بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی کالاف دیوتی

بهترین بازی کالاف دیوتی

بهترین بازی کالاف دیوتی : شوترهای اول شخص امروزی کاملاً توسط بهترین بازی های Call of Duty متحول شده اند. DNA منحصر به فرد Call of Duty با گذشت زمان تغییر کرده و در عین حال ثبات برند را حفظ کرده است. این کار را با ترکیب بخش‌هایی از بهترین بازی‌های اکشن با محیط‌های قابل تشخیص، حالت‌های بازی، زرادخانه‌های سلاح و حتی یک اسپین‌آف رایگان بتل رویال انجام می‌دهد. محصول نهایی مجموعه ای لذت بخش از بازی های جنگی شدید است که نه تنها از استانداردهای قبلی فراتر می رود، بلکه معیارهای موفقیت جدید و جاه طلبانه تری را برای رقبای خود تعیین می کند. ببینید آیا انتخاب‌های ما از بهترین بازی‌های Call of Duty که هنوز در دسترس هستند، از Vanguard تا Black Ops، با ترجیحات شما مطابقت دارند یا خیر.

بهترین بازی کالاف دیوتی

10. Call of Duty 2

بهترین بازی کالاف دیوتی

بهترین بازی کالاف دیوتی

یکی از بهترین شوترهای WW2 که تا کنون ساخته شده است و یکی از برترین بازی‌های Xbox 360، Call of Duty 2 است. Call of Duty 2 با انتشار خود در سال 2005 به عصر HD صنعت بازی‌های ویدیویی کمک کرد و اهمیت آینده Xbox Live را برای بازی‌های کنسولی نشان داد. . بازی تیراندازی اول شخص در Infinity Ward، علیرغم حال و هوای یکپارچه سازی با سیستم عامل جذاب، یکی از اجزای اصلی جذابیت این سری است. روایت جهانی Call of Duty 2، گرافیک پیشرفته و گیم پلی بی عیب و نقص چند نفره، زمینه ساز صعود سریع این سری به شهرت است.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

9. Call of Duty: Modern Warfare 2

Infinity Ward به جای استفاده از گذشته به عنوان الگوی Call of Duty: Modern Warfare 2، از آن به عنوان نقطه مرجع استفاده کرد. نتیجه یک کمپین هیجان انگیز است که اگرچه دقیقاً قوانین را تغییر نمی دهد، اما آنها را برای نسل جدیدی از بازیکنان Call of Duty تأیید می کند. اکشن به سرعت و دیوانه‌وار پیش می‌رود، جای‌گیری در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری حیاتی است و بازیکنانی که طبق قوانین قدیمی بازی می‌کنند به زودی می‌میرند. اگر معمولاً بیش از حد به چوب چپ تکیه کنید و بعد از هر دوری که از کلیپ شما ناپدید می شود، بارگذاری مجدد کنید، یک مزیت ناعادلانه خواهید داشت. همانطور که در بررسی Call of Duty: Modern Warfare 2 اشاره کردیم، این بازی سرگرم کننده است و طراحی بصری و شنیداری شگفت انگیزی دارد، اما واقعاً کاری را انجام نمی دهد که قبلاً Call of Duty انجام نداده باشید.

8. Call of Duty WW2

بهترین بازی کالاف دیوتی

بهترین بازی کالاف دیوتی

بازگشت Call of Duty WW2 به جنگ جهانی دوم ممکن است عجیب به نظر برسد زیرا بخش زیادی از بازی در آینده و در فضا اتفاق افتاده است، اما کار می کند. این سری اساساً به عنوان راه اندازی مجدد با بازنشانی تمام فناوری های آینده عمل می کند و آن را به اصل خود باز می گرداند. اگر چه خط داستانی در نیمه اول دچار مشکل می‌شود، اما تک‌بازیکن اکثراً آن لحظات کلیدی را با اطمینان اجرا می‌کند. با این حال، جنبه چند نفره در اینجا برجسته می شود. این نمایشی به مراتب خالص‌تر از آنچه یک تیرانداز اینترنتی باید باشد – بدون تمام اسباب‌بازی‌ها، فناوری، و مزخرفات فضایی است. هنگامی که پهپادها و ماهواره ها حذف می شوند، عمل به طور قابل توجهی لذت بخش تر می شود و بیشتر بر پاسخ ها و آگاهی فضایی متمرکز می شود. یکی دیگر از موارد جذاب، حالت جدید Headquarters است که منطقه اجتماعی بازی را به چیزی شبیه به Destiny Tower تبدیل می کند تا بازیکنان در آن جمع شوند. این بازی یکی بهترین بازی کالاف دیوتی می باشد.

7. Call of Duty: Modern Warfare

چه کسی می‌دانست که سری Call of Duty یک بازی با نام دقیقاً مشابه عنوانی در سال 2007 منتشر می‌کند که یک تفسیر مجدد رادیکال است که به جای بازسازی هر یک از بازی‌های این سری، شروع به بازسازی سری Modern Warfare از پایین به بالا می‌کند. ? برخلاف پیشینیان خود، Call of Duty: Modern Warfare از سال 2019 کمتر شبیه به مجموعه ای از ماموریت های نامرتبط است که برای سرنگونی سریع در صف قرار گرفته اند. وقتی به جلو شتاب می‌گیرید، این تصور را به دست می‌آورید که کنترل یک فیلم اکشن سریع و فشرده را در دست دارید. این اولین قدم فوق العاده در مسیری جدید برای سری Modern Warfare است، و ظاهر، صدا و احساس فوق العاده ای دارد.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

6. Call of Duty: Modern Warfare 3

بهترین بازی کالاف دیوتی

بهترین بازی کالاف دیوتی

اگر فکر می کنید Return of the Jedi بهترین فیلم اصلی جنگ ستارگان است، پس Call of Duty: Modern Warfare 3 بدترین بازی در سری Modern Warfare است. می دانید، با این حال، این مکان عاری از Ewoks است. طوفان شن غلتان در بازگشت به فرستنده، جنگ مدرن در بهترین آشفتگی خود است و آژانس پخش کننده را با تماشای چشمگیر ترکیب می کند. این به طرز درخشانی توطئه بمب‌افکن فزاینده را به هم پیوند می‌دهد. بسیار خوب، بنابراین بازی چند نفره بیشتر به تنظیمات کوچک می‌پردازد تا پیشرفت‌های بزرگ، اما هنوز تعداد زیادی نقشه شگفت‌انگیز وجود دارد و تبدیل خط کشی به نقطه‌ای کمک می‌کند زمین بازی را هموار کند. علاوه بر این، می‌دانید که مبارزات سریع و مشت‌انگیز شما را به بازگشت تنها برای یک راند دیگر ترغیب می‌کند.

5. Call of Duty: Warzone 2.0

یک جانور کاملاً جدید در سری Warzone، Warzone 2 یک واکنش مستقیم به منظره چند نفره در حال تکامل است که توسط بازی‌های بتل رویال رایگان مانند Apex Legends و Fortnite مشخص می‌شود. رویکرد CoD به نبرد رویالز، یک چاقوی تیز به دنیای نسبتا خسته کننده نبرد رویال ها می برد، سیستم گنج را ساده می کند و گزینه ای هوشمندانه برای پیوستن مجدد به مبارزه در گولاگ ارائه می دهد. Warzone 2.0 همزمان با Modern Warfare 2، 2022 منتشر شد و پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود Call of Duty: Warzone Caldera است. همچنین دارای یک حالت اختصاصی DMZ تک نفره برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای مبتنی بر روایت هستند. این بازی یکی از بهترین بازی کالاف دیوتی می باشد.

4. Call of Duty: Black Ops 2

بهترین بازی کالاف دیوتی

بهترین بازی کالاف دیوتی

Treyarch دوست دارد با سه گانه Black Ops عجیب و غریب شود و برای آن بهتر عمل می کند. اولین و تا کنون تنها زمانی که Call of Duty با پایان‌های مختلف برای تأثیرگذاری خوب آزمایش کرده است، در Call of Duty: Black Ops 2 است. حتی در حالی که محتوای جدید زیادی برای مشاهده وجود ندارد، تکمیل ماموریت‌های Strike Force و رسیدن به اهداف معین در سطوح اصلی به طور قابل توجهی مسیر روایت را تغییر می دهد و به آن عمق بیشتری می بخشد و انگیزه ای برای ادامه بازی پس از پخش تیتراژ می دهد. یکی دیگر از مهم‌ترین و ماندگارتر بازی‌های چندنفره، سیستم Pick 10 است که به شما امکان می‌دهد کنترل بیشتری بر سبک بازی و بارگذاری خود داشته باشید و بر درجات بالاتر سفارشی‌سازی بازی در حال حاضر تأثیر بگذارد. این ورودی نمایشی عالی از قابلیت‌های COD است و آنقدر آزمایش می‌کند که به تنهایی برجسته شود، حتی اگر هر تغییری مورد توجه قرار نگیرد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

3. Call of Duty: Modern Warfare 2

Call of Duty: Modern Warfare 2  این واقعیت که این بهترین  مجموعه در انجام این کار است، گویای خوب بودن آن است. Rust، نقشه کوچک نهایی تمام دوران، در حالت چندنفره معرفی می‌شود، در حالی که تک‌نفره بدون اینکه هیچ یک از سرعت‌ها را قربانی کند، تماشایی را تقویت می‌کند. بسیار خوب، بنابراین به دلیل چند خطای کوچک مانند Tactical Nuke killstreak و عدم حضور یک ماموریت روسی در کمپین، کاملاً برش را انجام نمی دهد. اما زمانی که برخی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های نمایش – مانند یورش به گولاگ برای آزادی یک زندانی مهم – ادامه پیدا می‌کنند، نگرانی در مورد ناراحتی‌های کوچک دشوار است. این بازی یکی از بهترین بازی کالاف دیوتی می باشد.

2. Call of Duty: Black Ops

بهترین بازی Call of Duty

بهترین بازی Call of Duty

بازی Treyarch’s Call of Duty: Black Ops Vietnam بدون شک بهترین بازی در این سری است که دارای یک داستان بسیار سرگرم کننده و گزینه های چند نفره است که واقعاً ژانرهای جدید و جذاب بازی را برای تجربه ارائه می دهد. در حالی که بازگشت به دهه 1960 ضربه خشونت آمیز سلاح را کاهش نمی دهد، نوآوری Gun Game، که شما را ملزم می کند پس از هر کشتن از یک سلاح متفاوت استفاده کنید، بسیار عالی است. Rolling Stones به طرز ماهرانه ای برای دادن طعمی به بازی استفاده می شود که هیچ یک از بازی های دیگر ندارند، و پس زمینه جنگ سرد ثابت می کند که برای COD ایده آل است، با یک ابهام اخلاقی که می تواند در برخی نقاط شوکه شود. با این حال، هنوز نمی توان معنای آن ارقام را رمزگشایی کرد.

1. Call of Duty 4: Modern Warfare

بهترین بازی Call of Duty

بهترین بازی Call of Duty

آیا Black Ops: آنچه را که انتظار داشتید از طبقه بندی خارج کرد؟ لطفا بیا نمی توان انکار کرد که بهترین بازی این مجموعه، Call of Duty 4: Modern Warfare است. یک شاهکار مطلق در حال حاضر، و آشکار شدن آن پس از انتشار، این معیاری است که باید بقیه را بر اساس آن قضاوت کرد. بزرگ‌ترین دلیل این امر، بازی چندنفره انقلابی است، به‌ویژه در کنسول‌ها. ترکیب اغوا کننده باز کردن قفل های اعتیاد آور، طراحی نقشه ماهرانه و بازخورد قوی همچنان بازیکنان را مجذوب خود می کند. پس از آن، کمپین بی بدیل وجود دارد. این بهترین داستان جنگی است که این فرنچایز تا به حال تعریف کرده است، پر از ماموریت های به یاد ماندنی (مرگ از بالا، همه گیلی ها، چارلی نروید، برای نام بردن از چند مورد) با اشاره ای از ظرافت های غیرمنتظره. این تنها توسط ریمستر 2016 بهبود یافته است، که به‌روزرسانی گرافیکی به موقع دریافت می‌کند تا از نظر وضوح با برادر بسته، Infinite Warfare مطابقت داشته باشد. Modern Warfare باید تنها بازی Call of Duty باشد که تا به حال بازی کرده اید. این بازی بهترین بازی کالاف دیوتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =