بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های دخترانه اندروید

بهترین بازی های دخترانه اندروید

از تلفن‌های اندرویدی می‌توان برای کاربرد های مختلف استفاده کرد. از برقراری ارتباط با دوستان در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا تماس ویدیویی با اعضای خانواده دور مهمتر از آن، تلفن اندرویدی شما یک پورتال فوق العاده برای دنیایی از بهترین یازی های دخترانه اندرویدی بی شمار است. امروزه بازی های اندرویدی دخترانه، نه تنها اتلاف اوقات فراغت آنها نیست، بلکه می تواند خلاقیت آنها را نیز افزایش دهد. این به این دلیل است که تم های بازی زیادی وجود دارد که آنها می توانند بازی کنند، مانند بازی های فکری، لباس پوشیدن، آشپزی، نقش آفرینی و سایر تم های بازی جالب. بازی های دخترانه اندرویدی فقط در مورد آشپزی یا طراحی نیستند، بلکه می توانند با تم پازل و هوشی نیز باشند.

بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

در اینجا لیستی از برخی بهترین بازی‌های دخترانه اندروید برای بازی در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها انتخاب شده است:

spider

spider man بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

بازی عنکبوتی یک بازی محبوب بین دختران است و به جریت میتوان گفت از بهترین بازی های اندرویدی دخترانه است  و خوشبختانه انواع مختلفی ازنسخه های  این بازی به صورت آنلاین  برای هر رده ی سنی  در بازار وجود دارد.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

نکته جالب در مورد این بازی این است که موبایل فرندلی و ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مرورگر خود به سایت بروید و شروع به بازی کنید

Quiz of king

quiz of kingبهترین بازی های دخترانه اندرویدی

بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

ایا دوست دارید در مسابقات علمی شرکت کنید و دانش خود را گسترش دهید؟ این بازی مناسب برای شما با پرسش ها و پاسخ های بصری جذاب  است. در واقع بازی ماهیت جذابی دارد و بهترین بخش این است که می توانید با رقبای آنلاین رقابت کنید و به طور مداوم مهارت خود را افزایش دهید.

Lilie garden

آیا می خواهید باغی پر از ماجراجویی را کشف کنید؟ اگر می خواهید یک باغ مجازی داشته باشید و در مورد گیاهان و باغبانی بیشتر بدانید، این بازی می تواند یک بازی آرام بخش عالی برای شما باشد.در این بازی شما باید به لیلی کمک کنید تا باغ عمه اش را بازسازی کند برای حل پازل های چالش برانگیز باید گل را مطابقت دهید.

علاوه بر این، در این بازی، می توانید باغ خود را با طراحی مجدد، بازسازی و سفارشی کردن چیزها به شکل دلخواه خود ایجاد کنید.

Angry birds

angry birds بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

این بازی یکی از پربازیگرترین بازی های 2012-2014 بوده است و مورد پسند همه قرار گرفته است و حتی میتوان از بهترین بازی های اندرویدی دخترانه به حساب اورد . این یک بازی سرگرم کننده است و می توانید ساعت ها بدون چشم بر هم زدن با بازی سپری کنید.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

ولی چرا پرندگان عصبانی ؟ از آنجا که خوک ها تخم های آنها را دزدیدند، می خواستند با از بین بردن خط دفاعی که ساخته بودند از خوک ها انتقام بگیرند.

بازیکن باید زاویه ای را که پرنده خشمگین برای از بین بردن دفاع خوک ها استفاده می کند، تخمین بزند. بازی دارای جزئیات گرافیکی فوق العاده و صداهای دلربا است. پرندگان هر از گاهی قدرت های مختلفی دریافت می کنند و با پیشرفت شما در بازی، سطوح بازی  دشوارتر می شوند.

 Candy Crush Soda Saga

این  یک بازی کاملاً جدید از سازندگان افسانه ساگا است. آب نبات های جدید، ترکیب های الهی بیشتر، و حالت های بازی چالش برانگیز پر از نوشابه بنفش! و متفاوت. این یک بازی رایگان برای گوشی های اندرویدی است. ولی اگر به  دسترسی سریع نیاز دارید، ممکن است نیاز به پرداخت داشته باشید.

Cut the Rope2

بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

بهترین بازی های دخترانه اندرویدی

این بازی می توان گفت از بهترین بازی های دخترانه اندرویدی است این یک بازی اندرویدی رایگان است که می توانید به صورت رایگان در گوشی هوشمند و تبلت خود داشته باشید و در اوقات فراغت خود از آن لذت ببرید. این بازی وظایف تازه و چالش برانگیز و موانع پیش بینی نشده ای را برای خرد کردن آب نبات برای مخاطب به ارمغان می آورد، یک بازی مبتنی بر فیزیک که میلیون ها بازیکن در سراسر جهان را به وجد آورده است و ان هارا سرگرم می کند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

این بازی در مقایسه با نسخه قدیمی کاملا جدید است و با ماجراجویی ها و شخصیت های جدید همراه است. با پیشرفت بیشتر در بازی،مراحل ان  سخت‌تر می‌شود و باید ازتمام قدرت  خود برای عبور از موانع استفاده کنید.

Fruit Ninja

fruit

یک  سبد پر از میوه  می خواهید؟ ابرهای جهنده که هرگز سبد میوه ای را رها نکنید؟ گردبادهای چرخان برای مبارزات های حماسی؟ نسخه جدید بازی همه ی این اپشن ها را دارد. بازی در مورد بریدن میوه ها است و با پیشروی بازی، قدرت ها و تیغه های جدیدی برای انجام ماموریت ها به دست می آورید.

Pet Rescue Saga

اینجا کسی که حیوان خانگی نمی خواهد؟ممکن است نتوانیم حیوان خانگی واقعی را نگه داریم، اما ایده یک حیوان خانگی مجازی بسیار جالب است . این بازی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است  و درواقع از بهترین بازی های اندرویدی دخترانه است  حرکات در بازی محدود است و بازی سناریوهای چالش برانگیزی را برای نجات حیوانات خانگی شما از چنگال دشمن ارائه می دهد. حواستان باشد این بازی خوب با صداهای دلربا و می تواند اعتیاد آور باشد.

FarmVille 

FarmVille

FarmVille

این بازی توسط Zynga، سازنده معروف بازی های کژوال ساخته شده است. این یک بازی فوق‌العاده است و دختران به محض اینکه حشرات FarmVille آنها را نیش می‌زنند به بازی چسبیده می‌شوند. این محبوب ترین بازی کشاورزی جهان است و در مقایسه با با   بازی های  قبلی  مشابه موفقیت بزرگی در پلتفرم رسانه اجتماعی فیس بوک کسب کرده است و  در حدی که برخی دخترانی که ساعت ها وقت خودرا با این بازی صرف می کنند ، دوستان خود را عصبانی می کردند و بالطبع میتوان گفت از بهترین بازی های اندرویدی دخترانه است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

بازی در مورد برداشت محصولات تازه مزرعه از میوه ها و سبزیجات مورد علاقه شما، جمع آوری اقلام کمیاب و پنهان در حین کاوش در مزارع است. شما می توانید ماهیگیری، باغبانی یا پرورش سگ مزرعه خود را در این ماجراجویی کشاورزی انجام دهید.

Dark Souls

سری بازی‌های Souls بسیار چالش برانگیز است، پس چرا به Lordan سر نزنید و ببینید آیا آنچه را که لازم است نه تنها برای زنده ماندن، بلکه پیشرفت در سفر در این سرزمین‌های خطرناک پر از رئیس‌های بدجنس که می‌خواهند روز شما را خراب کنند، داریدیا نه؟ Dark Souls یک تجربه لدت بخش  در مورد بازی‌های سخت است، و برای هر گیمری چالشی عالی را فراهم می‌کند، در صورتی که آن‌ها از عهده چالش های سخت این بازی برآیند.

سخن نهایی درباره بهترین بازی های دخترانه اندروید

ما سعی کردیم در اینجا بهترین بازی های دخترانه اندروید رو برای شما عزیزان جمع آوری کنیم ، امیدوارم توانسته باشیم نیاز های شما در بازی بالا رو داشته باشیم ، لطفا هر بازی موردنظر شما است و در رتبه بندی بالا وجود ندارد لطفا در دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =