بلاگ, نقد و بررسی

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage مانند چند بازی قبلی این سری نیست. مثل اودیسه نیست و مثل Origins نیست. این بازی‌ها هر دو سری را به چیزی بزرگ‌تر تبدیل کردند و صدها کوئست جانبی و عناصر RPG تازه‌یافته‌ای مانند غارت‌ها و دشمنان با سطوح اضافه کردند. آن بازی ها سرگرم کننده بود. من از کاوش در جهان های عظیم آنها برای ساعت های بسیار زیادی لذت بردم. اما در طول سال‌ها، من همچنین مشتاق بازگشت به ماجراهای کوچک‌تر و مخفیانه‌تر بودم که سریال را در سال 2007 آغاز کرد.

خرید اکانت قانونی Assassin’s Creed Mirage

و همانطور که یوبی سافت وعده داده است، Assassin’s Creed Mirage دقیقاً همین است. Assassin’s Creed Mirage شما را به زمانی برمی گرداند که مخفی کاری مهم بود، کوهنوردی یک پازل بود، دشمنان می توانستند با یک تیغه یواشکی اعزام شوند و قاتلان عنوان این سری در واقع قاتل بودند. Mirage برخی از عناصر نه چندان عالی را از کلاسیک‌ها نیز به ارمغان می‌آورد، اما در بیشتر موارد، باعث می‌شود تا به آنچه که بیش از یک دهه پیش بازی‌های Assassin’s Creed را بسیار محبوب کرده بود، با استقبال مواجه شود.

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

در دنیای همیشه در حال پیشرفت بازی، گرافیک به عاملی مهم در تعیین موفقیت یک عنوان تبدیل شده است. گیمرها میل به جلوه های بصری خیره کننده ای دارند که بتواند آنها را در دنیای بازی غوطه ور کند، و فرانچایز Assassin’s Creed به طور مداوم در این زمینه ارائه شده است. در این مقاله، عمیقاً به گرافیک نفس گیر آخرین قسمت، Assassin’s Creed Mirage خواهیم پرداخت. از مناظر گسترده گرفته تا جزئیات شخصیت های پیچیده، بررسی خواهیم کرد که چگونه این بازی استاندارد جدیدی را در دنیای گرافیک بازی ایجاد می کند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

گیم پلی Assassin’s Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage بازیکنان را به یک دنیای باز طراحی شده دعوت می کند که به طور یکپارچه دقت تاریخی را با گرافیک شگفت انگیز ترکیب می کند. تنظیمات بازی از مناظر پر جنب و جوش و عرفانی ایران باستان الهام گرفته شده است و این در هر پیکسل می درخشد. تپه های شنی بیابان تا جایی که چشم کار می کند امتداد می یابند، هر دانه شنی با آغوش گرم خورشید روشن می شود. با عبور از بازارهای شلوغ و کوچه های پر پیچ و خم شهر، تقریبا می توانید بوی ادویه های عجیب و غریب را حس کنید و بافت غرفه های پر جنب و جوش بازار را حس کنید. این گرافیک ها چیزی بیش از تصاویر بصری هستند. آنها یک تجربه هستند

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

 جزئیات شخصیت در بازی Assassin’s Creed Mirage

شخصیت‌های اصلی و آنتاگونیست‌های Assassin’s Creed Mirage با سطحی از جزئیات زنده می‌شوند که واقعاً خارق‌العاده است. هر شخصیت، از قاتل زیرک گرفته تا دشمنان سرسخت، با دقت بسیار دقیقی ساخته شده است. می‌توانید چین‌های لباس‌شان، زخم‌های نبردی که روی پوستشان حک شده، و عزم را در چشمانشان ببینید. هر شخصیت دارای شخصیت و عمق است و باعث می شود شما از نظر احساسی در سفر آنها سرمایه گذاری کنید.

واقع گرایی در حرکت بازیکنان

یکی از ویژگی های برجسته گرافیک Assassin’s Creed Mirage، واقع گرایی در حرکت است. این بازی از فناوری پیشرفته‌ای برای ضبط حرکت استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هر حرکتی روان و واقعی است. فرقی نمی‌کند که روی خرابه‌های باستانی، درگیر شدن در نبردهای شدید یا انجام ترورهای مخفیانه باشد، انیمیشن‌ها آنقدر روان و واقعی هستند که احساس می‌کنید در حال کنترل یک شخصیت در یک فیلم پرفروش هستید.

آب و هوا و روشنایی پویا

Assassin’s Creed Mirage فقط از گرافیک خارق العاده ای در هنگام آسمان صاف برخوردار نیست. همچنین در به تصویر کشیدن آب و هوا و روشنایی پویا عالی است. با شروع طوفان شن، شاهد تاریک شدن آسمان و کاهش دید خواهید بود. برخورد صاعقه در طول طوفان منظره ای نفس گیر ایجاد می کند و نحوه عبور پرتوهای خورشید از میان برگ های نخل به تجربه غوطه ور می افزاید. این محدوده پویا از آب و هوا و نور، تطبیق پذیری گرافیکی بازی را به نمایش می گذارد.

شگفتی های معماری

بازی در دورانی اتفاق می‌افتد که شگفتی‌های معماری باشکوه متولد شدند و Assassin’s Creed Mirage با گرافیک خود به این شگفتی‌ها ادای احترام می‌کند. کاخ های بزرگ، مناره های سر به فلک کشیده، و موزاییک های پیچیده با جزئیات پیچیده ارائه شده اند. شما می توانید در حین حرکت در مناظر شهری از عظمت معماری ایرانی قدردانی کنید، که نه تنها یک تجربه بازی جذاب، بلکه آموزشی را نیز به همراه دارد.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

چرخه های روز و شب در Assassin’s Creed Mirage چیزی بیش از یک ویژگی زیبایی هستند. تاثیر قابل توجهی روی گیم پلی دارند. با غروب خورشید، شهر میراژ دگرگون می شود و زندگی شبانه اش زنده می شود. گرافیک به‌طور یکپارچه از رنگ‌های طلایی روز به بلوز عرفانی شب تغییر می‌کند و منظره‌ای بصری ایجاد می‌کند که به روایت و فضای بازی عمق می‌بخشد.

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

بازتاب ها و اثرات آب

آب همیشه یک عنصر چالش برانگیز برای رندر کردن واقعی در بازی های ویدیویی بوده است، اما Assassin’s Creed Mirage به این مناسبت می رسد. انعکاس و افکت های آبی بازی چیزی جز نفس گیر نیست. رودخانه های درخشان و حوضچه های آرام حسی تقریبا سورئال ایجاد می کنند. گویی می توانید دست به صفحه نمایش خود بزنید و سطح آب را لمس کنید.

آینده گرافیک بازی

در خاتمه، Assassin’s Creed Mirage مرزهای آنچه را که در گرافیک بازی ممکن است تغییر می دهد. توجه به جزئیات، دنیای پویا و کیفیت سینمایی جلوه های بصری استاندارد جدیدی را برای این صنعت ایجاد می کند. این بازی به عنوان گواهی بر قدرت تکنولوژی پیشرفته در ارائه یک تجربه بازی فراموش نشدنی عمل می کند.

همانطور که فناوری بازی همچنان در حال پیشرفت است، ما فقط می توانیم تصور کنیم که آینده چه چیزی در انتظار ماست. Assassin’s Creed Mirage نمونه ای درخشان از این است که چگونه گرافیک استثنایی می تواند یک بازی را از صرفاً سرگرم کننده به یک اثر هنری ارتقا دهد. این فقط یک بازی نیست. این یک شاهکار بصری است که برای سال های آینده جشن گرفته می شود. بنابراین، خود را آماده کنید و در دنیای خیره کننده Assassin’s Creed Mirage غوطه ور شوید. شما ناامید نخواهید شد

سخن نهایی درباره نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 5 اکتبر 2023، پیش درآمدی برای Assassin’s Creed Valhalla در سال 2020 است. داستان اصلی قاتل Basim را روایت می کند، شخصیت مهمی که در Valhalla ظاهر شد و نقش مهمی در روایت آن بازی داشت. در میراژ، 12 سال قبل از حضور باسیم در والهالا، زمانی که او فقط یک دزد خیابانی 20 ساله است که در حال تلاش برای زنده ماندن در بغداد است، با او ملاقات می کنیم. در مدت زمان بسیار کوتاهی، مخصوصاً در مقایسه با سکانس‌های مقدماتی بازی‌های گذشته، باسیم در مجموعه‌ای از اتفاقات غرق می‌شود که منجر به پیوستن او به Assassins (که در آن زمان به عنوان “Hidden Ones” شناخته می‌شد) و کمک به آنها در مبارزه با تمپلارها می‌رود. (معروف به “فرمان باستانی”).

البته، اگر والهالا را بازی کرده باشید – که برای لذت بردن از میراژ لازم نیست – می دانید که باسیم فقط یک دزد خیابانی تنها نیست. و در پایان میراژ کمی بیشتر در مورد اینکه او واقعاً کیست می آموزیم.

با این حال، داستان اصلی Mirage قطعا ضعیف‌ترین بخش بازی است. من basim را دوست دارم و دیدن اینکه چگونه او تبدیل به قاتلی می شود که بعداً با آن آشنا می شویم، خوب است، اما 99 درصد از اتفاقاتی که در میراژ رخ می دهد آنقدر کم هزینه است و از بقیه فرنچایز جدا شده است که تا زمانی که تیتراژ منتشر شد، من دیگر نبودم. مطمئن نیستم که آیا این داستان باید گفته شود. احساس نمی‌کردم در مورد Basim، Assassins یا هر بخش دیگری از سریال چیز افشاگرانه‌ای یاد بگیرم.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

خوشبختانه، روایت – که برای اکثر بازیکنان حدود 10 تا 15 ساعت طول می کشد تا تمام شود – به سرعت جلو می رود. از آنجایی که هرگز به ماشین‌های پایانی جهان یا دیگر افسانه‌های امروزی گسترش نمی‌یابد، به گونه‌ای به نظر می‌رسد که بیشتر بازی‌های گذشته چنین نکرده‌اند. در اصل این داستان درباره bas و مبارزات او با دستور Assassins است. امتیاز دیگر: آنچه در Mirage اتفاق می‌افتد برای تازه واردان و دامپزشکان به اندازه کافی آسان است، بنابراین نیازی نیست قبل از بازی در مورد داستان مطالعه کنید. (در نهایت به سبک کلاسیک Assassin’s Creed از ریل خارج می شود، اما تا آن زمان قوس Basim پیچیده شده است و اگر به داستان های عجیب و غریب سریال اهمیتی نمی دهید، می توانید بررسی کنید.)

لطفا نظرات خود را درباره نقد و بررسی Assassin’s Creed Mirage با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =