آموزش, بلاگ

بهترین مکان‌ها برای کیل بیشتر در کالاف موبایل

بهترین مکان‌ها برای کیل بیشتر در کالاف موبایل

بهترین مکان‌ها برای کیل بیشتر در کالاف موبایل

برای خرید سیپی کالاف موبایل و معرفی مکان‌های شلوغ بازی با ما همراه باشید. بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پر دانلود ترین بازی‌های منتشر شده بر روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.همانطور که می دانید بازی Call Of Duty Mobile جزو برترین بازی‌های بتل رویال بر روی پتلفرم موبایل می‌باشد و مکان‌های زیادی در مپ بزرگ isolated وجود دارد که شما می‌توانید با فرود آمدن در آنجا کیل‌های بیشتری بگیرید. در ادامه به معرفی این مکان‌ها می‌پردازیم.

کیل در کالاف چیست ؟

اول به این نکته اشاره کنیم که کیل در کالاف چیست؟ در سری بازی‌های ویدیویی Call of Duty، کیل به معنی «کشتن»  اطلاق می‌شود که شخصیت بازیکن یک شخصیت یا حریف دشمن را حذف یا از بین ببرد. در حالت کلی به کشتن در بازی kill یا کیل گفته می شود .

منطقه Farm

این منطقه یکی از استراتژیک‌ترین مکان‌های بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شود که در ناحیه مرکزی نقشه بازی واقع شده‌است. این منطقه همیشه از لوت خوبی برخوردار است و به سه بخش تقسیم می‌شود:
بخش اول تونلی است که در قسمت بالایی این منطقه واقع شده است. این تونل دارای باکس‌های بسیار زیاد و متنوعی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
بخش دوم در وسط مزرعه وجود دارد که یک زامبی غول پیکر در آن است و با نزدیک شدن به آن، آن زامبی ظاهر می‌شود. شما می‌توانید با شکست دادن این زامبی، به تجهیزات فوق‌العاده‌ای مثل گان لجندری و جلیقه لول 3 و… دست پیدا کنید.
بخش سوم این منطقه نیز آسیاب بادی است. به لطف زاویه دید فوق‌العاده، آسیاب بادی به بهترین منطقه برای اسناپیر‌ها تبدیل شده‌است. تمامی نکات گفته شده این مکان را به منطقه مورد علاقه پلیرهای حرفه‌ای تبدیل کرده‌است.

 

منطقه Practice range

این منطقه یکی از بهترین مکان‌ها برای فرود در کالاف دیوتی موبایل است، زیرا پر از ساختمان می‌باشد، با کلی مکان‌های مخفی و زیرزمینی نیز پوشیده شده و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای لوت کردن در Call of Duty Mobile محسوب می‌شود. شما می‌توانید هر آنچه برای برنده شدن در بازی نیاز دارید را در اینجا پیدا کرده و حریفان خود را از بین ببرید.
اگر علاقه‌مند به خرید انواع اسلحه و اسکین‌، کاراکتر و بتل پس کال آف دیوتی موبایل هستید و به خرید سیپی کالاف موبایل فکر می‌کنید، می‌توانید برای خرید سیپی کالاف موبایل با فروشگاه یانگ سنتر مراجعه کنید.

منطقه Bus station

این منطقه به دلایل مختلفی از مناطق پرطرفدار این بازی محسوب می‌شود. شما در این منطقه می‌توانید انواع اسلحه‌های مختلف و حتی وست‌های پیشرفته را پیدا کنید. برخی از اتاق‌های آن دارای دو ورودی و برخی اتاق‌ها دارای یک ورودی هستند. شما می‌توانید در این منطقه کمپ کنید و با مین و بمب‌های مختلف اطراف خود را بمب‌گذاری و ورود دشمن را محدود کنید.

 

منطقه SANITARIUM

مکان SANITARIUM دارای اتاقک‌های بسیار زیادی است که در تمامی آن‌ها گان‌های بسیار متنوعی وجود دارد. همچنین کسانی که علاقه به اسنایپر آرستیک لجندری (حرارتی) دارند، در بخش در ورودی این منطقه سمت چپ در اکثر اوقات یک مورد از این اسنایپر محبوب وجود دارد که می‌توانید آن را در اول بازی دریافت کنید. این منطقه سرشار از لوت‌های مختلف مثل وست لول 3 و … است.
همچنین اینجا علاوه بر اینکه یکی از بهترین مکان‌های لوت کردن و کیل گرفتن در بازی کالاف دیوتی موبایل است، دارای هلیکوپتر نیز هست که فرار و جابه‌جایی شما را نیز راحت‌تر می‌کند.

منطقه Downtown

این منطقه یکی از جذاب ترین مناطق کالاف موبایل است که در غرب نقشه واقع شده است. این مکان دارای سالن دنس با قابلیت پخش موزیک است و قرار داشتن فانوس دریایی در کنار آن، این منطقه را به مکانی مناسب برای اسنایپر‌ها تبدیل کرده‌است.

منطقه dormitory

سراسر این منطقه با ساختمان‌های چند طبقه پوشیده شده‌است و به علت وجود انواع زیادی از لوت‌ها و سلاح‌ها به منطقه‌ای شلوغ و پرطرفدار تبدیل شده است.

منطقه SKITOWN

این منطقه یک منطقه کوهستانی و برفی است که در شمال نقشه قرار دارد و گاهی بسیار شلوغ می‌شود. این منطقه علاوه بر گان‌ها و لوت‌های متنوع دارای اسنوبرد‌های زیادی است که می‌توانید بر آنها سوار شوید. همچنین در این منطقه پیست اسکی، تله‌کابین و هلیکوپتر نیز برای جابه جایی سریع‌تر وجود دارد.

جمع‌بندی

یانگ سنتر یک فروشگاه اینترنتی با دوسال سابقه در فروش اکانت‌های قانونی پلی استیشن، فروش لوازم جانبی موبایل، کنسول، خدمات درون برنامه‌ای کالاف دیوتی و پابجی موبایل و کلی خدمات دیگر می‌باشد. شما می‌توانید در این فروشگاه با بهترین قیمت و پشتیبانی قوی به خرید سیپی کالاف موبایل بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پانزده =