اخبار, بلاگ

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای مارس 2024 فاش شد

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای مارس 2024 فاش شد

پلی استیشن پلاس چهار بازی رایگان در مارس 2024 ارائه می‌کند. که در ادامه بازی های رایگان پلی استیشن پلاس رو اشاره خواهیم کرد که میتواند با خرید پلاس از این بازی ها بصورت رایگان استفاده کنید.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای مارس 2024 فاش شد

این مجموعه شامل

sifu، یک داستان انتقام‌جویی در هنرهای رزمی است که در آن مرگ باعث پیری و تقویت مهارت‌های شما می‌شود. F1 2023، آخرین قسمت از حق رای دادن واقعی مسابقات فرمول 1؛ Hello Neighbor 2، یک بازی معمایی در مورد بررسی ناپدید شدن کودکان محلی; و Destiny 2: The Witch Queen، توسعه ای برای تیرانداز آنلاین محبوب Destiny 2 که دنیای جدیدی را برای کاوش و دشمنان جدید با قدرت های غیرعادی اضافه می کند.

پیشنهاد خرید: خرید بازی fc24

F1 2023 به بازیکنان این امکان را می دهد که فصل قبلی فرمول 1 را با رانندگان و تیم های دارای مجوز کامل تجربه کنند. بازی‌های Codemasters F1 به خاطر بازآفرینی هیجان و چالش مسابقه‌های پرسرعت شناخته می‌شوند. F1 2023 همچنین شامل یک حالت داستانی به روز شده و حالت F2 با درایورهای جدید و آینده در دنیای واقعی است.

در سیفو، شما نقش یک استاد کونگ فو را بازی می کنید که به دنبال انتقام از خانواده کشته شده خود است. یک طلسم مسحور به شما امکان می دهد به قیمت پیر شدن شخصیت خود از مرگ بازگردید و در طول زمان شما را قدرتمندتر و در عین حال شکننده تر می کند. این یک مکانیک ریسک-پاداش جذاب ایجاد می کند. این بازی پس از راه اندازی چندین به روز رسانی محتوا دریافت کرد و عرصه های جدید، چالش ها و اصلاح کننده های گیم پلی را اضافه کرد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

Hello Neighbor 2 در شهر به ظاهر آرام ریون بروکس، جایی که کودکان محلی ناپدید شده اند، می گذرد. هدف شما این است که رازهای شوم همسایگان خود، به ویژه آقای پیترسون مرموز را کشف کنید. مانند Hello Neighbor اصلی، شما مخفیانه در خانه ها می چرخید، سرنخ جمع آوری می کنید و از شناسایی ساکنان غیر دوستانه که از اسرار آنها محافظت می کنند فرار می کنید.

Destiny 2: The Witch Queen یک گسترش بزرگ برای FPS آنلاین محبوب است. دنیای تاج و تخت وهم‌آور Savathûn را برای کاوش، دشمنان Hive جدید که نور را در دست دارند، و سلاح‌ها و تجهیزات جدید عجیب و غریب برای کشف را اضافه می‌کند. Destiny 2 خود در پلی استیشن رایگان است و برای اجرای برنامه الحاقی لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =