اخبار, بلاگ

هر آنچه باید درباره فورتنایت بدانید فصل 5: فصل 2

هر آنچه باید درباره فورتنایت بدانید فصل 5: فصل 2

Fortnite Chapter 5: Season 2 از راه رسید. آخرین فصل بازی محبوب نبرد رویال اپیک گیمز که «اسطوره‌ها و فانی‌ها» نام دارد، موضوعی پیرامون اساطیر یونان و خدایان و الهه‌های مختلف آن است. از آنجایی که امروز شروع یک فصل جدید است (البته پس از زمان استراحت معمول)، یک پاس نبرد جدید برای کسب درآمد وجود دارد و دارای پوسته های بسیار عالی است. به‌علاوه، فصل جدید چندین نقطه جالب جدید برای بازدید، سلاح‌هایی برای استفاده و موارد دیگر را معرفی می‌کند.

هر آنچه باید درباره فورتنایت بدانید فصل 5: فصل 2

مکان های جدید

به گزارش اپیک گیمز، در کوه المپوس، خانه زئوس، همیشه احساس می‌کنید که توسط بنای عظیم زئوس که بر این POI کوهستانی زیباست، تماشا می‌شوید. برای رسیدن به دنیای زیرین، بازیکنان باید از رودخانه در Grim Gate عبور کنند، جایی که سگ نگهبان سه سر سربروس منتظر است. برای مقابله با این دشمن افسانه ای به غرب جزیره سفر کنید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

دنیای زیرین خانه هادس است. اپیک گیمز با وجود جویبارهای روانش می گوید سرزمین این شهر تقریباً به طور کامل خشک شده است.مکان دیگر میدان جنگ Brawler’s Battleground در جنوب کوه المپوس است. اینجا جایی است که آرس همیشه از یک دشمن تحسین‌برانگیز استقبال می‌کند – و وقتی از آرس صحبت می‌کنیم، این خدا لباس خدمه آوریل 2024 است.

سلاح های جدید

تاندربولت جدید زئوس به بازیکنان این امکان را می دهد که به هوا بروند و رعد و برق را به سمت دشمنان زیر پرتاب کنند. با این حال، فقط حداکثر سه بار شارژ با یک خنک شدن بین یک شارژ دارد. این قدرت اسطوره ای را در سراسر جزیره یا با شکست دادن خود زئوس انتخاب کنید.

تفنگ Gatekeeper می تواند به سرعت سه گلوله تهاجمی شلیک کند. بهترین تفنگ ساچمه ای در برد کوتاه است. می توان آن را در سراسر جزیره یا به عنوان یک نوع اسطوره ای با شکست دادن سربروس یافت.

به گفته اپیک گیمز، هاربینگر SMG بخشنده و بی امان است. در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است: “در اولین شلیک بسیار دقیق است، با شلیک گلوله های بیشتری، به طور چشمگیری پس زدگی و شکوفایی را افزایش داده است.” “اما این مانع از این نمی شود. نسخه های معمولی را در سراسر جزیره یا نسخه اسطوره ای را برای شکست هادس پیدا کنید.” این سلاحی است که زئوس در تصویر بالای این داستان در دست دارد.

هر آنچه باید درباره فورتنایت بدانید فصل 5: فصل 2

هر آنچه باید درباره فورتنایت بدانید فصل 5: فصل 2

Huntress DMR یک تفنگ جدید از Artemis، الهه شکار مهتاب است. Epic Games می گوید ظاهراً در برابر خدایان جزیره عالی است. و می توان آن را در اطراف جزیره یا به عنوان نسخه اسطوره ای با شکار زئوس یافت.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

تفنگ تهاجمی Warforged مورد علاقه آرس است. این تفنگ تهاجمی که به عنوان قدرتمند و در عین حال سرکش توصیف می شود، دارای آسیب زیاد، سرعت شلیک بالا و پس زدن قوی است. می توان آن را در سراسر جزیره یا به عنوان یک نوع اسطوره ای با شکست دادن آرس یافت.

Wings of Icarus آیتم حرکتی این فصل است. با آن، می توانید در آسمان پرواز کنید و به دشمنان خود در زیر بمب افکنی کنید. با این حال، بیش از حد طولانی پرواز کنید، و بال‌های شما می‌سوزند – آسیب زیاد ممکن است منجر به فرود تصادف شود. می توانید این پیک آپ اسطوره ای را در سراسر جزیره پراکنده پیدا کنید.

و به عنوان یک مزاحم، Epic Games می‌گوید که یکی دیگر از قدرت‌های المپیک – Chains of Hades – “شما را در این فصل به داخل خواهد کشید.”

Battle Pass های جدید

  • Cerberus (unlocked immediately)
  • Zeus
  • Aphrodite
  • Poseidon
  • Hades
  • Medusa
  • Artemis
  • Korra

و این همه چیزهایی است که باید در مورد Fortnite Chapter 5: Season 2 – Myths & Mortals بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =