اخبار, بلاگ

تاریخ انتشار Call Of Duty: Warzone Mobile اعلام شد و به زودی است

تاریخ انتشار Call Of Duty: Warzone Mobile اعلام شد و به زودی است

اکتیویژن به طور رسمی اعلام کرده است که بازی Call of Duty: Warzone Mobile در تاریخ 21 مارس راه اندازی خواهد شد. علیرغم نام، این بازی دارای هر دو بازی نبرد رویال و چند نفره سنتی است. این بازی همچنین دارای پیشرفت مشترک در Call of Duty: Modern Warfare III و Warzone است.

پیشنهاد خرید: خرید بازی fc24

تاریخ انتشار Call Of Duty: Warzone Mobile اعلام شد و به زودی است

Warzone Mobile در iOS و Android در دسترس خواهد بود و Verdansk و Rebirth Island در هنگام راه اندازی با پشتیبانی از 120 بازیکن در مسابقه در Verdansk و 48 بازیکن در Rebirth Island در دسترس خواهند بود. برای بازی چند نفره، نقشه های مورد علاقه طرفداران مانند Shipment، Shoot House و Scrapyard وجود خواهد داشت. برخی از حالت‌های موجود عبارتند از Team Deathmatch، Domination، Kill Confirmed، و Search & Destroy، از جمله نسخه‌های هاردکور اینها.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

البته در حال حاضر یک بازی محبوب Call of Duty برای موبایل به نام Call of Duty Mobile وجود دارد. اسنادی که به عنوان بخشی از پیشنهاد نظارتی مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد منتشر شد، نشان داد که انتظار می‌رود Call of Duty Mobile با راه‌اندازی Warzone Mobile حذف شود. GameSpot برای دریافت توضیحات بیشتر در مورد این موضوع با Activision تماس گرفته است.

Warzone Mobile مدتی است که از طریق یک برنامه دسترسی زودهنگام با انتشار محدود در دسترس بوده است، بنابراین ممکن است قبلاً برخی از فیلم‌ها را دیده باشید. Activision گفت که از دوره دسترسی اولیه برای جمع‌آوری بازخورد، رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی استفاده کرده است، با این هدف که بازی در زمان عرضه به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

زمان نشان خواهد داد که آیا این اتفاق می افتد، اما Activision گفت که در حال حاضر ده ها به روز رسانی قابل توجه را در طول آزمایش اولیه منتشر کرده و “هزاران” باگ را برطرف کرده است.

تاریخ انتشار Call Of Duty: Warzone Mobile اعلام شد و به زودی است

تاریخ انتشار Call Of Duty: Warzone Mobile اعلام شد و به زودی است

همه کسانی که پیش ثبت نام کرده اند (50 میلیون قبلاً این کار را انجام داده اند) هنگامی که بازی در 21 مارس منتشر شود، این جوایز را دریافت خواهند کرد:

  • The Ghost “Condemned” Operator Skin
  • طرح‌های اسلحه M4 “Archfiend” و X12 “Prince of Hell”.
  • وینیل “Foes Flame”.
  • نشان “تاریک آشنا”.

با توجه به پیشرفت مشترک، این بدان معناست که بازیکنان می توانند در هر یک از سه بازی – Warzone Mobile، Modern Warfare III، یا Warzone – سطح بالاتری داشته باشند و سطح، باز کردن قفل و پیشرفت نبرد پاس خود را در هر سه بازی به اشتراک بگذارند. برای این کار بازیکنان باید با استفاده از شناسه Activision خود وارد سیستم شوند. همه بسته‌های فروشگاهی که بازیکنان ممکن است در Warzone یا Modern Warfare III خریداری کرده باشند، در Warzone Mobile در دسترس خواهند بود، به‌جز «تعداد کمی» بسته‌ها.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

Warzone Mobile توسط Solid State Studios، Digital Legends، Beenox و Activision Shanghai توسعه یافته است. کل Call of Du

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − شش =