آموزش, بازی ها, بلاگ

بهترین بل های پرواز در Palworld

بهترین بل های پرواز در Palworld

داشتن یکی از بهترین بال های پرواز در Palworld به شما کمک می‌کند تا به سرعت در محیط اطراف بچرخید، و حتی می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی از صخره‌های بلند بالا بروید یا با تلاش بسیار کم به سرعت در سطح وسیعی از آب سر بخورید.

مانت ها در انواع و اندازه های مختلف در Palworld وجود دارند، اما ما اینجا هستیم تا در مورد پایه های پرنده صحبت کنیم. اینها به شما اجازه می دهند با چند تکه بال در هوا پرواز کنید. اولین کار شما گرفتن یکی است، سپس باید کمی تلاش کنید تا قفل را باز کنید و سپس تجهیزاتی را که برای آویزان کردن به آن نیاز دارید بسازید.

دوستان متعددی وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند، اما در اینجا انتخاب های ما برای بهترین پایه های پرواز در Palworld وجود دارد.

بهترین پایه های پرواز در Palworld

بهترین بال پروازی در Palworld در نهایت به نحوه ساخت تیم خود، نوع نبردهایی که می‌خواهید از پایه استفاده کنید و به طور کلی می‌خواهید چقدر سریع باشند یا چقدر قدرتمند هستند بستگی دارد. .

برای فهرست خود، ما بررسی کرده‌ایم که کدام دوستان تعادل خوبی بین همه این عوامل پیدا می‌کنند تا آنها را پایه‌های خوبی بسازند که ارزش جایگاه ارزشمند تیم شما را داشته باشند.

بدون ترتیب خاصی، اینها بهترین بال های پرواز در Palworld هستند

جتراگون

بهترین بل های پرواز در Palworld

Jetragon یکی از سخت‌ترین بال هایی است که در بازی به دست می‌آید، بعید است که آن را در مراحل اولیه بازی و در اطراف هر یک از مناطق شروع سطح پایین‌تر ببینید. ما همچنین دریافتیم که Jetragon ها (در حال حاضر) بیشتر به عنوان نبردهای رئیس به جای فرصت های کلی گرفتن در اطراف هستند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

دستور العمل مورد نیاز برای نصب Jetragon تنها زمانی که این Pal را بگیرید در سطح 50 در درخت Technology شما باز می شود.

راگناهوک

بهترین بل های پرواز در Palworld

Ragnahwak یک پال از نوع آتش است و ما اولین مورد خود را در شمال غربی محله کوچک در نزدیکی منطقه شروع مواجه کردیم. با این حال، آنها بسیار خوب هستند، بنابراین اگر قصد دارید یکی را بگیرید، توصیه می کنیم کمی زمان بگذارید تا آماده شوید و یک نوع Water-type را با خود ببرید، زیرا Fire-type در برابر آنها ضعیف است.

تا کنون، ما بیشتر Ragnahawks را در اطراف کوه Obsidian پیدا کرده‌ایم – اما مراقب باشید، بیشتر دوستان در این منطقه سطح 25 یا بالاتر هستند.

برای سوار کردن Ragnahawk باید دستور زین آن را پس از گرفتن آن در درخت فناوری باز کنید.

بیکن

بهترین بل های پرواز در Palworld

ما پال زاپی خود را از طریق جوجه کشی یک تخم مرغ بزرگ به دست آوردیم، اما شما می توانید با Beacon های وحشی در مناطق میانی تا سطح بالای نقشه مواجه شوید. این بدان معناست که برای پیدا کردن آن در بیشتر مواقع باید فاصله زیادی از نقطه تخم ریزی اولیه طی کنید. Beakon از نوع الکتریکی است.

دستور زین برای Beakon در سطح 34 در درخت فناوری پس از به دست آوردن این پال باز می شود.

هلزفیر

بهترین بل های پرواز در Palworld

جایگاه نهایی در لیست ما هلزفیر خیره کننده است که به طور مثبت آسمان را در شب روشن می کند. نه، جدی، می درخشد. این پال از نوع Dark است و سوار شدن به آن آسیب تاریکی را به حملات شما اضافه می کند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

ما با اولین هلزفیر در شمال شرقی نقطه شروع، در جنگل سرسبز و در اطراف صخره های رو به جزیره مارش مواجه شدیم. اگر مبارزه با آن دلهره آور به نظر می رسد (آنها کاملاً قوی هستند) می توانید این پال را نیز از تخم بیرون بیاورید.

برای سوار کردن هلزفیر، باید دستور زین را در درخت فناوری با گرفتن یکی باز کنید.

فعلا همین! اگر به دنبال کمک بیشتری از Palworld هستید، راهنماهای ما را بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =