بلاگ, معرفی بازی

هر آنچه در مورد بازی چند نفره Call of Duty MW3 می دانیم

هر آنچه در مورد بازی چند نفره Call of Duty MW3 می دانیم

پس از ماه‌ها لو رفتن، شایعات و اخبار رسمی، بازی چندنفره Call of Duty MW3 2023 به دنبال موفقیت‌های نسخه قبلی با سیستم‌های جدید، سلاح‌های جدید، نقشه‌های جدید و حتی نقشه‌های CoD مورد علاقه طرفداران است. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد Modern Warfare 3 2023 بر اساس آخرین اطلاعات، از جمله نقشه های خبری، حالت های بازی و سایر جزئیات مهم بدانید. ما حتی نگاهی اجمالی به اولین گیم پلی چند نفره در اکشن داریم.

بازی چند نفره MW3 همچنین در بسیاری از مشکلاتی که بازیکنان در ماه‌های اخیر با Modern Warfare 2 احساس کرده‌اند، بهبود خواهد یافت. با توجه به اینکه چند نفره تجربه تعیین کننده هر بازی Call of Duty است که سالانه منتشر می شود، بسیاری امیدوارند که Modern Warfare 3 به نقطه مطلوبی برسد. زمانی که تاریخ انتشار MW3 و نسخه بتای MW3 رسید و بازیکنان می‌توانند تجربه چند نفره را بررسی کنند، به طور قطع می‌دانیم. بنابراین، در صورت تمایل، پیش‌سفارش MW3 خود را دریافت کنید، زیرا همه چیزهایی که تاکنون می‌دانیم در اینجا آمده است.

خرید modern warfare 3

بازی چند نفره Call of Duty MW3

بازی چند نفره Call of Duty MW3 (2023) بر اساس ساختار MW2 با تغییرات اساسی در سیستم Perk، ویژگی‌های سلامتی و مینی مپ، در کنار نقشه‌های جدید، نقشه‌های بازسازی شده، به‌روزرسانی‌های Gunsmith و سلاح‌های جدید ساخته می‌شود.

در مرحله اول، Modern Warfare 3 بر اساس MW2 ساخته خواهد شد، بنابراین، انتظار نداشته باشید که تجربه کلی بازی MW3 به شدت متفاوت باشد.

در عوض، به نظر می‌رسد اکتیویژن پیشرفت‌های قابل توجهی را برای سیستم‌های پشتیبانی مانند Perks و Gunsmith ارائه می‌کند، در حالی که آرایه مورد انتظار نقشه‌ها، سلاح‌ها و حالت‌های جدید را نیز اضافه می‌کند. اگر این به‌روزرسانی‌ها با استقبال خوب جامعه مواجه شوند، MW3 Multiplayer به راحتی می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های FPS رقابتی در سال‌های اخیر باشد.

هر آنچه در مورد بازی چند نفره Call of Duty MW3 می دانیم

هر آنچه در مورد بازی چند نفره Call of Duty MW3 می دانیم

ما همچنین می دانیم که تمام سلاح ها، کاموها، اپراتورها و باندل های خریداری شده شما به بازی چند نفره MW3 و Warzone منتقل می شوند. بله، این بدان معناست که فهرست اسلحه‌ها و اسلحه‌های MW3 نه تنها دارای زرادخانه فوق‌العاده بزرگ از ورودی قبلی است، بلکه چندین مورد جدید نیز دارد.

پس از آن خوشحال خواهید شد که بدانید پیشرفت شما با این سلاح ها، کاموها و ضمیمه ها نیز دست نخورده است. این بدان معناست که جانبازان مجبور نخواهند شد دوباره همه چیز را به دست بیاورند و همه چیز را دوباره به دست بیاورند و در عوض می توانند بر روی موارد اضافه شده جدید تمرکز کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، انتقال پوسته های MW2 به MW3 و انتقال camos MW2 به MW3 را بررسی کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تمام عناصر مهم MW3 Multiplayer اکنون که معرفی MW3 آمده و رفته است، در ادامه مطلب را بخوانید تا از دست ندهید.

گیم پلی چند نفره MW3

به طور کلی، بازی چندنفره Call of Duty MW3 بسیار سریع‌تر از ورودی‌های اخیر این سری است، که به دنبال کاهش سرعت همه چیز با انیمیشن‌های طولانی و زمان‌بندی سریع و شگفت‌انگیز است که به سبک بازی کندتر پاداش می‌دهد. خب، از اولین نگاهی که به گیم پلی چند نفره MW3 داشتیم، که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، به نظر یک تغییر اساسی است.

مهم‌ترین قطعه گیم‌پلی در اینجا نشان می‌دهد که این تجربه چقدر متفاوت و سریع خواهد بود، مخصوصاً با توجه به اینکه از سلاح‌های مدرن استفاده می‌کنید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

علاوه بر این، این نشان می دهد که گیم پلی بازی حتی در نقشه های بازسازی شده MW2 (2009) چقدر متفاوت خواهد بود. اگر نسخه اصلی Highrise را بازی کرده باشید، پس می‌دانید که بیش از یک دهه پیش نمی‌توانید این شاهکارهای چابکی را انجام دهید. بنابراین، حتی طرفداران قدیمی هم چیز تازه ای برای انتظار دارند.

ما همچنین تعداد زیادی از سیستم‌های گیم‌پلی مختلف، نقشه‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر را در پخش زنده Call of Duty Next در روز پنج‌شنبه، ۶ اکتبر ۲۰۲۳ دیدیم. این چندین ساعت از بازی و تمام جنبه‌های آن را به نمایش گذاشت، که ما بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم. زیر

نقشه های چند نفره Call of Duty MW3

Modern Warfare 3 چند نفره شامل چندین نقشه جدید و هیجان انگیز برای بازی در حالت های رقابتی است، همانطور که برای هر عنوان جدید Call of Duty استاندارد است. با این حال، بازی چند نفره MW3 همچنین دارای نقشه‌های بازسازی‌شده از نسخه اصلی و محبوب Modern Warfare 2 خواهد بود.

پس از رونمایی رسمی، این نقشه‌های MW3 در راه هستند، که شامل تمام نقشه‌های اصلی MW2 (2009) بازسازی‌شده، و همچنین سه نقشه جدید جنگ زمینی/تهاجم، و یک نقشه حالت جنگی هستند.

نقشه‌های بازسازی‌شده قبل از رونمایی از طریق حساب رسمی COD WhatsApp که ویژگی‌های آینده را به اشتراک می‌گذاشت، مورد آزمایش قرار گرفتند. پیامک کردن نام هر نقشه اصلی MW2 به شماره، منجر به یک پیام تأیید همراه با ایموجی پین می شود که به معنای بازگشت آن است. بنابراین، این بدان معناست که MW3 به شما امکان می‌دهد گوشت گاو را در یکی از بهترین نقشه‌های Modern Warfare 2 و موارد دیگر قرار دهید.

دیدن بازسازی نقشه های MW2 در این عنوان به جای بازی MW2 2022، شگفت آور است. با این حال، با توجه به اینکه MW3 طبق گزارش ها قرار بود یک الحاق در بازی قبلی باشد، منطقی تر است که چرا ما اکنون می توانیم این نقشه ها را ببینیم. علاوه بر این، بیستمین سالگرد بازی Call of Duty را با بسیاری از بهترین موفقیت‌ها جشن می‌گیریم. با این حال، با توجه به این نام، مایه شرمساری است که نبینیم نقشه های MW3 از بازی 2011 مانند Resistance و Hardhat بازگشتی داشته باشند.

هر آنچه در مورد بازی چند نفره Call of Duty MW3 می دانیم

در حالی که MW2 نقشه‌های مختلف را قبلاً با گنجاندن آنها در نقشه‌های Ground War و Warzone، مانند Terminal و Highrise، به طرز ماهرانه‌ای بازسازی کرده است، نقشه‌های MW3 بازسازی‌های واقعی نسخه‌های اصلی هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک سفر نوستالژی هستید، بازی چند نفره MW3 باید این کار را انجام دهد. اگرچه، با تمام تغییراتی که در این سری از زمان اجرای اولیه این نقشه‌ها ایجاد شده است، مانند سیستم‌های حرکتی جدید، سلاح‌ها و پیوست‌ها، حتی نقشه‌های بازسازی‌شده نیز تجربه‌ای کاملاً متفاوت از آنچه انتظار دارید ارائه می‌کنند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

حالت های بازی چند نفره MW3

ما همچنین بسیاری از حالت‌های بازی MW3 را می‌شناسیم که می‌توانیم در چند نفره انتظار داشته باشیم، از جمله:

  • Deathmatch/Free-For-All
  • Team Deathmatch
  • Domination
  • Cutthroat
  • Headquarters
  • Hardpoint
  • Control
  • Search and Destroy
  • Invasion
  • Gun Game
  • Ground War
  • War Mode

این حالت‌ها تقریباً در تمام بازی‌های مدرن COD ظاهر شده‌اند، بنابراین دیدن بازگشت آن‌ها در چند نفره MW3 عجیب نیست. با این حال، یک حالت به طور خاص برجسته است – حالت جنگ از COD WW2 (2018). درست است، War Mode بالاخره در سال 2023 در حالت چندنفره MW3 بازگشته است.

اینکه آیا برخی از حالت‌های بازی جدید معرفی‌شده در بازی‌های جدیدتر بازخواهند گشت، در حال حاضر مشخص نیست، مانند Bounty از Modern Warfare 2 (2022) یا Cyber Attack از Modern Warfare (2019). از آنجایی که Modern Warfare 3 ادامه این عناوین است، ما انتظار داریم که آنها به عنوان حالت های MW3 بازگردند، اگرچه این اولین باری نیست که یک حالت در یک دنباله حذف می شود، به خصوص حالت های خاص تر.

تعمیرات اساسی Perk چند نفره MW3

MW3 چند نفره سیستم جدید Perk را معرفی می کند که آنها را با قطعات دنده و جلیقه های جداگانه تعویض می کند، در حالی که بسیاری از Perks های کلاسیک را به این سری بازمی گرداند، همانطور که در یک پست وبلاگ توسط Activision و رویداد Call of Duty Next تایید شده است.

بزرگترین تغییر این است که دیگر نیازی نیست که این قطعات دنده را در طول مسابقه به دست آورید، و به رویکرد بازی‌های قدیمی‌تر این سری که در آن Perks جلوه‌های دائمی در بارگیری شما هستند، برمی‌گردیم.

همانطور که وبلاگ رسمی اشاره می کند، یک سیستم جدید Combat Vests و Perk برای شخصی سازی اپراتور چند نفره شما وجود خواهد داشت. در این سیستم، هر وسیله دنده یک Perk را ارائه می دهد، با انواع چرخ دنده ها که Perks را می توان تجهیز کرد. به عنوان مثال، Ghost Perk توسط مجموعه ای از کفش های کتانی در شکاف چکمه ارائه می شود. در همین حال، دستکش‌ها، جلیقه‌ها و دنده‌های کلاه ایمنی امتیازات مختلفی را ارائه می‌کنند.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

از آنجایی که Perks همیشه به دسته‌هایی تقسیم می‌شود تا انتخاب شما را محدود کند، به نظر می‌رسد این قطعات دنده در Call of Duty MW3 برای بارگیری بیش از حد ساخته شده‌اند.

این تغییر تأثیر زیادی بر ساخت‌ها و بارگذاری‌ها خواهد داشت، زیرا Perks اغلب ستون فقرات تنظیم خارج از سلاح‌های شما را تشکیل می‌دهد. دسته بندی دنده های منفرد روی موارد زیر تمرکز دارند:

  • چکمه: امتیازات مبتنی بر حرکت که به علاقه‌مندان به کوهنوردی، سر خوردن، دویدن و شنا کمک می‌کند. همچنین بر صدا/حجم حرکت تأثیر می‌گذارد
  • دستکش: عناصری مانند تعویض سلاح، سرعت بارگیری مجدد، سرعت ADS را افزایش دهید
  • دنده: محافظت بیشتر در برابر آسیب های انفجاری و غیره
  • جلیقه ها: از طریق این اسلات می توان علاقه مندان زیادی را به دست آورد، مانند بهبودهایی در سرعت تاکتیکی شما

این ها جواب سوالات شما درباره بازی چند نفره mw3 می باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =