آموزش, بازی ها, بلاگ

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم – 5 نکته برای اینکه بهترین بازی کنید

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم

چه کسی نمی خواهد در Call of Duty بهتر شود؟ اگر اخیراً در COD افت کرده اید و نمی توانید نحوه بهبود مهارت کلی خود را در بازی بیابید، این راهنمای عالی برای شما خواهد بود. این محتوا تجربه چند نفر درباره داشتن هزاران ساعت تجربه FPS، مسئولیت به اشتراک گذاشتن نکات ارزشمند را با خوانندگان خود بر عهده گرفته اند تا به آنها در بهبود COD در مدت زمان کوتاهی کمک کنم.

خرید modern warfare 3

با توجه به نزدیک شدن به انتشار Modern Warfare 3، اکنون زمان خوبی برای گرم کردن قبل از ورود به بازی جدید است. بنابراین، در اینجا 5 نکته برتر من برای کمک به شما در بهتر شدن در Call of Duty آورده شده است!

نقشه ها را بشناسید

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم

چه یک بازیکن Warzone باشید و چه از چند نفره معمولی لذت ببرید… یادگیری نکات نقشه برای شما بسیار مهم است. اگر نقشه، چرخش‌های آن، کناره‌ها و گوشه‌های حیله‌گر را بشناسید، در مقابل حریفان خود برتری بزرگی خواهید داشت.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

دانستن نقشه همچنین به شما کمک می کند تا موقعیت بهتری داشته باشید و دشمنان را در لحظات خاصی در طول راندها پیش بینی کنید. پیش‌فرش گوشه‌ها نیز با دانش نقشه همراه است. برای یادگیری نقشه Warzone، پیشنهاد می‌کنم که یک بخش از نقشه را رها کنید و به کاوش آن ادامه دهید تا زمانی که به جریان آن عادت کنید و سپس به قسمت بعدی بروید.

نحوه تیراندازی را یاد بگیرید

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم

شما روی دانش نقشه خود کار کرده اید. عالی. مهمترین چیز بعدی رام کردن سلاح شماست. زمانی را در Gunsmith بگذرانید تا اسلحه خود را هر طور که دوست دارید تغییر دهید و سپس زمان خود را با آن سلاح بگذرانید.

الگوهای پس زدن آن را در بردهای کوتاه و متوسط و بلند بیاموزید. دانستن اینکه چگونه ضربات اسلحه شما می تواند به شما در زدن ضربات بد حتی در فواصل دور در Warzone کمک کند.اگر در نهایت 70 درصد عکس ها را به صدا درآورید، برای مقابله با آن، بخش‌های مناسبی را پیدا کنید که سبک بازی شما را تکمیل می‌کند و سپس برای مدتی به آن‌ها پایبند باشید.

تعادل بین بازی تهاجمی / محتاتانه

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم 4

هنگامی که نقشه را شناختید و به خوبی از پس زدن اسلحه خود مطلع شدید، قسمت بعدی کمی دشوار می آید. دانستن اینکه چه زمانی باید تهاجمی باشید و چه زمانی باید درنگ کنید تا به دشمنتان اجازه دهید اولین حرکت را انجام دهد بسیار مهم است.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

فرض کنید پلکان یک ساختمان بلند در Warzone را در دست گرفته اید. چرا دشمنی را که در حال آمدن به طبقه بالا است هل می دهید؟ درعوض، باید موقعیت مناسبی داشته باشید و منتظر بمانید تا سرشان را به گوشه ای برسانند. از طرف دیگر، اگر در یک اتاق کوچک با خروجی های متعدد گیر افتاده اید، ایده خوبی است که به سرعت از آن خارج شوید و سعی کنید قبل از اینکه متوجه شوند دشمنتان در حال رخ دادن است، به طرف مقابل خود بروید. البته، آنها ممکن است مکان را به دام انداخته باشند، بنابراین این جایی است که شانس / مشاهده شما شما را نجات می دهد.

نکته ای که من سعی می کنم به آن اشاره کنم این است که یاد بگیرید قبل از حرکت، ریسک های حساب شده را بپذیرید و فاکتور ریسک/پاداش را بسنجید. با تمرین و رویارویی با دشمنان سبک های مختلف بازی در این امر بهتر خواهید شد.

از شکست های خود درس بگیرید

بهتر شدن در کالاف

شما نمی توانید در هر بازی یا هر جنگ تفنگی برنده شوید. شما اغلب شکست خواهید خورد. مهمترین چیز در اینجا این است که بفهمید چرا شکست خوردید. موقعیت یابی بدی بود؟ شات هایت را بد زدی؟ خیلی سر و صدا می کردی؟ یا این یک شانس قدیمی بود؟

اگر می خواهید در Call of Duty بهتر شوید، داشتن صبر بسیار مهم است. هنگامی که شروع به تشخیص باخت های خود کردید و از آنها درس گرفتید، با سرعت بسیار سریع بازیکن بهتری خواهید شد. این یک روش آزمایش شده و آزمایش شده است که نه تنها برای COD بلکه برای سایر بازی های FPS نیز کار می کند. تجربه و مشاهده دو تا از بهترین معلمان هستند.

خشاب درست مهم است

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم

چگونه در کال آف دیوتی بهتر شویم

خشاب مناسب در هر سناریویی مهم است. اگر MP بازی می کنید، پس بارگیری شما باید برای حالت بازی/نقشه ای که بازی می کنید کافی باشد. LMG ها در نقشه های کوچک و جعبه ای با گوشه های ناگهانی هیچ فایده ای برای شما ندارند.

شما زمان کافی برای ADS و گرفتن عکس نخواهید داشت. اینجاست که SMG ها وارد می شوند. به طور مشابه، شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع خشابی را می خواهید بر اساس نحوه کوچک شدن دایره در Warzone انجام دهید. تفنگ های تهاجمی و SMG برای مبارزات شهری. LMG و تفنگ های تک تیرانداز برای کشش های باز.

اینها برخی از مهم‌ترین و در عین حال اساسی‌ترین نکاتی بودند که برای بهتر شدن بازیکنان جدید و سخت‌گیر Call of Duty در ذهنم داشتم. امیدوارم این راهنما هم مفید و هم دلگرم کننده باشد و به کارتان ادامه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =