اخبار, بلاگ

مایکروسافت 1900 نفر را در Xbox و Activision Blizzard اخراج می کند

مایکروسافت 1900 نفر را در Xbox و Activision Blizzard اخراج می کند

مایکروسافت 1900 نفر را در تیم‌های بازی‌های ویدیویی خود از جمله Activision Blizzard، ZeniMax و Xbox اخراج می‌کند که معادل تقریباً هشت درصد از نیروی کار بازی‌های آن است.

در یک ایمیل داخلی که توسط The Verge مشاهده شد، فیل اسپنسر، مدیر بازی مایکروسافت، این تصمیم را “تصمیم دردناک” خواند.

مایکروسافت 1900 نفر را در Xbox و Activision Blizzard اخراج می کند

اسپنسر در ایمیل خود به کارکنان نوشت: «کمی بیش از سه ماه از پیوستن تیم‌های Activision، Blizzard و King به مایکروسافت می‌گذرد. “همانطور که در سال 2024 به جلو می رویم، رهبری مایکروسافت گیمینگ و اکتیویژن بلیزارد متعهد به همسویی با یک استراتژی و یک برنامه اجرایی با ساختار هزینه ای پایدار است که از کل تجارت در حال رشد ما پشتیبانی می کند. ما با هم اولویت ها را تعیین کرده ایم. مناطق همپوشانی را شناسایی کرد و تضمین کرد که همه ما در بهترین فرصت‌ها برای رشد همسو هستیم.

به عنوان بخشی از این فرآیند، ما تصمیم دردناکی گرفته ایم که از میان 22000 نفر تیم خود، تعداد نیروی کار خود را با 1900 نقش کاهش دهیم. من و تیم رهبری بازی متعهد هستیم که این فرآیند را تا حد امکان متفکرانه دنبال کنیم.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

“افرادی که مستقیماً تحت تأثیر این کاهش‌ها قرار می‌گیرند، همگی نقش مهمی در موفقیت تیم‌های Activision Blizzard، ZeniMax و Xbox ایفا کرده‌اند، و آنها باید به همه کارهایی که در اینجا انجام داده‌اند افتخار کنند. ما از این همه خلاقیت سپاسگزاریم. ، اشتیاق و تعهدی که آنها به بازی های ما، بازیکنان و همکاران ما آورده اند. ما حمایت کامل خود را از کسانی که در طول انتقال تحت تأثیر قرار گرفته اند، ارائه خواهیم کرد، از جمله مزایای پایان کار که توسط قوانین استخدامی محلی اطلاع داده شده است. به کسانی که نقش آنها تحت تأثیر قرار می گیرد، اطلاع رسانی خواهد شد. و ما از شما می خواهیم که با همکاران در حال رفتن خود با احترام و شفقت مطابق با ارزش های ما رفتار کنید.

“با نگاهی به آینده، ما به سرمایه گذاری در زمینه هایی که کسب و کار ما را توسعه می دهد و از استراتژی ما برای ارائه بازی های بیشتر به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان حمایت می کنیم، ادامه خواهیم داد. اگرچه این لحظه دشواری برای تیم ما است، من مانند همیشه مطمئن هستم که در توانایی شما برای ایجاد و پرورش بازی ها، داستان ها و جهان هایی که بازیکنان را گرد هم می آورد.”

اخراج او به دنبال خرید 69 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در سال گذشته و خرید 7.5 میلیارد دلاری Zenimax در سال 2021 صورت گرفت.

همچنین اعلام شده است که مایک یابارا، رئیس بلیزارد، مایکروسافت را به همراه آلن ادهام، مدیر ارشد طراحی بلیزارد ترک می‌کند.

با اشتراک گذاری این خبر در X، Ybarra از کسانی که در بلیزارد بودند تشکر کرد و امروز را “روز فوق العاده سخت” نامید.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

او نوشت: “برای همه کسانی که امروز تحت تاثیر قرار گرفته اند – من همیشه در دسترس شما هستم و می دانم که اخبار امروز چقدر چالش برانگیز است. قلب من با هر یک از شماست.”

می‌خواهم از همه کسانی که امروز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند به خاطر کمک‌های معنادارشان به تیم‌هایشان، بلیزارد و زندگی بازیکنان تشکر کنم. این یک روز فوق‌العاده سخت است و انرژی و حمایت من روی تمام افراد شگفت‌انگیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد – این به هیچ وجه بازتابی نیست…

اکتبر گذشته، مایکروسافت از سازماندهی مجدد تیم رهبری ایکس باکس خود خبر داد که در آن نقش سارا باند به نظارت بر تعدادی از تیم های داخلی تحت عنوان جدید رئیس ایکس باکس گسترش یافت. مت بوتی که قبلاً به عنوان رئیس استودیوی بازی سازی ایکس باکس شناخته می شد، عنوان شغلی جدید رئیس، محتوای بازی و استودیو را دریافت کرد. این سازماندهی مجدد پس از بازنشستگی پیت هاینز، مدیر اجرایی بتسدا انجام شد.

همین هفته گذشته، GDC گزارش وضعیت صنعت بازی 2024 خود را منتشر کرد. در اینجا، گفته شد که 35 درصد از توسعه دهندگان بازی تحت تأثیر اخراج در 12 ماه گذشته قرار گرفته اند. علاوه بر این، نیمی از افراد مورد بررسی گفتند که نگران کاهش مشاغل بیشتری هستند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

امسال چندین شرکت از جمله بازی‌های توسعه‌دهنده League of Legends، Riot Games را اخراج کرده‌اند. در اوایل این ماه، این شرکت فاش کرد که 530 کارمند خود را اخراج می کند که معادل 11 درصد از کل نیروی کار جهانی است. سایر مواردی که امسال تحت تأثیر قرار گرفتند عبارتند از Black Forest Games، Unity، Behavior Interactive و Lords of the Fallen ناشر CI Games.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =