اخبار, بلاگ

گزارش جدید ادعا می کند که GTA 6 ممکن است تا سال 2026 به تعویق بیفتد

گزارش جدید ادعا می کند که GTA 6 ممکن است تا سال 2026 به تعویق بیفتد

طبق گزارش جدید Kotaku، GTA 6 مورد انتظار Rockstar Games ممکن است به تاریخ معرفی شده قبلی خود در سال 2025 پایبند نباشد. منابع آشنا با توسعه بازی به وب سایت گفته اند که در حالی که برنامه های داخلی هنوز در حدود «اوایل سال 2025» می چرخد، احتمالاً یک برنامه بازگشتی برای اواخر سال 2025 یا 2026 وجود دارد.

آنها همچنین ادعا کردند که تولید شروع به “عقب افتادن” از برنامه زمانبندی کرده است و این درک بود که ممکن است الهام بخش فرمان اخیر “بازگشت به دفتر” در Rockstar Games باشد. در فوریه 2024، این شرکت به کارکنان اعلام کرد که به دلیل نگرانی در مورد امنیت و کیفیت بازی، پنج روز در هفته در دفتر به سر کار بازگردند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

بسیاری از منابعی که با Aftermath صحبت می‌کردند، نسبت به این تصمیم، و به‌ویژه از اطلاعیه کوتاه، ابراز ناامیدی کردند. برخی ادعا کردند که این وسیله ای برای راک استار برای «اخراج» کارکنان بدون شروع اخراج بود.

گزارش جدید ادعا می کند که GTA 6 ممکن است تا سال 2026 به تعویق بیفتد

منابعی که با Kotaku صحبت می‌کنند، ادعا می‌کنند که این پیشرفت به تنهایی الهام‌بخش این تصمیم بوده است، و گفته می‌شود که رهبری نگران از دست دادن پنجره راه‌اندازی اعلام‌شده بازی هستند. در این مرحله، انتشار در سال 2025 هنوز امکان پذیر است، اگرچه ممکن است «اوایل سال 2025» از بین برود.

کوتاکو نوشت: «در حالی که عرضه اولیه در سال 2025 هدف است، منابع می‌گویند که مطمئن نیستند این اتفاق بیفتد یا نه و پرتاب [پاییز، نیمکره شمالی] در سال 2025 محتمل‌تر و امکان‌پذیرتر به نظر می‌رسد». در همین حال، به تعویق انداختن بازی تا سال 2026 به عنوان نوعی «طرح بازگشتی» یا «اضطراری» در صورت نیاز روی میز است.

پیشنهاد خرید: خرید بازی fc24

در این مرحله، به نظر می‌رسد راک‌استار قصد دارد برنامه‌های اعلام‌شده قبلی خود را ادامه دهد و تا زمانی که امکان‌پذیر به نظر می‌رسد، در راستای اهداف بلندپروازانه خود در سال 2025 کار کند. یکی از منابعی که با Aftermath صحبت می‌کرد، ابراز نگرانی کرد که این امر می‌تواند منجر به بحران در استودیو شود که مجموعه‌ای از مشکلات خود را ایجاد می‌کند.

در حال حاضر، ما باید منتظر بمانیم و از نزدیک تماشا کنیم تا ببینیم Rockstar Games روی چه چیزی کار می کند. GTA 6 احتمالاً یکی از بزرگترین عرضه‌های بازی‌های دهه خواهد بود – اما این بدان معنا نیست که باید به ضرر سلامت یا امنیت کارکنان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =