Xbox, آموزش

گیم پس چیست ؟ آیا ارزش خرید دارد؟

گیم پس چیست ؟

گیم پس چیست ؟ یک عنصر کلیدی برای استفاده حداکثری از Xbox Series X و Xbox Series S است. خدمات اشتراک بازی مایکروسافت برای گیمرهای رایانه شخصی که دارای بهترین لپ تاپ های بازی و بهترین رایانه های شخصی بازی هستند نیز مفید است.

خرید گیم پس

Xbox Game Pass با هزینه اشتراک ماهانه نسبتا مقرون به صرفه‌ای که می‌توانید آن را در هر زمانی لغو کنید، به شما امکان دسترسی به طیف عظیمی از بازی‌های قدیمی و جدید Xbox، از جمله بهترین بازی‌های Xbox Series X و بهترین بازی‌های Xbox One را می‌دهد. علاوه بر این، Xbox Game Pass Ultimate امکان دسترسی به بازی‌های رایانه شخصی و بازی‌های Xbox را فراهم می‌کند که می‌توانند از طریق قدرت Xbox Cloud Gaming پخش شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گیم پس چیست ، از بازی‌ها، ردیف‌های اشتراک و معاملات احتمالی آن، بخوانید.

گیم پس چیست ؟

Xbox Game Pass یک سرویس اشتراک است که به شما امکان دسترسی به بیش از 100 بازی، از عناوین Xbox شخص اول گرفته تا بازی های شخص ثالث و مستقل را با پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه می دهد. پس از مشترک شدن، می‌توانید این بازی‌ها را مستقیماً در رایانه‌های شخصی Xbox One و Xbox One X، Xbox Series X، Series S و Windows PC خود دانلود کنید.

با پشتیبانی از Xbox Cloud Gaming، حتی می‌توانید تعداد زیادی از این بازی‌ها را از طریق برنامه Xbox Game Pass به گوشی‌های اندرویدی، از طریق مرورگرهای Safari به دستگاه‌های iOS و Mac، از طریق مرورگر کروم Chromebook، و در کنسول‌های Xbox و رایانه‌های شخصی ویندوزی پخش کنید. به ترتیب از طریق برنامه Xbox Game Pass و Xbox.

به طور خلاصه، این سرویس به شما امکان دسترسی به Xbox و بازی‌های PC منتخب را از تقریباً در هر نقطه از 22 کشور و در ترکیبی از دستگاه‌ها می‌دهد و اتصال اینترنتی خوبی برای شما فراهم می‌کند. پخش بازی روی اتصالات 4G و 5G نیز کار می کند. و به لطف Edge برای لینوکس، می‌توانید بازی‌های Xbox Game Pass را در Steam Deck پخش کنید. در پایین اطلاعات بیشتر درباره گیم پس چیست رو خواهیم داد.

Xbox Game Pass Ultimate vs PC vs Console

از نظر عملکرد، چهار سطح Xbox Game Pass بسیار ساده هستند. سطوح Core و استاندارد کنسول به سادگی به طیف وسیعی از بازی‌های Xbox دسترسی دارند، از Halo Infinite و Forza Horizon 5 تا بازی‌های قدیمی‌تر مانند Skyrim و Destiny 2. و دسترسی روزانه به هر بازی از استودیوی Xbox Game را خواهید داشت.

Xbox Game Pass PC تقریباً مشابه نسخه کنسول است، فقط دسترسی به بازی های رایانه شخصی را فراهم می کند. با توجه به ماهیت چند پلتفرمی بسیاری از بازی‌های مدرن، این بدان معناست که مشترکین رایانه شخصی همچنان می‌توانند Halo Infinite را بازی کنند، اما همچنین به بازی‌هایی که فقط برای رایانه شخصی هستند، مانند Death Stranding، دسترسی خواهند داشت. اگر یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازی یا بهترین رایانه‌های شخصی بازی ما را خریداری کرده‌اید، پس این Game Pass برای شماست.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

در ادامه گیم پس چیست به Xbox Game Pass Ultimate اصطلاحاً به این دلیل است که همه موارد فوق را در یک بسته گنجانده است. اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. همانطور که قبلاً ذکر شد، دسترسی EA Play به صورت بسته‌بندی شده است، به این معنی که مشترکین Ultimate می‌توانند بازی‌هایی مانند Mass Effect Legendary Edition، سری Dragon Age، ترکیبی از بازی‌های Battlefield و همچنین FIFA و The Sims را بازی کنند.

علاوه بر این، دسترسی به Xbox Cloud Gaming وجود دارد که اساساً پخش بازی از طریق ابر ارائه می شود. این به شما امکان می‌دهد بازی‌های ایکس‌باکس را روی دستگاه‌های Android، iOS، MacOS، Chrome OS و Windows استریم کنید، به شرطی که اتصال اینترنتی کافی داشته باشید. از آزمایش ما، جریان بسیار خوب است. و با مجهز شدن برخی بازی‌ها به کنترل‌های صفحه لمسی، می‌توانید بازی‌هایی مانند Gears 5 را در تلفن هوشمند بازی کنید.

گیم پس چیست ؟

بازی Xbox Cloud از طریق Game Pass Ultimate به شما امکان می دهد جدیدترین بازی ها را در ایکس باکس وان پخش کنید. این بدان معناست که می‌توانید بدون داشتن کنسول، به یک تجربه بومی Xbox Series X نزدیک شوید. اجازه داده شده است که مقداری تأخیر برای ورودی های کنترلر وجود دارد، اما گاهی اوقات سرویس می تواند بسیار نرم به نظر برسد.

اگر توانایی پرداخت 5 دلار اضافی در ماه را دارید، پیشنهاد می کنیم Xbox Game Pass Ultimate را دریافت کنید زیرا یکی از بهترین معاملات در بازی و تجربه کامل بازی ایکس باکس است.

بازی های Xbox Game Pass

در ادامه گیم پس چیست به بیش از 100 بازی در Xbox Game Pass موجود است خواهیم پرداخت که این لیست بزرگتر شده و احتمالاً همچنان در حال گسترش است.

از طیف وسیعی از بازی‌های Halo گرفته تا عناوینی مانند Psychonauts 2، Rainbow Six Extraction، Forza Horizon 5 و Starfield و سپس ترکیبی از Xbox 360 و بازی‌های اصلی Xbox، Game Pass چیزی برای همه دارد. به خاطر داشته باشید که برخی از بازی‌ها برای مدت محدودی روی Game Pass هستند و ممکن است روی پلتفرم اجرا یا خارج شوند.

فهرست کردن همه بازی‌ها در اینجا بسیار کثیف است، اما دامنه آن از بازی‌های تیراندازی اول شخص سه‌گانه تا عناوین مستقل کوچک‌تر مانند Hollow Knight بسیار متفاوت است. سپس ترکیبی از بازی های توسعه یافته و منتشر شده توسط Bethesda است که پس از خرید شرکت مادر ZeniMax Media توسط مایکروسافت اضافه شد.

همانطور که گفته شد، بازی‌های EA Play مانند Star Wars Squadron و Battlefield 1 در Game Pass Ultimate در دسترس هستند. مایکروسافت تایید کرد که بازی‌های Activision Blizzard، از جمله Call of Duty، در نهایت به Xbox Game Pass راه پیدا خواهند کرد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

علاوه بر این، هر بازی جدید ایکس‌باکس شخص اول، از جمله Fable 4، The Elder Scrolls 6 و موارد دیگر، روز اول در Games Pass عرضه می‌شود. خیلی ساده، Xbox Game Pass در حال حاضر دارای انبوهی از بازی ها است و تا سال 2024 به بعد بازی های بیشتری خواهد داشت.

گیم پس چیست؟ آیا ارزش خرید دارد؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اشتراک Xbox Game Pass برای شما ارزش آن را دارد در نظر بگیرید:

– Game Selection – Game Pass به شما امکان می دهد به بیش از 100 بازی از جمله بازی های انحصاری اصلی Xbox در روز راه اندازی دسترسی داشته باشید. انتخاب شامل ژانرها و فرنچایزهای متنوع است. ارزیابی کنید که آیا بازی‌های موجود با علایق شما مطابقت دارند یا خیر.

– گیمر حرفه ای – در نظر بگیرید که هر ماه چقدر به طور واقع بینانه بازی می کنید. اگر فقط گاهی اوقات بازی می کنید، خرید بازی های منتخبی که دوست دارید ممکن است مقرون به صرفه تر باشد. اگر یک گیمر مشتاق هستید، Game Pass احتمالاً ارزش بیشتری را ارائه می دهد.

به طور کلی، اگر علاقه‌های گسترده‌ای به بازی دارید، مکرراً بازی می‌کنید و می‌خواهید به نسخه‌های جدید دسترسی مقرون به صرفه داشته باشید، Game Pass ارزش فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. اما قبل از اشتراک عادات بازی خود را در نظر بگیرید. دوره آزمایشی به انجام این ارزیابی کمک می کند.

سخن نهایی درباره گیم پس چیست ؟

در پایان، اینکه گیم پس چیست و آیا “ارزش آن را دارد” به ترجیحات و عادات بازی شخصی شما بستگی دارد. اگر به طور معمول انواع زیادی از بازی‌ها، از جمله نسخه‌های جدید در فرنچایزهای محبوب را بازی می‌کنید، دسترسی نامحدود درخواستی Game Pass بسیار مقرون به صرفه است. با این حال، اگر عمدتاً از پخش مجدد مجموعه کوچک‌تری از بازی‌های مورد علاقه لذت می‌برید، خرید فقط آن عناوین انتخابی ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

گیم پس چیست ؟ کشف و آزمایش بازی های جدید را بسیار مقرون به صرفه می کند که برای بسیاری از گیمرها جذابیت فوق العاده ای دارد. و توانایی پخش نسخه‌های با مشخصات بالا در روز اول بدون نیاز به پرداخت هزینه کامل، امتیاز بزرگی برای علاقه‌مندان است. در نهایت Game Pass آینده بازی را از بسیاری جهات نشان می دهد – دسترسی انعطاف پذیر و متنوع با هزینه ماهانه کم به جای صرف پول بیشتر برای داشتن هر بازی جداگانه. ارزیابی اینکه آیا آن مدل برای عادات شما مناسب است یا نه، کلید تعیین اینکه آیا این سرویس ارزش خوبی برای زمان سرگرمی و بودجه شما دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =