آموزش, بازی ها, بلاگ

نحوه تغییر لباس در Spider-Man 2

نحوه تغییر لباس در Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 بار دیگر دارای انبوهی از لباس‌های مختلف برای عنکبوت‌های بازی است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه گزینه تغییر لباس مایلز و پیتر را باز کنید.

 خرید spider Man 2

نحوه تغییر لباس در Spider-Man 2

Spider-Man 2 بار دیگر لباس‌های متفاوت زیادی را برای پیتر پارکر و مایلز مورالس به نمایش می‌گذارد که علامت تجاری بازی‌های مرد عنکبوتی Insomniac است. باز کردن قفل لباس‌های جدید و امتحان ظاهر جدید برای دو قهرمان همسایگی، بار دیگر یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های این بازی است، درست مانند بازی‌های قبلی.

نحوه باز کردن و تغییر لباس در Spider-Man 2

نحوه تغییر لباس در Spider-Man 2

نحوه تغییر لباس در Spider-Man 2

ابتدا باید قفل منوی لباس و توانایی تغییر بین لباس‌های متعدد در مرد عنکبوتی 2 را باز کنید، زیرا از همان ابتدا نمی‌توانید این کار را انجام دهید. با این حال، قفل منو نسبتاً در اوایل بازی پس از انجام سومین ماموریت اصلی بازی به نام Show Me New York باز می شود.

در این ماموریت بازیکنان پیتر را کنترل می کنند و وظیفه یافتن کیف لباس را بر عهده دارند. پس از تعامل با کیف، منوی Suits باز می شود. برای رسیدن به آن، منو را با کلیک بر روی صفحه لمسی باز کنید، سپس با R1 یا L1 به برگه “Suits” بروید. در اینجا می توانید قفل کت و شلوارهای جدید را باز کنید و کت و شلواری را که می خواهید بپوشید تغییر دهید.

شما باید لباس‌هایی را که می‌خواهید با City Tokens و Parts بسازید که با تکمیل ماموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی قفل آن‌ها را باز می‌کنید. هنگامی که یک کت و شلوار می تواند ساخته شود، که با علامت سوال جایگزین شده با یک تصویر مشخص می شود، کت و شلوار مورد نظر خود را انتخاب کنید و X را نگه دارید تا آن را بسازید.

نحوه تغییر لباس در Spider-Man 2

می‌توانید اکثر لباس‌ها را ارتقا دهید تا گزینه‌های رنگی یا «سبک‌های» مختلف را برای آن‌ها باز کنید. این یک ویژگی جدید و منظم است که در بازی‌های قبلی اسپایدرمن Insomniac وجود نداشت. باز کردن قفل سبک های جدید بار دیگر به قطعات و نشانه ها نیاز دارد. هر کت و شلوار معمولاً سه گزینه رنگ آمیزی جدید را پس از ارتقا ارائه می دهد که واقعاً یک لایه جدید به گزینه های مختلف لباس در Spider-Man 2 اضافه می کند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

برای مثال لباس پیشرفته Peter’s 2.0 دارای سبک‌های واقعاً منظمی است که یکی از آنها مرا یاد توبی مگوایر اسپایدی محبوبم انداخت. این یک ویژگی جدید واقعا جالب است، پس حتما آن را امتحان کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =