بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های ترسناک ps5

بهترین بازی های ترسناک ps5

شما یک پلی استیشن 5 دارید و دوست دارید بهترین بازی های ترسناک ps5 را انجام دهید؟ ژانر بازی های ویدیویی ترسناک سال هاست که وجود دارد اما اخیراً محبوبیت خود را افزایش داده است و برخی از به یاد ماندنی ترین عناوین در این دسته قرار می گیرند. با نزدیک شدن به هالووین، زمان خوبی برای بازی کردن بهترین بازی های ترسناک پلی استیشن 5 است. بنابراین انتخاب بازی‌ها همچنان در حال گسترش است، اما این بدان معنا نیست که ترس‌های زیادی وجود ندارد.

بهترین بازی های ترسناک ps5

در اینجا، بهترین بازی های ترسناک پلتفرم جدید سونی را پوشش خواهیم داد. توجه داشته باشید که این لیست فقط از بازی‌های PS5 تشکیل شده است.با این حال، بازی های موجود در این لیست لزوماً منحصر به PS5 نیستند.با این حال، آنچه در نسل نهم کنسول‌ها در مورد ترسناک می‌بینید، ژانری است که بیشتر تحت سلطه بازی‌های مستقل است. این چیز بدی نیست در حدود یک دهه گذشته، فضای مستقل جایی بوده است که ایده‌های اصلی در جایی آزمایش شده‌اند که در غیر این صورت خطر بسیار بزرگی محسوب می‌شوند، و همچنین جایی است که بازی‌های ترسناک رشد کرده‌اند. در پایین به معرفی بهترین بازی های ترسناک ps5 میپردازیم.

1. Resident Evil 4 Remake

بهترین بازی های ترسناک ps5

بهترین بازی های ترسناک ps5

حماسه اکشن و ترسناک سال 2005 برای پلتفرم‌های مدرن با Resident Evil 4 Remake بازمی‌گردد، و این یک کار بزرگ است. داستان شش سال پس از فرار لئون و کلر از راکون سیتی، RE4، زامبی‌های درهم و برهم را با روستاییان تشنه‌ی خون، آلوده به انگل، ترول‌های هیولا، متعصبان شرور جایگزین می‌کند. هرگز بهتر به نظر نمی رسید، با اکشن گرافیکی PS5 که هر راهروی غرق در خون، سالن های قلعه گوتیک مجلل و غار کثیف را با جزئیات خیره کننده زنده می کند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

Resident Evil 4 Remake به شدت در قالب اصلی گسترش می یابد. Leon’s یک جنگنده سرسخت است، قادر به مقابله با حملات دشمنان و انجام کشتار مخفیانه است، و مناطق جدید و مکان های گسترده فرصت بیشتری برای کشف گنج پنهان و انجام ماموریت های جانبی Merchant ارائه می دهد. Resident Evil 4 Remake با تاکید بیشتر بر ترس، دشمنان جدید و مبارزات ترد، یک پیروزی مطلق است و برای طرفداران وحشت یک چیز ضروری است.

2. Dead Space

بهترین بازی های ترسناک ps5

بهترین بازی های ترسناک ps5

زمانی که EA در سال 2008 کلاسیک Dead Space را بازسازی کرد، این احتمال وجود داشت که همه چیز را از بین ببرد. من هرگز در زندگی ام از اینکه ثابت شود اشتباه می کنم خوشحال نبودم. بازسازی Dead Space که توسط EA Motive توسعه یافته است، با برخی از بهترین بازسازی‌های ساخته شده در آن بالا عرضه شده است.

یک بار دیگر Dead Space بازیکنان را می بیند که به کفش های Isaac Clarke، قهرمان داستان Dead Space را می بیند که باید راه خود را از طریق تهدید Necromorph که کشتی فضایی USS Ishimura را هک کرده، شلیک کند و قطعه قطعه کند. فضای عمیق برای بررسی یک سیگنال مرموز. مملو از مبارزات ترد و رضایت‌بخش، تصاویری کاملاً اصلاح‌شده و برخی از بهترین بازی‌های ویدیویی که تا به حال دیده‌اید، بازسازی Dead Space نه تنها یکی از بهترین بازسازی‌های تاریخ است، بلکه یکی از بهترین‌های ترسناک PS5 نیز هست.

3. A Plague Tale: Requiem

بهترین بازی ترسناک ps5

در ادامه داستان دلخراش A Plague Tale: Innocence، Requiem یک بار دیگر بازیکنان را تحت کنترل آمیشیا و هوگو، یک جفت خواهر و برادر سرکش در عصر تاریکی فرانسه که به دنبال آزادی هستند، می‌دهد، زیرا خود را به دنبال یک دستور مرموز می‌بینند که می‌خواهد از آنها استفاده کند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

تاریک، بی‌رحمانه و در عین حال کاملاً زیبا، A Plague Tale: Requiem همه چیزهایی را که بازی اول را بسیار به یادماندنی کرده بود، دوچندان می‌کند و دنباله‌ای ضروری می‌سازد که به راحتی جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین ماجراجویی‌های ترسناک مخفی کاری سوم شخص تا کنون و قطعاً به دست می‌آورد. یکی از بهترین بازی های ترسناک PS5 که می توانید همین الان بخرید. این یکی از بهترین بازی های ترسناک ps5 می باشد.

4. Resident Evil Village

بهترین بازی های ترسناک ps5

آخرین بازی کپکام در سری طولانی‌اش، برشی حماسی از وحشت با طعم گوتیک است، زیرا ایتن وینترز از Resident Evil 7 برای نجات دختر ربوده شده خود به جمع بازمی‌گردد. آنچه در ادامه می‌آید ترکیبی عالی از حل معما، اکتشاف و اکشن خون‌پاشی است که توسط یکی از ترسناک‌ترین توطئه‌هایی که این فرنچایز تا به امروز دیده است، پشتیبانی می‌شود. اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند.

Resident Evil Village یکی از بزرگترین بازی‌های فرنچایز تا به امروز است، لوکیشن عنوانی که پیشرفتی به سبک مترویدوانیا را ارائه می‌کند که از زمان بازی‌های کلاسیک دیده نشده است، یک مجموعه عالی که هر چیزی را که قبلا دیده‌ایم کوتوله می‌کند، باس‌های حماسی، و برخی از لحظات واقعی تعلیق و وحشت. تعدادی از کلکسیون های گوشتی را داخل آن بریزید و بهترین بازی های ترسناک را در PS5 تا به امروز خواهید داشت!

5. A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence در پلی‌استیشن 5 که به‌راحتی برجسته‌ترین مجموعه پلی‌استیشن پلاس ژوئیه 2021 است، نشان‌دهنده ارتقای خیره‌کننده و چشم‌گشا نسبت به نسخه زیبای پلی‌استیشن 4 این بازی است.

به عنوان خواهر و برادرهای نجیب آمیشیا و هوگو دی رون، بازیکنان باید راه خود را در سراسر منظره جهنمی تاریک عصر تاریک فرانسه طی کنند، زیرا این کشور در چنگال طاعون موش‌های صحرایی می‌چرخد و مبارزه می‌کند. A Plague Tale: Innocence با وضوح فوق‌العاده 4K و تصاویر بصری 60 فریم در ثانیه با جلوه‌های نور و سایه بسیار بهبودیافته، یک بازی ترسناک اکنون در سال 2021 مانند سال 2019 ضروری است. این بازی را از دست ندهید.

6. The Dark Pictures Anthology: House Of Ashes

بهترین بازی های ترسناک ps5

بهترین بازی های ترسناک ps5

سومین بازی از سری مجموعه‌ای از بازی‌های ترسناک در حال انجام، House of Ashes از نظر بصری خیره‌کننده و مملو از وحشت است که می‌توان آن را به صورت انفرادی، محلی با دوستان یا آنلاین بازی کرد، جایی که بازیکنان کنترل یک تیم نیروهای ویژه ایالات متحده و یک سرباز عراقی محلی را در دست می‌گیرند. آنها در حالی که یک غار گمشده را کشف می کنند که یک شر باستانی و وحشتناک را پنهان می کند با هم درگیر می شوند.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های مشارکتی موجود، House of Ashes با ترکیبی از ترس و وحشت، ارزش‌های تولید هالیوود و داستان‌سرایی غیرخطی، آن را به یکی از ضروری‌ترین بازی‌های ترسناک در هر پلتفرمی تبدیل می‌کند. این یکی از بهترین بازی های ترسناک ps5 می باشد.

7. Visage

یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های ترسناک چند سال اخیر – بر روی هر پلتفرمی، Visage یک تریلر ترسناک روان‌شناختی اول شخص است که شما را در خانه‌ای قرار می‌دهد که به آرامی تغییر می‌کند مملو از ارواح شیطانی، خانواده‌های کشته شده و خاطرات تاریک.

کاملاً مملو از ترکیبی درخشان از ترس های پرش کامل و خیس کننده شلوار و نوعی ترس با سرعت آهسته تر که شما را در شب بیدار نگه می دارد، Visage یک بازی ترسناک رده بالای PS5 است که به سادگی مردم به اندازه کافی در مورد آن هیاهو نمی کنند.

8. Observer: System Redux

بهترین بازی های ترسناک ps5

Bloober Team بازی ترسناک بسیار محبوب خود را برای PS5 و Xbox Series X با Observer: System Redux به طور کامل اصلاح کرد و یک بازنگری بصری مجلل، محتوای داستانی جدید و پشتیبانی کامل از کنترلر DualSense سیستم را ارائه کرد. این راه قطعی برای تجربه Observer برای تازه واردان و طرفداران است.

Observer: System Redux با داشتن یک دنیای تاریک سایبرپانک با جزئیات فوق‌العاده برای کاوش، نمونه‌ای درخشان از توانایی‌های فنی فوق‌العاده PS5 است که شامل اجرای خیره‌کننده ردیابی پرتو و سایر موارد بصری است.

9. Dead By Daylight

مسلماً یکی از وحشتناک‌ترین تجربه‌های چندنفره آنلاین که می‌توانید داشته باشید، Dead by Daylight تا چهار بازیکن دارد که سعی می‌کنند از دست قاتل کنترل‌شده توسط بازیکن پنجم فرار کنند. با طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌ها، توانایی‌های ویژه و پیشرفت عمیق در اختیار شما، Dead by Daylight چیزی است که کاملاً مو را افزایش می‌دهد. اگرچه منصفانه است که بگوییم که سخت‌افزار فروتن PS4 واقعاً نمی‌تواند بیشترین بهره را از بازی ببرد.

Dead by Daylight در پلی‌استیشن 5 که به‌روزرسانی خیره‌کننده PS5 را به خود اختصاص داده است، دقیقاً نحوه اجرای این بازی ترسناک عالی است. با سرعت قفل 60 فریم در ثانیه، تصاویری با وضوح بالاتر و جزئیات بهبود یافته، Dead by Daylight اکنون برای طرفداران بازی های ترسناک PS5 کاملا ضروری است.این یکی از بهترین بازی های ترسناک ps5 می باشد.

10. The Sinking City

بهترین بازی های ترسناک ps5

بهترین بازی های ترسناک ps5

شهر غرق شده که قطعاً برای طرفداران ترسناک لاوکرافت، بازیکنان را به عنوان یک محقق خصوصی که باید یک فرقه مرموز را بررسی کند، از شهر نیمه غرق شده Oakmont بیرون می کند.

غرق شدن مطلق در اتمسفر، شهر غرق شده، یک ماجراجویی پلیسی جهان باز و وحشتناک است که عمیقاً به ترسناک لاوکرافت متمایل می شود، به گونه ای که تعداد کمی از بازی های دیگر موفق به انجام آن می شوند. حتی بهتر از آن، در PS5، شهر غرق شده نسبت به نسخه PS4 بازی، با ارائه وضوح 4K بومی که با سرعت 60 فریم در ثانیه با جلوه های نور و سایه بهبودیافته فریاد می زند، به شدت بهبود یافته است.

بیشتر ببینید: خرید اکانت قانونی fc24

11. Alan Wake Remastered

کلاسیک ترسناک کالت Remedy برای پلتفرم‌های مدرن مورد توجه قرار گرفته است، Alan Wake Remastered مانند 11 سال پیش جذاب است. با برخورداری از جلوه‌های نوری بهبودیافته، جلوه‌های بصری و نرخ فریم ابریشمی، محیط بازی Bright Falls در فضایی غوطه‌ور است که با دشمنان تسخیر شده معروف به Taken در مبارزات دیوانه‌وار که ترکیبی از استفاده از چراغ قوه و سلاح‌های گرم سنتی است، مقابله می‌کنید.

گیم‌پلی اصلی آلن ویک با ضربات داستانی کلیدی و نبردهای ضربان‌دار، با فصل‌هایی که به سبک اپیزودیک تلویزیونی به پایان رسیده است، مشخص می‌شود. این به Remedy اجازه می‌دهد تا اشتهای شما را برای مکاشفه روایی اصلی بعدی باز کند، و شما را بیشتر بخواهد و مطمئن شود که به داستان پر دردسر ویک گره خورده‌اید. Alan Wake Remastered با انبوهی از وسایل کلکسیونی و مبارزات ترد، نام تجاری منحصر به فرد خود را از وحشت ایجاد می کند که به طرز طراوت آوری قدیمی است اما کمتر لذت بخش نیست.

12. Martha Is Dead

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک ps5

مارتا مرده است، یک ترسناک روان‌شناختی نگران‌کننده و پرسپکتیو اول شخص که در ایتالیا در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، بازیکنان را به عنوان همزاد شخصیت غم‌انگیز عنوان می‌کند و آنها را مأمور می‌کند تا نیروهای تاریکی را که در پشت مرگ مارتا قرار دارند، کشف کنند.

Martha is Dead که کاملاً به زبان ایتالیایی اصیل اجرا می‌شود، یک ماجراجویی ترسناک لایه‌ای است که به لطف فضای ایتالیایی زمان جنگ و مراقبه تاریک در مورد خویشاوندی و تراژدی در زمان جنگ وجود ندارد.این یکی از بهترین بازی های ترسناک ps5 می باشد.

13. The Callisto Protocol

بهترین بازی های ترسناک ps5

فرضیه پروتکل Callisto یکی از مواردی است که کاملاً ریشه در کابوس دارد. همانطور که جیکوب لی، یک بدبخت بیچاره که خود را بدون تشریفات به زندان آهن سیاه در دومین قمر بزرگ مشتری می‌بیند، همه چیز از بد به واقعاً بدتر می‌شود، زیرا یک ژنوفاژ زندانیان به دام افتاده را می‌شکند و آنها را به هیولاهای گرسنه‌ای بدل می‌کند که می‌خواهند.

بیشتر ببینید: خرید اکانت قانونی modern warfare 3

The Callisto Protocol یک تلاش ترسناک بقای سوم شخص با تأکید بر اکتشاف جوی و مبارزات غوغاآمیز چالش برانگیز (و وحشیانه)، تلاشی در سبک بصری خارق‌العاده است که هر کسی که حتی کوچکترین چیزی برای بازی‌های ترسناک PS5 دارد، باید آن را بررسی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =