بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های رایگان VR

بهترین بازی های رایگان VR

به دنبال بهترین بازی های واقعیت مجازی رایگان برای کاوش هستید؟ بیشتر از این لیست نگاه نکنید! در سال‌های اخیر، بازی‌های واقعیت مجازی به طور گسترده‌ای رونق گرفته است، و توسعه‌دهندگان بیشتری تجربه‌ای همه‌جانبه برای بازیکنان ایجاد می‌کنند. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد.

بهترین بازی های رایگان VR

به همین دلیل است که ما بهترین بازی‌های واقعیت مجازی رایگان موجود در حال حاضر را جمع‌آوری کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید در بهترین بازی های رایگان vr جستجو کنید و بهترین بازی را برای شروع انتخاب کنید. این بازی‌ها از شوترهای اکشن گرفته تا پازل‌های هیجان‌انگیز، مطمئناً ساعت‌ها سرگرمی را برای گیمرها در هر رشته‌ای فراهم می‌کنند. پس هدست خود را در دست بگیرید و بیایید به دنیای شگفت انگیز بهترین بازی های VR رایگان شیرجه بزنیم!

Rec Room

بهترین بازی های رایگان VR

بهترین بازی های رایگان VR

تاریخ انتشار: 1 ژوئن 2016
پلتفرم های VR: Meta Quest / 2، PSVR، Steam VR

Rec Room یک بازی واقعیت مجازی رایگان است که جامعه (این شما هستید!) را در خط مقدم قرار می دهد. مجموعه‌ای گیج‌کننده از فعالیت‌ها و اتاق‌های تولید شده توسط کاربر برای کاوش ارائه می‌کند که آن را به یکی از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی از نظر قابلیت پخش مجدد تبدیل می‌کند.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

برخی از حالت های بازی که می توانید در این اتاق ها پیدا کنید عبارتند از Haunted Manor، Laser Tag، Paintball و Rock Climbing. همانطور که گفته شد، درست مانند Minecraft، این بازی تمام ابزارها و ویژگی ها را برای ایجاد اتاقی از تخیل شما ارائه می دهد. آیا می خواهید یک بازی برای خودتان بسازید؟ جمع کردن تعدادی از دوستان؛ این کاملاً با Rec Room امکان پذیر است. آیا می خواهید با افراد جدیدی از سراسر جهان آشنا شوید؟ اتاق Rec این را نیز در یک محیط سرگرم کننده و هیجان انگیز ارائه می دهد.

Propagation VR

بهترین بازی های رایگان VR

بهترین بازی های رایگان VR

تاریخ انتشار: 25 سپتامبر 2020
پلتفرم های VR: Steam VR، Meta Quest / 2

آیا عاشق موقعیت‌های پر از آدرنالین هستید که مرز بین هیجان و وحشت تیره به نظر می‌رسد؟ Propagation VR شما را درست در وسط یک آخرالزمان زامبی فعال قرار می دهد. بجنگید، یا در تلاش بمیرید، همه چیز به شما بستگی دارد! فرقی نمی کند که دست زدن به سلاح ها واقع بینانه باشد، یا تنش زیربنایی در محیط تاریک و تاریک، یا فقط این واقعیت ساده که هر اشتباهی آخرین گام شما خواهد بود، Propagation VR می داند که چگونه VR را درست انجام دهد.

اگر از پایان دادن به جلسات بازی خود با هیجان بالا لذت می برید، پس Propagation VR برای شما مناسب است.

Digital Combat Simulator World VR

بهترین بازی های رایگان واقعیت مجازی

بهترین بازی های رایگان واقعیت مجازی

تاریخ انتشار: 18 مارس 2018
پلتفرم های VR: Steam VR، Meta Quest / 2

اگر از علاقه‌مندان به شبیه‌سازهای پرواز هستید، Digital Combat Simulator World VR باید امتحان کنید.

Digital Combat Simulator World VR یک شبیه ساز جنگی پرواز نظامی است که به شما امکان می دهد خلبانی برخی از پیشرفته ترین هواپیماهای جهان را تجربه کنید. این بازی دارای یک نقشه رایگان گسترده است که به شما امکان می دهد مناطق دریای سیاه و جزایر ماریانا را کشف کنید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

علاوه بر اوج گرفتن در هوا با هواپیمای نظامی، شما همچنین می توانید تانک ها، وسایل نقلیه زمینی و کشتی هایی را که در اختیار دارید کنترل کنید. فقط هشدار داده شود، کنترل‌ها می‌توانند بسیار پیچیده باشند و نیاز به عادت کردن داشته باشند. اما اگر مایل به شروع یک منحنی یادگیری چالش برانگیز هستید، ساعت های بی شماری را صرف این بازی خواهید کرد.

The Lab

بازی های رایگان VR

بازی های رایگان VR

تاریخ انتشار: 5 آوریل 2016
پلتفرم های VR: Steam VR، PSVR

The Lab مجموعه ای از هشت مینی بازی است که Valve برای نشان دادن پتانسیل گسترده واقعیت مجازی ایجاد کرده است. شما وارد دنیای جیبی به نام Aperature Science می‌شوید، جایی که می‌توانید با یک سگ روباتی بازی کنید، فضای بیرونی را از نزدیک ببینید، یا یک اسکن پزشکی با جزئیات بسیار بر روی بدن انسان و موارد دیگر انجام دهید. همه چیز به شما بستگی دارد!

بازی‌ها کوتاه اما شیرین هستند، و اگرچه ممکن است کامل‌ترین تجربه‌های واقعیت مجازی در اطراف نباشند، اما راهی سرگرم‌کننده برای گذراندن یک بعد از ظهر هستند. این بازی ها همچنین به ویژه در یک محیط در مقیاس اتاق خوب هستند، بنابراین مطمئن شوید که از آن نهایت استفاده را ببرید. یکی از بهترین بازی های رایگان VR است.

VRChat

تاریخ انتشار: 1 فوریه 2017
پلتفرم های VR: Steam VR، Meta Quest / 2

به جای اینکه یک تجربه برای لذت شما طراحی شده باشد، در VRChat بازی بر اساس منبع سرگرمی است.

این عنوان رایگان واقعیت مجازی یک پلتفرم اجتماعی آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند آواتارهای سه بعدی خود را ایجاد و آپلود کنند تا در آن ظاهر شوند. شما می توانید تقریباً هر آواتاری را که می خواهید انتخاب کنید. از یک دختر انیمیشنی با موهای سیاه گرفته تا شخصیتی احمقانه مانند سونیک جوجه تیغی. اتاق‌ها و تجربیات همگی محصول تخیل جامعه هستند و برخی از محیط‌های بسیار شخصی‌سازی شده را ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

امکانات با VRChat بی پایان است، زیرا هر اتاق با بازیکنان مختلف و بازی های ساخته شده در جامعه برای لذت همه پر می شود. Capture the Flag، Battle Discs، Bowling برخی از بازی‌ها هستند که می‌توانید به صورت رایگان در این عنوان بازی کنید.

PokerStars VR

بهترین بازی رایگان VR

بهترین بازی رایگان VR

تاریخ انتشار: 8 نوامبر 2018
پلتفرم های VR: Steam VR، Meta Quest / 2

آیا از طرفداران تگزاس هولدم و بازی های پوکر معمولی هستید؟ پس PokerStars VR را دوست خواهید داشت.

این بازی رایگان به شما این امکان را می‌دهد تا بدون خطرات فمار بازی کردن در یک میز کازبنو را تجربه کنید. می‌توانید در تنظیمات مختلف، از جمله ایستگاه فضایی گلکسی و ماکائو در شب، با بازیکنان دیگر از سراسر جهان بازی و چت کنید. و بر خلاف راه‌اندازی بوکر آنلاین معمولی‌تان، شما مجموعه‌ای از وسایل (تفنگ، بادکنک، و کارت‌ها) و تراشه‌هایی دارید که می‌توانید در زمان واقعی با آنها تعامل داشته باشید. این باعث می شود بازی همه جانبه تر شود.

اگر احساس رقابت یا خوش شانسی می کنید، همچنین می توانید وارد بوکر استارز آرنا با ریسک بالا شوید تا هوش خود را در برابر سایر بازیکنان آزمایش کنید. برای برخی از اقدامات بوکر معتبر، PokerStars VR برای نیازهای شما مناسب است.

War Thunder

تاریخ انتشار: 21 دسامبر 2016
پلتفرم های VR: Steam VR، PSVR

War Thunder این عنوان را به عنوان یکی از واقعی‌ترین شبیه‌سازهای نظامی در فضای VR قرار می‌گیرد، با کاتالوگ وسیعی از هواپیماها، تانک‌ها و کشتی‌هایی که با دقت کامل بازسازی شده‌اند، به سختی می‌توانید سطحی از لذت را در این عنوان پیدا نکنید.

چه درگیر درگیری‌های هوایی یا نبردهای زمینی در مقیاس بزرگ باشید، سطح غوطه‌وری که در War Thunder تجربه خواهید کرد بی‌رقیب است. در حالی که ویژگی‌های واقعیت مجازی بازی نسبت به حالت اصلی بازی صفحه‌کلید و ماوس آن ثانویه است، بازی در VR هنوز شگفت‌انگیز است. برای یک عنوان رایگان، این بازی یک بازی کاملاً جذاب است. war thunder یکی از بهترین بازی های رایگان VR است.

Dagon: by H. P. Lovecraft

تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2021
پلتفرم های VR: Steam VR

Dagon: اثر H. P. Lovecraft یک اثر داستانی با الهام از لاوکرافت است که شما را در نقش یک ملوان بدبخت قرار می دهد که در سواحل یک جزیره جوی الدریچ سرازیر می شود. یک بازی ترسناک در قلب، Dagon یک تجربه روایی کامل است که به داستان اصلی ساخته شده توسط نویسنده وفادار می ماند.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

در حالی که بازی فقط 30 دقیقه طول می کشد، احساساتی که مدت ها بعد از بازی با خود خواهید برد، باقی خواهند ماند. برای طرفداران چیزهای عجیب، حواس پرت و هولناک، با این عنوان ترسناک VR بسیار تحسین شده احساس خوبی در خانه خواهید داشت.

SCP: Labrat

بهترین بازی های رایگان VR

بهترین بازی های رایگان VR

تاریخ انتشار: 18 می 2021
پلتفرم های VR: Steam VR

SCP: Labrat یک بازی ترسناک ظالمانه است که در آن شما به عنوان یک زندانی که در یک مرکز زیرزمینی به دام افتاده بازی می کنید. اگر می خواهید فرار کنید، باید از اشیاء عجیب و غریب و منابع ارزشمند اطراف این مرکز استفاده کنید.

این بازی اول شخص ادای احترام به عنوان 2012، SCP – Containment Breach ساخته شده در سال 2012 است. SCP: Labrat محیط‌ها، آیتم‌ها و داستانی جدید را بهبود می‌بخشد و اضافه می‌کند که به خوبی در فضای واقعیت مجازی جا می‌گیرد.

هشدار دهید، این بازی گاهی اوقات می تواند وحشتناک باشد – به خصوص اگر به بازی های ترسناک عادت نداشته باشید. اما اگر فکر می کنید می توانید از عهده آن برآیید، جهان در این بازی ارزش کاوش را دارد.

ادامه بهترین بازی های رایگان VR

Echo VR

تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2018
پلتفرم های VR: Meta Quest / 2

Echo VR که به طور انحصاری بر روی پلتفرم های Oculus موجود است، یک بازی واقعیت مجازی چندنفره رایگان است که در آن باید در یک محیط تیمی این بازی را انجام دهید.

این یک تجربه مهیج و دلچسب است که یک تجربه سرگرم کننده را برای افرادی که طرفداران سرسخت ورزش های تیمی مانند فوتبال هستند فراهم می کند. اما حتی اگر شما بزرگ‌ترین طرفدار ورزش نیستید، ویژگی‌های بیش از اندازه کافی در بازی وجود دارد که می‌تواند سرگرمی‌های بدون محدودیت را برای شما فراهم کند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که بتوانید بازی های چند نفره VR را با گروهی از دوستان خود انجام دهید.

علاوه بر این که Echo VR در بین دوستان محبوب است، میزبان مسابقات آنلاین نیز می باشد که می توانید با افرادی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. اگر از کار کردن در VR لذت می برید، Echo VR عنوانی است که باید انتخاب کنید.echo vr را حتما یکبار امتحان کنید چون یکی از بهترین بازی های رایگان VR است.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS VR2

Spider-Man: Far From Home VR

تاریخ انتشار: 25 ژوئن 2019
پلتفرم های VR: PSVR، HTC Vive، Oculus Rift

بر اساس فیلمی به همین نام، Spider-Man: Far From Home VR شما را به جای ابرقهرمان دیوار خزنده قرار می دهد. همانطور که نقش مرد عنکبوتی محله دوستانه را به عهده می گیرید، بالا بروید، فاصله بگیرید و فرود هیجان انگیز را تجربه کنید. این عنوان با مکانیک نرم و چشم‌انداز هیجان‌انگیز خود به شما احساس یک ابرقهرمان را می‌دهد. درست مانند فیلم، شما در حال عبور از آسمان خراش های شهر نیویورک خواهید بود، و این یک انفجار مطلق است.

حتی اگر بزرگترین طرفدار سری Spider-Man نیستید، این بازی VR رایگان ارزش بارگیری در سیستم شما را دارد. به هیچ وجه طولانی نیست، اما سرگرمی های سرگرم کننده ای ایجاد می کند، به خصوص اگر انگشت شما روی نبض دنیای مرد عنکبوتی باشد.

Republique VR

بهترین بازی های رایگان VR

بهترین بازی های رایگان VR

تاریخ انتشار: 19 آوریل 2018
پلتفرم های VR: Steam VR

وقت آن است که وحشیانه ترین رویاهای خود را زندگی کنید زیرا با خطرات نظارت دولتی در عصر اینترنت روبرو هستید.خطرات جامعه مدرن را بررسی کنید. از صداگذاری های باورنکردنی گرفته تا تلاش مشترک توسعه دهندگان Metal Gear Solid، Halo و F.E.A.R، این بازی همه چیز را دارد!

داستان را کاوش کنید، به دنبال حقیقت باشید و سعی کنید زنده بمانید، زیرا وزن این دنیا بر شما خسته می شود. خیلی از کارشناسان درباره این بازی نظر دادند و ما این بازی رو بعنوان بهترین بازی های رایگان VR معرفی می کنیم.

Surgeon Simulator VR: Meet The Medic

تاریخ انتشار: 5 آوریل 2016
پلتفرم های VR: Steam VR

آیا تا به حال خواسته‌اید ببینید که کار هایی که دکتر انجام می دهد، بدون استرسی که به همراه دارد، چگونه است؟ اگر چنین است، Surgeon Simulator VR: Meet The Medic یک بازی است که باید آن را امتحان کنید. در این بازی رایگان پزشکی واقعیت مجازی، شما به عنوان پزشک در Team Fortress 2 بازی می کنید. شما مسئول انجام عمل جراحی نجات دهنده در بزرگترین کلاس رزمی بازی، Heavy هستید.

نکته جالب در مورد بازی این است که گاهی اوقات احمقانه نیست. میز شما نه تنها پر از ابزار پزشکی است، بلکه مضحک‌ترین چیزها را نیز در خود دارد .

Adventure Climb VR

بهترین بازی های رایگان VR

بهترین بازی های رایگان VR

تاریخ انتشار: 16 آوریل 2019
پلتفرم های VR: Steam VR

Adventure Climb VR یک بازی واقعیت مجازی خیلی زیبا و سرگرم کننده هست که توسط کوهنوردان کهنه کار ساخته شده است که می تواند شما را خسته کند.

در این عنوان، باید از تمام بدن خود برای بالا رفتن از یک دیوار صخره‌ای استفاده کنید—بعضی از آن‌ها با ارتفاع آنقدر بالا هستند که احساس سرگیجه می‌کنید! بهترین بخش این است که می‌توانید دیوارهایی با مشکلات مختلف را افزایش دهید، بنابراین همیشه می‌توانید چالشی مناسب برای سطح مهارت خود پیدا کنید.

پیشنهاد خواندنی: بهترین هدست بازی برای ایکس باکس

Adventure Climb VR با گرافیک زیبا و یک تجربه گیم پلی همهجانبه، یک بازی سخت فیزیکی است که بسیار سرگرم کننده است. پنج سطح اول رایگان هستند، با این حال، برای بازی دسته بعدی سطوح باید هزینه بیشتری بپردازید. صرف نظر از این، این یک راه سرگرم کننده برای انجام تمرینات هوازی بدون صرف یک سکه است.

Epic Roller Coasters

تاریخ انتشار: 7 مارس 2018
پلتفرم های VR: Steam VR

اگر می‌خواهید در صندلی عقب بنشینید و از یک بازی بیشتر لذت ببرید، Epic Roller Coasters یک شبیه‌ساز رایگان ترن هوایی است که ممکن است به /ان علاقه داشته باشید.

همانطور که از نامش پیداست، این بازی شما را در یک ترن هوایی قرار می دهد، اما این تجربه معمولی شما از ترن هوایی واقعیت مجازی نیست. به جای مسیر معمولی ترن هوایی خود، سوار بر سنگ های در حال سقوط و پریدن از روی سکوها خواهید شد – چیزی که به وضوح در ترن هوایی های واقعی پرواز نمی کند.

یکی از ایرادات این بازی این است که بسیاری از آهنگ ها پشت یک DLC قفل شده اند. با این حال، اصلی‌ترین موردی که به صورت رایگان در دسترس است، در حال حاضر لذت بردن از آن به تنهایی است. اگر به دنبال آزمایش ترس خود و سوار شدن بر ترن هوایی هستید، این بازی قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد.

سخن نهایی درباره بهترین بازی های رایگان VR

در نتیجه، بهترین بازی های رایگان VR دائماً در حال گسترش است و تجربیات شگفت‌انگیز بسیاری در خارج از کشور در انتظار کشف هستند. چه طرفدار شوترهای اکشن، بازی‌های معمایی همهجانبه یا هر چیز دیگری باشید، هیچ کمبودی در گزینه‌های موجود برای شما وجود ندارد. بنابراین اگر به‌دنبال بهترین بازی های رایگان VR برای بازی هستید، حتماً فهرست ما را بررسی کنید و شروع به کاوش در برخی از برترین دنیای مجازی امروز کنید. با این همه چیز برای دیدن و انجام دادن، مطمئناً چیزی پیدا خواهید کرد که ساعت ها شما را سرگرم کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =