گیم پلی Like A Dragon Infinite Wealth

گیم پلی Like A Dragon Infinite Wealth شبیه چیزی است که در Yakuza: Like A Dragon دیدیم. این یک بار دیگر یک JRPG خواهد بود، نه یک عنوان اکشن.

اما، کیریو زمانی که در نقش او بازی می‌کنید، مهمانی خاص خود را خواهد داشت که یک تغییر بزرگ برای سریالی است که همیشه بر روی مجموعه‌ای از شخصیت‌های اصلی تمرکز داشته است. این ما را به این باور می رساند که Kiryu و Ichiban در ادامه مسیرهای بسیار متفاوتی خواهند بود که در تریلر ژوئن 2023 تکرار شد.

بازی جدید: خرید اکانت قانونی EA Sports FC 24

بنابراین تمام جزئیات در مورد ثروت بی نهایت مانند اژدها وجود دارد. ممکن است در حال حاضر کمی باشد، اما راه زیادی تا انتشار داریم، بنابراین باید قبل از تاریخ انتشار Like a Dragon Infinite Weath، چیزهای بیشتری از بازی در سال 2023 ببینیم. در حالی که منتظر هستید، چرا کل حماسه موجود در لیست بازی‌های Game Pass و همچنین بهترین بازی‌های RPG موجود در حال حاضر را بررسی نکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =